Νέος προπονητής

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2640
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Εχεις δίκιο με εξέθεσες..
Δεν λειτουργεί με σωστό μοντέλο η Μποντο Γκλιμτ,το σωστό μοντέλο είναι του ΠΑΟΚ..
Πέρυσι έφτασε στους 4 του Γιουρόπα..Εμείς ποτέ και ούτε πρόκειται αν συνεχίσουμε έτσι..
Έπαιξε ομίλους τσου λου επισης πρόσφατα με ανύπαρκτη ιστορια ομάδα..
Με δισεκατομυριουχο ιδιοκτήτη εμεις και αυτοι απλά με έναν διαχειριστή και μια πόλη με 50χιλ κατοίκους..
Εσκεμενα δεν βάζεις και αυτούς που έχει τώρα στο ρόστερ της και τους κρατάει χρόνια παρά τις προτάσεις ,που σε χρηματιστηριακή αξία είναι ίδια με εμάς χωρίς ξαναλέω να έχει δισεκατομυριουχο ιδιοκτήτη…
Τις αγορές τι τις έβαλες;;Να με επιβεβαιώσεις;;Δεν είδα επίσης κανέναν δανεισμό παίκτη..
Δεν κάνει μεγάλες αγορές το είπα και πριν,λειτουργεί με συγκεκριμένο μοντέλο..Αναδικνυει νέους παίκτες..
Κάτι κάνει σωστά βρε παιδί μου..
Κάτι κάνουμε λάθος εμείς..
Να μην το παραδεχόμαστε κέρδιζουμε κάποιο βραβείο καλού οπαδού;;
Μακάρι να αντιγράψουμε τον τρόπο λειτουργίας τους!!
Παράδειγμα προς μίμηση είναι!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Metagrafakias την Δευ 22 Ιουν 2026, 01:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2831
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Dimitrisou »

Metagrafakias έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 00:31 Εχεις δίκιο με εξέθεσες..
Δεν λειτουργεί με σωστό μοντέλο η Μποντο Γκλιμτ,το σωστό μοντέλο είναι του ΠΑΟΚ..
Πέρυσι έφτασε στους 4 του Γιουρόπα..Εμείς ποτέ και ούτε πρόκειται αν συνεχίσουμε έτσι..
Έπαιξε ομίλους τσου λου επισης πρόσφατα με ανύπαρκτη ιστορια ομάδα..
Με δισεκατομυριουχο ιδιοκτήτη εμεις και αυτή απλά με έναν διαχειριστή και μια πόλη με 50χιλ κατοίκους..
Εσκεμενα δεν βάζεις και αυτούς που έχει τώρα στο ρόστερ της και τους κρατάει χρόνια παρά τις προτάσεις ,που σε χρηματιστηριακή αξία είναι ίδια με εμάς χωρίς ξαναλέω να έχει δισεκατομυριουχο ιδιοκτήτη…
Τις αγορές τι τις έβαλες;;Να με επιβεβαιώσεις;;
Δεν κάνει μεγάλες αγορές το είπα και πριν,λειτουργεί με συγκεκριμένο μοντέλο..Αναδικνυει νέους παίκτες..
Κάτι κάνει σωστά βρε παιδί μου..
Κάτι κάνουμε λάθος εμείς..
Να μην το παραδεχόμαστε κέρδιζουμε κάποιο βραβείο καλού οπαδού;;
Μακάρι να αντιγράψουμε τον τρόπο λειτουργίας τους!!
Παράδειγμα προς μίμηση είναι!!!
Εχεις καταλαβει οτι στο πρωτο σχολιο ο ανθρωπος εγραψε ακριβως με θαυμασμο για το μοντελο τους ε?
Και εσυ το πηγες αλλου και σου απαντησε..
Και για να παμε στο θεμα μας το μοντελο της Μποντο στο ελλαντα και στον ΠΑΟΚ δεν θα πιασει ποτε.
Γιατι στο πρωτο 4 0 που θα φας εδω μια στο τοσο θα πεσουμε να τους φαμε ολους.
Γιατι αν αυριο ο ΠΑΟΚ αρχισει να βαζει μεσα ολα τα παιδια απο τις ακαδημιες θα λεμε που παμε να χτυπησουμε τους αλλους που δινουν εκατομμυρια..
Επισης τα μεγαλα της ταλεντα μια χαρα τα πουλαει με το που κανουν το ξεπεταγμα..βλεπε Χαουγκε βλεπε Βετλεσεν κτλ.
These users thanked the author Dimitrisou for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2640
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Μα κι εγώ με θαυμασμό μιλάω για το μοντέλο τους..
Δεν το πηγα πουθενά αλλού εγώ..
Εγώ το πήγα εκεί που είναι..Ο φίλος μίλησε για μπατίρηδες εγώ πουθενά δεν αναφέρω κάτι τέτοιο..
Ότι δεν μπορεί να γίνει αυτό στην Ελλάδα χαίρω πολύ..
Για όλους τους λόγους που είπες..
Αλλά όχι να λέμε ομως ότι εμείς λειτουργούμε σωστά και όχι αυτοί ..Απλά για να μην ακουστεί αρνητική κριτική στη διοίκηση μας..
Μακάρι να μπορούσαμε έστω και λίγο να τους αντιγράψουμε..
Αντε τέρμα με τη Μποντο αρκετα οφ τοπικ είπαμε
These users thanked the author Metagrafakias for the post:
Dimitrisou
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από gergeo4 »

αν θελετε να ανοιξω το τοπικ για γουρι μπορω τωρα ή αυριο μετά τις 230.αν υπαρξει ανακοινωση νωρίτερα τοτε να το ανοιξει αλλος φιλος.
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6432
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από DamoN »

obanebane έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:29 Εννοείται ότι είναι οπαδοί που ήταν στο αεροδρόμιο.
Καμία άλλη μαλακια έχετε να γράψετε;
navigator11 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:41 Σταθερά χαλαρός ο αδερφός εκ Κορίνθου. Σ' αγαπάω, ρε μαλάκα 😂
😂😂😂
These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
navigator11, jibbie
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3241
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από omerta76 »

Αφήστε την Μπόντο και το μενταλιτι της (παρεμπιπτόντως όποιον Νορβηγό πούλησε, τον ξαναπήρε πίσω γιατί δεν έπιασε, το λες και περίεργο αυτό) και κοιτάξτε να τελειώνουμε σήμερα από εδώ και να ανοίξουμε του προπονητή του καινούργιου!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21266
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από navigator11 »

Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 00:18
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:27
Nikos 74 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Επειδή βλέπω ότι αλλάζει η διοίκηση πλάνο, έχω μια απορία. Αυτή η Μποντο Γκλιμτ, τι ακριβώς προγραμματισμό έχει; Έχω δει αγώνες της και ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται και διασύρουν μεγαθήρια. Το πλαστικό χορτάρι στην έδρα της είναι μια απάντηση, όμως και στα εκτός, παίρνει διπλά από κατόχους Τσάμπιονς λιγκ.
Το ρόστερ έχει 20 Νορβηγούς και 4 Δανούς. Όσοι είχαν πάρει μεταγραφή στο εξωτερικό, δεν έβγαλαν και μάτια μετά την Μποντο. Γνωρίζω ότι ανέθεσαν σε δύο παλαίμαχους με όραμα ,την ανάπτυξη της ομάδας. Ο ένας προπονητής και ο άλλος τεχνικός διευθυντής. Επειδή το πλάνο είναι εντυπωσιακό και αξίζει μελέτη ,ξέρει κανείς λεπτομέρειες;
Δεν εχει κανεναν μυστικο προγραμματισμο φιλε μην νομιζεις...
Εχει τις καλυτερες ακαδημιες στη Νορβηγια...Οχι μονο βγαζει παικτες απο το φυτωριο της, αλλα παιρνει και οτι αλλο καλο υπαρχει σε Νορβηγο παικτη!!
Εχει προπονητη που δουλευει σε σταθερο πλανο και σχεδιο και οι νεοι παικτες προσαρμοζονται ευκολα...
Δεν πουλαει μολις βγει ενας νεος παικτης κατευθειαν για να καλυψει αλλες τρυπες...
Τους κραταει οσο πρεπει και πουλαει στη σωστη στιγμη και τιμη...
Αλλα δν παιρνουν τα μαυλα τους αερα...
Τα λεφτα που παιρνει και ειναι πολλα,δεν τα ξοδευει αλογιστα σε 30χρονους μισθοφορους για εντυπωσιασμο, αλλα την διευκολυνει να ακολουθησει το ιδιο μοντελο...
Δλδ να μαζεψει με μεγαλυτερη ανεση οτι καλυτερο εχει η Νορβηγια σε ταλαντουχο παικτη....
Και ετσι πορευεται...
Συγγνώμη για το Οφ τοπικ

1-2 σεζόν παίζουν και τους πουλάει.
Τα λεφτά που παίρνει και είναι πολλά, εννοείς από τις ευρωπαϊκές πορείες.
Οι μισθοί που δίνουν είναι επιπέδου Θυμιάνη.

Πωλήσεις
Εικόνα

Η τιμή που ακούστηκε για Μύθου είναι ανάμεσα από την πρώτη και δεύτερη καλύτερη πώληση της Μπόντο.

Για βγες λιγο να πουλήσεις Μύθου - Χατσίδη να δω λίγο κάτι για τον μπατίρη που δεν έχει λεφτά και πουλάει.

ΥΓ: Οι αγορές της. Και γαμώ τα φυτώρια έχει
Εικόνα
Εικόνα
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
Unpsofable78, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21266
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από navigator11 »

Metagrafakias έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 00:31 Εχεις δίκιο με εξέθεσες..
Δεν λειτουργεί με σωστό μοντέλο η Μποντο Γκλιμτ,το σωστό μοντέλο είναι του ΠΑΟΚ..
Πέρυσι έφτασε στους 4 του Γιουρόπα..Εμείς ποτέ και ούτε πρόκειται αν συνεχίσουμε έτσι..
Έπαιξε ομίλους τσου λου επισης πρόσφατα με ανύπαρκτη ιστορια ομάδα..
Με δισεκατομυριουχο ιδιοκτήτη εμεις και αυτοι απλά με έναν διαχειριστή και μια πόλη με 50χιλ κατοίκους..
Εσκεμενα δεν βάζεις και αυτούς που έχει τώρα στο ρόστερ της και τους κρατάει χρόνια παρά τις προτάσεις ,που σε χρηματιστηριακή αξία είναι ίδια με εμάς χωρίς ξαναλέω να έχει δισεκατομυριουχο ιδιοκτήτη…
Τις αγορές τι τις έβαλες;;Να με επιβεβαιώσεις;;Δεν είδα επίσης κανέναν δανεισμό παίκτη..
Δεν κάνει μεγάλες αγορές το είπα και πριν,λειτουργεί με συγκεκριμένο μοντέλο..Αναδικνυει νέους παίκτες..
Κάτι κάνει σωστά βρε παιδί μου..
Κάτι κάνουμε λάθος εμείς..
Να μην το παραδεχόμαστε κέρδιζουμε κάποιο βραβείο καλού οπαδού;;
Μακάρι να αντιγράψουμε τον τρόπο λειτουργίας τους!!
Παράδειγμα προς μίμηση είναι!!!
Το να ακολουθήσουμε οτιδήποτε κάνουν άλλοι ενδεχομένως πιο σωστά σε σχέση με εμάς δε δικαιολογεί, βέβαια, το να αραδιάζονται εξαρχής στην ουσία ψέματα προς εξυπηρέτηση του αφηγήματός μας.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
Unpsofable78, paok apo epilogi
nkoss
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από nkoss »

Metagrafakias έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:27
Nikos 74 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Επειδή βλέπω ότι αλλάζει η διοίκηση πλάνο, έχω μια απορία. Αυτή η Μποντο Γκλιμτ, τι ακριβώς προγραμματισμό έχει; Έχω δει αγώνες της και ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται και διασύρουν μεγαθήρια. Το πλαστικό χορτάρι στην έδρα της είναι μια απάντηση, όμως και στα εκτός, παίρνει διπλά από κατόχους Τσάμπιονς λιγκ.
Το ρόστερ έχει 20 Νορβηγούς και 4 Δανούς. Όσοι είχαν πάρει μεταγραφή στο εξωτερικό, δεν έβγαλαν και μάτια μετά την Μποντο. Γνωρίζω ότι ανέθεσαν σε δύο παλαίμαχους με όραμα ,την ανάπτυξη της ομάδας. Ο ένας προπονητής και ο άλλος τεχνικός διευθυντής. Επειδή το πλάνο είναι εντυπωσιακό και αξίζει μελέτη ,ξέρει κανείς λεπτομέρειες;
Δεν εχει κανεναν μυστικο προγραμματισμο φιλε μην νομιζεις...
Εχει τις καλυτερες ακαδημιες στη Νορβηγια...Οχι μονο βγαζει παικτες απο το φυτωριο της, αλλα παιρνει και οτι αλλο καλο υπαρχει σε Νορβηγο παικτη!!
Εχει προπονητη που δουλευει σε σταθερο πλανο και σχεδιο και οι νεοι παικτες προσαρμοζονται ευκολα...
Δεν πουλαει μολις βγει ενας νεος παικτης κατευθειαν για να καλυψει αλλες τρυπες...
Τους κραταει οσο πρεπει και πουλαει στη σωστη στιγμη και τιμη...
Αλλα δν παιρνουν τα μαυλα τους αερα...
Τα λεφτα που παιρνει και ειναι πολλα,δεν τα ξοδευει αλογιστα σε 30χρονους μισθοφορους για εντυπωσιασμο, αλλα την διευκολυνει να ακολουθησει το ιδιο μοντελο...
Δλδ να μαζεψει με μεγαλυτερη ανεση οτι καλυτερο εχει η Νορβηγια σε ταλαντουχο παικτη....
Και ετσι πορευεται...
quote]

Το σημαντικότερο ξέχασες. Έχει και οπαδούς με υπομονή που στηρίζουν τις αποφάσεις. Εμείς απαιτούμε να φτάσουμε στο βήμα 4 παραλείποντας τα 2 και 3.
These users thanked the author nkoss for the post (total 2):
Metagrafakias, ΚΩΣΤΑΣ2019
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4894
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Τρόμος »

Λουκέτο, έχουμε προπονητή!
geobila
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από geobila »

μιας και ειμαστε οφ-τοπικ ας συμβαλλω κι εγω...

εχει τοσες ιδιαιτεροτητες η Ελλαδα μας ως αγορα (νοοτροπια διοικησης, φιλαθλων, ρεπορτερ, κρατος, κοινωνιας γενικα) που το να θελουμε να κανουμε την Ελλαδα Σκανδιναβια ειναι αναποδο στραπον σε νανο απο αλογο με διασταυρωση ζεβρας.

Απλα δε βγαζει νοημα.

Οι ακαδημιες μας εχουν κανει εξαιρετικο εργο απο το 2012 εως σημερα. Ολες οι εθνικες εχουν παιχτες μας. Η πρωτη και δευτερη κατηγορια εχει επισης παιχτες που προηλθαν απο τις ακαδημιες μας. Και φυσικα καποιοι κανουν καριερα ειτε στον ΠΑΟΚ μας ειτε στο εξωτερικο.

Η δευτερη και πιο εντονη φαση των ακαδημιων θα φανει απο το 2030 και μετα γιατι απλα θελει χρονο και γενικοτερη εξελιξη στα συστηματα που την απαρτιζουν.

Καλη εβδομαδα αδερφια
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106597
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τρόμος έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:48 Λουκέτο, έχουμε προπονητή!
Κάτσε να ανακοινωθεί πρώτα!
MagdiTolba
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από MagdiTolba »

Τραγελαφικές καταστάσεις. Λίγες ώρες πριν την 1η
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από anaximandros4 »

Ας γίνει η δουλειά σωστά κ ας μην ανακοινωθεί ποτέ ο Ιταλός


Θα γυρνάει σαν τον Φραπέ στην εξεταστική της Βουλής όταν θα τον ψάχνουν για ευθύνες στα χαμένα ματς και θα λέει "ποιος προπονητής? Εγώ? "
These users thanked the author anaximandros4 for the post (total 3):
Maklaz, margas, MagdiTolba
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2030
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Maklaz »

anaximandros4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:34 Ας γίνει η δουλειά σωστά κ ας μην ανακοινωθεί ποτέ ο Ιταλός


Θα γυρνάει σαν τον Φραπέ στην εξεταστική της Βουλής όταν θα τον ψάχνουν για ευθύνες στα χαμένα ματς και θα λέει "ποιος προπονητής? Εγώ? "
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”