10.Juliano Gonçalves Spadacio

Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από desperando »

ρε συ δν μπορουσες να περιμενεις μερικες ωρες ακομα γιατι φετος ολα τα εχουμε δει
pariz
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:09
Επικοινωνία:

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από pariz »

:lol: :lol:
Καλορίζικος Παρασάνδαλε!!
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άιντε μωρή παιχτούρα καλως ήρθες το δεκάρι μου μέσα 3 χρόνια τώρα!!!!! :nairepaok: :twisted:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από eorptol »

Εύχομαι τα καλλίτερα στην ΠΑΟΚΑΡΑ χωρίς τραυματισμούς να οργιασετε πάλι με τον λαζαρ παρέα....
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21308
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από navigator11 »

αϊ να σε δούμε κι εσένα τι πουλιά πιάνεις.

υγ με γειά στους απανταχού επιτελικολάτρεις.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από arisk »

Πίστευα ότι αύριο θα ανακοινωνόταν η μεταγραφή... Τώρα όμως που άνοιξε το topic ο parasandalos έχω αρχίσει να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου... Κοινώς, με ζώσανε τα φίδια...!! Κανόνισε ρε γκαντέμη να τη χαλάσεις και αυτή τη μεταγραφή και θα σου φέρω δίδυμο Παπαδόπουλο-Μάντζιο για να μάθεις... :lol:
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Eλα λεμε φρεσκο φρεσκο ......δε χαλαει με τιποτις! :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Παρασάνδαλε δε παίζεσε ρε παλλήκαρε!!!!

Parasandalos for President 2012!!!! :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλώς ήρθες Ιουλιανέ! Φαντάζομαι ότι το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του ΠΑΟΚ που θα δεις θα είναι με την Τότεναμ! Θα πάθεις πλάκα από τον κόσμο, λαίμαι!
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από shark4 »

Καλως ηρθες αγορι μου . :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από Realcon »

Επιτέλους !!!
Η θέση που πιστεύω ότι πονούσε η ομάδα. Τώρα γιατί πιστεύω ότι θα υπάρχει "κόντρα¨μεταξύ Σάλπι και Αθανασιάδη;
Στο ποιος θα είναι ο πρώτος σκόρερ;

Άντε να ανεβούμε λίγο ηθικά, γιατί μας παρά πήρε ο κατήφορος. Μου βγαίνει μια θετική ενέργεια για κάποιο λόγο.

Κ Α Λ Ω Σ Η Ρ Θ Ε Σ. Σιδερένιος Ιουλιανέ, όπως σωστά σε ανάφερε ο Αποστόλης :opaokara: :opaokara: :opaokara:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από giapas »

Δεν έχω δει επισημη ανακοινωση όποτε ειναι λιγο νωρίς ακόμα !
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αφού το topic το άνοιξε ο Παρ δεν θα υπάρξει πρόβλημα (!!)
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Δημοσίευση από karabill »

Η ρουμανική ιστοσελίδα «Gsp.ro» αναφέρεται στη συμφωνία του Ζουλιάνο Σπαντάτσιο με τον ΠΑΟΚ και αποκαλύπτει και το story των σχέσεων του με τον Κοστίν Λάζαρ..

Η ιστοσελίδα αναφέρει μεταξύ άλλων: «Ο Σπαντάτσιο θεωρούταν ο ηγέτης των ξένων στη Ραπίντ, αφού μάλιστα είχε 21 γκολ σε 93 παιχνίδια. Ολοι συμφωνούσαν ότι πρόκειται για έναν από τους λίγους ξένους ποδοσφαιριστές, που μπορούσαν να ανεβάσουν το επίπεδο του πρωταθλήματος μας. Η προσοχή ήταν στραμμένη στον Ζουλιάνο, ο οποίος είχε συμβόλαιο 288.000 ευρώ, που ήταν από τους μεγαλύτερους και έφερε κάποιες ενστάσεις στους Ρουμάνους της ομάδας, των οποίων ηγέτης ήταν ο Κοστίν Λάζαρ.

Ανάμεσα στους δύο υπήρχαν αρκετές συγκρούσεις και μία από αυτές έγιναν ένα μήνα προτού την αποχώρηση του Σπαντάτσιο από τη Ραπίντ. Μία άγρια αντίδραση του Σπαντάτσιο σε ένα δυνατό τάκλιν του Λάζαρ, οδήγησε τον Σουμουντίκα στο να τους διώξει και τους δύο από την προπόνηση. Οι δύο παίκτες άρχισαν να τρέχουν γύρω από το γήπεδο, αλλά ο Λάζαρ ντύθηκε και πήγε σπίτι, προκαλώντας την οργή του Σουμουντίκα.

Ο Μπόλονι έχει πειστεί ότι δεν υπάρχει μεταξύ τους κανένα πρόβλημα πλέον. Και οι δύο είναι ξένοι την ελληνική ομάδα και θα κάνουν τα πάντα για να αποδείξουν ότι αξίζουν τα χρήματα που παίρνουν, σε μία ομάδα στην οποία οι οπαδοί βάζουν μεγάλη πίεση, ειδικά όταν τα αποτελέσματα είναι αρνητικά».

Οπως φαίνεται από το δημοσίευμα οι σχέσεις Σπαντάτσιο-Λάζαρ δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές, αλλά από τότε έχει περάσει πολύ καιρός...

http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=11456
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από niko70 »

Επίσημο είναι..? Σάνταλε, κανόνισε
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Juliano Gonçalves Spadacio

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Παρασανταλε ..............κανονισου μωρη σουπια να μη γίνει η μεταγραφη....!


ΜΠΑΝ ΘΑ ΦΑΣ αφιερωμένο απο τον Μπόλονι! :nairepaok: :nairepaok: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”