Νέο Γήπεδο

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
tzim01
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από tzim01 »

αν δεν υπηρχαν χρονια τωρα τα ηξεις αφιξεις για το νεο γηπεδο και την πορεια του αλλα και σωστη επικοινωνια και αρμονικη σχεση παε-απλου κοσμου και για το γηπεδο στα καγκελα θα ημασταν
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6953
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από Taseos »

katafraktos έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 14:48
Psagmenos4 έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 14:43 Κάποιος που γνωρίζει, τι σημαίνει η σημερινή συνάντηση με το υπουργείο οικονομικών κι αν δείχνει κάτι για το μέλλον του γηπέδου?
Έχει να κάνει με την ανάπλαση που θα γίνει πέριξ του γηπέδου (πάρκα δρόμοι κτλπ) και την υπογειοποίηση της Κλεάνθους. Αυτές οι εργασίες πρέπει να χρηματοδοτηθούν από την Περιφέρεια και γίνονται συναντήσεις για συμφωνία.
Η τούμπα ουσιαστικά είναι το κέντρο όλης της τούμπας, και η διαμόρφωση δύο νέων πλατειών και χώρων πρασίνου σαφέστατα θα πριμοδοτήσει τον περιφερειάρχη και τον δήμαρχο. Οποίοι είναι αυτοί.
These users thanked the author Taseos for the post (total 3):
ΚΩΣΤΑΣ2019, katafraktos, eorptol1
Nassos
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από Nassos »

tzim01 έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 15:21 αν δεν υπηρχαν χρονια τωρα τα ηξεις αφιξεις για το νεο γηπεδο και την πορεια του αλλα και σωστη επικοινωνια και αρμονικη σχεση παε-απλου κοσμου και για το γηπεδο στα καγκελα θα ημασταν
Ναι εννοείται θυμάμαι τον χαμό που κάναμε με την μη παραχώρηση του καυταντζογλειου. Κοίταξε να δεις που πάντα έχει ένα λόγο αυτός ο λαός.

Και κάτι ακόμα. Η στήριξη στο να γίνει το γήπεδο δεν εχει να κάνει ούτε με τον Σαββίδη, ουτε με καμία κατάσταση στην ΠΑΕ, γιατί το γήπεδο θα μείνει για πάντα εδώ, και αυτό θα έπρεπε να είναι ένας λόγος να ενωθούμε όλοι.
These users thanked the author Nassos for the post (total 5):
Ally Samagoal, Dimitrisou, eorptol1, Montrealiotis, paok apo epilogi
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2833
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από Dimitrisou »

tzim01 έγραψε: Τετ 17 Ιουν 2026, 15:21 αν δεν υπηρχαν χρονια τωρα τα ηξεις αφιξεις για το νεο γηπεδο και την πορεια του αλλα και σωστη επικοινωνια και αρμονικη σχεση παε-απλου κοσμου και για το γηπεδο στα καγκελα θα ημασταν
Αληθεια δεν βαρεθηκατε τοσα χρονια ρε παιδια με το επιχειρημα για τον κοσμο?
Πριν καμια εικοσαετια μπορει να ισχυε..
Τωρα και ο κοσμος δεν κανει κατι και οι φορεις τον εχουν γραμμενο κανει δεν κανει..
Οχι μονο του ΠΑΟΚ ,γενικα.
These users thanked the author Dimitrisou for the post:
katafraktos
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από vasgias »

Σαν να ξεκίνησε κάτι να κουνιέται... :opaokara:
These users thanked the author vasgias for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16652
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από Equalizer »

Ξηγήσου
These users thanked the author Equalizer for the post:
Franky
tzim01
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από tzim01 »

μακαρι
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από vasgias »

Δεν έχω κάποια λεπτομέρεια παραπάνω. Ήρθε απλά στα αυτιά μου ότι επανεκκινείται μία σειρά από συναντήσεις λίγο πιο τεχνικές. Φαντάζομαι θα βγούνε τις επόμενες ημέρες και παραπάνω πληροφορίες από αυτούς που πρέπει.
These users thanked the author vasgias for the post (total 2):
Patron, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16652
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από Equalizer »

Ούτως ή άλλως έχουν πει - δεσμευθεί πως σύντομα θα υπάρξουν νέα.

Αναμένουμε
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από vasgias »

Αλήθεια είναι αυτό, απλά για μένα είναι άλλο να τα ακούς (ακόμα και τις δεσμεύσεις) και είναι άλλο να σου τα λένε άτομα που (ας πούμε) εμπλέκονται ενεργά στο πιο τεχνικό κομμάτι (που για μένα λόγω και επαγγέλματος είναι το πιο ενδιαφέρον).

Για αυτό είπα να το ακουμπήσω εδώ. Άντε να δούμε. :D
These users thanked the author vasgias for the post:
Equalizer
tsm
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Σάβ 20 Απρ 2024, 18:55

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από tsm »

[quote=st4this post_id=1063375277 time=1781700742 user_id=27572]
Του ενος το γήπεδο θα είναι η Αθήνα ενώ του άλλου στη Θεσσαλονίκη. Εντύπωση θα μου κάνει αν δεν πουν πληρώστε εσεις την υπόγειοποίηση της Κλεανθους
[/quote]

Ας παραχωρηθει η εκταση τοτε στον ΠΑΟΚ και μετα διοδια, τι οχι ;
These users thanked the author tsm for the post:
katafraktos
nkoss
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από nkoss »

Η υπογειοποίηση της Κλεάνθους και η ανάπλαση της αλάνας βρίσκονται σε δημόσιο χώρο και χρηματοδοτούνται από την Περιφέρεια, η οποία νομίζω ότι έχει δεσμευτεί και ρητά. Ζούμε σε εποχή που υπάρχει δημόσιο χρήμα και θεωρώ ότι δεν τίθεται θέμα χρηματοδότησης, παρά μόνο χρόνου υλοποίησης.
Το μόνο που με ανησυχεί είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Νέας Τούμπας. Η επίσπευση της διαδικασίας μπορεί να μεταφράζεται σε "υλοποίηση άμεσα με ό,τι διαθέτουμε". Ίδωμεν.
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από vasgias »

nkoss έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 16:13 Η υπογειοποίηση της Κλεάνθους και η ανάπλαση της αλάνας βρίσκονται σε δημόσιο χώρο και χρηματοδοτούνται από την Περιφέρεια, η οποία νομίζω ότι έχει δεσμευτεί και ρητά. Ζούμε σε εποχή που υπάρχει δημόσιο χρήμα και θεωρώ ότι δεν τίθεται θέμα χρηματοδότησης, παρά μόνο χρόνου υλοποίησης.
Το μόνο που με ανησυχεί είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Νέας Τούμπας. Η επίσπευση της διαδικασίας μπορεί να μεταφράζεται σε "υλοποίηση άμεσα με ό,τι διαθέτουμε". Ίδωμεν.
Γεια σου φίλε. Τι εννοείς με το "ποιοτικά χαρακτηριστικά";
nkoss
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Νέο Γήπεδο

Δημοσίευση από nkoss »

Πολύ αφηρημένα το εννοώ. Μπορεί ο Ιβάν να ήθελε να διαθέσει ένα πολύ μεγάλο ποσό για το γήπεδο ώστε να κάνει αυτό που οραματίστηκε, αλλά λόγω επίσπευσης των καταστάσεων να κάνει τελικά κάτι λιγότερο ακριβό.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”