Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Χρήστο, λυπάμαι αλλα η τέταρτη φορά θα είναι η οριστική! Εάν δεν σ' αρέσει το φόρουμ αυτό, μπορείς να μπαίνεις σε άλλα....
Τσιριγώτη, τι σου άρεσε και επικροτείς και πάλι απόψεις που είναι εναντίον μου και εναντίον του site; Στην επόμενη επιβράβευση η γενικά παρεκτροπή, έχεις φύγει! Ο μόνος λόγος που δεν έχεις φύγει μέχρι τώρα, είναι ότι σέβομαι το ότι είσαι από μακριά.
Τσιριγώτη, τι σου άρεσε και επικροτείς και πάλι απόψεις που είναι εναντίον μου και εναντίον του site; Στην επόμενη επιβράβευση η γενικά παρεκτροπή, έχεις φύγει! Ο μόνος λόγος που δεν έχεις φύγει μέχρι τώρα, είναι ότι σέβομαι το ότι είσαι από μακριά.
-
chris.paok.mytilene
- Δημοσιεύσεις: 240
- Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 09:10
- Τοποθεσία: Κ. Τούμπα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Συγγνώμη τι είναι εναντίον σου ; και εναντιον του ιστοτόπου ;Dinos_Liverpool έγραψε:Χρήστο, λυπάμαι αλλα η τέταρτη φορά θα είναι η οριστική! Εάν δεν σ' αρέσει το φόρουμ αυτό, μπορείς να μπαίνεις σε άλλα....
Τσιριγώτη, τι σου άρεσε και επικροτείς και πάλι απόψεις που είναι εναντίον μου και εναντίον του site; Στην επόμενη επιβράβευση η γενικά παρεκτροπή, έχεις φύγει! Ο μόνος λόγος που δεν έχεις φύγει μέχρι τώρα, είναι ότι σέβομαι το ότι είσαι από μακριά.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Α, καλά!
Δεν σ' αρέσει; Φεύγεις! Σ' αρέσει; Μένεις! Εάν μείνεις, όμως, σταματάς τους "μαιντανούς" στους φίλους του site, διορθώνεις το ύφος σου απέναντί μου, κόβεις τις "κουστωδίες" και τις κλάψες.
Απλά πραγματάκια!
Δεν σ' αρέσει; Φεύγεις! Σ' αρέσει; Μένεις! Εάν μείνεις, όμως, σταματάς τους "μαιντανούς" στους φίλους του site, διορθώνεις το ύφος σου απέναντί μου, κόβεις τις "κουστωδίες" και τις κλάψες.
Απλά πραγματάκια!
-
chris.paok.mytilene
- Δημοσιεύσεις: 240
- Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 09:10
- Τοποθεσία: Κ. Τούμπα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Διαβάζεσε τιποτα από αυτά που λες δεν ισχύει , γι αυτό μιλάς μόνο εσύDinos_Liverpool έγραψε:Α, καλά!
Δεν σ' αρέσει; Φεύγεις! Σ' αρέσει; Μένεις! Εάν μείνεις, όμως, σταματάς τους "μαιντανούς" στους φίλους του site, διορθώνεις το ύφος σου απέναντί μου, κόβεις τις "κουστωδίες" και τις κλάψες.
Απλά πραγματάκια!
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μην ξανασχοληθείς μαζί μου, σε παρακαλώ!
Έχεις να κάνεις αγωνιστκά σχόλια; Κάν' τα και μη μου πρήζεις τα συκώτια!
Έχεις να κάνεις αγωνιστκά σχόλια; Κάν' τα και μη μου πρήζεις τα συκώτια!
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Περιμένω απο τον μεγάλο τιμωρο σουρμεντες να βρει ένα δικό μου ποστ που έχω γράψει τον ΠΑΟΚ με μικρά.
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ντίνο μετά από καιρό, μόλις σήμερα, είδα το σχόλιο σου. Να το δεχτώ απειλή αυτό το έχεις φύγει; επιτέλους μάθετε να απαντάτε όμορφα και όχι εξουσιαστικα επειδή είστε μπλε. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩDinos_Liverpool έγραψε:Χρήστο, λυπάμαι αλλα η τέταρτη φορά θα είναι η οριστική! Εάν δεν σ' αρέσει το φόρουμ αυτό, μπορείς να μπαίνεις σε άλλα....
Τσιριγώτη, τι σου άρεσε και επικροτείς και πάλι απόψεις που είναι εναντίον μου και εναντίον του site; Στην επόμενη επιβράβευση η γενικά παρεκτροπή, έχεις φύγει! Ο μόνος λόγος που δεν έχεις φύγει μέχρι τώρα, είναι ότι σέβομαι το ότι είσαι από μακριά.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μαλλον δεν καταλαβαινεις...τσιριγώτης έγραψε:Περιμένω απο τον μεγάλο τιμωρο σουρμεντες να βρει ένα δικό μου ποστ που έχω γράψει τον ΠΑΟΚ με μικρά.
Αποκαλεσες με μεγαλα γραμματα τον ΠΑΟΚ μικρη ομαδα.σε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ εισαι.ο ΠΑΟΚ ποτε μα ποτε μα ποτε δεν ειναι ηταν θα ειναι μικρη ομαδα.
Ξερω παρα πολυ καλα να ζυγιζω τι γραφει ο καθενας.αμα θες να λες για μικρες ομαδες πηγαινε σε κανενα contra gazzetta να μιλησετε για μικρες και μεγαλες ομαδες.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εσύ, Τσιριγώτη, το λες απειλή, εγώ το λέω προειδοποίηση.
Ήμουν σαφέστατος! Ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες.
Ήμουν σαφέστατος! Ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες.
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ο ΠΑΟΚ έχει λαό που αντάξιο του δεν θα βρεις πουθενά. Σαν ομάδα όμως απέναντι στις και καλά ανταγωνιστικες σου τι έχεις; μόλις πέντε τίτλους. Καθαρά εντός των τεσσάρων γραμμών τι άλλο έχουμε να επιδειξουμε; τα τελευταία χρόνια με ανύπαρκτο βαζελο και αεκ στην γ' ,παλεύουμε να βγούμε δεύτεροι και δεν το καταφέρνουμε πάντα. Συγγνώμη αλλά εγώ είμαι ρεαλιστής.sourmenetes έγραψε:Μαλλον δεν καταλαβαινεις...τσιριγώτης έγραψε:Περιμένω απο τον μεγάλο τιμωρο σουρμεντες να βρει ένα δικό μου ποστ που έχω γράψει τον ΠΑΟΚ με μικρά.
Αποκαλεσες με μεγαλα γραμματα τον ΠΑΟΚ μικρη ομαδα.σε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ εισαι.ο ΠΑΟΚ ποτε μα ποτε μα ποτε δεν ειναι ηταν θα ειναι μικρη ομαδα.
Ξερω παρα πολυ καλα να ζυγιζω τι γραφει ο καθενας.αμα θες να λες για μικρες ομαδες πηγαινε σε κανενα contra gazzetta να μιλησετε για μικρες και μεγαλες ομαδες.
Καθαρά πάντα αγωνιστικά.
Εξωαγωνιστικα Αυτά που πρεσβευουμε ως σύλλογος είμαστε αλλού, ούτε που παίρνουν χαμπάρι οι υπόλοιποι.
Ελπίζω να,με κατάλαβες αυτή τη φορά.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Για την ιστορία, οι τίτλοι του ΠΑΟΚ είναι έξι, πάντως!
2 τιμιότατα πρωταθλήματα που ισοδυναμούν με 100 δικά τους,
4 κυπελλάρες που όμοια τους δεν έχει κανείς.
Επίσης ουσιαστικά έχουμε:
και 2-3 πρωταθλήματα τη 10ετία του '70 που μας τα έκλεψαν με το έτσι θέλω,
και 5-6 κύπελλα ακόμα, εάν οι τελικοί δεν παίζονταν με το στανιό όλοι κάτω στη "χαβούζα" τους.
Αυτά...
2 τιμιότατα πρωταθλήματα που ισοδυναμούν με 100 δικά τους,
4 κυπελλάρες που όμοια τους δεν έχει κανείς.
Επίσης ουσιαστικά έχουμε:
και 2-3 πρωταθλήματα τη 10ετία του '70 που μας τα έκλεψαν με το έτσι θέλω,
και 5-6 κύπελλα ακόμα, εάν οι τελικοί δεν παίζονταν με το στανιό όλοι κάτω στη "χαβούζα" τους.
Αυτά...
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μάλλον σε γαβροφωλια είσαι και επηραζεσε από την προπαγάνδα τους αν θέλεις πολλούς τίτλους ξέρεις τον εύκολο δρόμο απλά τα πράγματα δεν μετρας και καλά τους λίγους αλλά εντιμους τίτλους. ...όσο για τον μεγάλο λαό το ξέρουμε μέχρι και ο αλεφαντος και ο μαρινακης το λένε όταν θελουν να μας γλυψουντσιριγώτης έγραψε:Ο ΠΑΟΚ έχει λαό που αντάξιο του δεν θα βρεις πουθενά. Σαν ομάδα όμως απέναντι στις και καλά ανταγωνιστικες σου τι έχεις; μόλις πέντε τίτλους. Καθαρά εντός των τεσσάρων γραμμών τι άλλο έχουμε να επιδειξουμε; τα τελευταία χρόνια με ανύπαρκτο βαζελο και αεκ στην γ' ,παλεύουμε να βγούμε δεύτεροι και δεν το καταφέρνουμε πάντα. Συγγνώμη αλλά εγώ είμαι ρεαλιστής.sourmenetes έγραψε:Μαλλον δεν καταλαβαινεις...τσιριγώτης έγραψε:Περιμένω απο τον μεγάλο τιμωρο σουρμεντες να βρει ένα δικό μου ποστ που έχω γράψει τον ΠΑΟΚ με μικρά.
Αποκαλεσες με μεγαλα γραμματα τον ΠΑΟΚ μικρη ομαδα.σε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ εισαι.ο ΠΑΟΚ ποτε μα ποτε μα ποτε δεν ειναι ηταν θα ειναι μικρη ομαδα.
Ξερω παρα πολυ καλα να ζυγιζω τι γραφει ο καθενας.αμα θες να λες για μικρες ομαδες πηγαινε σε κανενα contra gazzetta να μιλησετε για μικρες και μεγαλες ομαδες.
Καθαρά πάντα αγωνιστικά.
Εξωαγωνιστικα Αυτά που πρεσβευουμε ως σύλλογος είμαστε αλλού, ούτε που παίρνουν χαμπάρι οι υπόλοιποι.
Ελπίζω να,με κατάλαβες αυτή τη φορά.
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μάλλον σε γαβροφωλια είσαι και επηραζεσε από την προπαγάνδα τους αν θέλεις πολλούς τίτλους ξέρεις τον εύκολο δρόμο απλά τα πράγματα δεν μετρας και καλά τους λίγους αλλά εντιμους τίτλους. ...όσο για τον μεγάλο λαό το ξέρουμε μέχρι και ο αλεφαντος και ο μαρινακης το λένε όταν θελουν να μας γλυψουν
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk[/quote]
Δηλαδή είπα για μεγάλο λαό, γιανα γλυψω ποιον; ότι να ναι
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk[/quote]
Δηλαδή είπα για μεγάλο λαό, γιανα γλυψω ποιον; ότι να ναι
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
ΣωστόςDinos_Liverpool έγραψε:Για την ιστορία, οι τίτλοι του ΠΑΟΚ είναι έξι πάντως!
2 τιμιότατα πρωταθλήματα που ισοδυναμούν με 100 δικά τους,
4 κυπελλάρες που όμοια τους δεν έχει κανείς.
Επίσης ουσιαστικά έχουμε:
και 2-3 πρωταθλήματα τη 10ετία του '70 που μας τα έκλεψαν με το έτσι θέλω,
και 5-6 κύπελλα ακόμα, εάν οι τελικοί δεν παίζονταν με το στανιό όλοι κάτω στη "χαβούζα" τους.
Αυτά...