Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μήπως, να δώσουμε και τα link του ψευτοπρωταθλητή τους και του γαύρου για "ενημερωθούμε" και αναλυτικά για τις μεγάλες επιτυχίες του ελληνικού ποδοσφαίρου;
Έλα, ρε Πετρή, και συ κι ο άλλος με τα σκαλώματα που έχετε "φάει"!
Είπαμε, ένα-δυο σχόλια ναι, αλλά όχι links, όχι live, όχι ανάλυση τον αγώνα τους και των παικτών τους! Τι δεν καταλαβαίνετε, το κέρατό μου;
Έλα, ρε Πετρή, και συ κι ο άλλος με τα σκαλώματα που έχετε "φάει"!
Είπαμε, ένα-δυο σχόλια ναι, αλλά όχι links, όχι live, όχι ανάλυση τον αγώνα τους και των παικτών τους! Τι δεν καταλαβαίνετε, το κέρατό μου;
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Dinos_Liverpool έγραψε:
Λίγος σεβασμός σε όσους αηδιάζουν στη λέξη "ολυμπιακός". Η ομάδα αυτή έχει κάνει πάρα πολλούς από μας να κλάψουμε από την κατάφωρη αδίκια που έχουμε νιώσει μέσα στο πετσί μας! Και όχι μόνο εμάς, αλλά και πάρα πολλούς Παοκτσήδες που δεν είναι πια ανάμεσά μας!
Εκεί που δεν πιάνει μελάνι ο γαύρος και οι εφήμερες «επιτυχίες» του!
- Trilofiotis
- Δημοσιεύσεις: 1229
- Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 13:55
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
++++++++++++++++
Και απο μενα, τώρα που βρήκα και πάτημα να συμφωνήσω και με τον παπά που μαλιοτραβιόμασταν πριν καμια βδομάδα για παπαριές
Και απο μενα, τώρα που βρήκα και πάτημα να συμφωνήσω και με τον παπά που μαλιοτραβιόμασταν πριν καμια βδομάδα για παπαριές
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ε, κι εγώ το ίδιο! Παίζει να είναι η πρώτη φορά που συμφωνούμε...
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
το μεγαλύτερο πρόβλημα κατ΄ εμε ειναι το ότι αντί να δει κανείς το ματς στο λεβερκούζεν που παίζει να ήταν το ματς της χρονιάς σε θέαμα και φάσεις ή ακόμα το ματς στο εμιρεϊτς της αρσεναλ που είχαμε συγκλονιστικές επεμβάσεις απο τους τερματοφύλακες, έβλεπε τον ψευδοπρωκταθλητή...
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Κ_γεο μετα απο εκεινη τη Θρυλικη 7ρα με τη γιουβε οι περισσότεροι αναζηταμε κατι να γελασει το χειλακι μας.Λιγο κωμωδία βρε αδερφε.Απο μπαλα χορτασαμε
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
πραγματικά το χθεσινό σου ποστ για την τύχη του σκατογαυρου και όλα αυτά που έγραψες και εννοησες και δεν θέλω επ ουδενί να τα αναφέρω ξανά με γύρισαν τα μυαλά όπως γυρνούσαν τα φρουτάκιαpgetsos έγραψε:Και τα λινκ σε πειράζουν; Γιατί; Μπορεί να θέλω να δω πχ την ήττα από τους γερμανούς
Τέλος πάντων, διαφωνώ απόλυτα με αυτή τη τακτική αλλά όπως νομίζεις-ετε
πραγματικά πάλι καλά που δεν είμαι μπλε μαμά την αντικειμενικότητα σας
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Βρε συ Ντεσπέ, όπως είδες του απάντησα του Πέτρου. Μην το συνεχίζουμε χωρίς λόγο!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
1. Δεν τον έβαλα εγώ τον Ντίνο να τα πει αυτά.
2. Ε ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΑΝΑΕΙΠΕ!!!
Όταν στο topic για τον αγώνα με Zenit έχουμε 3 + 2 δικά μου posts, και για γαύρο κάνετε από σελ. 159 μέχρι 163(!!!), για εμένα κάτι δεν πάει καλά ανάμεσά μας.
Για να μη μιλήσω για τα άλλα αθλήματα. Τα έχουμε χιλιοξαναματαπεί εδώ μέσα.
Πέρσι είχαμε ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΠΑΣΚΕΤ και παράλληλα έπαιζε ΓΑΥΡΟΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚ και είχαμε πιο πολύ κόσμο στο "Για άλλες ομάδες". Εκείνη τη μέρα άλλαξαν πολλά μέσα μου. Το χθεσινό είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό.
Ντίνο, άσ'τους να συζητάνε όσο θέλουν για γαύρο. Μόνοι τους εκτίθενται. Ας ανοίξουμε και topic "Α.Ε.Κ. - Αλησμόνητες πατρίδες", "Ολυμπιακός - Πρωτάθλημα οεοεοε", "Άρης - Από τον θρίαμβο με Atletico, στο χωριό". Άλλωστε, ο ΠΑΟΚτσής σήμερα δεν πάει να δει τον Π.Α.Ο.Κ., και το έχει αποδείξει. Όταν με Ρέθυμνο έχω 500 και με γαύρο σε 2 Σάββατα θα έχω 5000, τότε ο ΠΑΟΚτσής πάει για το γαύρο, για τον αντίπαλο, δεν πάει για τον Π.Α.Ο.Κ.!
Και αν έχετε παιδιά, ανίψια ή οτιδήποτε, ΔΙΔΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ότι στο γήπεδο πάμε για τον Π.Α.Ο.Κ., για τον Δικέφαλο, όχι για κανέναν Άρη ή καζουροσυνθήματα ή τρομοκρατία με γαύρο.
Ξεφυσάω τις τελευταίες μέρες κάθε φορά που σκέφτομαι το μπάσκετ και μπαίνω εδώ μέσα και αρρωσταίνω... Να συζητάμε για το αν o Olsen πηδάει ή δεν πηδάει ρε μαλάκα, ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟΥΣ 11 ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ, ενώ αλλού καιγόμαστε. 15 ευρώ το γαμημένο διαρκείας του handball, 5 ευρώ φθηνότερο από εισιτήριο στην 5 με BVB. Το Wimbledon θα έπαιρναν τα παιδιά, αν όλοι εκείνοι έδιναν 15 ευρώ για το handball.
2. Ε ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΑΝΑΕΙΠΕ!!!
Όταν στο topic για τον αγώνα με Zenit έχουμε 3 + 2 δικά μου posts, και για γαύρο κάνετε από σελ. 159 μέχρι 163(!!!), για εμένα κάτι δεν πάει καλά ανάμεσά μας.
Για να μη μιλήσω για τα άλλα αθλήματα. Τα έχουμε χιλιοξαναματαπεί εδώ μέσα.
Πέρσι είχαμε ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΠΑΣΚΕΤ και παράλληλα έπαιζε ΓΑΥΡΟΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚ και είχαμε πιο πολύ κόσμο στο "Για άλλες ομάδες". Εκείνη τη μέρα άλλαξαν πολλά μέσα μου. Το χθεσινό είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό.
Ντίνο, άσ'τους να συζητάνε όσο θέλουν για γαύρο. Μόνοι τους εκτίθενται. Ας ανοίξουμε και topic "Α.Ε.Κ. - Αλησμόνητες πατρίδες", "Ολυμπιακός - Πρωτάθλημα οεοεοε", "Άρης - Από τον θρίαμβο με Atletico, στο χωριό". Άλλωστε, ο ΠΑΟΚτσής σήμερα δεν πάει να δει τον Π.Α.Ο.Κ., και το έχει αποδείξει. Όταν με Ρέθυμνο έχω 500 και με γαύρο σε 2 Σάββατα θα έχω 5000, τότε ο ΠΑΟΚτσής πάει για το γαύρο, για τον αντίπαλο, δεν πάει για τον Π.Α.Ο.Κ.!
Και αν έχετε παιδιά, ανίψια ή οτιδήποτε, ΔΙΔΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ότι στο γήπεδο πάμε για τον Π.Α.Ο.Κ., για τον Δικέφαλο, όχι για κανέναν Άρη ή καζουροσυνθήματα ή τρομοκρατία με γαύρο.
Ξεφυσάω τις τελευταίες μέρες κάθε φορά που σκέφτομαι το μπάσκετ και μπαίνω εδώ μέσα και αρρωσταίνω... Να συζητάμε για το αν o Olsen πηδάει ή δεν πηδάει ρε μαλάκα, ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟΥΣ 11 ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ, ενώ αλλού καιγόμαστε. 15 ευρώ το γαμημένο διαρκείας του handball, 5 ευρώ φθηνότερο από εισιτήριο στην 5 με BVB. Το Wimbledon θα έπαιρναν τα παιδιά, αν όλοι εκείνοι έδιναν 15 ευρώ για το handball.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
δεν υπάρχει wimbledon στον χαντμπολ, γενικά η σχέση αγγλίας και χατνμπολ είναι σαν του μπαρμπα σαββα με τη σοβαρότητα....
κατα τα άλλα δεν διαφωνώ. άσε δε που είναι δυνατόν να έχει κανείς δει το ματς του γκευ και όχι το λεβερκουζεν-ρομα ή το αρσεναλ-μπαγερν; για αυτα τα 5-6 ματς μεσα στη χρονιά υποτίθεται είναι το τσ.λ...
κατα τα άλλα δεν διαφωνώ. άσε δε που είναι δυνατόν να έχει κανείς δει το ματς του γκευ και όχι το λεβερκουζεν-ρομα ή το αρσεναλ-μπαγερν; για αυτα τα 5-6 ματς μεσα στη χρονιά υποτίθεται είναι το τσ.λ...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Με το "Wimbledon" εννοώ ότι θα τα έπαιρναν όλα, ό,τι κούπα υπήρχε, και ράλι Ακρόπολις και τις κούπες του καφέ από τα απανταχού καφενεία!!! :ugeek:
Arsenal - Bayern; Σοβαρά; Τα πελατάκια μας εναντίον αυτών που πικρά μας απέκλεισαν; Ε όχι δα..
Arsenal - Bayern; Σοβαρά; Τα πελατάκια μας εναντίον αυτών που πικρά μας απέκλεισαν; Ε όχι δα..
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μπραβο The Toffeemen (
) εστω αυτο που επρεπε να ειναι αυτονοητο γινετε...