Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Χρήστο, λυπάμαι αλλα η τέταρτη φορά θα είναι η οριστική! Εάν δεν σ' αρέσει το φόρουμ αυτό, μπορείς να μπαίνεις σε άλλα....

Τσιριγώτη, τι σου άρεσε και επικροτείς και πάλι απόψεις που είναι εναντίον μου και εναντίον του site; Στην επόμενη επιβράβευση η γενικά παρεκτροπή, έχεις φύγει! Ο μόνος λόγος που δεν έχεις φύγει μέχρι τώρα, είναι ότι σέβομαι το ότι είσαι από μακριά.
chris.paok.mytilene
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 09:10
Τοποθεσία: Κ. Τούμπα

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από chris.paok.mytilene »

Dinos_Liverpool έγραψε:Χρήστο, λυπάμαι αλλα η τέταρτη φορά θα είναι η οριστική! Εάν δεν σ' αρέσει το φόρουμ αυτό, μπορείς να μπαίνεις σε άλλα....

Τσιριγώτη, τι σου άρεσε και επικροτείς και πάλι απόψεις που είναι εναντίον μου και εναντίον του site; Στην επόμενη επιβράβευση η γενικά παρεκτροπή, έχεις φύγει! Ο μόνος λόγος που δεν έχεις φύγει μέχρι τώρα, είναι ότι σέβομαι το ότι είσαι από μακριά.
Συγγνώμη τι είναι εναντίον σου ; και εναντιον του ιστοτόπου ;
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Α, καλά!

Δεν σ' αρέσει; Φεύγεις! Σ' αρέσει; Μένεις! Εάν μείνεις, όμως, σταματάς τους "μαιντανούς" στους φίλους του site, διορθώνεις το ύφος σου απέναντί μου, κόβεις τις "κουστωδίες" και τις κλάψες.

Απλά πραγματάκια!
chris.paok.mytilene
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 09:10
Τοποθεσία: Κ. Τούμπα

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από chris.paok.mytilene »

Dinos_Liverpool έγραψε:Α, καλά!

Δεν σ' αρέσει; Φεύγεις! Σ' αρέσει; Μένεις! Εάν μείνεις, όμως, σταματάς τους "μαιντανούς" στους φίλους του site, διορθώνεις το ύφος σου απέναντί μου, κόβεις τις "κουστωδίες" και τις κλάψες.

Απλά πραγματάκια!
Διαβάζεσε τιποτα από αυτά που λες δεν ισχύει , γι αυτό μιλάς μόνο εσύ
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Μην ξανασχοληθείς μαζί μου, σε παρακαλώ!

Έχεις να κάνεις αγωνιστκά σχόλια; Κάν' τα και μη μου πρήζεις τα συκώτια!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από eorptol »

ντινο εχεις γερο στομαχι ρε μπαγασα μπραβο :):)
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Περιμένω απο τον μεγάλο τιμωρο σουρμεντες να βρει ένα δικό μου ποστ που έχω γράψει τον ΠΑΟΚ με μικρά.
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Dinos_Liverpool έγραψε:Χρήστο, λυπάμαι αλλα η τέταρτη φορά θα είναι η οριστική! Εάν δεν σ' αρέσει το φόρουμ αυτό, μπορείς να μπαίνεις σε άλλα....

Τσιριγώτη, τι σου άρεσε και επικροτείς και πάλι απόψεις που είναι εναντίον μου και εναντίον του site; Στην επόμενη επιβράβευση η γενικά παρεκτροπή, έχεις φύγει! Ο μόνος λόγος που δεν έχεις φύγει μέχρι τώρα, είναι ότι σέβομαι το ότι είσαι από μακριά.
Ντίνο μετά από καιρό, μόλις σήμερα, είδα το σχόλιο σου. Να το δεχτώ απειλή αυτό το έχεις φύγει; επιτέλους μάθετε να απαντάτε όμορφα και όχι εξουσιαστικα επειδή είστε μπλε. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από sourmenetes »

τσιριγώτης έγραψε:Περιμένω απο τον μεγάλο τιμωρο σουρμεντες να βρει ένα δικό μου ποστ που έχω γράψει τον ΠΑΟΚ με μικρά.
Μαλλον δεν καταλαβαινεις...

Αποκαλεσες με μεγαλα γραμματα τον ΠΑΟΚ μικρη ομαδα.σε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ εισαι.ο ΠΑΟΚ ποτε μα ποτε μα ποτε δεν ειναι ηταν θα ειναι μικρη ομαδα.

Ξερω παρα πολυ καλα να ζυγιζω τι γραφει ο καθενας.αμα θες να λες για μικρες ομαδες πηγαινε σε κανενα contra gazzetta να μιλησετε για μικρες και μεγαλες ομαδες.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Εσύ, Τσιριγώτη, το λες απειλή, εγώ το λέω προειδοποίηση.

Ήμουν σαφέστατος! Ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες.
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

sourmenetes έγραψε:
τσιριγώτης έγραψε:Περιμένω απο τον μεγάλο τιμωρο σουρμεντες να βρει ένα δικό μου ποστ που έχω γράψει τον ΠΑΟΚ με μικρά.
Μαλλον δεν καταλαβαινεις...

Αποκαλεσες με μεγαλα γραμματα τον ΠΑΟΚ μικρη ομαδα.σε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ εισαι.ο ΠΑΟΚ ποτε μα ποτε μα ποτε δεν ειναι ηταν θα ειναι μικρη ομαδα.

Ξερω παρα πολυ καλα να ζυγιζω τι γραφει ο καθενας.αμα θες να λες για μικρες ομαδες πηγαινε σε κανενα contra gazzetta να μιλησετε για μικρες και μεγαλες ομαδες.
Ο ΠΑΟΚ έχει λαό που αντάξιο του δεν θα βρεις πουθενά. Σαν ομάδα όμως απέναντι στις και καλά ανταγωνιστικες σου τι έχεις; μόλις πέντε τίτλους. Καθαρά εντός των τεσσάρων γραμμών τι άλλο έχουμε να επιδειξουμε; τα τελευταία χρόνια με ανύπαρκτο βαζελο και αεκ στην γ' ,παλεύουμε να βγούμε δεύτεροι και δεν το καταφέρνουμε πάντα. Συγγνώμη αλλά εγώ είμαι ρεαλιστής.
Καθαρά πάντα αγωνιστικά.
Εξωαγωνιστικα Αυτά που πρεσβευουμε ως σύλλογος είμαστε αλλού, ούτε που παίρνουν χαμπάρι οι υπόλοιποι.
Ελπίζω να,με κατάλαβες αυτή τη φορά.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Για την ιστορία, οι τίτλοι του ΠΑΟΚ είναι έξι, πάντως!

2 τιμιότατα πρωταθλήματα που ισοδυναμούν με 100 δικά τους,
4 κυπελλάρες που όμοια τους δεν έχει κανείς.

Επίσης ουσιαστικά έχουμε:
και 2-3 πρωταθλήματα τη 10ετία του '70 που μας τα έκλεψαν με το έτσι θέλω,
και 5-6 κύπελλα ακόμα, εάν οι τελικοί δεν παίζονταν με το στανιό όλοι κάτω στη "χαβούζα" τους.

Αυτά...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από eorptol »

τσιριγώτης έγραψε:
sourmenetes έγραψε:
τσιριγώτης έγραψε:Περιμένω απο τον μεγάλο τιμωρο σουρμεντες να βρει ένα δικό μου ποστ που έχω γράψει τον ΠΑΟΚ με μικρά.
Μαλλον δεν καταλαβαινεις...

Αποκαλεσες με μεγαλα γραμματα τον ΠΑΟΚ μικρη ομαδα.σε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ εισαι.ο ΠΑΟΚ ποτε μα ποτε μα ποτε δεν ειναι ηταν θα ειναι μικρη ομαδα.

Ξερω παρα πολυ καλα να ζυγιζω τι γραφει ο καθενας.αμα θες να λες για μικρες ομαδες πηγαινε σε κανενα contra gazzetta να μιλησετε για μικρες και μεγαλες ομαδες.
Ο ΠΑΟΚ έχει λαό που αντάξιο του δεν θα βρεις πουθενά. Σαν ομάδα όμως απέναντι στις και καλά ανταγωνιστικες σου τι έχεις; μόλις πέντε τίτλους. Καθαρά εντός των τεσσάρων γραμμών τι άλλο έχουμε να επιδειξουμε; τα τελευταία χρόνια με ανύπαρκτο βαζελο και αεκ στην γ' ,παλεύουμε να βγούμε δεύτεροι και δεν το καταφέρνουμε πάντα. Συγγνώμη αλλά εγώ είμαι ρεαλιστής.
Καθαρά πάντα αγωνιστικά.
Εξωαγωνιστικα Αυτά που πρεσβευουμε ως σύλλογος είμαστε αλλού, ούτε που παίρνουν χαμπάρι οι υπόλοιποι.
Ελπίζω να,με κατάλαβες αυτή τη φορά.
Μάλλον σε γαβροφωλια είσαι και επηραζεσε από την προπαγάνδα τους αν θέλεις πολλούς τίτλους ξέρεις τον εύκολο δρόμο απλά τα πράγματα δεν μετρας και καλά τους λίγους αλλά εντιμους τίτλους. ...όσο για τον μεγάλο λαό το ξέρουμε μέχρι και ο αλεφαντος και ο μαρινακης το λένε όταν θελουν να μας γλυψουν

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Μάλλον σε γαβροφωλια είσαι και επηραζεσε από την προπαγάνδα τους αν θέλεις πολλούς τίτλους ξέρεις τον εύκολο δρόμο απλά τα πράγματα δεν μετρας και καλά τους λίγους αλλά εντιμους τίτλους. ...όσο για τον μεγάλο λαό το ξέρουμε μέχρι και ο αλεφαντος και ο μαρινακης το λένε όταν θελουν να μας γλυψουν

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk[/quote]
Δηλαδή είπα για μεγάλο λαό, γιανα γλυψω ποιον; ότι να ναι
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Dinos_Liverpool έγραψε:Για την ιστορία, οι τίτλοι του ΠΑΟΚ είναι έξι πάντως!

2 τιμιότατα πρωταθλήματα που ισοδυναμούν με 100 δικά τους,
4 κυπελλάρες που όμοια τους δεν έχει κανείς.

Επίσης ουσιαστικά έχουμε:
και 2-3 πρωταθλήματα τη 10ετία του '70 που μας τα έκλεψαν με το έτσι θέλω,
και 5-6 κύπελλα ακόμα, εάν οι τελικοί δεν παίζονταν με το στανιό όλοι κάτω στη "χαβούζα" τους.

Αυτά...
Σωστός
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”