Νέο Γήπεδο
Re: Νέο Γήπεδο
αν δεν υπηρχαν χρονια τωρα τα ηξεις αφιξεις για το νεο γηπεδο και την πορεια του αλλα και σωστη επικοινωνια και αρμονικη σχεση παε-απλου κοσμου και για το γηπεδο στα καγκελα θα ημασταν
Re: Νέο Γήπεδο
Η τούμπα ουσιαστικά είναι το κέντρο όλης της τούμπας, και η διαμόρφωση δύο νέων πλατειών και χώρων πρασίνου σαφέστατα θα πριμοδοτήσει τον περιφερειάρχη και τον δήμαρχο. Οποίοι είναι αυτοί.katafraktos έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 14:48Έχει να κάνει με την ανάπλαση που θα γίνει πέριξ του γηπέδου (πάρκα δρόμοι κτλπ) και την υπογειοποίηση της Κλεάνθους. Αυτές οι εργασίες πρέπει να χρηματοδοτηθούν από την Περιφέρεια και γίνονται συναντήσεις για συμφωνία.Psagmenos4 έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 14:43 Κάποιος που γνωρίζει, τι σημαίνει η σημερινή συνάντηση με το υπουργείο οικονομικών κι αν δείχνει κάτι για το μέλλον του γηπέδου?
- These users thanked the author Taseos for the post (total 3):
- ΚΩΣΤΑΣ2019, katafraktos, eorptol1
Re: Νέο Γήπεδο
Ναι εννοείται θυμάμαι τον χαμό που κάναμε με την μη παραχώρηση του καυταντζογλειου. Κοίταξε να δεις που πάντα έχει ένα λόγο αυτός ο λαός.tzim01 έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 15:21 αν δεν υπηρχαν χρονια τωρα τα ηξεις αφιξεις για το νεο γηπεδο και την πορεια του αλλα και σωστη επικοινωνια και αρμονικη σχεση παε-απλου κοσμου και για το γηπεδο στα καγκελα θα ημασταν
Και κάτι ακόμα. Η στήριξη στο να γίνει το γήπεδο δεν εχει να κάνει ούτε με τον Σαββίδη, ουτε με καμία κατάσταση στην ΠΑΕ, γιατί το γήπεδο θα μείνει για πάντα εδώ, και αυτό θα έπρεπε να είναι ένας λόγος να ενωθούμε όλοι.
- These users thanked the author Nassos for the post (total 5):
- Ally Samagoal, Dimitrisou, eorptol1, Montrealiotis, paok apo epilogi
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2832
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Νέο Γήπεδο
Αληθεια δεν βαρεθηκατε τοσα χρονια ρε παιδια με το επιχειρημα για τον κοσμο?tzim01 έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 15:21 αν δεν υπηρχαν χρονια τωρα τα ηξεις αφιξεις για το νεο γηπεδο και την πορεια του αλλα και σωστη επικοινωνια και αρμονικη σχεση παε-απλου κοσμου και για το γηπεδο στα καγκελα θα ημασταν
Πριν καμια εικοσαετια μπορει να ισχυε..
Τωρα και ο κοσμος δεν κανει κατι και οι φορεις τον εχουν γραμμενο κανει δεν κανει..
Οχι μονο του ΠΑΟΚ ,γενικα.
- These users thanked the author Dimitrisou for the post:
- katafraktos
Re: Νέο Γήπεδο
Δεν έχω κάποια λεπτομέρεια παραπάνω. Ήρθε απλά στα αυτιά μου ότι επανεκκινείται μία σειρά από συναντήσεις λίγο πιο τεχνικές. Φαντάζομαι θα βγούνε τις επόμενες ημέρες και παραπάνω πληροφορίες από αυτούς που πρέπει.
Re: Νέο Γήπεδο
Αλήθεια είναι αυτό, απλά για μένα είναι άλλο να τα ακούς (ακόμα και τις δεσμεύσεις) και είναι άλλο να σου τα λένε άτομα που (ας πούμε) εμπλέκονται ενεργά στο πιο τεχνικό κομμάτι (που για μένα λόγω και επαγγέλματος είναι το πιο ενδιαφέρον).
Για αυτό είπα να το ακουμπήσω εδώ. Άντε να δούμε.
Για αυτό είπα να το ακουμπήσω εδώ. Άντε να δούμε.
Re: Νέο Γήπεδο
[quote=st4this post_id=1063375277 time=1781700742 user_id=27572]
Του ενος το γήπεδο θα είναι η Αθήνα ενώ του άλλου στη Θεσσαλονίκη. Εντύπωση θα μου κάνει αν δεν πουν πληρώστε εσεις την υπόγειοποίηση της Κλεανθους
[/quote]
Ας παραχωρηθει η εκταση τοτε στον ΠΑΟΚ και μετα διοδια, τι οχι ;
Του ενος το γήπεδο θα είναι η Αθήνα ενώ του άλλου στη Θεσσαλονίκη. Εντύπωση θα μου κάνει αν δεν πουν πληρώστε εσεις την υπόγειοποίηση της Κλεανθους
[/quote]
Ας παραχωρηθει η εκταση τοτε στον ΠΑΟΚ και μετα διοδια, τι οχι ;
- These users thanked the author tsm for the post:
- katafraktos
Re: Νέο Γήπεδο
Η υπογειοποίηση της Κλεάνθους και η ανάπλαση της αλάνας βρίσκονται σε δημόσιο χώρο και χρηματοδοτούνται από την Περιφέρεια, η οποία νομίζω ότι έχει δεσμευτεί και ρητά. Ζούμε σε εποχή που υπάρχει δημόσιο χρήμα και θεωρώ ότι δεν τίθεται θέμα χρηματοδότησης, παρά μόνο χρόνου υλοποίησης.
Το μόνο που με ανησυχεί είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Νέας Τούμπας. Η επίσπευση της διαδικασίας μπορεί να μεταφράζεται σε "υλοποίηση άμεσα με ό,τι διαθέτουμε". Ίδωμεν.
Το μόνο που με ανησυχεί είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Νέας Τούμπας. Η επίσπευση της διαδικασίας μπορεί να μεταφράζεται σε "υλοποίηση άμεσα με ό,τι διαθέτουμε". Ίδωμεν.
Re: Νέο Γήπεδο
Γεια σου φίλε. Τι εννοείς με το "ποιοτικά χαρακτηριστικά";nkoss έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:13 Η υπογειοποίηση της Κλεάνθους και η ανάπλαση της αλάνας βρίσκονται σε δημόσιο χώρο και χρηματοδοτούνται από την Περιφέρεια, η οποία νομίζω ότι έχει δεσμευτεί και ρητά. Ζούμε σε εποχή που υπάρχει δημόσιο χρήμα και θεωρώ ότι δεν τίθεται θέμα χρηματοδότησης, παρά μόνο χρόνου υλοποίησης.
Το μόνο που με ανησυχεί είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Νέας Τούμπας. Η επίσπευση της διαδικασίας μπορεί να μεταφράζεται σε "υλοποίηση άμεσα με ό,τι διαθέτουμε". Ίδωμεν.
Re: Νέο Γήπεδο
Πολύ αφηρημένα το εννοώ. Μπορεί ο Ιβάν να ήθελε να διαθέσει ένα πολύ μεγάλο ποσό για το γήπεδο ώστε να κάνει αυτό που οραματίστηκε, αλλά λόγω επίσπευσης των καταστάσεων να κάνει τελικά κάτι λιγότερο ακριβό.