Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Kostas_FI
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Πέμ 04 Φεβ 2021, 00:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kostas_FI »

eorptol1 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:19 Κάνει ορθολογικές κινήσεις ο βαζελος όπως κάθε χρόνο :lol: :lol:
Διαφωνείς ότι ΦΕΤΟΣ μέχρι τώρα κάνει πιο λογικές κινήσεις απότι τα προηγούμενα χρόνια που πετούσε φράγκα σε τρύπιο βαρέλι.
Έγινε ψηλέ μου
These users thanked the author Kostas_FI for the post (total 3):
Dimitris_L4, Ριαν_Καπαγιαννιδης, margas
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2837
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitrisou »

Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:11
renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:08
Dimitris_L4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:13 Πριν από λίγο ο Τσωχος με τον Τσουτσικα στον Σπορ FM, είπαν ότι είναι στην Ελλάδα ο Δανός χαφ Πιερ Χόιμπιεργκ για λογαριασμό της ΑΕΚ.Παικτης της Μαρσέιγ, πανάκριβος.
Ο ανταγωνισμος ανεβαινει κατακορυφα...Ασχετα αν θα παρουν χοιμπιεργκ, βλεπουμε που εχουν διαθεση να κινηθουν...Εμεις σημερα ξεκινησαμε χωρις στοπερ, αριστερο μπακ, χαφ , εξτρεμ κ φορ...
Απλά με αφορμή το σχόλιο
Αν έβγαινε αληθές κάθε φορά που ακουγόταν το " ο ανταγωνισμός ανεβαίνει", σήμερα οι του ποκ θα ήταν από τα πρώτα φαβορί για την κατάκτηση του Τσάμπιονς λιγκ
3οι τερματισαμε παντως φετος ...αρα οντως ανεβηκε...ο βαζελος καποια στιγμη θα ανεβει γτ χωνει χρημα αλλα εχουν φουζο αυτοι κ ...αστο καλυτερα να μν γραψω...
Τριτος τερματισες για ενα γκολ φιλε οχι για 15 βαθμους.
These users thanked the author Dimitrisou for the post:
Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16652
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Αιντε πάει το θέμα προπονητή

Φέρτε παίκτες τώρα

παλιόπαιδα
These users thanked the author Equalizer for the post (total 13):
Dimitris_L4, Caballo Viejo, navigator11, Montrealiotis, margas, Unpsofable78, paokkerkir, Gregk19262000, aivas19, blackzi and 3 more users
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6293
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

ο ανταγωνισμός δεν μπορεί και δεν πρέπει να ερμηνευτεί μέσα στα στενά πλαίσια της βαθμολογίας αλλά και σε επίπεδο υποδομών κτλ.

Υπό αυτήν την έννοια σαφέστατα έχει ανέβει και θα συνεχίσει να ανεβαίνει, τι να λέμε τώρα. Οσο για το αγωνιστικό αποτύπωμα είναι προφανές ότι η άνοδος της χώρας στη βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ είναι αποτέλεσμα της αύξησης του ανταγωνισμού. Απλά πράγματα, απορώ τι συζητάμε.
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimg5 »

Kostas_FI έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:16 Μια χαρά ανεβαίνει ο ανταγωνισμός και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς , το θέμα είναι εμείς να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε.
Ακόμα και ο βάζελος που ούτως η άλλως ρίχνει πολύ χρήμα τα τελευταία χρόνια, φαίνεται φέτος να κάνει πιο ορθολογικές κινήσεις.
Εσεις που υποτιματε τον βαζελο, λεγατε τα ιδια και με κουλα περι ορθολογικων κινησεων κλπ. Οταν ριχνεις χρημα συνεχως και προσπαθεις, θα βρεθει η χρυση χημεια και ο βαζελος θα την βρει οποτε ας κοιταξουμε να στηριξουμε το νεο πλανο και να ειμαστε σοβαροι.
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5781
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από marsantos »

jibbie έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:47 ο ανταγωνισμός δεν μπορεί και δεν πρέπει να ερμηνευτεί μέσα στα στενά πλαίσια της βαθμολογίας αλλά και σε επίπεδο υποδομών κτλ.

Υπό αυτήν την έννοια σαφέστατα έχει ανέβει θα συνεχίσει να ανεβαίνει, τι να λέμε τώρα. Οσο για το αγωνιστικό αποτύπωμα είναι προφανές ότι η άνοδος της χώρας στη βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ είναι αποτέλεσμα της αύξησης του ανταγωνισμού. Απλά πράγματα, απορώ τι συζητάμε.
Σωστός jibbie. Να συμπληρώσω πως ούτε σε στενά χρονικά όρια μπορεί να αποτυπωθεί η άνοδος του ανταγωνισμού. Δεν είναι ευδιακριτη η εξέλιξη αν πηγαίνεις χρόνο χρόνο. Ασφαλέστερα συμπεράσματα βγαίνουν αν ανοίξουν τα χρονικά ορια.Δλδ τα τρία τέσσερα τελευταία χρόνια δεν κυλάνε όπως η προηγούμενη δεκαετία που κάθε πρωτάθλημα ήταν υπόθεση μίας ή δύο ομάδων.
Βέβαια καταλαβαίνω πως το λέει κι ο ρενε. Κάποιες φορές μεταφράζουμε τις ειδήσεις λες και οι άλλοι είναι έτοιμοι να καβαλήσουν μονοθέσιο κι εμείς μοτοποδήλατο. Ναι ο ανταγωνισμός μεγαλώνει αλλά υπάρχουν και κάποια νομοτελειακά όρια που καθορίζονται από την ελληνική ποδοσφαιρική γεωγραφία από την οποία δε μπορεί να ξεφύγει κάποιος. Φυσικά υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιος άλλος να μείνει πίσω και αυτό είναι που πρέπει να προσέχουμε.
These users thanked the author marsantos for the post:
Maxpaok
embuji
Δημοσιεύσεις: 4246
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Σε αποψη ακαδημιων ο Ολυμπιακος ειναι πισω μας εχουμε καλυτερο δικτυο και μας προτιμανε κιολας οπως φαινεται τα παιδια και οι γονεις αυτων.

η ΑΕΚ ειναι πισω καμια 10ετια μας, (μην ξεχναμε οτι το να φτιαξεις καλες ακαδημιες ειναι ακριβο και πολυ χρονοβορο)
η ζελα καμια 20αρια γιατι ο αλφζ ειναι μπουφος.

Ειναι απο τους βασικους λογους που επρεπε να φερουμε εναν προπονητη τυπου λιτσι. Του ΠΑΟΚ δε του ταιριαζει το λουτσεσκουμπολ. Να βασιζεται στην εμπειρια. Εγω μπριζ θελω να γινουμε. Σαχταρ. Και πλεον εχουμε και την πρωτη υλη.
These users thanked the author embuji for the post (total 13):
Ριαν_Καπαγιαννιδης, Dimitris_L4, george188, margas, vs40, Ally Samagoal, paoki19, Dimg5, Gregk19262000, Mica and 3 more users
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11983
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από eorptol1 »

Kostas_FI έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:42
eorptol1 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 17:19 Κάνει ορθολογικές κινήσεις ο βαζελος όπως κάθε χρόνο :lol: :lol:
Διαφωνείς ότι ΦΕΤΟΣ μέχρι τώρα κάνει πιο λογικές κινήσεις απότι τα προηγούμενα χρόνια που πετούσε φράγκα σε τρύπιο βαρέλι.
Έγινε ψηλέ μου
μπες στις προηγουμενες χρονιες το καλοκαιρι να δεις σχολια copy/paste με αυτο που κανεις τωρα δεν βαρεθηκατε ? να εχετε εστω λιγη υπομονη να δειτε πρωτα ?
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 3):
giaxxo, Unpsofable78, FreeWatcher
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3245
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Για αυτό η χάρτινη πήρε τον Γεωργιάδη και χώνεται πάρα πολύ στην Β. Ελλάδα, ο βάζελος ξεκίνησε φουλ με τις ακαδημίες και ο γαύρος σκίστηκε να σου πάρει τον Πουρλιοτόπουλο φέτος. Καλά είναι να τους χαρακτηρίζουμε μπούφους αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική από ότι νομίζουμε.

Τεσπα, αυτοί τη δουλειά τους και εμείς τη δικιά μας, προπονητικό πρέπει να φτιαχτεί χθες.

Καμιά μεταγραφή θα κάνουμε;;
These users thanked the author omerta76 for the post (total 3):
Dimitris_L4, sakis_the_fraud, geobila
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19140
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Ποιόν ζηλεύουμε σήμερα;
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3245
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Κανέναν
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

nunies4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:27 Ποιόν ζηλεύουμε σήμερα;
Τον ΠΑΟΚ του 2019
These users thanked the author gika for the post:
Lekyrie
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimg5 »

embuji έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:04 Σε αποψη ακαδημιων ο Ολυμπιακος ειναι πισω μας εχουμε καλυτερο δικτυο και μας προτιμανε κιολας οπως φαινεται τα παιδια και οι γονεις αυτων.

η ΑΕΚ ειναι πισω καμια 10ετια μας, (μην ξεχναμε οτι το να φτιαξεις καλες ακαδημιες ειναι ακριβο και πολυ χρονοβορο)
η ζελα καμια 20αρια γιατι ο αλφζ ειναι μπουφος.

Ειναι απο τους βασικους λογους που επρεπε να φερουμε εναν προπονητη τυπου λιτσι. Του ΠΑΟΚ δε του ταιριαζει το λουτσεσκουμπολ. Να βασιζεται στην εμπειρια. Εγω μπριζ θελω να γινουμε. Σαχταρ. Και πλεον εχουμε και την πρωτη υλη.
Συμφωνω απολυτα, νομιζω θα εκπλαγουμε θετικα συντομα
These users thanked the author Dimg5 for the post:
Mica
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

nunies4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:27 Ποιόν ζηλεύουμε σήμερα;
Σήμερα έχουμε ρεπό. Από αύριο.
These users thanked the author tolis14 for the post (total 2):
nunies4, giaxxo
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4896
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Τρόμος »

nunies4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 18:27 Ποιόν ζηλεύουμε σήμερα;
Την γριά ,θα την απογειώσει ο φούρναρης..... Μέχρι τον Λημνιό θα πάρει!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”