Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Καλά ρε... Σοβιέτ μόνο τη ριγέ είδες εσύ? :lol: Όσο για την φανέλα παραλλαγής,βγαίνει ακριβώς επειδή την φοράνε τα καγκούρια. Για να πουλήσει δηλαδή. Πόσες φορές θα το πούμε?
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Πειρατή, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα κάποια... ίσως κάπως η λοξή ρίγα, σε στυλ παλιάς εθνικής Περού.

Θέλω, όμως, μία χάρη. Μπορείς να κάνεις την μαύρη του jtr, που έβαλε προ ημερών, να τη δω σύνολο με σορτς και κάλτσες (και μαύρες και άσπρες). Ο συνδυασμός μαύρη μπλούζα με λευκό σορτς μου αρέσει πάρα πολύ και είναι κάτι που έχουμε φορέσει πολύ σπάνια.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

MANIAKOS έγραψε:ΠΑΟΚ Δαλματίας ειναι αυτο :yellowcard:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

και ξανά:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
vrasidas
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιαν 2014, 12:37

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από vrasidas »

θα βγει λαιβ καποιο λινκ για να δουμε τη φανελλα τωρα στις12?
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Dinos_Liverpool έγραψε:Πειρατή, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα κάποια... ίσως κάπως η λοξή ρίγα, σε στυλ παλιάς εθνικής Περού.

Θέλω, όμως, μία χάρη. Μπορείς να κάνεις την μαύρη του jtr, που έβαλε προ ημερών, να τη δω σύνολο με σορτς και κάλτσες (και μαύρες και άσπρες). Ο συνδυασμός μαύρη μπλούζα με λευκό σορτς μου αρέσει πάρα πολύ και είναι κάτι που έχουμε φορέσει πολύ σπάνια.
Ποια εννοείς?
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Odi »

vrasidas έγραψε:θα βγει λαιβ καποιο λινκ για να δουμε τη φανελλα τωρα στις12?
[youtube]yITrRwE30sc[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Dinos_Liverpool έγραψε:Εικόνα

Με λαιμόκοψη αντί γιακά, θα ήταν τέλεια για μονόχρωμη.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Όταν έχω το φωτομάγαζο πρόχειρο θα δοκιμάσω κάτι.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Dinos_Liverpool έγραψε:Θέλω, όμως, μία χάρη. Μπορείς να κάνεις την μαύρη του jtr, που έβαλε προ ημερών, να τη δω σύνολο με σορτς και κάλτσες (και μαύρες και άσπρες). Ο συνδυασμός μαύρη μπλούζα με λευκό σορτς μου αρέσει πάρα πολύ και είναι κάτι που έχουμε φορέσει πολύ σπάνια.
Αφού κάνει τον κόπο, αγόρασέ την κιόλας, μην γίνεσαι κακός... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από CCCP »

Ουτε οι αλλες μου αρεσουν pirate :lol: Δεν ειναι ασχημες αλλα, για μενα, δεν ειναι ΠΑΟΚ...

Εχω εξηγησει αρκετες φορες ποια ειναι η φιλοσοφια μου για την φανελα οποτε δεν θα επαναλαβω...αλλα ενα ειδος σχεδιου το οποιο δεν εχουμε δοκιμασει ποτε στον ΠΑΟΚ, ειναι μισο/μισο χωρισμα φανελας οπως της μπλακμπερν (η και γαλατα οπως εχουν πει αλλοι). Δεν θα με χαλουσε να το δω μια φορα τουλαχιστον.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Να σε πω κι εμένα θα μ'άρεσε το μισό μισό για μια χρονιά... Τώρα αν δε σ'αρέσουν... γούστα είναι αυτά, καθείς με τα δικά του.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Εν τω μεταξύ μόνο σ'εμένα κολλάει το γαμωstreaming? Αν χρειάζετε πείτε με να ενώσω τα ποστ.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από john4serres »

ναι και σε μενα κολλαει λιγο.

αυτο που παιζει σημασια ειναι και ο χορηγος , καθοριζει την αισθητικη της φανελας..

μακαρι να γινει συμφωνια ωστε το sportingbet να ειναι με ασπρομαυρα ή γκρι γραμματα.
οχι μπλε-κοκκινο που ειναι κανονικα.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pagotatzis »

Μόλις εχεται εικόνες τις φανέλες πόσταρετε
Γιατί δεν μπορούμε εκτός Ελλάδας να δούμε
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Σχόλιο στο streaming: "Αθήνα μαμιόλα,δεν έχουμε εικόνα"

:lol: :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”