Η παραλαγη ομως (η ασπρομαυρη) εχει γινει πολυ της μοδας τα τελευταια χρονια στη Τουμπα.curtis έγραψε:τι στρατιωτικες παπαριες ειναι αυτες?προσφυγες ειμαστε ρεεεεεεεεε!!!!!!!ουτε για πλακα στρατογκαβλοι αλλου εδω ειναι Π.Α.Ο.Κ!!!!!
Φανέλα ΠΑΟΚ
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Η άσπρη λέει θά'χει κάπου το Δικέφαλο... οπότε προβλέπω κάτι ή σε τέτοιο:

Ή σε τέτοιο:

Βέβαια ιδανικά θα ήταν κάτι σε τέτοιο (σε λευκό με μαύρο αετό) :

αλλά δεν νομίζω μιας και το συγκεκριμένο σχέδιο το έχουν πατεντάρει οι Ρωμαίοι...

Ή σε τέτοιο:

Βέβαια ιδανικά θα ήταν κάτι σε τέτοιο (σε λευκό με μαύρο αετό) :

αλλά δεν νομίζω μιας και το συγκεκριμένο σχέδιο το έχουν πατεντάρει οι Ρωμαίοι...
Re: Απ: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ροζ η ή γιουβε δεν έχει;pgetsos έγραψε:Ε τότε πρότεινε ροζ. Ενδιάμεσες επιλογές Δεν υπάρχουν για κάποιουςDinos_Liverpool έγραψε:Οποιαδήποτε παραλλαγή, σε οποιοδήποτε χρωματισμό είναι έκτρωμα!
Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αυτό που ο καθένας που έχει μια άποψη πιστεύει ότι εκπροσωπεί και άλλα δύο εκατομύρρια κόσμου, με ξεπερνάει ρε μάγκα. Χαλαρώστε, μια μπλούζα είναι (αν είναι τελικά έτσι) δεν θα μας βάλουν να περάσουμε και στίβο μάχης. Και τέλος πάντων απόγονος προσφύγων είσαι, δεν είσαι ο ίδιος πρόσφυγας. Μόνος ιστορίες έχεις ακούσει (αν έχεις ακούσει). Σου είπε κανείς ότι οι πρόγονοι μας (πρόσφυγες) δεν πολέμησαν τους τούρκους στην Μικρά Ασία ή στον Πόντο για να μην τους πουν στρατόκαυλους; Δεν θέλω να σου το χαλάσω, εάν είσαι πόντιος, αλλά οι Πόντιοι πάντα ήταν πολεμικός λαός.curtis έγραψε:τι στρατιωτικες παπαριες ειναι αυτες?προσφυγες ειμαστε ρεεεεεεεεε!!!!!!!ουτε για πλακα στρατογκαβλοι αλλου εδω ειναι Π.Α.Ο.Κ!!!!!
Αφήστε την πολιτική έξω από τον ΠΑΟΚ μας
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Εγώ πάντως την παραλλαγής την κρίνω ξεκάθαρα αισθητικά. Είναι πολύ φάουλ. Κατεξοχήν μια από τις επιλογές του σημερινού κλαρινογαμπρού. Δεν έχει σχέση με ΠΑΟΚ αυτό το πράγμα.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Περιμένοντας την παρουσίαση αποτύπωσα μερικές... ιδέες μου,περιμένω απόψεις.







*Είναι πορτοκαλί/μαύρες ρίγες όχι κόκκινες.







*Είναι πορτοκαλί/μαύρες ρίγες όχι κόκκινες.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Φοράνε παραλλαγή οι κλαρινογαμπροί;Mīngus έγραψε:Εγώ πάντως την παραλλαγής την κρίνω ξεκάθαρα αισθητικά. Είναι πολύ φάουλ. Κατεξοχήν μια από τις επιλογές του σημερινού κλαρινογαμπρού. Δεν έχει σχέση με ΠΑΟΚ αυτό το πράγμα.
Τι διάολο...6 μήνες έλειψα, πολύ το προχώρησαν οι *ούστηδες...
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
kap το τι ειμαι κ απο που ειμαι δεν θα στο αναλυσω και σιγουρα ουτε η δικη σου αποψη εκπροσωπει εκατομμυρια....Η ειρωνεια σε ανθρωπους που δεν γνωριζεις να λειπει.....Αν κ παλι αν λεω βγει παραλαγη φανελα ειναι κιτς περα για περα.....Εχουμε τα ωραιοτερα χρωματα κ θα τα κανουμε παραλαγη?Εκφραζω την προσωπικη μου αποψη κ δεν εχω καμια ορεξη για διαλογο.Ο καθενας λεει τη γνωμη του και θα επρεπε να ειναι σεβαστη.Καλημερα σε ολους!
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ήρεμα, βρε παλικάρια... Και για τις μπλούζες θα μαλώσουμε;
Ας πάρουμε πρωτάθλημα και ας φοράμε "μινέρβα" και "ήλιος", γμ τον μπελά μου!
Ας πάρουμε πρωτάθλημα και ας φοράμε "μινέρβα" και "ήλιος", γμ τον μπελά μου!
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ο ΠΑΟΚτσής πρέπει να γκρινιάξει για κάτι,δεν μπορεί αλλιώς.Dinos_Liverpool έγραψε:Ήρεμα, βρε παλικάρια... Και για τις μπλούζες θα μαλώσουμε;
Ας πάρουμε πρωτάθλημα και ας φοράμε "μινέρβα" και "ήλιος", γμ τον μπελά μου!
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Bρε pirate_salonica, αυτου του ιδους η ριγε, η πρωτη που εβαλες, ειναι ακριβως αυτο απο το οποιο ελπιζουμε επιτελους να ξεφυγουμε
Οσον αφορα την παραλαγη, ναι ειναι κιτς αλλα μην τσιτωνεστε και τοσο ρε παιδια, οι τριτες φανελες (αν ειναι οντως μια απο τις φανελες και η τριτη) δεν φωριουντε στην ουσια ποτε και ειναι καθαρα για μαρκετινγκ.
Οσον αφορα την παραλαγη, ναι ειναι κιτς αλλα μην τσιτωνεστε και τοσο ρε παιδια, οι τριτες φανελες (αν ειναι οντως μια απο τις φανελες και η τριτη) δεν φωριουντε στην ουσια ποτε και ειναι καθαρα για μαρκετινγκ.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Έτσι μπράβο, παλίκαρε! Χαίρομαι! Προσπαθείστε και οι δύο λίγο πιο ήρεμα, όμως. Είναι κρίμα να χαλιέστε χωρίς λόγο στην κυριολεξία!curtis έγραψε:ντινο δεν μαλωνει κανεις την αποψη μας εκφραζουμε!