Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 74-76 Σχόλια & Παραλειπόμενα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 08/02 21:00 (ΕΡΤ3)
Έκατσα κανένα δίωρο και το έφτιαχνα, μη ρωτήσω κανέναν και δεν ξέρει, τη βάψατε. 
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 08/02 21:00 (ΕΡΤ3)
Μπράβο πολύ καλή δουλειά.
Άντε ΠΑΟΚαρα,καθάρισε και τους Σερβους αδερφούς.
Άντε ΠΑΟΚαρα,καθάρισε και τους Σερβους αδερφούς.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 08/02 21:00 (ΕΡΤ3)
Έχω προμηθευτεί ήδη εισιτήριο, αυτό το ματς δεν χάνεται 
Από ποτε έχουμε να παίξουμε αγώνες που μετράει η διαφορά πόντων και οχι οι νίκες;
Οι γνώστες πιστεύετε πως θα δούμε ανοιχτό ή κλειστό παιχνίδι;
Από ποτε έχουμε να παίξουμε αγώνες που μετράει η διαφορά πόντων και οχι οι νίκες;
Οι γνώστες πιστεύετε πως θα δούμε ανοιχτό ή κλειστό παιχνίδι;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 08/02 21:00 (ΕΡΤ3)
1.1 πόντους biggest lead η partizan, 2.1 o ΠΑΟΚ. τι λές?PAOK_Antarctica έγραψε:Έχω προμηθευτεί ήδη εισιτήριο, αυτό το ματς δεν χάνεται
Από ποτε έχουμε να παίξουμε αγώνες που μετράει η διαφορά πόντων και οχι οι νίκες;
Οι γνώστες πιστεύετε πως θα δούμε ανοιχτό ή κλειστό παιχνίδι;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 08/02 21:00 (ΕΡΤ3)
Τραγουδάνε "Ω ΠΑΟΚάρα", εναλλάξ με το "Ω Παρτιζάνε", με σηκώθηκε η τρίχα παιδιά, θα τρελαθούμε στο Παλατάκι!!!!!!!!!!
58-57 και δεν έχω δει 5'' συνεχόμενα, γαμιέται το link.
59 όλα, το Pionir φλέγεται.
59 όλα, το Pionir φλέγεται.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 08/02 21:00 (ΕΡΤ3)
Партизан - κόκκινο αστέρι
86-81
21-17, 25-29, 21-26, 19-9
Πρώτη ήττα για τον γαύρο της Σερβίας στην Αδριατική Λίγκα.
Όποιος βρει ποιος έβαλε το καθοριστικό τρίποντο προς το τέλος του 4ου, που ώθησε τους ασπρόμαυρους αδελφούς μας στη νίκη, κερδίζει φανέλα Hatcher.
86-81
21-17, 25-29, 21-26, 19-9
Πρώτη ήττα για τον γαύρο της Σερβίας στην Αδριατική Λίγκα.
Όποιος βρει ποιος έβαλε το καθοριστικό τρίποντο προς το τέλος του 4ου, που ώθησε τους ασπρόμαυρους αδελφούς μας στη νίκη, κερδίζει φανέλα Hatcher.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 08/02 21:00 (ΕΡΤ3)
Ο οποίος έβαλε 20 πόντους.
Βέβαια, έχω Σούλη, που τον ξέρει απ'έξω και ανακατωτά. Δεν φοβόμαστε κανέναν!
Το καλό είναι ότι ο Hatcher ξέρει μόνο τον Σούλη και τον Μαργαρίτη.. όλους τους άλλους είτε δεν θα τους καταλάβει ποτέ (Τσόχλας) είτε ήρθαν φέτος στην ομάδα.
Σε γενικές γραμμές, όσο είδα (13-15 λεπτά προς το τέλος, με κακό link), δεν κυνηγάνε πολύ το 3ποντο οι ασπρόμαυροι.. Παίζουν πολύ με drives μέσα στο καλάθι (καλά το είπα, palok; ), αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα τους βγει αυτό με Γλυν.....με Clanton κάτω από το καλάθι μας. Και με γρήγορα πόδια στη περιφέρεια (Κόνιαρης, Sibert(?) και Τσόχλας με fear-the-beard αγριοκοίταγμα), θα τους μπλοκάρουμε. Το θέμα είναι στην επίθεση να μας μπουν τα καλάθια.
Με 0/20 τρίποντα, είναι προφανές ότι κρατήσαμε για τη Τετάρτη. Μακάρι οι scouters της Партизан να μην είδαν κανέναν άλλον αγώνα του Π.Α.Ο.Κ. ή του Σούλη!
Βέβαια, έχω Σούλη, που τον ξέρει απ'έξω και ανακατωτά. Δεν φοβόμαστε κανέναν!
Το καλό είναι ότι ο Hatcher ξέρει μόνο τον Σούλη και τον Μαργαρίτη.. όλους τους άλλους είτε δεν θα τους καταλάβει ποτέ (Τσόχλας) είτε ήρθαν φέτος στην ομάδα.
Σε γενικές γραμμές, όσο είδα (13-15 λεπτά προς το τέλος, με κακό link), δεν κυνηγάνε πολύ το 3ποντο οι ασπρόμαυροι.. Παίζουν πολύ με drives μέσα στο καλάθι (καλά το είπα, palok; ), αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα τους βγει αυτό με Γλυν.....με Clanton κάτω από το καλάθι μας. Και με γρήγορα πόδια στη περιφέρεια (Κόνιαρης, Sibert(?) και Τσόχλας με fear-the-beard αγριοκοίταγμα), θα τους μπλοκάρουμε. Το θέμα είναι στην επίθεση να μας μπουν τα καλάθια.
Με 0/20 τρίποντα, είναι προφανές ότι κρατήσαμε για τη Τετάρτη. Μακάρι οι scouters της Партизан να μην είδαν κανέναν άλλον αγώνα του Π.Α.Ο.Κ. ή του Σούλη!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 08/02 21:00 (ΕΡΤ3)
Η αποστολή της Παρτιζάν Βελιγραδίου αναμένεται το μεσημέρι της Δευτέρας (6/2) στις 15:20, ενώ το βράδυ (20:00) θα προπονηθεί στο βοηθητικό γήπεδο των εγκαταστάσεων του PAOK Sports Arena.
Αεροδρόμιο κανείς;
Αεροδρόμιο κανείς;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 08/02 21:00 (ΕΡΤ3)
Ξεκινάμε σιγά σιγά φροντιστήριο...Σερβικά:
O o o e Partizane ..O o o e pobedi sve !
podebi sve = κέρδισέ τα όλα
[youtube]x4G_wE11-B0[/youtube]
Αν είναι δυνατόν να έχουν αυτό τα αδέρφια μας, και εμείς να παίρνουμε από τραγούδια της Γαρμπή..
Και φυσικά
Gde god ti da igras tu su tvoji GROBARI
samo tebi verni samo tebi odani
Ooooo Partizane
Volimo te srcem svim!
(μετάφραση από Google translate, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοεί):
Όπου κι αν παίξετε υπάρχουν Grobari σας
μόνο εσείς πιστοί μόνο σε εσάς τους πιστούς
ooooo Partizane
Σας αγαπάμε όλη μου την καρδιά!
[youtube]qYUSBg2L788[/youtube]
http://el.serbia.fanchants.com/football ... srce-svim/
Σελίδα με πολλά συνθήματα και στίχους αυτών.. Γαμάτο!
Πάμε σιγά σιγά...
O o o e Partizane ..O o o e pobedi sve !
podebi sve = κέρδισέ τα όλα
[youtube]x4G_wE11-B0[/youtube]
Αν είναι δυνατόν να έχουν αυτό τα αδέρφια μας, και εμείς να παίρνουμε από τραγούδια της Γαρμπή..
Και φυσικά
Gde god ti da igras tu su tvoji GROBARI
samo tebi verni samo tebi odani
Ooooo Partizane
Volimo te srcem svim!
(μετάφραση από Google translate, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοεί):
Όπου κι αν παίξετε υπάρχουν Grobari σας
μόνο εσείς πιστοί μόνο σε εσάς τους πιστούς
ooooo Partizane
Σας αγαπάμε όλη μου την καρδιά!
[youtube]qYUSBg2L788[/youtube]
http://el.serbia.fanchants.com/football ... srce-svim/
Σελίδα με πολλά συνθήματα και στίχους αυτών.. Γαμάτο!
Πάμε σιγά σιγά...
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Партизан 08/02 21:00 (ΕΡΤ3)
Ο Παντελής Μπούτσκος αναλύει την Partizan Belgrade

O ΠΑΟΚ επιστρέφει στην ενεργό δράση του Basketball Champions League με την συμμετοχή του στα Play offs της διοργάνωσης και με δύο πολύ μεγάλα παιχνίδια απέναντι στην Партизан Београд. Ο άμεσος συνεργάτης του Σούλη Μαρκόπουλου, προπονητής Παντελής Μπούτσκος αναλύει στο http://www.paokbc.gr το προφίλ της Σερβικής ομάδας, αλλά και όλες τις παραμέτρους του αγώνα της Τετάρτης…
«Με πολύ ενθουσιασμό μπαίνουμε στη μάχη των Play offs του BCL, καθώς είναι μεγάλη πρόκληση να μετρήσουμε τις δυνάμεις μας απέναντι σε ομάδες υψηλού επιπέδου. Η ευρωπαϊκή μας πορεία μέχρι τώρα σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό όμιλο, μας δίνει το δικαίωμα να αισιοδοξούμε καθώς έχουμε σταθεί πολύ ανταγωνιστικά μακριά από την έδρα μας, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για νοκ άουτ αγώνες.
Με λίγη προσοχή στις λεπτομέρειες θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει αρκετούς αγώνες επιπλέον. Βιώσαμε κάποιες σκληρές ήττες, κάτι που αποτέλεσε ένα θλιβερό κέρδος για μας, αφού δοκιμάστηκαν οι αντοχές της ομάδας αλλά και σφυρηλατήθηκε ο χαρακτήρας μας, έτσι ώστε να ωριμάσουμε σαν σύνολο και να κρατάμε τη συνοχή μας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Αυτή η ισχυρή ένωση των μελών της ομάδας ώστε το κάθε μέλος να νιώθει ότι ανήκει σε κάτι πολύ μεγαλύτερο, να νιώθει ξεχωριστό, ήταν το κλειδί που μας οδήγησε σε σπουδαίες νίκες και στην πρόκριση.
Απέναντι μας η Партизан, η οποία προέρχεται από την επιβλητική νίκη απέναντι στον Ερυθρό Αστέρα. Μία πολύ σκληρή ομάδα, που ξεχειλίζει από ταλέντο, καταθέτει πολλή ενέργεια στο παρκέ και με μεγάλο βάθος στο ρόστερ. Δεδομένης της σχέσης των δύο κλαμπ είναι μεγάλος ο ενθουσιασμός μας για αυτήν την αναμέτρηση αλλά ακόμη μεγαλύτερο είναι το κίνητρό μας να κερδίσουμε σε ένα παιχνίδι γιορτή για το μπάσκετ.
Εκτός των άλλων θα υποδεχθούμε έναν σπουδαίο παίκτη και ακόμη σπουδαιότερο χαρακτήρα, τον Will Hatcher, που τίμησε όσο λίγοι ξένοι τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Ο Hatcher αποτελεί το βαρύ πυροβολικό στην περιφέρεια, που με την προσθήκη του έμπειρου Gordon ενισχύεται σημαντικά. Το all around παιχνίδι και η πολυχρηστικότητα του Velickovic αποτελούν σημείο αναφοράς στην επίθεση της Partizan αφού έχει την ικανότητα να δημιουργεί καταστάσεις και με πρόσωπο αλλά και με πλάτη στο καλάθι. Στη front line συναντάμε πληθώρα ψηλών με μέγεθος αλλά καi αθλητικότητα, που αποτελούν διαρκή απειλή για το επιθετικό ριμπάουντ, με κορυφαίο τον Bircevic, που διανύει μια εξαιρετική σεζόν. Η ικανότητα του να τρέχει στο transition, αλλά και να σουτάρει έξω από τα 6,75 καθιστούν εξαιρετικά δύσκολο το μαρκάρισμά του.
Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας γιατί όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα. Η δέσμευσή μας είναι να παλέψουμε για κάθε μπάλα, για κάθε κατοχή και όταν είσαι γενναίος στην προσπάθεια ωραία πράγματα αρχίζουν και συμβαίνουν...»

O ΠΑΟΚ επιστρέφει στην ενεργό δράση του Basketball Champions League με την συμμετοχή του στα Play offs της διοργάνωσης και με δύο πολύ μεγάλα παιχνίδια απέναντι στην Партизан Београд. Ο άμεσος συνεργάτης του Σούλη Μαρκόπουλου, προπονητής Παντελής Μπούτσκος αναλύει στο http://www.paokbc.gr το προφίλ της Σερβικής ομάδας, αλλά και όλες τις παραμέτρους του αγώνα της Τετάρτης…
«Με πολύ ενθουσιασμό μπαίνουμε στη μάχη των Play offs του BCL, καθώς είναι μεγάλη πρόκληση να μετρήσουμε τις δυνάμεις μας απέναντι σε ομάδες υψηλού επιπέδου. Η ευρωπαϊκή μας πορεία μέχρι τώρα σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό όμιλο, μας δίνει το δικαίωμα να αισιοδοξούμε καθώς έχουμε σταθεί πολύ ανταγωνιστικά μακριά από την έδρα μας, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για νοκ άουτ αγώνες.
Με λίγη προσοχή στις λεπτομέρειες θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει αρκετούς αγώνες επιπλέον. Βιώσαμε κάποιες σκληρές ήττες, κάτι που αποτέλεσε ένα θλιβερό κέρδος για μας, αφού δοκιμάστηκαν οι αντοχές της ομάδας αλλά και σφυρηλατήθηκε ο χαρακτήρας μας, έτσι ώστε να ωριμάσουμε σαν σύνολο και να κρατάμε τη συνοχή μας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Αυτή η ισχυρή ένωση των μελών της ομάδας ώστε το κάθε μέλος να νιώθει ότι ανήκει σε κάτι πολύ μεγαλύτερο, να νιώθει ξεχωριστό, ήταν το κλειδί που μας οδήγησε σε σπουδαίες νίκες και στην πρόκριση.
Απέναντι μας η Партизан, η οποία προέρχεται από την επιβλητική νίκη απέναντι στον Ερυθρό Αστέρα. Μία πολύ σκληρή ομάδα, που ξεχειλίζει από ταλέντο, καταθέτει πολλή ενέργεια στο παρκέ και με μεγάλο βάθος στο ρόστερ. Δεδομένης της σχέσης των δύο κλαμπ είναι μεγάλος ο ενθουσιασμός μας για αυτήν την αναμέτρηση αλλά ακόμη μεγαλύτερο είναι το κίνητρό μας να κερδίσουμε σε ένα παιχνίδι γιορτή για το μπάσκετ.
Εκτός των άλλων θα υποδεχθούμε έναν σπουδαίο παίκτη και ακόμη σπουδαιότερο χαρακτήρα, τον Will Hatcher, που τίμησε όσο λίγοι ξένοι τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Ο Hatcher αποτελεί το βαρύ πυροβολικό στην περιφέρεια, που με την προσθήκη του έμπειρου Gordon ενισχύεται σημαντικά. Το all around παιχνίδι και η πολυχρηστικότητα του Velickovic αποτελούν σημείο αναφοράς στην επίθεση της Partizan αφού έχει την ικανότητα να δημιουργεί καταστάσεις και με πρόσωπο αλλά και με πλάτη στο καλάθι. Στη front line συναντάμε πληθώρα ψηλών με μέγεθος αλλά καi αθλητικότητα, που αποτελούν διαρκή απειλή για το επιθετικό ριμπάουντ, με κορυφαίο τον Bircevic, που διανύει μια εξαιρετική σεζόν. Η ικανότητα του να τρέχει στο transition, αλλά και να σουτάρει έξω από τα 6,75 καθιστούν εξαιρετικά δύσκολο το μαρκάρισμά του.
Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας γιατί όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα. Η δέσμευσή μας είναι να παλέψουμε για κάθε μπάλα, για κάθε κατοχή και όταν είσαι γενναίος στην προσπάθεια ωραία πράγματα αρχίζουν και συμβαίνουν...»