Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5704
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:20 Aυριο επιστρεφω γραφειο, παραθεστε με ποια θεση/παικτη θελετε να ασχοληθω. Το σχολιο μετα περισσοτερα like θα ειναι ο στοχος μου. :opaokara:
Με τν κολλητο μου εννοειται...
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2030
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:20 Aυριο επιστρεφω γραφειο, παραθεστε με ποια θεση/παικτη θελετε να ασχοληθω. Το σχολιο μετα περισσοτερα like θα ειναι ο στοχος μου. :opaokara:
Αριστερό εξτρέμ αδερφέ!!!
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2068
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

renegade έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:28 Οι κομβικές μεταγραφές είναι δύο
Το αριστερό extreme και ο επιθετικός
Αν καταφέρουμε να πετύχουμε διάνα σε αυτές τις δύο μεταγραφές τότε είμαστε καλά
Γιατί όχι οι μεταγραφες των στόπερ και των χαφ μιας και στο σύγχρονο ποδόσφαιρο ο άξονας παίζει κύριο ρόλο και οι ομάδες ξέρουνε οτι φτιάχνονται από πίσω προς τα μπροστά?
renegade
Δημοσιεύσεις: 19424
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

Γιατί στοπερ κουτσα στραβά θα βρεις.
Ακόμα και αν δεν είναι τοπ τοπ μπορεί να καλυφθεί μέσα από την ομαδική δουλειά.
Δηλαδή αν έρθει αύριο ο ισπανός και ο χατζηδιάκος, μπορεί να έχεις κάποια κενά αλλά είσαι αξιοπρεπής
Στα χαφ αυτή την στιγμή έχω το ερωτηματικό Μειτε ( ο οποίος ακόμα και στο 80% να είναι, είναι το καλύτερο χαφ στην ελλάδα) , τον Ζαφείρη που τιμές εδώ δεν είναι από τα καλύτερα χαφ του πρωταθλήματος και προς το παρόν έχω και τον Καμαρά, όπου μπορεί κάποιοι να τον έχουν ξεγράψει τελείως αλλά δεν πρόκειται για κάποιον τυχαίο παίκτη.
Σε αυτούς προστίθεται και εγώ Σαρρής ο οποίος είναι σπουδαίο ταλέντο.
Τα χαφ είναι μια θέση όπου η αγορά διαθέτει πολλές και καλές επιλογές.
Στην θέση των εξτρέμ από την άλλη η αγορά παιδια θετικολές και καλές επιλογές για τα χρήματα που παίζουνε στις Ελλάδα κ αυτό το βλέπουμε από όλους τους ανταγωνιστές όπου όλα μαζί τα εξτρέμ των ανταγωνιστών , μία τρίχα από του Τάισον
Όσο για το φόρ, παραμένει στο ποδόσφαιρο η πιο κομβική θέση... κάτι που μπορεί να είχαμε ξεχάσει
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:20 Aυριο επιστρεφω γραφειο, παραθεστε με ποια θεση/παικτη θελετε να ασχοληθω. Το σχολιο μετα περισσοτερα like θα ειναι ο στοχος μου. :opaokara:
Δεν θέλω να σε πληγώσω αλλά είσαι λίγο μαυρόγατα. Ίσως αν αρχίζες να λες τα αντίθετα από αυτά που θέλουμε να είχαμε περισσότερες επιτυχίες
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6511
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Πρεπει να κλεισουμε αμεσα ενα σεντερ μπακ (τουλαχιστον),ενα χαφ,ενα αριστερο εξτρεμ και περιμενουμε τι θα γινει με Γιακουμακη κ Γιαννουλη.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6291
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

το τι χρειαζεται η ομαδα δεν μπορει να κατανοηθει μονο απ την εικονα της περσινης χρονιας, αλλα και απο το value proposition που φερνει ο Λισι. με αυτα τα δυο λοιπον δεδομενα αλλα και τη διαθεση της ιδιοκτησιας να στηριξει αυτο που θελει να παιξει ο Λισι, η ομαδα σιγουρα χρειαζεται εναν μεσο με αψεγαδιαστα recovery runs για να περιορισει την ευπαθεια στο αμυντικο τρανζισιον που εχουμε, εναν δημιουργικο εσωτερικο μεσο για να παρει δημιουργια σε πιο physical plays και να μην ειναι εξαρτημενος απ τα ακρα του μονο, κ προφανως το να εχεις killer επιθετικο και αξιοπιστο, μπαλατο σεντερ μπακ ειναι αξιες διαχρονικες στο μεταγραφικο παζαρι.
These users thanked the author jibbie for the post (total 3):
navigator11, obanebane, Logistis
Άβαταρ μέλους
trianta76
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Τρί 24 Δεκ 2024, 17:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trianta76 »

Από αυτό που είδα απο ενα ημιχ Οσασουνα Οβιεδο έχω να πω ότι οποιος δεν τρέχει πολύ και δεν πηγαίνει με τα μπουνια στις διεκδικησεις ειναι μετρημένα τα ψωμιά του στην ομαδα
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21266
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

Τέτοιους ζήτημα να έχουμε 5-6 στο ρόστερ :mrgreen:
These users thanked the author navigator11 for the post (total 4):
obanebane, Maklaz, blackzi, sakis_the_fraud
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από dimitris7777 »

trianta76 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:37 Από αυτό που είδα απο ενα ημιχ Οσασουνα Οβιεδο έχω να πω ότι οποιος δεν τρέχει πολύ και δεν πηγαίνει με τα μπουνια στις διεκδικησεις ειναι μετρημένα τα ψωμιά του στην ομαδα
δηλαδή το περπάτημα δεν επιτρέπεται, ακόμα και εάν έχεις στρόνγκ μεντάλιτι και καλό ιντερπρετέσιον οφ δε γκεϊμ;... :D :D :D
tzim01
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

Мир έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:15 Νομίζω είχε τραυμαιτσμο στους χιαστού.
δεν εκοψε χιαστο αλλα ηταν σοβαρος τραυματισμος,μαλλον δεν προλαβαινει βασικο σταδιο αλλα τελη ιουλιου και μετα θα μπει
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3241
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

dimitris7777 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:46
trianta76 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:37 Από αυτό που είδα απο ενα ημιχ Οσασουνα Οβιεδο έχω να πω ότι οποιος δεν τρέχει πολύ και δεν πηγαίνει με τα μπουνια στις διεκδικησεις ειναι μετρημένα τα ψωμιά του στην ομαδα
δηλαδή το περπάτημα δεν επιτρέπεται, ακόμα και εάν έχεις στρόνγκ μεντάλιτι και καλό ιντερπρετέσιον οφ δε γκεϊμ;... :D :D :D
Δεν επιτρέπεται το περπάτημα, εκτός να τον αφήσουν και αυτόν με αργοκουρούτες στο κέντρο!
Refused1337
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Παρ 27 Δεκ 2024, 10:27

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Refused1337 »

Ρε πιο αριστερο εξτρεμ γραφετε, εδω λέμε οτι μπορει να μην εχουμε καν εξτρεμ την νεα χρονιά.
embuji
Δημοσιεύσεις: 4244
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Καλημερα.

ΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ 1Η


Ηρθα στην Δουλεια χωρις νεα μεταγραφη, θα φυγω με νεα μεταγραφη :opaokara: :opaokara:
These users thanked the author embuji for the post (total 11):
geobila, Dimitris_L4, Maklaz, MikeStr4, navigator11, paok apo epilogi, Magdi Tolba 4, blackzi, Newgen9, margas and one more user
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2030
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Καλημέρα!

Για να καταλάβω, πάμε να αντικαταστήσουμε τον Οζντοεφ με τον Μαρτίνεθ;
These users thanked the author Maklaz for the post (total 2):
marsantos, sakis_the_fraud
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”