Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Καπετάνιος
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Καπετάνιος »

curtis έγραψε:τι στρατιωτικες παπαριες ειναι αυτες?προσφυγες ειμαστε ρεεεεεεεεε!!!!!!!ουτε για πλακα στρατογκαβλοι αλλου εδω ειναι Π.Α.Ο.Κ!!!!!
Η παραλαγη ομως (η ασπρομαυρη) εχει γινει πολυ της μοδας τα τελευταια χρονια στη Τουμπα.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Η άσπρη λέει θά'χει κάπου το Δικέφαλο... οπότε προβλέπω κάτι ή σε τέτοιο:

Εικόνα

Ή σε τέτοιο:

Εικόνα

Βέβαια ιδανικά θα ήταν κάτι σε τέτοιο (σε λευκό με μαύρο αετό) :

Εικόνα

αλλά δεν νομίζω μιας και το συγκεκριμένο σχέδιο το έχουν πατεντάρει οι Ρωμαίοι...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Απ: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

pgetsos έγραψε:
Dinos_Liverpool έγραψε:Οποιαδήποτε παραλλαγή, σε οποιοδήποτε χρωματισμό είναι έκτρωμα!
Ε τότε πρότεινε ροζ. Ενδιάμεσες επιλογές Δεν υπάρχουν για κάποιους :lol:
Ροζ η ή γιουβε δεν έχει;

Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Άσε ρε Πτολεμαΐδα, που τους απαντάς του σέφτελου...
Kap
Δημοσιεύσεις: 499
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 10:39

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Kap »

curtis έγραψε:τι στρατιωτικες παπαριες ειναι αυτες?προσφυγες ειμαστε ρεεεεεεεεε!!!!!!!ουτε για πλακα στρατογκαβλοι αλλου εδω ειναι Π.Α.Ο.Κ!!!!!
Αυτό που ο καθένας που έχει μια άποψη πιστεύει ότι εκπροσωπεί και άλλα δύο εκατομύρρια κόσμου, με ξεπερνάει ρε μάγκα. Χαλαρώστε, μια μπλούζα είναι (αν είναι τελικά έτσι) δεν θα μας βάλουν να περάσουμε και στίβο μάχης. Και τέλος πάντων απόγονος προσφύγων είσαι, δεν είσαι ο ίδιος πρόσφυγας. Μόνος ιστορίες έχεις ακούσει (αν έχεις ακούσει). Σου είπε κανείς ότι οι πρόγονοι μας (πρόσφυγες) δεν πολέμησαν τους τούρκους στην Μικρά Ασία ή στον Πόντο για να μην τους πουν στρατόκαυλους; Δεν θέλω να σου το χαλάσω, εάν είσαι πόντιος, αλλά οι Πόντιοι πάντα ήταν πολεμικός λαός.

Αφήστε την πολιτική έξω από τον ΠΑΟΚ μας
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Mīngus »

Εγώ πάντως την παραλλαγής την κρίνω ξεκάθαρα αισθητικά. Είναι πολύ φάουλ. Κατεξοχήν μια από τις επιλογές του σημερινού κλαρινογαμπρού. Δεν έχει σχέση με ΠΑΟΚ αυτό το πράγμα.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Περιμένοντας την παρουσίαση αποτύπωσα μερικές... ιδέες μου,περιμένω απόψεις.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

*Είναι πορτοκαλί/μαύρες ρίγες όχι κόκκινες.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από john4serres »

[youtube]yITrRwE30sc[/youtube]

περιπου σε 1 ωρα.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54424
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Mīngus έγραψε:Εγώ πάντως την παραλλαγής την κρίνω ξεκάθαρα αισθητικά. Είναι πολύ φάουλ. Κατεξοχήν μια από τις επιλογές του σημερινού κλαρινογαμπρού. Δεν έχει σχέση με ΠΑΟΚ αυτό το πράγμα.
Φοράνε παραλλαγή οι κλαρινογαμπροί; :o
Τι διάολο...6 μήνες έλειψα, πολύ το προχώρησαν οι *ούστηδες...
curtis
Δημοσιεύσεις: 802
Εγγραφή: Πέμ 09 Δεκ 2010, 23:52

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από curtis »

kap το τι ειμαι κ απο που ειμαι δεν θα στο αναλυσω και σιγουρα ουτε η δικη σου αποψη εκπροσωπει εκατομμυρια....Η ειρωνεια σε ανθρωπους που δεν γνωριζεις να λειπει.....Αν κ παλι αν λεω βγει παραλαγη φανελα ειναι κιτς περα για περα.....Εχουμε τα ωραιοτερα χρωματα κ θα τα κανουμε παραλαγη?Εκφραζω την προσωπικη μου αποψη κ δεν εχω καμια ορεξη για διαλογο.Ο καθενας λεει τη γνωμη του και θα επρεπε να ειναι σεβαστη.Καλημερα σε ολους!
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Ήρεμα, βρε παλικάρια... Και για τις μπλούζες θα μαλώσουμε;

Ας πάρουμε πρωτάθλημα και ας φοράμε "μινέρβα" και "ήλιος", γμ τον μπελά μου!
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Dinos_Liverpool έγραψε:Ήρεμα, βρε παλικάρια... Και για τις μπλούζες θα μαλώσουμε;

Ας πάρουμε πρωτάθλημα και ας φοράμε "μινέρβα" και "ήλιος", γμ τον μπελά μου!
Ο ΠΑΟΚτσής πρέπει να γκρινιάξει για κάτι,δεν μπορεί αλλιώς.
curtis
Δημοσιεύσεις: 802
Εγγραφή: Πέμ 09 Δεκ 2010, 23:52

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από curtis »

ντινο δεν μαλωνει κανεις την αποψη μας εκφραζουμε!
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από CCCP »

Bρε pirate_salonica, αυτου του ιδους η ριγε, η πρωτη που εβαλες, ειναι ακριβως αυτο απο το οποιο ελπιζουμε επιτελους να ξεφυγουμε :)

Οσον αφορα την παραλαγη, ναι ειναι κιτς αλλα μην τσιτωνεστε και τοσο ρε παιδια, οι τριτες φανελες (αν ειναι οντως μια απο τις φανελες και η τριτη) δεν φωριουντε στην ουσια ποτε και ειναι καθαρα για μαρκετινγκ.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

curtis έγραψε:ντινο δεν μαλωνει κανεις την αποψη μας εκφραζουμε!
Έτσι μπράβο, παλίκαρε! Χαίρομαι! Προσπαθείστε και οι δύο λίγο πιο ήρεμα, όμως. Είναι κρίμα να χαλιέστε χωρίς λόγο στην κυριολεξία!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”