Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών
Ρε συ Δημητρη, μπορούμε να ρίξουμε λίγο τους τόνους; Δεν θέλω συνέχεια με άλλους χαρακτηρισμούς και συ μου το ξαναγράφεις; Το είδα και τον έχουμε υπό επιτήρηση τον φίλο!
Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών
Σε καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά αφού ζήτησε ο Ντίνος να σταματήσει η κουβέντα, "καλώς" σβήστηκε, όπως και μηνύματα του paokmanis. Γιατί μετά θα λέει δε με αφήσατε να απαντήσω, μετά οι υπόλοιποι θα θέλουν να απαντήσουν πίσω κτλ
Ας συνεχίσουμε τη κουβέντα περί της ανακοίνωσης και τα υπόλοιπα κανονιζονται... Δεν υπάρχει λόγος να εκτροχιαζεται το φόρουμ λόγω ενός.. Τρολ όπως λέει και ο ίδιος
Ας συνεχίσουμε τη κουβέντα περί της ανακοίνωσης και τα υπόλοιπα κανονιζονται... Δεν υπάρχει λόγος να εκτροχιαζεται το φόρουμ λόγω ενός.. Τρολ όπως λέει και ο ίδιος
Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών
Ντίνο,
χωρίςε ίχνος προσωπικού εναντίον σου και χωρίς να θέλω να επεκταθώ, η πολιτική που ακολουθεί το σάιτ δεν με εκφράζει πλέον και δεν θέλω να παραμείνω μέλος.
Εχω ζητήσει την διαγραφή μου και παλαιότερα αλλά πέρασε ντούκου, Θα ήθελα αυτή την φορά να πραγματοποιηθεί.
χωρίςε ίχνος προσωπικού εναντίον σου και χωρίς να θέλω να επεκταθώ, η πολιτική που ακολουθεί το σάιτ δεν με εκφράζει πλέον και δεν θέλω να παραμείνω μέλος.
Εχω ζητήσει την διαγραφή μου και παλαιότερα αλλά πέρασε ντούκου, Θα ήθελα αυτή την φορά να πραγματοποιηθεί.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ηρέμησε, και μένα μου τη βίδωσε ο φίλος, αλλα είναι νέο μέλος και του δώσαμε μια ευκαιρία να αλλάξει θέμα και να μην το συνεχίσει! Και το δικό σου και το δικό του και άλλου φίλου σβήστηκε, διότι συζήτηση επί ασφαλιτών και ασφαλίτικης νοοτροπίας δεν είναι δυνατόν να γίνει!
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών
Διαγραφή δεν μπορεί να γίνει από μας. Μονο μπαν. Εγώ μπαν δεν σου κάνω από τη στιγμή που δεν έχεις κάνει τίποτα κακό!
Τα έχεις με μένα και όχι γενικά με το site, από το γνωστό θέμα στο γνωστό τόπικ. Δεν έχεις κάνει ποτέ τον κόπο να έρθεις στη θέση μας...Κρίμα!
Εγώ, παρ όλα αυτά, δεν θέλω να αποχωρήσεις!
Τα έχεις με μένα και όχι γενικά με το site, από το γνωστό θέμα στο γνωστό τόπικ. Δεν έχεις κάνει ποτέ τον κόπο να έρθεις στη θέση μας...Κρίμα!
Εγώ, παρ όλα αυτά, δεν θέλω να αποχωρήσεις!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Παλικαρια το θεμα δεν ειναι ο paokmanis αλλα απαντησεις σαν αυτη.Ο τυπος εχει 1 ποστ που λασπωνει τους συνδεσμους 2 που λενε να φυγει οΤουντορ και 4 για to λινκ monokoula .και καθεστε και συζητατε σοβαρα μαζι του και λετε οτι μπορει να υπαρξει προβλημα.Τα χω ξαναγραψει ,τα χω πει με mail (sourme διαβαζεις?) αυτες οι συμπεριφορες διωχνουν κοσμο οπως ο Ταγμα,ο dimbar,ο κατ και αλλοι.Αποφασιστε τι σαιτ θελετε να ξερουμε κι εμεις.Το να μπαινουμε να διαβασουμε για τη καψουρα μας και να μας μπριζώνουν συνεχεια δεν αντέχεται.Dinos_Liverpool έγραψε:Ναι, τόσο πολύ!
ΟΚ, το δημοσίευσα, αλλά εάν το τόπικ γίνει αρένα, θα έχουμε πρόβλημα.
Περιμένω απαντήσεις μέσα στα επιτρεπτά πλαίσια!
Ντινο πρεπει να σαι ο πιο γλυκος και υπομονετικος ανθρωπος του κοσμου(ειλικρινά) αλλα καπου πρεπει να υπαρχει ενα μετρο εφοσον λειτουργεις σαν μοντ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kataramenos5 την Παρ 06 Νοέμ 2015, 23:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών
σας πειραξε το ταραξιες που ειπα,προσπαθησα να εξηγησω καλυτερα αυτο που εννουσα σε πολυ κοσμιο τροπο με το μελος "dinos_liverpool",μπορει να μην βγηκε καποια ακρη αλλα θαρρω οτι ουτε το προσβαλα το παλικαρι ουτε τπτ.στη συνεχεια εγραψα στο μελος pgetsos οτι μπορει λογω συναισθηματισμου να το παρακανα με την φραση ταραξιες και οτι το νοημα αυτου που ειπα πρακτικα ηταν,οτι χαρηκα που επιτελους μπορω να παρω την οικογενεια μου και να δω εναν αγωνα ποδοσφαιρου μη εχοντας στο κεφαλι μου ολη την ωρα το αν θα γινει το παραμικρο ,οσοι το εκλαβατε αλλιως προβλημα σας αν θιχτηκατε.εγω τουλαχιστον δεν κατεκρινα κανεναν για την αποψη του,ουτε τα 2 ατομα που ανοιξαμε μια μινι-κουβεντα αλλα ουτε και τους υπολοιπους που λεγανε τρολλερ κλπ.και ερχεται ενας κυριος και μου λεει οτι κανω ασφαλιτικη προπαγανδα και ξαφνικα τα περι προσβολης κλπ πανε περιπατο δηλαδη εμενα ο κυριος αυτος δεν με προσβαλε καθολου και μαλιστα σε προσωπικο επιπεδο κατι που εγω δεν εκανα για κανενα απο τα ατομα που ειχαμε διαφορετικες αποψεις.του διαγραφεται το μνμ και ξαφνικα του το ξαναπερνατε σαν να ειναι ολα κομπλε.το αν εσεις ή η πλειοψηφια απο εσας δεν δεχεται μια διαφορετικη αποψη δεν σας δινει το δικαιωμα να μου λετε οτι κανω γκεμπελισμους προς τους συνδεσμιτες και αλλα τετοια.αλλα ποιος χεστηκε για ενα μελος το οποιο εχει 5 ποστ,μαλλον κρινεται τον αλλο απο τον αριθμο των ποστ με κλιμακες σε φαση 0-20 τρολλ...50000+ Κουδας.
Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών
Να διευκρινιστεί ότι μόνο τα μέλη με <150 ποστ έχουν έλεγχο στις δημοσιεύσεις.
Και δεν κρίνεται κανείς από τον αριθμό των δημοσιεύσεων του αλλά από το περιεχόμενο και την ποιότητα αυτών.
Είσαι μέλος 1.5 μήνα και δεν έχεις κάνει ένα θετικό σχόλιο για την ομάδα! Μόνο δύο που λες να φύγει ο Τούντορ. Πως θες να σου απαντήσουν όταν μετά κρίνεις με αυτόν τον τρόπο μια μεγάλη μερίδα του λαού του ΠΑΟΚ;
Ειλικρινά ρωτάω, τόσο καιρό δεν έχεις βρει κάτι όμορφο στην ομάδα για να γράψεις ένα "Καλή η ομάδα σήμερα" "Μπράβο στον τάδε παίχτη, καλή προσπάθεια" από τότε που γράφτηκες; Μόνο να φύγει ο Τούντορ;
Έστω και στο χάντμπολ ένα μπράβο για τη νίκη
Και δεν κρίνεται κανείς από τον αριθμό των δημοσιεύσεων του αλλά από το περιεχόμενο και την ποιότητα αυτών.
Είσαι μέλος 1.5 μήνα και δεν έχεις κάνει ένα θετικό σχόλιο για την ομάδα! Μόνο δύο που λες να φύγει ο Τούντορ. Πως θες να σου απαντήσουν όταν μετά κρίνεις με αυτόν τον τρόπο μια μεγάλη μερίδα του λαού του ΠΑΟΚ;
Ειλικρινά ρωτάω, τόσο καιρό δεν έχεις βρει κάτι όμορφο στην ομάδα για να γράψεις ένα "Καλή η ομάδα σήμερα" "Μπράβο στον τάδε παίχτη, καλή προσπάθεια" από τότε που γράφτηκες; Μόνο να φύγει ο Τούντορ;
Έστω και στο χάντμπολ ένα μπράβο για τη νίκη
Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών
τα περι προσωπικης προσβολης που ειπα πηγανε περιπατο.και ξαναλεω ποιος χεστηκε για το μελος με τα 5 ποστ αν το προσβαλουνε η οχι.δηλαδη μελη με 150> ποστ δεν περνανε ελεγχο?οποτε ο καθενας με 150> μπορει να λεει οτι γουσταρει σε οποιον γουσταρει?ωραια πολιτκη.....pgetsos έγραψε:Να διευκρινιστεί ότι μόνο τα μέλη με <150 ποστ έχουν έλεγχο στις δημοσιεύσεις.
Και δεν κρίνεται κανείς από τον αριθμό των δημοσιεύσεων του αλλά από το περιεχόμενο και την ποιότητα αυτών.
Είσαι μέλος 1.5 μήνα και δεν έχεις κάνει ένα θετικό σχόλιο για την ομάδα! Μόνο δύο που λες να φύγει ο Τούντορ. Πως θες να σου απαντήσουν όταν μετά κρίνεις με αυτόν τον τρόπο μια μεγάλη μερίδα του λαού του ΠΑΟΚ;
Ειλικρινά ρωτάω, τόσο καιρό δεν έχεις βρει κάτι όμορφο στην ομάδα για να γράψεις ένα "Καλή η ομάδα σήμερα" "Μπράβο στον τάδε παίχτη, καλή προσπάθεια" από τότε που γράφτηκες; Μόνο να φύγει ο Τούντορ;
Έστω και στο χάντμπολ ένα μπράβο για τη νίκη
ελα να δεις στο γηπεδο του μπασκετ αν λεω καλα λογια η ελα στο βολλευ μεθαυριο με τον αρη να δεις αν λεω καλα λογια,επειδη σιχαθηκα ορισμενους και ορισμενα γενοτα στο ποδοσφαιρο και βγαζω κακια χυμα(την οποια αμα θες στην αιτιολογω αλλα εκει να δεις πως θα πεσουνε να με φανε,αν με ειπαν 2-3 φιλοι αεκτση για ενα λινκ αμα πω αυτα που πιστευω για το ποδοσφαιρο θα με πουν κολογαυρο) δεν σημαινει οτι δεν βρισκω τιποτα ομορφο στο συλλογο.εκτος ΑΝ για σενα το φορουμ ειναι ο καλυτερος τροπος συνευρεσης με φιλαθλους και ξεπερνα τα γηπεδα,τις καφετεριες κλπ
Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών
τα περι προσωπικης προσβολης που ειπα πηγανε περιπατο.και ξαναλεω ποιος χεστηκε για το μελος με τα 5 ποστ αν το προσβαλουνε η οχι.δηλαδη μελη με 150> ποστ δεν περνανε ελεγχο?οποτε ο καθενας με 150> μπορει να λεει οτι γουσταρει σε οποιον γουσταρει?ωραια πολιτκη.....pgetsos έγραψε:Να διευκρινιστεί ότι μόνο τα μέλη με <150 ποστ έχουν έλεγχο στις δημοσιεύσεις.
Και δεν κρίνεται κανείς από τον αριθμό των δημοσιεύσεων του αλλά από το περιεχόμενο και την ποιότητα αυτών.
Είσαι μέλος 1.5 μήνα και δεν έχεις κάνει ένα θετικό σχόλιο για την ομάδα! Μόνο δύο που λες να φύγει ο Τούντορ. Πως θες να σου απαντήσουν όταν μετά κρίνεις με αυτόν τον τρόπο μια μεγάλη μερίδα του λαού του ΠΑΟΚ;
Ειλικρινά ρωτάω, τόσο καιρό δεν έχεις βρει κάτι όμορφο στην ομάδα για να γράψεις ένα "Καλή η ομάδα σήμερα" "Μπράβο στον τάδε παίχτη, καλή προσπάθεια" από τότε που γράφτηκες; Μόνο να φύγει ο Τούντορ;
Έστω και στο χάντμπολ ένα μπράβο για τη νίκη
ελα να δεις στο γηπεδο του μπασκετ αν λεω καλα λογια η ελα στο βολλευ μεθαυριο με τον αρη να δεις αν λεω καλα λογια,επειδη σιχαθηκα ορισμενους και ορισμενα γενοτα στο ποδοσφαιρο και βγαζω κακια χυμα(την οποια αμα θες στην αιτιολογω αλλα εκει να δεις πως θα πεσουνε να με φανε,αν με ειπαν 2-3 φιλοι αεκτση για ενα λινκ αμα πω αυτα που πιστευω για το ποδοσφαιρο θα με πουν κολογαυρο) δεν σημαινει οτι δεν βρισκω τιποτα ομορφο στο συλλογο.εκτος ΑΝ για σενα το φορουμ ειναι ο καλυτερος τροπος συνευρεσης με φιλαθλους και ξεπερνα τα γηπεδα,τις καφετεριες κλπ
Re: Ανακοινώσεις συνδέσμων και συζήτηση επί αυτών
paokmanis έγραψε:σας πειραξε το ταραξιες που ειπα,προσπαθησα να εξηγησω καλυτερα αυτο που εννουσα σε πολυ κοσμιο τροπο με το μελος "dinos_liverpool",μπορει να μην βγηκε καποια ακρη αλλα θαρρω οτι ουτε το προσβαλα το παλικαρι ουτε τπτ.στη συνεχεια εγραψα στο μελος pgetsos οτι μπορει λογω συναισθηματισμου να το παρακανα με την φραση ταραξιες και οτι το νοημα αυτου που ειπα πρακτικα ηταν,οτι χαρηκα που επιτελους μπορω να παρω την οικογενεια μου και να δω εναν αγωνα ποδοσφαιρου μη εχοντας στο κεφαλι μου ολη την ωρα το αν θα γινει το παραμικρο ,οσοι το εκλαβατε αλλιως προβλημα σας αν θιχτηκατε.εγω τουλαχιστον δεν κατεκρινα κανεναν για την αποψη του,ουτε τα 2 ατομα που ανοιξαμε μια μινι-κουβεντα αλλα ουτε και τους υπολοιπους που λεγανε τρολλερ κλπ.και ερχεται ενας κυριος και μου λεει οτι κανω ασφαλιτικη προπαγανδα και ξαφνικα τα περι προσβολης κλπ πανε περιπατο δηλαδη εμενα ο κυριος αυτος δεν με προσβαλε καθολου και μαλιστα σε προσωπικο επιπεδο κατι που εγω δεν εκανα για κανενα απο τα ατομα που ειχαμε διαφορετικες αποψεις.του διαγραφεται το μνμ και ξαφνικα του το ξαναπερνατε σαν να ειναι ολα κομπλε.το αν εσεις ή η πλειοψηφια απο εσας δεν δεχεται μια διαφορετικη αποψη δεν σας δινει το δικαιωμα να μου λετε οτι κανω γκεμπελισμους προς τους συνδεσμιτες και αλλα τετοια.αλλα ποιος χεστηκε για ενα μελος το οποιο εχει 5 ποστ,μαλλον κρινεται τον αλλο απο τον αριθμο των ποστ με κλιμακες σε φαση 0-20 τρολλ...50000+ Κουδας.
το ματς με πανθρακικο και καλλονη ειναι υψηλου κινδυνου ως γνωστον
1000 ματαδες στο δρομο
fbi cia στο γηπεδο
και οι οικογενειες δεν βγαινουν απο το σπιτι
καλα στο γηπεδο επικρατει φοβος μη πεσει κανενα σπορακι απο τα επισημα και λερωθουν τα καρεκλακια
τις προαλλες ενα νιανιαρο ειρξε τον χυμο κατω
αστα να πανε ΠΑΟΚ-πανθρακικος = βαγδατη
και βεβαια καθε οικογενεια θελει να δωσει 50 γιουρα αλλα τρεμει ξερεις τι ειναι να ακουνε τα παιδια
οχι τον μακ στην κορυφη?ΑΙΣΧΟΣ
ΥΓ φιλος αυριο δεν θα πανε οι σφ σουπερ μαρκετ μπορεις επιτελους να πας με το φαμιλι να ψωνισεις χωρις να φοβασαι
δεν κοβεις τις παπαριες λεω εγω καλυτερα?
ΥΓ βρε βρε νεοσ μπλε? διαλεξε μερα ωρα και τοπικ να παρεις το βαπτισμα του πυρος...
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Στο βόλεϊ εμείς 
Και πληροφοριακά το φόρουμ έχει θέματα για όλα τα τμήματα. Γράψε για το μπάσκετ και το βόλεϊ τότε.
Μπαίνουν πολλοί... περίεργοι στο φόρουμ, δε σε ξέρουν όλοι από χθες, μη περιμένεις καλύτερη αντιμετώπιση όταν σε 1.5 μήνα έχεις ποστ ΜΌΝΟ κατά του Τούντορ και των συνδέσμων.
Γιατί να υποθέσω λοιπόν ΕΓΏ, σαν Πέτρος, ότι εσύ δε θες απλά να προκαλέσεις;
Άσχημες οι προσωπικές υποθέσεις αλλά όχι τελείως αδικαιολόγητες, νομίζω καταλαβαίνεις γιατί
Τέλος από μένα γιατί άκρη δε βρίσκω
Εσύ αυτά κατάλαβες από ότι σου λέω... Οκpaokmanis έγραψε: τα περι προσωπικης προσβολης που ειπα
...
κλπ
Και πληροφοριακά το φόρουμ έχει θέματα για όλα τα τμήματα. Γράψε για το μπάσκετ και το βόλεϊ τότε.
Μπαίνουν πολλοί... περίεργοι στο φόρουμ, δε σε ξέρουν όλοι από χθες, μη περιμένεις καλύτερη αντιμετώπιση όταν σε 1.5 μήνα έχεις ποστ ΜΌΝΟ κατά του Τούντορ και των συνδέσμων.
Γιατί να υποθέσω λοιπόν ΕΓΏ, σαν Πέτρος, ότι εσύ δε θες απλά να προκαλέσεις;
Άσχημες οι προσωπικές υποθέσεις αλλά όχι τελείως αδικαιολόγητες, νομίζω καταλαβαίνεις γιατί
Τέλος από μένα γιατί άκρη δε βρίσκω
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ε, δεν θα σε παρακαλάμε άλλο να αλλάξεις θέμα και τροπάριο...
Αντίο!
Τέλος η κουβέντα, δεν μπορεί να απαντήσει.
Αντίο!
Τέλος η κουβέντα, δεν μπορεί να απαντήσει.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Γκρινιάρη Κατ, εσύ πες μου, τι site θέλουμε; Τι έχεις καταλάβει; Με δικά σου λόγια!