Εχεις δίκιο με εξέθεσες..
Δεν λειτουργεί με σωστό μοντέλο η Μποντο Γκλιμτ,το σωστό μοντέλο είναι του ΠΑΟΚ..
Πέρυσι έφτασε στους 4 του Γιουρόπα..Εμείς ποτέ και ούτε πρόκειται αν συνεχίσουμε έτσι..
Έπαιξε ομίλους τσου λου επισης πρόσφατα με ανύπαρκτη ιστορια ομάδα..
Με δισεκατομυριουχο ιδιοκτήτη εμεις και αυτοι απλά με έναν διαχειριστή και μια πόλη με 50χιλ κατοίκους..
Εσκεμενα δεν βάζεις και αυτούς που έχει τώρα στο ρόστερ της και τους κρατάει χρόνια παρά τις προτάσεις ,που σε χρηματιστηριακή αξία είναι ίδια με εμάς χωρίς ξαναλέω να έχει δισεκατομυριουχο ιδιοκτήτη…
Τις αγορές τι τις έβαλες;;Να με επιβεβαιώσεις;;Δεν είδα επίσης κανέναν δανεισμό παίκτη..
Δεν κάνει μεγάλες αγορές το είπα και πριν,λειτουργεί με συγκεκριμένο μοντέλο..Αναδικνυει νέους παίκτες..
Κάτι κάνει σωστά βρε παιδί μου..
Κάτι κάνουμε λάθος εμείς..
Να μην το παραδεχόμαστε κέρδιζουμε κάποιο βραβείο καλού οπαδού;;
Μακάρι να αντιγράψουμε τον τρόπο λειτουργίας τους!!
Παράδειγμα προς μίμηση είναι!!!
Νέος προπονητής
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2639
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Νέος προπονητής
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Metagrafakias την Δευ 22 Ιουν 2026, 01:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2830
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Νέος προπονητής
Εχεις καταλαβει οτι στο πρωτο σχολιο ο ανθρωπος εγραψε ακριβως με θαυμασμο για το μοντελο τους ε?Metagrafakias έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 00:31 Εχεις δίκιο με εξέθεσες..
Δεν λειτουργεί με σωστό μοντέλο η Μποντο Γκλιμτ,το σωστό μοντέλο είναι του ΠΑΟΚ..
Πέρυσι έφτασε στους 4 του Γιουρόπα..Εμείς ποτέ και ούτε πρόκειται αν συνεχίσουμε έτσι..
Έπαιξε ομίλους τσου λου επισης πρόσφατα με ανύπαρκτη ιστορια ομάδα..
Με δισεκατομυριουχο ιδιοκτήτη εμεις και αυτή απλά με έναν διαχειριστή και μια πόλη με 50χιλ κατοίκους..
Εσκεμενα δεν βάζεις και αυτούς που έχει τώρα στο ρόστερ της και τους κρατάει χρόνια παρά τις προτάσεις ,που σε χρηματιστηριακή αξία είναι ίδια με εμάς χωρίς ξαναλέω να έχει δισεκατομυριουχο ιδιοκτήτη…
Τις αγορές τι τις έβαλες;;Να με επιβεβαιώσεις;;
Δεν κάνει μεγάλες αγορές το είπα και πριν,λειτουργεί με συγκεκριμένο μοντέλο..Αναδικνυει νέους παίκτες..
Κάτι κάνει σωστά βρε παιδί μου..
Κάτι κάνουμε λάθος εμείς..
Να μην το παραδεχόμαστε κέρδιζουμε κάποιο βραβείο καλού οπαδού;;
Μακάρι να αντιγράψουμε τον τρόπο λειτουργίας τους!!
Παράδειγμα προς μίμηση είναι!!!
Και εσυ το πηγες αλλου και σου απαντησε..
Και για να παμε στο θεμα μας το μοντελο της Μποντο στο ελλαντα και στον ΠΑΟΚ δεν θα πιασει ποτε.
Γιατι στο πρωτο 4 0 που θα φας εδω μια στο τοσο θα πεσουμε να τους φαμε ολους.
Γιατι αν αυριο ο ΠΑΟΚ αρχισει να βαζει μεσα ολα τα παιδια απο τις ακαδημιες θα λεμε που παμε να χτυπησουμε τους αλλους που δινουν εκατομμυρια..
Επισης τα μεγαλα της ταλεντα μια χαρα τα πουλαει με το που κανουν το ξεπεταγμα..βλεπε Χαουγκε βλεπε Βετλεσεν κτλ.
- These users thanked the author Dimitrisou for the post:
- Unpsofable78
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2639
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Νέος προπονητής
Μα κι εγώ με θαυμασμό μιλάω για το μοντέλο τους..
Δεν το πηγα πουθενά αλλού εγώ..
Εγώ το πήγα εκεί που είναι..Ο φίλος μίλησε για μπατίρηδες εγώ πουθενά δεν αναφέρω κάτι τέτοιο..
Ότι δεν μπορεί να γίνει αυτό στην Ελλάδα χαίρω πολύ..
Για όλους τους λόγους που είπες..
Αλλά όχι να λέμε ομως ότι εμείς λειτουργούμε σωστά και όχι αυτοί ..Απλά για να μην ακουστεί αρνητική κριτική στη διοίκηση μας..
Μακάρι να μπορούσαμε έστω και λίγο να τους αντιγράψουμε..
Αντε τέρμα με τη Μποντο αρκετα οφ τοπικ είπαμε
Δεν το πηγα πουθενά αλλού εγώ..
Εγώ το πήγα εκεί που είναι..Ο φίλος μίλησε για μπατίρηδες εγώ πουθενά δεν αναφέρω κάτι τέτοιο..
Ότι δεν μπορεί να γίνει αυτό στην Ελλάδα χαίρω πολύ..
Για όλους τους λόγους που είπες..
Αλλά όχι να λέμε ομως ότι εμείς λειτουργούμε σωστά και όχι αυτοί ..Απλά για να μην ακουστεί αρνητική κριτική στη διοίκηση μας..
Μακάρι να μπορούσαμε έστω και λίγο να τους αντιγράψουμε..
Αντε τέρμα με τη Μποντο αρκετα οφ τοπικ είπαμε
- These users thanked the author Metagrafakias for the post:
- Dimitrisou
Re: Νέος προπονητής
αν θελετε να ανοιξω το τοπικ για γουρι μπορω τωρα ή αυριο μετά τις 230.αν υπαρξει ανακοινωση νωρίτερα τοτε να το ανοιξει αλλος φιλος.
Re: Νέος προπονητής
obanebane έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:29 Εννοείται ότι είναι οπαδοί που ήταν στο αεροδρόμιο.
Καμία άλλη μαλακια έχετε να γράψετε;
navigator11 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:41 Σταθερά χαλαρός ο αδερφός εκ Κορίνθου. Σ' αγαπάω, ρε μαλάκα![]()