Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
geobila
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

margas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:47
Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:46 Σκέψεις για επιστροφή του Αφάνα στο προπονητικό επιτελείο της Κ19 δίνει το πορτοκαλί.

Τι μάζωξη είναι αυτή ρε;
Ενας μένει για να ολοκληρωθεί το reunion. Μητσαρα τελείωνε ρε μαλακα!!
Λημνιος??? :lol:
embuji
Δημοσιεύσεις: 4246
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Ειπε καποιος την μαγικη λεξη;
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2035
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

margas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:47
Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:46 Σκέψεις για επιστροφή του Αφάνα στο προπονητικό επιτελείο της Κ19 δίνει το πορτοκαλί.

Τι μάζωξη είναι αυτή ρε;
Ενας μένει για να ολοκληρωθεί το reunion. Μητσαρα τελείωνε ρε μαλακα!!
Νομίζω πως μετά και την τελευταία πρόταση απλά τον έχουν stand by.
These users thanked the author Maklaz for the post:
margas
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 846
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

geobila έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:50
margas έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:47
Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:46 Σκέψεις για επιστροφή του Αφάνα στο προπονητικό επιτελείο της Κ19 δίνει το πορτοκαλί.

Τι μάζωξη είναι αυτή ρε;
Ενας μένει για να ολοκληρωθεί το reunion. Μητσαρα τελείωνε ρε μαλακα!!
Λημνιος??? :lol:
:D :D
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5780
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από marsantos »

sourmenetes έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:45
marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:39
rockcity4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:36

Of course μαρσαντε
Αν μένεις και εκεί να ξέρεις μένουμε δίπλα δίπλα. Άμα πάρουμε Μαρτίνεθ ετοιμάσου για κοντοσούβλι στο Ιόνιο..
Μπορείτε να κατέβετε και πιο νότια…😂
Εννοείται παιχταρά μου :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6512
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Για Σανταμαρια ψηνομαι ιδιαιτερως.

Για την υπόθεση του Σάνταμαρια, οι Ισπανοί αναφέρουν:

«Με την προετοιμασία να ξεκινά σε δέκα ημέρες, όλα δείχνουν ότι οι παίκτες που δεν βρίσκονται στα σχέδια του Κάρλος Κορμπεράν θα παρουσιαστούν στις 2 Ιουλίου για τις απαραίτητες ιατρικές και φυσικές εξετάσεις. Σε αυτούς περιλαμβάνονται οι Σανταμαρία, Ράμπα, Τσενκ, Κάνος και Μάρι.


Η κατάσταση κάθε παίκτη έχει τις δικές της περιπλοκές. Η περίπτωση του 31χρονου Μπαπτίστε Σανταμαρία είναι ξεκάθαρη. Δεν είναι στα σχέδια του Κορμπεράν. Δεν έχει θέση δίπλα στους Πεπελού και Γκουίντο, ακόμα κι αν ανανεώσει το συμβόλαιό του. Το συμβόλαιό του λήγει το 2027, επομένως ο δανεισμός του δεν είναι εφικτός. Θα πρέπει να βρει μια ομάδα που τον θέλει και να διευθετήσει το υπόλοιπο έτος του συμβολαίου του. Ο ΠΑΟΚ έχει επικοινωνήσει με τον ατζέντη του».

Ευκαιρια φαινεται.
These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 4):
Unpsofable78, Maklaz, GianD, sakis_the_fraud
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από rockcity4 »

Το capology αναφέρει πως 2.7 (χωρίς τα μπόνους) τον χρόνο παίρνει ο Σανταμαρία. Μακάρι να το προσπαθήσουμε και για αυτόν, είναι ευκαιρία.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7895
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DimitrisS »

Περιττο να αναφερω, οτι ο Σανταμαρία κόβεται απο μενα λόγω αυτου το αθλιου μουσιου.
embuji
Δημοσιεύσεις: 4246
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Οποτε εχουμε στην αντζεντα εως τωρα: Βαρελακι, Σανταμαρια, Μαρτινεθ, Ελουστοντο.

1 φορ, 2 χαφ και ενα στοπερ.


Και φυσικα παντα παραμενει ανοιχτο και του Γιαννουλη.

Νομιζα οι Ιβηρες σταματησαν να κανουν αποικιες :mrgreen: :mrgreen:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος embuji την Δευ 22 Ιουν 2026, 13:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Aigle_Noir
Δημοσιεύσεις: 490
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Aigle_Noir »

marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:55
sourmenetes έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:45
marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:39
Αν μένεις και εκεί να ξέρεις μένουμε δίπλα δίπλα. Άμα πάρουμε Μαρτίνεθ ετοιμάσου για κοντοσούβλι στο Ιόνιο..
Μπορείτε να κατέβετε και πιο νότια…😂
Εννοείται παιχταρά μου :opaokara:
Πιάστε και μια πιο βόρεια (Πεύκη)! :)
These users thanked the author Aigle_Noir for the post (total 2):
marsantos, st4this
geobila
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

υπαρχει καμια πιθανοτητα να παιξει εξτρεμ ο μητσαρας?
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2169
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

dimitris7777 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:41
rockcity4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:59 Κάτι είδα για Pablo Martinez :!: Και ας το έβγαλε το μέτροσπορ (sic) εγώ θα πω όχι απλά φέρε, ΚΑΡΑΦΕΡΕ! Κομβικός μέχρι να τραυματιστεί στην Λεβάντε για έναν μήνα φετος ο αρχηγός της! Τον έχω ψάξει πολύ και μπορεί να παίξει 8 10 και αριστερό εξτρέμ. Αν κλείσει θα πω περισσότερα, για μένα είναι λαβράκι! :D
Τον παίκτη δεν το γνωρίζω, είδα μόνο ένα βιντεάκι του, οκ! Το μόνο που φοβάμαι και θέλει προσοχή, είναι το εξής. Στελέχη που έρχονται από προηγμένες ποδοσφαιρικά χώρες, κάνουν πολλές φορές το λάθος να υποτιμήσουν τη δυσκολία του Ελληνικού πρωταθλήματος. Δεν υπολογίζουν τόσο καλά ότι το big 4 είναι δυνατό αλλά και οι άλλες ομάδες ενώ δεν παρουσιάζουν ποιοτικό ποδόσφαιρο μπορούν να γίνουν πολύ σκληρές και δυκολοκατάβλητες. Πέφτουν στην παγίδα να νομίσουν ότι ένας παίκτης δεύτερης ταχύτητας από πχ την Ισπανία θα είναι καλός στην Ελλάδα. Αυτό είναι λάθος, το είχε κάνει ας πούμε ο Μπότο. Πρέπει ο Μάτος και ο Βιερίνια να το εξηγήσουν αυτό στον καινούργιο προπονητή. Η ποιότητα είναι ποιότητα και πρέπει να προσέξουμε σε αυτό το κομμάτι μη την πατήσουμε με μετριοκαλούς που όμως δεν κάνουν καμιά διαφορά....
Έφερε ο Μποτο ποτέ βασικό παίκτη Primera έστω κι από μικρή ομάδα; Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο.
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimg5 »

Η μονη εξηγηση της ησυχιας ειναι πως θα σκασουν μαζικες ανακοινωσεις αμεσα.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4163
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pagotatzis »

rockcity4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:02 Το capology αναφέρει πως 2.7 (χωρίς τα μπόνους) τον χρόνο παίρνει ο Σανταμαρία. Μακάρι να το προσπαθήσουμε και για αυτόν, είναι ευκαιρία.
Μακάρι να έρθει ο παίκτης
Από τα ονόματα που ακούγονται έχω καλό feeling!

Και τώρα σε ένα απωθημένο δικό μου!
Κοντεύω τα 50 και τι ζητάω τόσα χρόνια;
Μια συμμετοχή στο Champions League και λατίνο for με μακρύ μαλλί και κορδέλα να τα παστελωνει αβέρτα!
These users thanked the author pagotatzis for the post (total 2):
rockcity4, paokkerkir
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2068
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

dimitris7777 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:41
rockcity4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:59 Κάτι είδα για Pablo Martinez :!: Και ας το έβγαλε το μέτροσπορ (sic) εγώ θα πω όχι απλά φέρε, ΚΑΡΑΦΕΡΕ! Κομβικός μέχρι να τραυματιστεί στην Λεβάντε για έναν μήνα φετος ο αρχηγός της! Τον έχω ψάξει πολύ και μπορεί να παίξει 8 10 και αριστερό εξτρέμ. Αν κλείσει θα πω περισσότερα, για μένα είναι λαβράκι! :D
Τον παίκτη δεν το γνωρίζω, είδα μόνο ένα βιντεάκι του, οκ! Το μόνο που φοβάμαι και θέλει προσοχή, είναι το εξής. Στελέχη που έρχονται από προηγμένες ποδοσφαιρικά χώρες, κάνουν πολλές φορές το λάθος να υποτιμήσουν τη δυσκολία του Ελληνικού πρωταθλήματος. Δεν υπολογίζουν τόσο καλά ότι το big 4 είναι δυνατό αλλά και οι άλλες ομάδες ενώ δεν παρουσιάζουν ποιοτικό ποδόσφαιρο μπορούν να γίνουν πολύ σκληρές και δυκολοκατάβλητες. Πέφτουν στην παγίδα να νομίσουν ότι ένας παίκτης δεύτερης ταχύτητας από πχ την Ισπανία θα είναι καλός στην Ελλάδα. Αυτό είναι λάθος, το είχε κάνει ας πούμε ο Μπότο. Πρέπει ο Μάτος και ο Βιερίνια να το εξηγήσουν αυτό στον καινούργιο προπονητή. Η ποιότητα είναι ποιότητα και πρέπει να προσέξουμε σε αυτό το κομμάτι μη την πατήσουμε με μετριοκαλούς που όμως δεν κάνουν καμιά διαφορά....
Πάντως ο Μποτο έναν από Β Ισπανίας έφερε για φορ με 500κ συμβόλαιο και μας βγήκε λιρα 100 για 2 χρόνια
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”