Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Μήπως, να δώσουμε και τα link του ψευτοπρωταθλητή τους και του γαύρου για "ενημερωθούμε" και αναλυτικά για τις μεγάλες επιτυχίες του ελληνικού ποδοσφαίρου;

Έλα, ρε Πετρή, και συ κι ο άλλος με τα σκαλώματα που έχετε "φάει"!

Είπαμε, ένα-δυο σχόλια ναι, αλλά όχι links, όχι live, όχι ανάλυση τον αγώνα τους και των παικτών τους! Τι δεν καταλαβαίνετε, το κέρατό μου;
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Dinos_Liverpool έγραψε:

Λίγος σεβασμός σε όσους αηδιάζουν στη λέξη "ολυμπιακός". Η ομάδα αυτή έχει κάνει πάρα πολλούς από μας να κλάψουμε από την κατάφωρη αδίκια που έχουμε νιώσει μέσα στο πετσί μας! Και όχι μόνο εμάς, αλλά και πάρα πολλούς Παοκτσήδες που δεν είναι πια ανάμεσά μας!

Εκεί που δεν πιάνει μελάνι ο γαύρος και οι εφήμερες «επιτυχίες» του!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
Trilofiotis
Δημοσιεύσεις: 1229
Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 13:55

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Trilofiotis »

++++++++++++++++

Και απο μενα, τώρα που βρήκα και πάτημα να συμφωνήσω και με τον παπά που μαλιοτραβιόμασταν πριν καμια βδομάδα για παπαριές :pano:
Άβαταρ μέλους
Φοίνικας
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 07:56

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Φοίνικας »

Ο γαύρος μας φέρνει πιο κοντά. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Ε, κι εγώ το ίδιο! Παίζει να είναι η πρώτη φορά που συμφωνούμε...
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Επανηλθες στον σωστο........................δρομο.
:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

το μεγαλύτερο πρόβλημα κατ΄ εμε ειναι το ότι αντί να δει κανείς το ματς στο λεβερκούζεν που παίζει να ήταν το ματς της χρονιάς σε θέαμα και φάσεις ή ακόμα το ματς στο εμιρεϊτς της αρσεναλ που είχαμε συγκλονιστικές επεμβάσεις απο τους τερματοφύλακες, έβλεπε τον ψευδοπρωκταθλητή...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Κ_γεο μετα απο εκεινη τη Θρυλικη 7ρα με τη γιουβε οι περισσότεροι αναζηταμε κατι να γελασει το χειλακι μας.Λιγο κωμωδία βρε αδερφε.Απο μπαλα χορτασαμε
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

αν ειναι έτσι... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από desperando »

pgetsos έγραψε:Και τα λινκ σε πειράζουν; Γιατί; Μπορεί να θέλω να δω πχ την ήττα από τους γερμανούς

Τέλος πάντων, διαφωνώ απόλυτα με αυτή τη τακτική αλλά όπως νομίζεις-ετε
πραγματικά το χθεσινό σου ποστ για την τύχη του σκατογαυρου και όλα αυτά που έγραψες και εννοησες και δεν θέλω επ ουδενί να τα αναφέρω ξανά με γύρισαν τα μυαλά όπως γυρνούσαν τα φρουτάκια

πραγματικά πάλι καλά που δεν είμαι μπλε μαμά την αντικειμενικότητα σας
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Βρε συ Ντεσπέ, όπως είδες του απάντησα του Πέτρου. Μην το συνεχίζουμε χωρίς λόγο!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

1. Δεν τον έβαλα εγώ τον Ντίνο να τα πει αυτά.

2. Ε ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΑΝΑΕΙΠΕ!!!
Όταν στο topic για τον αγώνα με Zenit έχουμε 3 + 2 δικά μου posts, και για γαύρο κάνετε από σελ. 159 μέχρι 163(!!!), για εμένα κάτι δεν πάει καλά ανάμεσά μας.
Για να μη μιλήσω για τα άλλα αθλήματα. Τα έχουμε χιλιοξαναματαπεί εδώ μέσα.

Πέρσι είχαμε ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΠΑΣΚΕΤ και παράλληλα έπαιζε ΓΑΥΡΟΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚ και είχαμε πιο πολύ κόσμο στο "Για άλλες ομάδες". Εκείνη τη μέρα άλλαξαν πολλά μέσα μου. Το χθεσινό είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό.

Ντίνο, άσ'τους να συζητάνε όσο θέλουν για γαύρο. Μόνοι τους εκτίθενται. Ας ανοίξουμε και topic "Α.Ε.Κ. - Αλησμόνητες πατρίδες", "Ολυμπιακός - Πρωτάθλημα οεοεοε", "Άρης - Από τον θρίαμβο με Atletico, στο χωριό". Άλλωστε, ο ΠΑΟΚτσής σήμερα δεν πάει να δει τον Π.Α.Ο.Κ., και το έχει αποδείξει. Όταν με Ρέθυμνο έχω 500 και με γαύρο σε 2 Σάββατα θα έχω 5000, τότε ο ΠΑΟΚτσής πάει για το γαύρο, για τον αντίπαλο, δεν πάει για τον Π.Α.Ο.Κ.!
Και αν έχετε παιδιά, ανίψια ή οτιδήποτε, ΔΙΔΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ότι στο γήπεδο πάμε για τον Π.Α.Ο.Κ., για τον Δικέφαλο, όχι για κανέναν Άρη ή καζουροσυνθήματα ή τρομοκρατία με γαύρο.

Ξεφυσάω τις τελευταίες μέρες κάθε φορά που σκέφτομαι το μπάσκετ και μπαίνω εδώ μέσα και αρρωσταίνω... Να συζητάμε για το αν o Olsen πηδάει ή δεν πηδάει ρε μαλάκα, ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟΥΣ 11 ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ, ενώ αλλού καιγόμαστε. 15 ευρώ το γαμημένο διαρκείας του handball, 5 ευρώ φθηνότερο από εισιτήριο στην 5 με BVB. Το Wimbledon θα έπαιρναν τα παιδιά, αν όλοι εκείνοι έδιναν 15 ευρώ για το handball.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

δεν υπάρχει wimbledon στον χαντμπολ, γενικά η σχέση αγγλίας και χατνμπολ είναι σαν του μπαρμπα σαββα με τη σοβαρότητα.... :twisted: :lol: :mrgreen:

κατα τα άλλα δεν διαφωνώ. άσε δε που είναι δυνατόν να έχει κανείς δει το ματς του γκευ και όχι το λεβερκουζεν-ρομα ή το αρσεναλ-μπαγερν; για αυτα τα 5-6 ματς μεσα στη χρονιά υποτίθεται είναι το τσ.λ... 8-)
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Με το "Wimbledon" εννοώ ότι θα τα έπαιρναν όλα, ό,τι κούπα υπήρχε, και ράλι Ακρόπολις και τις κούπες του καφέ από τα απανταχού καφενεία!!! :ugeek:

Arsenal - Bayern; Σοβαρά; Τα πελατάκια μας εναντίον αυτών που πικρά μας απέκλεισαν; Ε όχι δα.. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από stelyk »

Μπραβο The Toffeemen ( :mrgreen: ) εστω αυτο που επρεπε να ειναι αυτονοητο γινετε...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”