Σελίδα 1 από 14
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 19:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 11:55
από teod1980
Μην τους φοβάστε και μπείτε για τη νίκη...
Το άλλο ματς τι ώρα είναι;
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 19:30 nova2
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 11:59
από MANIAKOS
PARASANDALOS έγραψε:χαλκιας
ετο(σναουτσερ) τσιριλο κοντρερας λινο
βιτολο αριας
φωτακης
ελ ζαρ βιερινια
σαλπι
χατ τρικ ο βυντ και ο μπουμσονγκ θα μας κανουν στον αερα ετσι .πιστευω ο τσουκ βασικος θα ναι
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 19:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:00
από cristiano4
18:15 αδερφέ,διπλό στην βαζέλα
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:03
από brigate4
Άντε μια διπλάρα στο καταραμένο ΟΑΚΑ ρε ΠΑΟΚ
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:10
από Karelias
Ήρθε η ώρα.
Δεν υπάρχει πιο κατάλληλη στιγμή να σπάσει η κατάρα.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:17
από teod1980
Οπότε θα ξέρουμε το αποτέλεσμα στο Βόλο;
Χωρίς άγχος παληκάρια μας και με το σύστημα που ξέρετε...όσο για τα ψηλά μόνο τον ρουμανοβυντρα προσέξτε....
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:18
από slidar
χαλκιας
ετο μαλεζας κοντρερας λινο
αριας βιτολο
ελ ζαρ τσουκαλας βιερι
σαλπι
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:22
από xlebouras
Προτιμω φωτακη...
Ο Τσουκαλας δεν λεει για τετοιο παιχνιδι...
Ο φωτακης χθες ηταν θετικος..οχι καλος...
Ο τσουκαλας σαν ψιλοχαμενος μου φανηκε...
οποιος και να παιξει να ματωσει αυτην την φανελα..

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:26
από teod1980
Αρίας γιατί του χρόνου αν μείνει με αυτόν θα παίζουμε και όχι τον Παυλάρα...
Ας το δοκιμάσουν το παιδί....τους άλλους τους ξέρουμε....
ασε που θα σουταρει και λίγο και με τον τζόρβα τερμα όλα γίνονται
εδω σουταρει ο βυντρα ο αριας δε θα σουταρει
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:34
από paok87
Savini - καλύτερος στο man2man από Contreras για Cisse. Contreras πάνω στον Leto.
Vitolo σκούπα.
Τσουκαλάς - Φωτάκης/Arias τρέξιμο στα χαφ.
Και μπροστά θα προτιμούσα το τρίγωνο του διαβόλου. Φουλ στην ταχύτητα. Κουτσιανικούλης ίσως φανεί χρήσιμος στο ματς. Και Vieirinha κορυφή / all around, αν και θα φάει πολύ ξύλο. Εχει τις περισσότερες πιθανότητες από οποιονδήποτε να σκοράρει, οπότε καλό είναι να μην παίξει στα εξτρέμ όπου ούτως ή άλλως έχεις καλές λύσεις.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΚΟΛ
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:46
από xlebouras
o Cirillo νομιζω δεν παιζει...
Να παρακαλατε να μην διαβαζει το forum o κυριος Ιωακειμ...
Γιατι αμα κατεβουμ ετσι θεμα χρονου ειναι μια ακομη συντριβη στο οακα...
Σοβαροτητα παιδια θελει..
Οχι υποτιμηση του αντιπαλου
Πολυ fm παιζεται ολοι

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:48
από teod1980
Ντάξει το μόνο που πρέπει να καταλάβουν οι παίκτες είναι ότι τίποτα δε τελείωσε και ότι η εκδίκηση που πήρανε στην κούλα δεν ήταν ο στόχος τους αλλά ότι ο στόχος τους είναι το τσουλου
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 12:52
από yiannisPAOKitalia
O Cirillo παίζει, δε θα παίξει με Βόλο.
Διπλό.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 13:13
από xlebouras
Α οκ παραληψις μου...
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μάιος 2011, 13:14
από ΑποστόληςΑ
Παραδόξως θα συμφωνήσω με τον Παρασάνδαλο στη σύνθεση:
Χαλκιάς
Snau - Cirillo - Contreras - Lino (προτιμώ Savini, αλλά ο Χάβος αποφασίζει)
Vitolo - Arias
Vieirinha - Φωτάκης - El Zhar
Σαλπι