Τριτος τερματισες για ενα γκολ φιλε οχι για 15 βαθμους.Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:113οι τερματισαμε παντως φετος ...αρα οντως ανεβηκε...ο βαζελος καποια στιγμη θα ανεβει γτ χωνει χρημα αλλα εχουν φουζο αυτοι κ ...αστο καλυτερα να μν γραψω...renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:08Απλά με αφορμή το σχόλιοDimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:13 Πριν από λίγο ο Τσωχος με τον Τσουτσικα στον Σπορ FM, είπαν ότι είναι στην Ελλάδα ο Δανός χαφ Πιερ Χόιμπιεργκ για λογαριασμό της ΑΕΚ.Παικτης της Μαρσέιγ, πανάκριβος.
Ο ανταγωνισμος ανεβαινει κατακορυφα...Ασχετα αν θα παρουν χοιμπιεργκ, βλεπουμε που εχουν διαθεση να κινηθουν...Εμεις σημερα ξεκινησαμε χωρις στοπερ, αριστερο μπακ, χαφ , εξτρεμ κ φορ...
Αν έβγαινε αληθές κάθε φορά που ακουγόταν το " ο ανταγωνισμός ανεβαίνει", σήμερα οι του ποκ θα ήταν από τα πρώτα φαβορί για την κατάκτηση του Τσάμπιονς λιγκ
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2837
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author Dimitrisou for the post:
- Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αιντε πάει το θέμα προπονητή
Φέρτε παίκτες τώρα
παλιόπαιδα
Φέρτε παίκτες τώρα
παλιόπαιδα
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 13):
- Dimitris_L4, Caballo Viejo, navigator11, Montrealiotis, margas, Unpsofable78, paokkerkir, Gregk19262000, aivas19, blackzi and 3 more users
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
ο ανταγωνισμός δεν μπορεί και δεν πρέπει να ερμηνευτεί μέσα στα στενά πλαίσια της βαθμολογίας αλλά και σε επίπεδο υποδομών κτλ.
Υπό αυτήν την έννοια σαφέστατα έχει ανέβει και θα συνεχίσει να ανεβαίνει, τι να λέμε τώρα. Οσο για το αγωνιστικό αποτύπωμα είναι προφανές ότι η άνοδος της χώρας στη βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ είναι αποτέλεσμα της αύξησης του ανταγωνισμού. Απλά πράγματα, απορώ τι συζητάμε.
Υπό αυτήν την έννοια σαφέστατα έχει ανέβει και θα συνεχίσει να ανεβαίνει, τι να λέμε τώρα. Οσο για το αγωνιστικό αποτύπωμα είναι προφανές ότι η άνοδος της χώρας στη βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ είναι αποτέλεσμα της αύξησης του ανταγωνισμού. Απλά πράγματα, απορώ τι συζητάμε.
- These users thanked the author jibbie for the post (total 10):
- marsantos, Kostas_FI, obanebane, Ριαν_Καπαγιαννιδης, Montrealiotis, margas, aivas19, Maedhros4, TylerDurden, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εσεις που υποτιματε τον βαζελο, λεγατε τα ιδια και με κουλα περι ορθολογικων κινησεων κλπ. Οταν ριχνεις χρημα συνεχως και προσπαθεις, θα βρεθει η χρυση χημεια και ο βαζελος θα την βρει οποτε ας κοιταξουμε να στηριξουμε το νεο πλανο και να ειμαστε σοβαροι.Kostas_FI έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:16 Μια χαρά ανεβαίνει ο ανταγωνισμός και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς , το θέμα είναι εμείς να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε.
Ακόμα και ο βάζελος που ούτως η άλλως ρίχνει πολύ χρήμα τα τελευταία χρόνια, φαίνεται φέτος να κάνει πιο ορθολογικές κινήσεις.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σωστός jibbie. Να συμπληρώσω πως ούτε σε στενά χρονικά όρια μπορεί να αποτυπωθεί η άνοδος του ανταγωνισμού. Δεν είναι ευδιακριτη η εξέλιξη αν πηγαίνεις χρόνο χρόνο. Ασφαλέστερα συμπεράσματα βγαίνουν αν ανοίξουν τα χρονικά ορια.Δλδ τα τρία τέσσερα τελευταία χρόνια δεν κυλάνε όπως η προηγούμενη δεκαετία που κάθε πρωτάθλημα ήταν υπόθεση μίας ή δύο ομάδων.jibbie έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:47 ο ανταγωνισμός δεν μπορεί και δεν πρέπει να ερμηνευτεί μέσα στα στενά πλαίσια της βαθμολογίας αλλά και σε επίπεδο υποδομών κτλ.
Υπό αυτήν την έννοια σαφέστατα έχει ανέβει θα συνεχίσει να ανεβαίνει, τι να λέμε τώρα. Οσο για το αγωνιστικό αποτύπωμα είναι προφανές ότι η άνοδος της χώρας στη βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ είναι αποτέλεσμα της αύξησης του ανταγωνισμού. Απλά πράγματα, απορώ τι συζητάμε.
Βέβαια καταλαβαίνω πως το λέει κι ο ρενε. Κάποιες φορές μεταφράζουμε τις ειδήσεις λες και οι άλλοι είναι έτοιμοι να καβαλήσουν μονοθέσιο κι εμείς μοτοποδήλατο. Ναι ο ανταγωνισμός μεγαλώνει αλλά υπάρχουν και κάποια νομοτελειακά όρια που καθορίζονται από την ελληνική ποδοσφαιρική γεωγραφία από την οποία δε μπορεί να ξεφύγει κάποιος. Φυσικά υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιος άλλος να μείνει πίσω και αυτό είναι που πρέπει να προσέχουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σε αποψη ακαδημιων ο Ολυμπιακος ειναι πισω μας εχουμε καλυτερο δικτυο και μας προτιμανε κιολας οπως φαινεται τα παιδια και οι γονεις αυτων.
η ΑΕΚ ειναι πισω καμια 10ετια μας, (μην ξεχναμε οτι το να φτιαξεις καλες ακαδημιες ειναι ακριβο και πολυ χρονοβορο)
η ζελα καμια 20αρια γιατι ο αλφζ ειναι μπουφος.
Ειναι απο τους βασικους λογους που επρεπε να φερουμε εναν προπονητη τυπου λιτσι. Του ΠΑΟΚ δε του ταιριαζει το λουτσεσκουμπολ. Να βασιζεται στην εμπειρια. Εγω μπριζ θελω να γινουμε. Σαχταρ. Και πλεον εχουμε και την πρωτη υλη.
η ΑΕΚ ειναι πισω καμια 10ετια μας, (μην ξεχναμε οτι το να φτιαξεις καλες ακαδημιες ειναι ακριβο και πολυ χρονοβορο)
η ζελα καμια 20αρια γιατι ο αλφζ ειναι μπουφος.
Ειναι απο τους βασικους λογους που επρεπε να φερουμε εναν προπονητη τυπου λιτσι. Του ΠΑΟΚ δε του ταιριαζει το λουτσεσκουμπολ. Να βασιζεται στην εμπειρια. Εγω μπριζ θελω να γινουμε. Σαχταρ. Και πλεον εχουμε και την πρωτη υλη.
- These users thanked the author embuji for the post (total 14):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, Dimitris_L4, george188, margas, vs40, Ally Samagoal, paoki19, Dimg5, Gregk19262000, Mica and 4 more users
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
μπες στις προηγουμενες χρονιες το καλοκαιρι να δεις σχολια copy/paste με αυτο που κανεις τωρα δεν βαρεθηκατε ? να εχετε εστω λιγη υπομονη να δειτε πρωτα ?
- These users thanked the author eorptol1 for the post (total 3):
- giaxxo, Unpsofable78, FreeWatcher
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για αυτό η χάρτινη πήρε τον Γεωργιάδη και χώνεται πάρα πολύ στην Β. Ελλάδα, ο βάζελος ξεκίνησε φουλ με τις ακαδημίες και ο γαύρος σκίστηκε να σου πάρει τον Πουρλιοτόπουλο φέτος. Καλά είναι να τους χαρακτηρίζουμε μπούφους αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική από ότι νομίζουμε.
Τεσπα, αυτοί τη δουλειά τους και εμείς τη δικιά μας, προπονητικό πρέπει να φτιαχτεί χθες.
Καμιά μεταγραφή θα κάνουμε;;
Τεσπα, αυτοί τη δουλειά τους και εμείς τη δικιά μας, προπονητικό πρέπει να φτιαχτεί χθες.
Καμιά μεταγραφή θα κάνουμε;;
- These users thanked the author omerta76 for the post (total 3):
- Dimitris_L4, sakis_the_fraud, geobila
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Συμφωνω απολυτα, νομιζω θα εκπλαγουμε θετικα συντομαembuji έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:04 Σε αποψη ακαδημιων ο Ολυμπιακος ειναι πισω μας εχουμε καλυτερο δικτυο και μας προτιμανε κιολας οπως φαινεται τα παιδια και οι γονεις αυτων.
η ΑΕΚ ειναι πισω καμια 10ετια μας, (μην ξεχναμε οτι το να φτιαξεις καλες ακαδημιες ειναι ακριβο και πολυ χρονοβορο)
η ζελα καμια 20αρια γιατι ο αλφζ ειναι μπουφος.
Ειναι απο τους βασικους λογους που επρεπε να φερουμε εναν προπονητη τυπου λιτσι. Του ΠΑΟΚ δε του ταιριαζει το λουτσεσκουμπολ. Να βασιζεται στην εμπειρια. Εγω μπριζ θελω να γινουμε. Σαχταρ. Και πλεον εχουμε και την πρωτη υλη.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Την γριά ,θα την απογειώσει ο φούρναρης..... Μέχρι τον Λημνιό θα πάρει!!!