Λημνιος???
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εννοείται παιχταρά μου
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6512
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για Σανταμαρια ψηνομαι ιδιαιτερως.
Για την υπόθεση του Σάνταμαρια, οι Ισπανοί αναφέρουν:
«Με την προετοιμασία να ξεκινά σε δέκα ημέρες, όλα δείχνουν ότι οι παίκτες που δεν βρίσκονται στα σχέδια του Κάρλος Κορμπεράν θα παρουσιαστούν στις 2 Ιουλίου για τις απαραίτητες ιατρικές και φυσικές εξετάσεις. Σε αυτούς περιλαμβάνονται οι Σανταμαρία, Ράμπα, Τσενκ, Κάνος και Μάρι.
Η κατάσταση κάθε παίκτη έχει τις δικές της περιπλοκές. Η περίπτωση του 31χρονου Μπαπτίστε Σανταμαρία είναι ξεκάθαρη. Δεν είναι στα σχέδια του Κορμπεράν. Δεν έχει θέση δίπλα στους Πεπελού και Γκουίντο, ακόμα κι αν ανανεώσει το συμβόλαιό του. Το συμβόλαιό του λήγει το 2027, επομένως ο δανεισμός του δεν είναι εφικτός. Θα πρέπει να βρει μια ομάδα που τον θέλει και να διευθετήσει το υπόλοιπο έτος του συμβολαίου του. Ο ΠΑΟΚ έχει επικοινωνήσει με τον ατζέντη του».
Ευκαιρια φαινεται.
Για την υπόθεση του Σάνταμαρια, οι Ισπανοί αναφέρουν:
«Με την προετοιμασία να ξεκινά σε δέκα ημέρες, όλα δείχνουν ότι οι παίκτες που δεν βρίσκονται στα σχέδια του Κάρλος Κορμπεράν θα παρουσιαστούν στις 2 Ιουλίου για τις απαραίτητες ιατρικές και φυσικές εξετάσεις. Σε αυτούς περιλαμβάνονται οι Σανταμαρία, Ράμπα, Τσενκ, Κάνος και Μάρι.
Η κατάσταση κάθε παίκτη έχει τις δικές της περιπλοκές. Η περίπτωση του 31χρονου Μπαπτίστε Σανταμαρία είναι ξεκάθαρη. Δεν είναι στα σχέδια του Κορμπεράν. Δεν έχει θέση δίπλα στους Πεπελού και Γκουίντο, ακόμα κι αν ανανεώσει το συμβόλαιό του. Το συμβόλαιό του λήγει το 2027, επομένως ο δανεισμός του δεν είναι εφικτός. Θα πρέπει να βρει μια ομάδα που τον θέλει και να διευθετήσει το υπόλοιπο έτος του συμβολαίου του. Ο ΠΑΟΚ έχει επικοινωνήσει με τον ατζέντη του».
Ευκαιρια φαινεται.
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 4):
- Unpsofable78, Maklaz, GianD, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το capology αναφέρει πως 2.7 (χωρίς τα μπόνους) τον χρόνο παίρνει ο Σανταμαρία. Μακάρι να το προσπαθήσουμε και για αυτόν, είναι ευκαιρία.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Περιττο να αναφερω, οτι ο Σανταμαρία κόβεται απο μενα λόγω αυτου το αθλιου μουσιου.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οποτε εχουμε στην αντζεντα εως τωρα: Βαρελακι, Σανταμαρια, Μαρτινεθ, Ελουστοντο.
1 φορ, 2 χαφ και ενα στοπερ.
Και φυσικα παντα παραμενει ανοιχτο και του Γιαννουλη.
Νομιζα οι Ιβηρες σταματησαν να κανουν αποικιες

1 φορ, 2 χαφ και ενα στοπερ.
Και φυσικα παντα παραμενει ανοιχτο και του Γιαννουλη.
Νομιζα οι Ιβηρες σταματησαν να κανουν αποικιες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος embuji την Δευ 22 Ιουν 2026, 13:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Aigle_Noir
- Δημοσιεύσεις: 490
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πιάστε και μια πιο βόρεια (Πεύκη)!marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:55Εννοείται παιχταρά μουsourmenetes έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:45Μπορείτε να κατέβετε και πιο νότια…marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:39
Αν μένεις και εκεί να ξέρεις μένουμε δίπλα δίπλα. Άμα πάρουμε Μαρτίνεθ ετοιμάσου για κοντοσούβλι στο Ιόνιο..![]()
![]()
- These users thanked the author Aigle_Noir for the post (total 2):
- marsantos, st4this
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2169
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Έφερε ο Μποτο ποτέ βασικό παίκτη Primera έστω κι από μικρή ομάδα; Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο.dimitris7777 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:41Τον παίκτη δεν το γνωρίζω, είδα μόνο ένα βιντεάκι του, οκ! Το μόνο που φοβάμαι και θέλει προσοχή, είναι το εξής. Στελέχη που έρχονται από προηγμένες ποδοσφαιρικά χώρες, κάνουν πολλές φορές το λάθος να υποτιμήσουν τη δυσκολία του Ελληνικού πρωταθλήματος. Δεν υπολογίζουν τόσο καλά ότι το big 4 είναι δυνατό αλλά και οι άλλες ομάδες ενώ δεν παρουσιάζουν ποιοτικό ποδόσφαιρο μπορούν να γίνουν πολύ σκληρές και δυκολοκατάβλητες. Πέφτουν στην παγίδα να νομίσουν ότι ένας παίκτης δεύτερης ταχύτητας από πχ την Ισπανία θα είναι καλός στην Ελλάδα. Αυτό είναι λάθος, το είχε κάνει ας πούμε ο Μπότο. Πρέπει ο Μάτος και ο Βιερίνια να το εξηγήσουν αυτό στον καινούργιο προπονητή. Η ποιότητα είναι ποιότητα και πρέπει να προσέξουμε σε αυτό το κομμάτι μη την πατήσουμε με μετριοκαλούς που όμως δεν κάνουν καμιά διαφορά....rockcity4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:59 Κάτι είδα για Pablo MartinezΚαι ας το έβγαλε το μέτροσπορ (sic) εγώ θα πω όχι απλά φέρε, ΚΑΡΑΦΕΡΕ! Κομβικός μέχρι να τραυματιστεί στην Λεβάντε για έναν μήνα φετος ο αρχηγός της! Τον έχω ψάξει πολύ και μπορεί να παίξει 8 10 και αριστερό εξτρέμ. Αν κλείσει θα πω περισσότερα, για μένα είναι λαβράκι!
![]()
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η μονη εξηγηση της ησυχιας ειναι πως θα σκασουν μαζικες ανακοινωσεις αμεσα.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4163
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακάρι να έρθει ο παίκτηςrockcity4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:02 Το capology αναφέρει πως 2.7 (χωρίς τα μπόνους) τον χρόνο παίρνει ο Σανταμαρία. Μακάρι να το προσπαθήσουμε και για αυτόν, είναι ευκαιρία.
Από τα ονόματα που ακούγονται έχω καλό feeling!
Και τώρα σε ένα απωθημένο δικό μου!
Κοντεύω τα 50 και τι ζητάω τόσα χρόνια;
Μια συμμετοχή στο Champions League και λατίνο for με μακρύ μαλλί και κορδέλα να τα παστελωνει αβέρτα!
- These users thanked the author pagotatzis for the post (total 2):
- rockcity4, paokkerkir
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2068
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πάντως ο Μποτο έναν από Β Ισπανίας έφερε για φορ με 500κ συμβόλαιο και μας βγήκε λιρα 100 για 2 χρόνιαdimitris7777 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:41Τον παίκτη δεν το γνωρίζω, είδα μόνο ένα βιντεάκι του, οκ! Το μόνο που φοβάμαι και θέλει προσοχή, είναι το εξής. Στελέχη που έρχονται από προηγμένες ποδοσφαιρικά χώρες, κάνουν πολλές φορές το λάθος να υποτιμήσουν τη δυσκολία του Ελληνικού πρωταθλήματος. Δεν υπολογίζουν τόσο καλά ότι το big 4 είναι δυνατό αλλά και οι άλλες ομάδες ενώ δεν παρουσιάζουν ποιοτικό ποδόσφαιρο μπορούν να γίνουν πολύ σκληρές και δυκολοκατάβλητες. Πέφτουν στην παγίδα να νομίσουν ότι ένας παίκτης δεύτερης ταχύτητας από πχ την Ισπανία θα είναι καλός στην Ελλάδα. Αυτό είναι λάθος, το είχε κάνει ας πούμε ο Μπότο. Πρέπει ο Μάτος και ο Βιερίνια να το εξηγήσουν αυτό στον καινούργιο προπονητή. Η ποιότητα είναι ποιότητα και πρέπει να προσέξουμε σε αυτό το κομμάτι μη την πατήσουμε με μετριοκαλούς που όμως δεν κάνουν καμιά διαφορά....rockcity4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 10:59 Κάτι είδα για Pablo MartinezΚαι ας το έβγαλε το μέτροσπορ (sic) εγώ θα πω όχι απλά φέρε, ΚΑΡΑΦΕΡΕ! Κομβικός μέχρι να τραυματιστεί στην Λεβάντε για έναν μήνα φετος ο αρχηγός της! Τον έχω ψάξει πολύ και μπορεί να παίξει 8 10 και αριστερό εξτρέμ. Αν κλείσει θα πω περισσότερα, για μένα είναι λαβράκι!
![]()