Σελίδα 1 από 16
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 20:22
από Billy4
0-1
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 20:27
από john4serres
"ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΤΕ" ΤΟΝ !!!
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 20:34
από bL@De
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ
0-6
Γαύροι Μουν...
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 20:38
από DC
Δεν περιμένω πολλά.
Ύστερα από το "πνίξιμο" των στημένων και με διαιτητή τον κουκουλάκη, δεν περιμένω ένα απλό χειρουργείο αλλά κανονικό σφαγείο.
Το μόνο που θέλω είναι να φύγουμε όσο πιο υγειείς γίνεται. Θα πέσει πολλή κλωτσιά.
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 21:22
από MANIAKOS
κουκουλακης και γκολλλλλλλλλλλλλλλλ
Τεσπα ας μην ασχοληθουμε με τον διαιτητη αλλο......εμεις να παιξουμε σαν ΠΑΟΚ και αν θελουν να γινουν ρεζιλι 1 ακομα φορα ας γινουν
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 21:33
από theoPAOK
Μένω 5 λεπτά απο το τηγάνι, και δεν θα πάω γιατί τελευταία στιγμή εκει που τα κανονίσαμε με την παρέα μου τους γαύρους να πάμε, τελικά είπαν όχι..
Και οι ΠΑΟΚτσήδες φοβούνται μήπως τους δεί κανείς και γίνει τίποτα..
Η κοπέλα φοβάται..
Ε τι να πεις..
Όλα εναντίον μου είναι ρε φουστη μου ..
Αλλα αφου ΠΑΟΚ είμαι, λογικό να με παν όλα κόντρα..
Τέσπα... Σχεδόν όλοι οι γαύροι λένε οτι εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος..Και οτι θα κερδίσουμε στο καραιτάβλι..

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 21:39
από adamroxas
ΜΕΓΑΛΕ ΠΑΟΚ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΠΛΟ!!!
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 21:43
από Olorin
Καθαρα αντικειμενικα και με αγωνιστικα κριτηρια, ειμαστε το φαβορι της αναμετρησης. Ευκαιρια το 5.50 στο διπλο.
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 21:54
από kos
theoPAOK έγραψε:Μένω 5 λεπτά απο το τηγάνι, και δεν θα πάω γιατί τελευταία στιγμή εκει που τα κανονίσαμε με την παρέα μου τους γαύρους να πάμε, τελικά είπαν όχι..
Και οι ΠΑΟΚτσήδες
φοβούνται μήπως τους δεί κανείς και γίνει τίποτα..
Η κοπέλα
φοβάται..
Ε τι να πεις..
Όλα εναντίον μου είναι ρε φουστη μου ..
Αλλα αφου ΠΑΟΚ είμαι, λογικό να με παν όλα κόντρα..
Τέσπα... Σχεδόν όλοι οι γαύροι λένε οτι εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος..Και οτι θα κερδίσουμε στο καραιτάβλι..

σε αυτο το γηπεδο εχουν τετοια μικροφωνικη εγκατασταση που ειναι λογικο να σε πιανει ενας φοβος. ειδικα εαν εισαι κοντα στο ηχειο που φωναζουν τα συνθηματα. δεν ειναι εποχη για προβληματα ακοης.
στα σοβαρα τωρα πιστευω οτι εαν ο κουκουλακης μας σφαξει λιγο θα το παρουμε το ματς.
ειναι ξεκαθαρο οτι οπως ο μπολονι επελεξε να φρεσκαρει την ομαδα για τον γαυρο, ετσι και οι παικτες του γαβρου επελεξαν να παιξουν με αρσεναλ. σαν τρελοι ετρεχαν, σαν σκυλια πιεζαν. με φρεσκο παυλο θα παρουμε και το κεντρο και το ματς.
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 22:10
από Karelias
Παίξτε σπίτια
αυτοκίνητα
εξοχικά
σε γκολ του Γκαρσία.
Θα σκοράρει σίγουρα.
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 22:16
από xlebouras
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 23:06
από markos4
ηρθε η ωρα να παιξουμε με τα κοριτσια.
αιντε ΠΑΟΚΑΡΑ σκιστους τις κυλοτες.
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Σεπ 2011, 23:06
από xrictoforoc
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ
ΑΪΝΤΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Σεπ 2011, 00:15
από theoPAOK
kos έγραψε:theoPAOK έγραψε:Μένω 5 λεπτά απο το τηγάνι, και δεν θα πάω γιατί τελευταία στιγμή εκει που τα κανονίσαμε με την παρέα μου τους γαύρους να πάμε, τελικά είπαν όχι..
Και οι ΠΑΟΚτσήδες
φοβούνται μήπως τους δεί κανείς και γίνει τίποτα..
Η κοπέλα
φοβάται..
Ε τι να πεις..
Όλα εναντίον μου είναι ρε φουστη μου ..
Αλλα αφου ΠΑΟΚ είμαι, λογικό να με παν όλα κόντρα..
Τέσπα... Σχεδόν όλοι οι γαύροι λένε οτι εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος..Και οτι θα κερδίσουμε στο καραιτάβλι..

σε αυτο το γηπεδο εχουν τετοια μικροφωνικη εγκατασταση που ειναι λογικο να σε πιανει ενας φοβος. ειδικα εαν εισαι κοντα στο ηχειο που φωναζουν τα συνθηματα. δεν ειναι εποχη για προβληματα ακοης.
στα σοβαρα τωρα πιστευω οτι εαν ο κουκουλακης μας σφαξει λιγο θα το παρουμε το ματς.
ειναι ξεκαθαρο οτι οπως ο μπολονι επελεξε να φρεσκαρει την ομαδα για τον γαυρο, ετσι και οι παικτες του γαβρου επελεξαν να παιξουν με αρσεναλ. σαν τρελοι ετρεχαν, σαν σκυλια πιεζαν. με φρεσκο παυλο θα παρουμε και το κεντρο και το ματς.
Υπερβολές.....
