10.Juliano Gonçalves Spadacio
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Juliano Gonçalves Spadacio
ρε συ δν μπορουσες να περιμενεις μερικες ωρες ακομα γιατι φετος ολα τα εχουμε δει
Re: Juliano Gonçalves Spadacio
Καλορίζικος Παρασάνδαλε!!
Άιντε μωρή παιχτούρα καλως ήρθες το δεκάρι μου μέσα 3 χρόνια τώρα!!!!!
Juliano Gonçalves Spadacio
Εύχομαι τα καλλίτερα στην ΠΑΟΚΑΡΑ χωρίς τραυματισμούς να οργιασετε πάλι με τον λαζαρ παρέα....
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21308
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Juliano Gonçalves Spadacio
αϊ να σε δούμε κι εσένα τι πουλιά πιάνεις.
υγ με γειά στους απανταχού επιτελικολάτρεις.
υγ με γειά στους απανταχού επιτελικολάτρεις.
Re: Juliano Gonçalves Spadacio
Πίστευα ότι αύριο θα ανακοινωνόταν η μεταγραφή... Τώρα όμως που άνοιξε το topic ο parasandalos έχω αρχίσει να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου... Κοινώς, με ζώσανε τα φίδια...!! Κανόνισε ρε γκαντέμη να τη χαλάσεις και αυτή τη μεταγραφή και θα σου φέρω δίδυμο Παπαδόπουλο-Μάντζιο για να μάθεις... 
Re: Juliano Gonçalves Spadacio
Παρασάνδαλε δε παίζεσε ρε παλλήκαρε!!!!
Parasandalos for President 2012!!!!

Parasandalos for President 2012!!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Juliano Gonçalves Spadacio
Καλώς ήρθες Ιουλιανέ! Φαντάζομαι ότι το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του ΠΑΟΚ που θα δεις θα είναι με την Τότεναμ! Θα πάθεις πλάκα από τον κόσμο, λαίμαι!
Re: Juliano Gonçalves Spadacio
Επιτέλους !!!
Η θέση που πιστεύω ότι πονούσε η ομάδα. Τώρα γιατί πιστεύω ότι θα υπάρχει "κόντρα¨μεταξύ Σάλπι και Αθανασιάδη;
Στο ποιος θα είναι ο πρώτος σκόρερ;
Άντε να ανεβούμε λίγο ηθικά, γιατί μας παρά πήρε ο κατήφορος. Μου βγαίνει μια θετική ενέργεια για κάποιο λόγο.
Κ Α Λ Ω Σ Η Ρ Θ Ε Σ. Σιδερένιος Ιουλιανέ, όπως σωστά σε ανάφερε ο Αποστόλης

Η θέση που πιστεύω ότι πονούσε η ομάδα. Τώρα γιατί πιστεύω ότι θα υπάρχει "κόντρα¨μεταξύ Σάλπι και Αθανασιάδη;
Στο ποιος θα είναι ο πρώτος σκόρερ;
Άντε να ανεβούμε λίγο ηθικά, γιατί μας παρά πήρε ο κατήφορος. Μου βγαίνει μια θετική ενέργεια για κάποιο λόγο.
Κ Α Λ Ω Σ Η Ρ Θ Ε Σ. Σιδερένιος Ιουλιανέ, όπως σωστά σε ανάφερε ο Αποστόλης
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Η ρουμανική ιστοσελίδα «Gsp.ro» αναφέρεται στη συμφωνία του Ζουλιάνο Σπαντάτσιο με τον ΠΑΟΚ και αποκαλύπτει και το story των σχέσεων του με τον Κοστίν Λάζαρ..
Η ιστοσελίδα αναφέρει μεταξύ άλλων: «Ο Σπαντάτσιο θεωρούταν ο ηγέτης των ξένων στη Ραπίντ, αφού μάλιστα είχε 21 γκολ σε 93 παιχνίδια. Ολοι συμφωνούσαν ότι πρόκειται για έναν από τους λίγους ξένους ποδοσφαιριστές, που μπορούσαν να ανεβάσουν το επίπεδο του πρωταθλήματος μας. Η προσοχή ήταν στραμμένη στον Ζουλιάνο, ο οποίος είχε συμβόλαιο 288.000 ευρώ, που ήταν από τους μεγαλύτερους και έφερε κάποιες ενστάσεις στους Ρουμάνους της ομάδας, των οποίων ηγέτης ήταν ο Κοστίν Λάζαρ.
Ανάμεσα στους δύο υπήρχαν αρκετές συγκρούσεις και μία από αυτές έγιναν ένα μήνα προτού την αποχώρηση του Σπαντάτσιο από τη Ραπίντ. Μία άγρια αντίδραση του Σπαντάτσιο σε ένα δυνατό τάκλιν του Λάζαρ, οδήγησε τον Σουμουντίκα στο να τους διώξει και τους δύο από την προπόνηση. Οι δύο παίκτες άρχισαν να τρέχουν γύρω από το γήπεδο, αλλά ο Λάζαρ ντύθηκε και πήγε σπίτι, προκαλώντας την οργή του Σουμουντίκα.
Ο Μπόλονι έχει πειστεί ότι δεν υπάρχει μεταξύ τους κανένα πρόβλημα πλέον. Και οι δύο είναι ξένοι την ελληνική ομάδα και θα κάνουν τα πάντα για να αποδείξουν ότι αξίζουν τα χρήματα που παίρνουν, σε μία ομάδα στην οποία οι οπαδοί βάζουν μεγάλη πίεση, ειδικά όταν τα αποτελέσματα είναι αρνητικά».
Οπως φαίνεται από το δημοσίευμα οι σχέσεις Σπαντάτσιο-Λάζαρ δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές, αλλά από τότε έχει περάσει πολύ καιρός...
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=11456
Η ιστοσελίδα αναφέρει μεταξύ άλλων: «Ο Σπαντάτσιο θεωρούταν ο ηγέτης των ξένων στη Ραπίντ, αφού μάλιστα είχε 21 γκολ σε 93 παιχνίδια. Ολοι συμφωνούσαν ότι πρόκειται για έναν από τους λίγους ξένους ποδοσφαιριστές, που μπορούσαν να ανεβάσουν το επίπεδο του πρωταθλήματος μας. Η προσοχή ήταν στραμμένη στον Ζουλιάνο, ο οποίος είχε συμβόλαιο 288.000 ευρώ, που ήταν από τους μεγαλύτερους και έφερε κάποιες ενστάσεις στους Ρουμάνους της ομάδας, των οποίων ηγέτης ήταν ο Κοστίν Λάζαρ.
Ανάμεσα στους δύο υπήρχαν αρκετές συγκρούσεις και μία από αυτές έγιναν ένα μήνα προτού την αποχώρηση του Σπαντάτσιο από τη Ραπίντ. Μία άγρια αντίδραση του Σπαντάτσιο σε ένα δυνατό τάκλιν του Λάζαρ, οδήγησε τον Σουμουντίκα στο να τους διώξει και τους δύο από την προπόνηση. Οι δύο παίκτες άρχισαν να τρέχουν γύρω από το γήπεδο, αλλά ο Λάζαρ ντύθηκε και πήγε σπίτι, προκαλώντας την οργή του Σουμουντίκα.
Ο Μπόλονι έχει πειστεί ότι δεν υπάρχει μεταξύ τους κανένα πρόβλημα πλέον. Και οι δύο είναι ξένοι την ελληνική ομάδα και θα κάνουν τα πάντα για να αποδείξουν ότι αξίζουν τα χρήματα που παίρνουν, σε μία ομάδα στην οποία οι οπαδοί βάζουν μεγάλη πίεση, ειδικά όταν τα αποτελέσματα είναι αρνητικά».
Οπως φαίνεται από το δημοσίευμα οι σχέσεις Σπαντάτσιο-Λάζαρ δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές, αλλά από τότε έχει περάσει πολύ καιρός...
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=11456
Re: Juliano Gonçalves Spadacio
Παρασανταλε ..............κανονισου μωρη σουπια να μη γίνει η μεταγραφη....!
ΜΠΑΝ ΘΑ ΦΑΣ αφιερωμένο απο τον Μπόλονι!

ΜΠΑΝ ΘΑ ΦΑΣ αφιερωμένο απο τον Μπόλονι!