Φανέλα ΠΑΟΚ
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Καλά ρε... Σοβιέτ μόνο τη ριγέ είδες εσύ?
Όσο για την φανέλα παραλλαγής,βγαίνει ακριβώς επειδή την φοράνε τα καγκούρια. Για να πουλήσει δηλαδή. Πόσες φορές θα το πούμε?
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Πειρατή, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα κάποια... ίσως κάπως η λοξή ρίγα, σε στυλ παλιάς εθνικής Περού.
Θέλω, όμως, μία χάρη. Μπορείς να κάνεις την μαύρη του jtr, που έβαλε προ ημερών, να τη δω σύνολο με σορτς και κάλτσες (και μαύρες και άσπρες). Ο συνδυασμός μαύρη μπλούζα με λευκό σορτς μου αρέσει πάρα πολύ και είναι κάτι που έχουμε φορέσει πολύ σπάνια.
Θέλω, όμως, μία χάρη. Μπορείς να κάνεις την μαύρη του jtr, που έβαλε προ ημερών, να τη δω σύνολο με σορτς και κάλτσες (και μαύρες και άσπρες). Ο συνδυασμός μαύρη μπλούζα με λευκό σορτς μου αρέσει πάρα πολύ και είναι κάτι που έχουμε φορέσει πολύ σπάνια.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ποια εννοείς?Dinos_Liverpool έγραψε:Πειρατή, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα κάποια... ίσως κάπως η λοξή ρίγα, σε στυλ παλιάς εθνικής Περού.
Θέλω, όμως, μία χάρη. Μπορείς να κάνεις την μαύρη του jtr, που έβαλε προ ημερών, να τη δω σύνολο με σορτς και κάλτσες (και μαύρες και άσπρες). Ο συνδυασμός μαύρη μπλούζα με λευκό σορτς μου αρέσει πάρα πολύ και είναι κάτι που έχουμε φορέσει πολύ σπάνια.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
[youtube]yITrRwE30sc[/youtube]vrasidas έγραψε:θα βγει λαιβ καποιο λινκ για να δουμε τη φανελλα τωρα στις12?
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αφού κάνει τον κόπο, αγόρασέ την κιόλας, μην γίνεσαι κακός...Dinos_Liverpool έγραψε:Θέλω, όμως, μία χάρη. Μπορείς να κάνεις την μαύρη του jtr, που έβαλε προ ημερών, να τη δω σύνολο με σορτς και κάλτσες (και μαύρες και άσπρες). Ο συνδυασμός μαύρη μπλούζα με λευκό σορτς μου αρέσει πάρα πολύ και είναι κάτι που έχουμε φορέσει πολύ σπάνια.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ουτε οι αλλες μου αρεσουν pirate
Δεν ειναι ασχημες αλλα, για μενα, δεν ειναι ΠΑΟΚ...
Εχω εξηγησει αρκετες φορες ποια ειναι η φιλοσοφια μου για την φανελα οποτε δεν θα επαναλαβω...αλλα ενα ειδος σχεδιου το οποιο δεν εχουμε δοκιμασει ποτε στον ΠΑΟΚ, ειναι μισο/μισο χωρισμα φανελας οπως της μπλακμπερν (η και γαλατα οπως εχουν πει αλλοι). Δεν θα με χαλουσε να το δω μια φορα τουλαχιστον.
Εχω εξηγησει αρκετες φορες ποια ειναι η φιλοσοφια μου για την φανελα οποτε δεν θα επαναλαβω...αλλα ενα ειδος σχεδιου το οποιο δεν εχουμε δοκιμασει ποτε στον ΠΑΟΚ, ειναι μισο/μισο χωρισμα φανελας οπως της μπλακμπερν (η και γαλατα οπως εχουν πει αλλοι). Δεν θα με χαλουσε να το δω μια φορα τουλαχιστον.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Να σε πω κι εμένα θα μ'άρεσε το μισό μισό για μια χρονιά... Τώρα αν δε σ'αρέσουν... γούστα είναι αυτά, καθείς με τα δικά του.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Εν τω μεταξύ μόνο σ'εμένα κολλάει το γαμωstreaming? Αν χρειάζετε πείτε με να ενώσω τα ποστ.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
ναι και σε μενα κολλαει λιγο.
αυτο που παιζει σημασια ειναι και ο χορηγος , καθοριζει την αισθητικη της φανελας..
μακαρι να γινει συμφωνια ωστε το sportingbet να ειναι με ασπρομαυρα ή γκρι γραμματα.
οχι μπλε-κοκκινο που ειναι κανονικα.
αυτο που παιζει σημασια ειναι και ο χορηγος , καθοριζει την αισθητικη της φανελας..
μακαρι να γινει συμφωνια ωστε το sportingbet να ειναι με ασπρομαυρα ή γκρι γραμματα.
οχι μπλε-κοκκινο που ειναι κανονικα.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Μόλις εχεται εικόνες τις φανέλες πόσταρετε
Γιατί δεν μπορούμε εκτός Ελλάδας να δούμε
Γιατί δεν μπορούμε εκτός Ελλάδας να δούμε
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
