Με τν κολλητο μου εννοειται...embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:20 Aυριο επιστρεφω γραφειο, παραθεστε με ποια θεση/παικτη θελετε να ασχοληθω. Το σχολιο μετα περισσοτερα like θα ειναι ο στοχος μου.![]()
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5701
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αριστερό εξτρέμ αδερφέ!!!embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:20 Aυριο επιστρεφω γραφειο, παραθεστε με ποια θεση/παικτη θελετε να ασχοληθω. Το σχολιο μετα περισσοτερα like θα ειναι ο στοχος μου.![]()
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2065
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γιατί όχι οι μεταγραφες των στόπερ και των χαφ μιας και στο σύγχρονο ποδόσφαιρο ο άξονας παίζει κύριο ρόλο και οι ομάδες ξέρουνε οτι φτιάχνονται από πίσω προς τα μπροστά?renegade έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:28 Οι κομβικές μεταγραφές είναι δύο
Το αριστερό extreme και ο επιθετικός
Αν καταφέρουμε να πετύχουμε διάνα σε αυτές τις δύο μεταγραφές τότε είμαστε καλά
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γιατί στοπερ κουτσα στραβά θα βρεις.
Ακόμα και αν δεν είναι τοπ τοπ μπορεί να καλυφθεί μέσα από την ομαδική δουλειά.
Δηλαδή αν έρθει αύριο ο ισπανός και ο χατζηδιάκος, μπορεί να έχεις κάποια κενά αλλά είσαι αξιοπρεπής
Στα χαφ αυτή την στιγμή έχω το ερωτηματικό Μειτε ( ο οποίος ακόμα και στο 80% να είναι, είναι το καλύτερο χαφ στην ελλάδα) , τον Ζαφείρη που τιμές εδώ δεν είναι από τα καλύτερα χαφ του πρωταθλήματος και προς το παρόν έχω και τον Καμαρά, όπου μπορεί κάποιοι να τον έχουν ξεγράψει τελείως αλλά δεν πρόκειται για κάποιον τυχαίο παίκτη.
Σε αυτούς προστίθεται και εγώ Σαρρής ο οποίος είναι σπουδαίο ταλέντο.
Τα χαφ είναι μια θέση όπου η αγορά διαθέτει πολλές και καλές επιλογές.
Στην θέση των εξτρέμ από την άλλη η αγορά παιδια θετικολές και καλές επιλογές για τα χρήματα που παίζουνε στις Ελλάδα κ αυτό το βλέπουμε από όλους τους ανταγωνιστές όπου όλα μαζί τα εξτρέμ των ανταγωνιστών , μία τρίχα από του Τάισον
Όσο για το φόρ, παραμένει στο ποδόσφαιρο η πιο κομβική θέση... κάτι που μπορεί να είχαμε ξεχάσει
Ακόμα και αν δεν είναι τοπ τοπ μπορεί να καλυφθεί μέσα από την ομαδική δουλειά.
Δηλαδή αν έρθει αύριο ο ισπανός και ο χατζηδιάκος, μπορεί να έχεις κάποια κενά αλλά είσαι αξιοπρεπής
Στα χαφ αυτή την στιγμή έχω το ερωτηματικό Μειτε ( ο οποίος ακόμα και στο 80% να είναι, είναι το καλύτερο χαφ στην ελλάδα) , τον Ζαφείρη που τιμές εδώ δεν είναι από τα καλύτερα χαφ του πρωταθλήματος και προς το παρόν έχω και τον Καμαρά, όπου μπορεί κάποιοι να τον έχουν ξεγράψει τελείως αλλά δεν πρόκειται για κάποιον τυχαίο παίκτη.
Σε αυτούς προστίθεται και εγώ Σαρρής ο οποίος είναι σπουδαίο ταλέντο.
Τα χαφ είναι μια θέση όπου η αγορά διαθέτει πολλές και καλές επιλογές.
Στην θέση των εξτρέμ από την άλλη η αγορά παιδια θετικολές και καλές επιλογές για τα χρήματα που παίζουνε στις Ελλάδα κ αυτό το βλέπουμε από όλους τους ανταγωνιστές όπου όλα μαζί τα εξτρέμ των ανταγωνιστών , μία τρίχα από του Τάισον
Όσο για το φόρ, παραμένει στο ποδόσφαιρο η πιο κομβική θέση... κάτι που μπορεί να είχαμε ξεχάσει
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν θέλω να σε πληγώσω αλλά είσαι λίγο μαυρόγατα. Ίσως αν αρχίζες να λες τα αντίθετα από αυτά που θέλουμε να είχαμε περισσότερες επιτυχίεςembuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:20 Aυριο επιστρεφω γραφειο, παραθεστε με ποια θεση/παικτη θελετε να ασχοληθω. Το σχολιο μετα περισσοτερα like θα ειναι ο στοχος μου.![]()
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6510
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πρεπει να κλεισουμε αμεσα ενα σεντερ μπακ (τουλαχιστον),ενα χαφ,ενα αριστερο εξτρεμ και περιμενουμε τι θα γινει με Γιακουμακη κ Γιαννουλη.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
το τι χρειαζεται η ομαδα δεν μπορει να κατανοηθει μονο απ την εικονα της περσινης χρονιας, αλλα και απο το value proposition που φερνει ο Λισι. με αυτα τα δυο λοιπον δεδομενα αλλα και τη διαθεση της ιδιοκτησιας να στηριξει αυτο που θελει να παιξει ο Λισι, η ομαδα σιγουρα χρειαζεται εναν μεσο με αψεγαδιαστα recovery runs για να περιορισει την ευπαθεια στο αμυντικο τρανζισιον που εχουμε, εναν δημιουργικο εσωτερικο μεσο για να παρει δημιουργια σε πιο physical plays και να μην ειναι εξαρτημενος απ τα ακρα του μονο, κ προφανως το να εχεις killer επιθετικο και αξιοπιστο, μπαλατο σεντερ μπακ ειναι αξιες διαχρονικες στο μεταγραφικο παζαρι.
- These users thanked the author jibbie for the post (total 3):
- navigator11, obanebane, Logistis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Από αυτό που είδα απο ενα ημιχ Οσασουνα Οβιεδο έχω να πω ότι οποιος δεν τρέχει πολύ και δεν πηγαίνει με τα μπουνια στις διεκδικησεις ειναι μετρημένα τα ψωμιά του στην ομαδα
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21263
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τέτοιους ζήτημα να έχουμε 5-6 στο ρόστερ 
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 4):
- obanebane, Maklaz, blackzi, sakis_the_fraud
-
dimitris7777
- Δημοσιεύσεις: 407
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
δηλαδή το περπάτημα δεν επιτρέπεται, ακόμα και εάν έχεις στρόνγκ μεντάλιτι και καλό ιντερπρετέσιον οφ δε γκεϊμ;...trianta76 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:37 Από αυτό που είδα απο ενα ημιχ Οσασουνα Οβιεδο έχω να πω ότι οποιος δεν τρέχει πολύ και δεν πηγαίνει με τα μπουνια στις διεκδικησεις ειναι μετρημένα τα ψωμιά του στην ομαδα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
δεν εκοψε χιαστο αλλα ηταν σοβαρος τραυματισμος,μαλλον δεν προλαβαινει βασικο σταδιο αλλα τελη ιουλιου και μετα θα μπει
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν επιτρέπεται το περπάτημα, εκτός να τον αφήσουν και αυτόν με αργοκουρούτες στο κέντρο!dimitris7777 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:46δηλαδή το περπάτημα δεν επιτρέπεται, ακόμα και εάν έχεις στρόνγκ μεντάλιτι και καλό ιντερπρετέσιον οφ δε γκεϊμ;...trianta76 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:37 Από αυτό που είδα απο ενα ημιχ Οσασουνα Οβιεδο έχω να πω ότι οποιος δεν τρέχει πολύ και δεν πηγαίνει με τα μπουνια στις διεκδικησεις ειναι μετρημένα τα ψωμιά του στην ομαδα![]()
![]()
![]()
-
Refused1337
- Δημοσιεύσεις: 389
- Εγγραφή: Παρ 27 Δεκ 2024, 10:27
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ρε πιο αριστερο εξτρεμ γραφετε, εδω λέμε οτι μπορει να μην εχουμε καν εξτρεμ την νεα χρονιά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλημερα.
ΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ 1Η
Ηρθα στην Δουλεια χωρις νεα μεταγραφη, θα φυγω με νεα μεταγραφη

ΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ 1Η
Ηρθα στην Δουλεια χωρις νεα μεταγραφη, θα φυγω με νεα μεταγραφη
- These users thanked the author embuji for the post (total 8):
- geobila, Dimitris_L4, Maklaz, MikeStr4, navigator11, paok apo epilogi, Magdi Tolba 4, blackzi