Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά δεν είπε τι πιστεύει έτσι απλά...είπε ότι ο ΠΑΟΚ είναι ένοχος για την πολύιδιοκτησία...αλλά δεν πειράζει μωρέ ας γράφει ο καθένας ότι θέλει...τζάμπα πλήρωσε και ο Ιβάν τόσα φράγκα στους δικηγόρους...st4this έγραψε: Δευ 18 Μάιος 2026, 23:03 Νομίζω υπερβάλουμε λιγο που επειδή ο άλλος έγραψε κάτι κατευθείαν μοδς ελάτε... Δεν ειπε ο ΠΑΟΚ στήνεται στήνει, είπε μια σκέψη του στο ίντερνετ για την απουσία (φυσική) του προέδρου.
Ιβάν Σαββίδης VII
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2657
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
- These users thanked the author Dimitrisou for the post:
- Apil44
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5369
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Άκου να σου πω νεαρέ. Εδώ είναι οπαδικό σάιτ του ΠΑΟΚ, οπαδικό. Δεν επιτρέπονται εδώ «διαφορετικές» απόψεις για την ομάδα μας. Ιδιαίτερα όταν είναι εναντίον της.st4this έγραψε: Δευ 18 Μάιος 2026, 23:14 Μερικοί άγνωστοι στο ίντερνετ είμαστε ο καθένας έχει την άποψη του, αν ο άλλος θεωρεί πως ο ΠΑΟΚ στήνεται είναι δικαίωμα του, εγώ θεωρώ πως δεν στήνεται και είμαστε απλά αμπαλοι. Κλαιν μαιν. Έχουμε διαφορετική άποψη οπότε δεν το τραβάω περισσότερο το θέμα, αν υπάρχει κανόνας στο forum περί στημένων σβήστε ολη τη συζήτηση να μην υπάρχει καν να είμαστε σειφ![]()
Αν θέλετε σαν φίλαθλοι να λέτε την άποψη σας. Οποιοι. Να πάτε αλλού.
- These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 3):
- renegade, Ally Samagoal, ΚΩΣΤΑΣ2019
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5369
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ναι αλλά από ότι βλέπω τα φώτα είναι αναμμένα
- These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 5):
- tutuyo, Kenny4, aivas19, Dimitrisou, Ally Samagoal
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δεν ντρέπονται μερικοί να γράφουν παπαριές εδώ μέσα για τον Ιβάν;;;Ούτε εχθρός μας θα τα έγραφε, μάλλον μόνο αυτοί τα γράφουν.
Θεωρίες συνομωσίας και ηλιθιότητες, λες και ο Ιβάν δεν ήθελε τίτλο ή CL σε χρονιά που η αμφισβήτηση έχει ποτίσει το δέρμα του ΠΑΟΚτσή.
Άλλο η κριτική και δεν γουστάρω τον Ιβάν και άλλο οι συκοφαντίες. Άντε μην πω καμιά βαριά κουβέντα παραπάνω, ΝΤΡΟΠΗ!!!
Θεωρίες συνομωσίας και ηλιθιότητες, λες και ο Ιβάν δεν ήθελε τίτλο ή CL σε χρονιά που η αμφισβήτηση έχει ποτίσει το δέρμα του ΠΑΟΚτσή.
Άλλο η κριτική και δεν γουστάρω τον Ιβάν και άλλο οι συκοφαντίες. Άντε μην πω καμιά βαριά κουβέντα παραπάνω, ΝΤΡΟΠΗ!!!
- These users thanked the author omerta76 for the post (total 8):
- Amsterdamer_87, Azrael, paok apo epilogi, Ally Samagoal, PAOK DreXleR, Apil44, ΚΩΣΤΑΣ2019, lkosmid
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ισχύει και είναι πολύ σημαντικό που το αναδεικνύεις ειδικά σε μια περίοδο που η ιδιοκτησία θεωρεί ότι μας έχει ξεβλαχεψει και μας συμπεριφέρεται αναλόγως.tsou έγραψε: Δευ 18 Μάιος 2026, 20:29 Πάντως πάρα τους λίγους τίτλους ο ΠΑΟΚτσής πάντα γάβγιζε όταν χανόταν η προοπτική του τσου λου ακόμα και και με διοικήσεις γουμενοπαγώνηδων (19 ήμουν το 2004 δεν ξεχνάω τα γαβγίσματα για μη ενίσχυση και αποκλεισμό) ή ρεβολούσιον/βρύζα.
Αυτό σχετικά με την παραπληροφόρηση ότι ο ΠΑΟΚτσης καλόμαθε και έχει πολλές απαιτήσεις επί Ιβάν.
Ο ΠΑΟΚτσής πάντα είχε τον πήχη ψηλά ανεξαρτήτως οικονομικών δεδομένων και αυτά έχουν όλες οι μεγάλες ομάδες.
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6307
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Μου βγηκε ο καφες απ'την μυτη..J007 έγραψε: Δευ 18 Μάιος 2026, 18:36 Πουλας 11 μυρια.Οσο την πηρες.
Δεν αξιζεις ΤΙΠΟΤΑ παραπανω αφου καμια υπεραξια δεν μπορει να θεωρηθει για μια ομαδα.χωρις ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ για 15 χρονια τωρα.
Να σαι καλα ΙΒΑΝ και μπαι μπαι.![]()
- These users thanked the author Amsterdamer_87 for the post (total 3):
- geobila, Maklaz, Ally Samagoal
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
ΩΝΑΣΟΥ τι μερα και εκεινη... μπαινω στο τρενο απο χαλκιδα για σαλονικα και απο βιασυνη μπαινω στο εξπρεςπωςδιαολοτολεγανε με λαθος εισιτηριο, καπου στη λαμια με πιανει ελεγκτης και αφου μου τη λεει ασχημα και απειλει με προστιμο και αποβιβαση στην επομενη σταση με ακουει να λεω "α ρε παοκαρα τι τραβαμε ρε μαλακα", αμεσως μου λεει "αδερφε και γω παοκτσης και εχω πρωινη βαρδια για να προλαβω το ματς, μεινε οπως εισαι και καλη μας επιτυχια"jibbie έγραψε: Τρί 19 Μάιος 2026, 07:41Ισχύει και είναι πολύ σημαντικό που το αναδεικνύεις ειδικά σε μια περίοδο που η ιδιοκτησία θεωρεί ότι μας έχει ξεβλαχεψει και μας συμπεριφέρεται αναλόγως.tsou έγραψε: Δευ 18 Μάιος 2026, 20:29 Πάντως πάρα τους λίγους τίτλους ο ΠΑΟΚτσής πάντα γάβγιζε όταν χανόταν η προοπτική του τσου λου ακόμα και και με διοικήσεις γουμενοπαγώνηδων (19 ήμουν το 2004 δεν ξεχνάω τα γαβγίσματα για μη ενίσχυση και αποκλεισμό) ή ρεβολούσιον/βρύζα.
Αυτό σχετικά με την παραπληροφόρηση ότι ο ΠΑΟΚτσης καλόμαθε και έχει πολλές απαιτήσεις επί Ιβάν.
Ο ΠΑΟΚτσής πάντα είχε τον πήχη ψηλά ανεξαρτήτως οικονομικών δεδομένων και αυτά έχουν όλες οι μεγάλες ομάδες.
γνωστα τα αποτελεσματα...
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6307
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Οσοι δεν γουσταρουν τον Ιβαν ας βγαλουν το Κ και να γινουν ΠΑΟ..
Να πορευτουν με την προεδραρα τον Αλαφουζο,που τα χωνει αβερτα.. Τι ?? Οχι ???
Α ρε βρεγμενη σανιδα !!! ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ..
Να πορευτουν με την προεδραρα τον Αλαφουζο,που τα χωνει αβερτα.. Τι ?? Οχι ???
Α ρε βρεγμενη σανιδα !!! ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ..
- These users thanked the author Amsterdamer_87 for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Καλά ο τύπος που το έγραψε είναι νούμερο μεγάλο καταχωρημένο.
Με τη γίδα στη πλάτη. Μια ατάκα που πρωτοεμφανιστηκε σε αρθρο και καθιερώθηκε από ένα άρθρο του αξιότιμου μπινε χ@ρ@λ@μπ@π@π@λ@
Του μεγαλύτερου πιστολιου εκείνης της εποχής , σε σημαντικά θέματα.
Και ο άλλος ο καραγκιόζης χρησιμοποιεί την ίδια φρασεολογία εδώ μέσα.
Ελπίζω να είναι στημένο τρολ γιατί αν όχι , σημαίνει ότι είναι αθεράπευτα ηλίθιος.
Με τη γίδα στη πλάτη. Μια ατάκα που πρωτοεμφανιστηκε σε αρθρο και καθιερώθηκε από ένα άρθρο του αξιότιμου μπινε χ@ρ@λ@μπ@π@π@λ@
Του μεγαλύτερου πιστολιου εκείνης της εποχής , σε σημαντικά θέματα.
Και ο άλλος ο καραγκιόζης χρησιμοποιεί την ίδια φρασεολογία εδώ μέσα.
Ελπίζω να είναι στημένο τρολ γιατί αν όχι , σημαίνει ότι είναι αθεράπευτα ηλίθιος.
- These users thanked the author giapas for the post (total 3):
- paok apo epilogi, Ally Samagoal, ΚΩΣΤΑΣ2019
-
tutuyo
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2009, 14:35
- Τοποθεσία: Αθήνα - οικονομικός μετανάστης
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Πολυ σωστη παρατηρησηjibbie έγραψε: Τρί 19 Μάιος 2026, 07:41Ισχύει και είναι πολύ σημαντικό που το αναδεικνύεις ειδικά σε μια περίοδο που η ιδιοκτησία θεωρεί ότι μας έχει ξεβλαχεψει και μας συμπεριφέρεται αναλόγως.tsou έγραψε: Δευ 18 Μάιος 2026, 20:29 Πάντως πάρα τους λίγους τίτλους ο ΠΑΟΚτσής πάντα γάβγιζε όταν χανόταν η προοπτική του τσου λου ακόμα και και με διοικήσεις γουμενοπαγώνηδων (19 ήμουν το 2004 δεν ξεχνάω τα γαβγίσματα για μη ενίσχυση και αποκλεισμό) ή ρεβολούσιον/βρύζα.
Αυτό σχετικά με την παραπληροφόρηση ότι ο ΠΑΟΚτσης καλόμαθε και έχει πολλές απαιτήσεις επί Ιβάν.
Ο ΠΑΟΚτσής πάντα είχε τον πήχη ψηλά ανεξαρτήτως οικονομικών δεδομένων και αυτά έχουν όλες οι μεγάλες ομάδες.
να συμπληρωσω δε οτι ολα αυτα τα χρονια η ομαδα δεν ειχε μια διοικηση της προκοπης που να μπορει να "ταυτιστει" ο οπαδος
Αντε πες στην περιπτωση Ζαγορ αλλα εκει ελειπαν τα γκαφρα
με την ελευση Ιβαν αυτο εγινε σχεδον αμεσως, καθως τικαρε (τικαρει ακομη?) καθε κουτακι ποντιος,βουνο, ακηδεμονευτος, κιμπαρης, πολεμιος των κατω κτλ κτλ
Για αυτο και πλεον εχουμε πολλους πρωτα Ιβαν και μετα ΠΑΟΚ, παρολο τις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ διοικητικες στραβοτιμονιες που επειτα απο 10 χρονια πλεον δεν δικαιολογουνται
αν με ρωτας εμενα σιχαινομαι την προσωπολατρεια αλλα οκ φυσικα καταλαβαινω το σκεπτικο. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι η πολωση
απο εκει και περα ιδιαιτερο ενδιαφερον εχει το γεγονος οτι εκει που δεν ειχαμε στον ηλιο μοιρα, εχουμε 2 potential χοσαδες να εριζουν για τον μεγαλο ΠΑΟΚ, δειγμα της τεραστιας δυναμικης του συλλογου σε ολα τα επιπεδα
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Με γιδες, αγελαδες , κατσικες και προβατα στη πλατη επιασαν κυριολεκτικα τον Κυριο υφυπουργο που εστησε αυτη την υποθεση μαζι με την γελοια επιτροπη του. Απιστευτο τι γραφουν καποιοι. Ουτε ο Μπουγατσας δεν κανει τετοια προπαγανδα.gpap5 έγραψε: Δευ 18 Μάιος 2026, 20:58το έχω αναφέρει εδώ και χρόνια.vasilis1976 έγραψε: Δευ 18 Μάιος 2026, 20:33 Θυμάμαι ένα Σαββιδη να ειναι σε κάθε ματς έξω απο λεωφορείο και κατεβαινοντας οι παίκτες να τους χερεταει εναν εναν. Αυτόν τον Σαββίδη έχω να των δω ούτε ένα ,ουτε δύο, ούτε τρια χρόνια ,αλλά απο το μακρινό 2019....και είμαι βέβαιος οτι ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΔΩ ΠΟΤΕ!!!!
Από την υπόθεση της ''πολυϊδιοκτησίας'', ο Σαββίδης σταμάτησε να ασχολείται με τον ΠΑΟΚ.
Λες και τον ''έπιασαν με την γίδα στην πλάτη'' και του είπαν: ή ρίχνουμε την ομάδα, ή απομακρύνεσαι διακριτικά.
- These users thanked the author Λεμεσος4 for the post (total 4):
- paok apo epilogi, giapas, Ally Samagoal, leomatos88
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ο κ. Ανδρέας Παπαμιμικος στις 28 Απριλίου 2026, κατά την πρώτη του συνέντευξη Τύπου ως σύμβουλος στρατηγικής της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, είχε δηλώσει ότι εντός των επόμενων 30 - 40 ημερών, ο σύλλογος περνάει σε ένα νέο δομικό, οργανωτικό και διοικητικό μοντέλο. Ανέφερε ότι ο ΠΑΟΚ εισέρχεται σε ένα «νέο κεφάλαιο» με τολμηρές αποφάσεις που θα βασίζονται σε σύγχρονες ευρωπαϊκές δομές. Το νέο μοντέλο θα περιλαμβάνει ξεκάθαρα πεδία δράσης για κάθε στέλεχος, χωρίς επικαλύψεις αρμοδιοτήτων. Προανήγγειλε μεγάλες αλλαγές στη διάρθρωση και τη λειτουργία του αγωνιστικού τμήματος, δίνοντας το πρώτο στίγμα της αναδιοργάνωσης. Χαρακτήρισε τη συμπλήρωση των 100 χρόνων του συλλόγου ως το ιδανικό χρονικό σημείο για τη μετάβαση στη νέα αυτή εποχή. 19 και σήμερα λοιπόν.!! Κι αν "δεν", τι γίνεται μετά?
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Τι πιο λογικό από το να βγάζει χρήμα ο Σαββίδης από τον ΠΑΟΚ αλλά ταυτόχρονα να μην θέλει τσουλου γιατί ανεβαίνουν οι απαιτήσεις.
Κάντε κριτική, σκίστε τους σε κόσμιο επίπεδο, ζητήστε περισσότερα αλλά με σωστή επιχειρηματολογία και λόγο.
Ακούσατε μια παπαριά και την γράφεται χωρίς να φιλτράρεται τίποτα θεωρώντας ότι επειδή την είπε ο Χ-Ψ αυτομάτως σημαίνει ότι ισχύει ή έχει δίκιο.
Ένα πράγμα να μην ξεχνάτε όμως, όταν ο άλλος είναι κάτω, ποτέ δεν τον χτυπάμε(μεταφορικά πάντα), αυτό λέγεται σεβασμός και όχι αδυναμία ή στρουθοκαμηλισμός.
Κάντε κριτική, σκίστε τους σε κόσμιο επίπεδο, ζητήστε περισσότερα αλλά με σωστή επιχειρηματολογία και λόγο.
Ακούσατε μια παπαριά και την γράφεται χωρίς να φιλτράρεται τίποτα θεωρώντας ότι επειδή την είπε ο Χ-Ψ αυτομάτως σημαίνει ότι ισχύει ή έχει δίκιο.
Ένα πράγμα να μην ξεχνάτε όμως, όταν ο άλλος είναι κάτω, ποτέ δεν τον χτυπάμε(μεταφορικά πάντα), αυτό λέγεται σεβασμός και όχι αδυναμία ή στρουθοκαμηλισμός.
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 3):
- Parolos, Ally Samagoal, paok apo epilogi
