Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ωχ συγνώμη ρε Ντίνο αν και δεν θα απαντούσε και να μπορούσε
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ντίνο δεν εξέφρασα μομφή προς τους mods, αλλά προβληματισμό ως προς την πολιτική του forum. Δεν αμφισβήτησα την κρίση τους, αλλά επισημαίνω πως η –υπερβολική κατ΄ εμέ– ανοχή που έχει υιοθετήσει το forum σε μέλη αναφανδόν «περίεργα» οδηγεί σε αυξανόμενη συμμετοχή troller και αποχώρηση αξιόλογων μελών. Το δε τρολάρισμα έχει επεκταθεί ακόμα και σε κοινωνικά και πολιτικά θέματα.Dinos_Liverpool έγραψε:Ο Othin, μέχρι πολύ πρόσφατα, είχε απόλυτη εμπιστοσύνη στην κρίση μας, όπως ο ίδιος είχε δηλώσει. Η αντιμετώπιση μας ως προς τα "ύποπτα" μέλη δεν έχει αλλάξει καθόλου, άρα δεν μπορώ να τον καταλάβω. Δεν μπορούμε να "στείλουμε" κανένα χωρίς να σιγουρευτούμε τι ρόλο βαράει. Ε, αφού έκατσα κι εξήγησα πώς το σκέφτηκα και δεν το καταλαβαίνει ο καλός μου φίλος, δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο. Ούτε μπορώ να ξέρω γιατί η γνώμη του έχει αλλάξει τόσο απότομα.
Εγώ όχι μόνο δεν βλέπω καμία υποβάθμιση του φόρουμ, αντιθέτως βλέπω αναβάθμιση και μιλώ για τη συμπεριφορά και το ύφος όλων των μελών της διαχειριστικής ομάδας, τα οποία έχουν επιλεγεί πολύ προσεκτικά. Οι οικιοθελείς αποχωρήσεις ορισμένων μελών μάς στενοχωρούν, αλλά από τη στιγμή που είναι σαφής ο τρόπος και η διαδικασία που ενεργούμε, θα μπορούσε να υπάρχει από μέρους τους μία μεγαλύτερη κατανόηση και όχι η λύση της φυγής, την οποία κανείς δεν θέλει. Εάν ο Othin αναφέρεται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις για τις οποίες έχει σοβαρά παράπονα, είμαι πρόθυμος να τον ακούσω.
Ναι Κατ, ολίγον γκρινιάρης και ο Οthin...
Αν κάθε βλάκας που μπαίνει να τρολάρει οδηγεί σε αποχώρηση έστω και ένα μέλος πριν επιτέλους τον στείλετε στον γεροδιάολο, υποθέτω πως συμφωνείς ότι de facto δεν είναι αποτελεσματική τακτική. Η ποιότητα του forum χαρακτηρίζεται πράγματι και από τον τρόπο έκφρασης των απόψεων, αλλά και από την ποιότητα σκέψης αυτού που εκφράζεται. Και δυστυχώς υπάρχουν αποχωρήσεις μελών με εξαιρετική ποιότητα σκέψης. Αυτό με θλίβει.
Και μην είσαι τόσο παραπονιάρης. Ευκαιρία να νιώσεις λίγο όπως ο Τούντορ
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Και μεις στενοχωριόμαστε για ορισμένους φίλους, όπως ο dimbar που λες.
Όλους αυτούς τους προβληματισμούς που αναφέρεις τους έχουμε και μεις, αλλά σου απάντησα σαφώς προηγουμένως. Όταν σιγουρευτούμε, ενεργούμε ανάλογα. Μέχρι τότε, οφειλουμε να περιμένουμε.
Εάν το παλαιό μέλος νιώσει θιγμένο από τη στάση μας απέναντι σε ένα νέο και νομίσει ότι μεροληπτούμε εις βάρος του, τότε αυτό θα πει ότι δεν το έχουμε πείσει για τη συμπεριφορά μας. Ούτε γι αυτό, όμως, μπορούμε να κάνουμε κάτι, ειδικά όταν ο άλλος μάς καταλογίζει πρόθεση και προτιμά να αποχωρήσει. Πρόθεση μεροληψίας δεν υπάρχει. Δεκτό ότι μπορεί να κάνουμε λάθος, αλλά όχι εσκεμμένα.
Όλους αυτούς τους προβληματισμούς που αναφέρεις τους έχουμε και μεις, αλλά σου απάντησα σαφώς προηγουμένως. Όταν σιγουρευτούμε, ενεργούμε ανάλογα. Μέχρι τότε, οφειλουμε να περιμένουμε.
Εάν το παλαιό μέλος νιώσει θιγμένο από τη στάση μας απέναντι σε ένα νέο και νομίσει ότι μεροληπτούμε εις βάρος του, τότε αυτό θα πει ότι δεν το έχουμε πείσει για τη συμπεριφορά μας. Ούτε γι αυτό, όμως, μπορούμε να κάνουμε κάτι, ειδικά όταν ο άλλος μάς καταλογίζει πρόθεση και προτιμά να αποχωρήσει. Πρόθεση μεροληψίας δεν υπάρχει. Δεκτό ότι μπορεί να κάνουμε λάθος, αλλά όχι εσκεμμένα.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Καλημέρα καρντάσια μου...Είμαι μέλος του φόρουμ 33 μέρες μόνο και δεν "κατέχω" πολλά για τη λειτουργία του...
Πιστεύω (δεν το ξέρω όμως σίγουρα κι ας μου το επιβεβαιώσει κάποιος αν θέλει) ότι οι "μπλέ" γνωρίζουν τουλάχιστον την ηλικία του καθενός που ποστάρει εδώ...Το θεωρώ πολύ σημαντικό για να βγαίνουν τουλάχιστον κάποια αρχικά συμπεράσματα για τη συμπεριφορά όλων μας...
Αν ισχύει λοιπόν και επειδή εμείς δεν έχουμε αυτήν την πληροφόρηση δεν μπορεί να βρεθεί κάποιος τρόπος να μας "ειδοποιούν" και μας για το "νεαρό" της ηλικίας κάποιων ίσως πιο "θερμόαιμων" ώστε να μην μας προκαλούν άμεσα "εγκεφαλικά" τα ποστ τους;
Θεωρώ πάντως ότι αν εδώ μέσα αν ήμασταν όλοι Π.Α.Ο.Κ. αυτό θα μας "μείωνε" σαν λαό και ομάδα και εξηγούμαι αμέσως: Πείτε λοιπόν ότι έκαναν ένα sight κι ένα φόρουμ οι οπαδοί της Κέρκυρας...Θα έμπαινε κανένας μέσα (σαν μέλος) για να κάνει κατασκοπία ή ακόμα για να το κάνει μπάχαλο;
Ελπίζω να έγινα κατανοητός...Καλή Κυριακή σε όλους...Γήπεδο μόνο οι Π.Α.Ο.Κ.τσήδες!!!

Πιστεύω (δεν το ξέρω όμως σίγουρα κι ας μου το επιβεβαιώσει κάποιος αν θέλει) ότι οι "μπλέ" γνωρίζουν τουλάχιστον την ηλικία του καθενός που ποστάρει εδώ...Το θεωρώ πολύ σημαντικό για να βγαίνουν τουλάχιστον κάποια αρχικά συμπεράσματα για τη συμπεριφορά όλων μας...
Αν ισχύει λοιπόν και επειδή εμείς δεν έχουμε αυτήν την πληροφόρηση δεν μπορεί να βρεθεί κάποιος τρόπος να μας "ειδοποιούν" και μας για το "νεαρό" της ηλικίας κάποιων ίσως πιο "θερμόαιμων" ώστε να μην μας προκαλούν άμεσα "εγκεφαλικά" τα ποστ τους;
Θεωρώ πάντως ότι αν εδώ μέσα αν ήμασταν όλοι Π.Α.Ο.Κ. αυτό θα μας "μείωνε" σαν λαό και ομάδα και εξηγούμαι αμέσως: Πείτε λοιπόν ότι έκαναν ένα sight κι ένα φόρουμ οι οπαδοί της Κέρκυρας...Θα έμπαινε κανένας μέσα (σαν μέλος) για να κάνει κατασκοπία ή ακόμα για να το κάνει μπάχαλο;
Ελπίζω να έγινα κατανοητός...Καλή Κυριακή σε όλους...Γήπεδο μόνο οι Π.Α.Ο.Κ.τσήδες!!!
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Σε πληροφορώ ότι δεν ξέρουμε την ηλικία, παρά μόνο αν την έχει δηλώσει στο προφίλ του.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση ARMY...Κρίμα όμως...Δεν θα ήταν σωστότερο να είναι υποχρεωτική η "δήλωση" κάποιων "προσωπικών δεδομένων" στο προφίλ του κάθε υποψήφιου μέλους; Δεν θα προφύλασσε κατά κάποιον τρόπο περισσότερο ολόκληρο το φόρουμ μία τέτοια πρoϋπόθεση;ARMY έγραψε:Σε πληροφορώ ότι δεν ξέρουμε την ηλικία, παρά μόνο αν την έχει δηλώσει στο προφίλ του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Τετ 18 Νοέμ 2015, 10:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πολύ απλά, δεν υπάρχει τρόπος διασταύρωσης των στοιχείων που λες και θα πρέπει να εμπιστευόμαστε την ειλικρίνεια των μελών. Χέσε ψηλά κι αγνάντευε δηλαδή.
Εγώ σε προτείνω να συμπεριφέρεσαι σαν να έχεις πάντα ένα 15χρονο απέναντί σου. Θα γλυτώσεις πολλά.
Εγώ σε προτείνω να συμπεριφέρεσαι σαν να έχεις πάντα ένα 15χρονο απέναντί σου. Θα γλυτώσεις πολλά.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αφηστε τα αυτα εχουμε αγωνα σημερα
Θελω ξεμπουκωμα παιχτων και πανηγυρια στο φορουμ να δεις για ποτε λυνονται τα προβληματα του φορουμ με ενα 7-0 με χατ τρικ κλαους 4 ασιστ πελκα και 3 στα 3 τετ α τετ γκολ ο μακ
Θελω ξεμπουκωμα παιχτων και πανηγυρια στο φορουμ να δεις για ποτε λυνονται τα προβληματα του φορουμ με ενα 7-0 με χατ τρικ κλαους 4 ασιστ πελκα και 3 στα 3 τετ α τετ γκολ ο μακ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Διαφωνω
Πρεπει να σκοράρουν οι μετεγγραφες και ο κλαους
Να μαλώσουμε και για αυτο λεω
Να μαλώσουμε και για αυτο λεω
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ντίνο τρολάρεις με τον τρόπο σου ένα έγκριτο (γκουχ γκουχ) μέλος, αφού το μεγαλειώδες και τρομακτικό nickname μεταλάσσεται σε κάτι που περιλαμβάνει άρμεγμα (!) και δώνη (!!). Ντροπή και γρήγορα στον prist για εξομολόγηση.Dinos_Liverpool έγραψε:
Έστω ότι μπαίνει κανείς πρώτη φορά στο site. Όλοι θα πουν: "Πω πω, τι τράβηξε ο καημένος ο Αρμεγαδδωνούλης από τον κακό φασίστα mod αυτού του απαράδεκτου site!!!".
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
εγω θελω να σκοραρει ο μακ δε γουσταρω να βαλει γκολ ο ζαιρο και ο γκαρυ ουτε ο σαμπο κανα ξερο σουτ ... ξεκιναμε μανουρα μανιακ τι λεςMANIAKOS έγραψε:Διαφωνω![]()
Πρεπει να σκοράρουν οι μετεγγραφες και ο κλαους
Να μαλώσουμε και για αυτο λεω
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Κάτι άσχετο, κυρίως για λόγους αισθητικής
Eorptol και λοιποί με tapatalk, σας πειράζει να πάτε στις ρυθμίσεις του και να κλείσετε την υπογραφή;
Eorptol και λοιποί με tapatalk, σας πειράζει να πάτε στις ρυθμίσεις του και να κλείσετε την υπογραφή;
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
goran64 το τοπικ που έκανες για τη Μεσημβρία διαγράφηκε.
μπορείς οτιδήποτε θέλεις να το πείς εδω:
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 86#p773086
μπορείς οτιδήποτε θέλεις να το πείς εδω:
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 86#p773086