Π.Α.Ο.Κ. - OΦΗ 4/1 16:45 Προβλέψεις και σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
enaenaenamail.
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
Τοποθεσία: Θυρα 4

Π.Α.Ο.Κ. - OΦΗ 4/1 16:45 Προβλέψεις και σχόλια

Δημοσίευση από enaenaenamail. »

Π.Α.Ο.Κ. - Ο.Φ.Η. ΣΤΙΣ 16:45 την Κυριακή στον ΝΑΟ.
Ολοι στο γήπεδο να τους νικησουμε
Στις 4 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ το ματς του ετους 2009
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaenaenamail. την Τρί 23 Δεκ 2008, 09:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευση από kass4 »

ΑΝΗΦΟΡΙΖΩ ( δηλ.το μυαλό μου είναι ήδη στα τσιμέντα της 6, μόνο το σώμα μου είναι ακόμα στην Αθήνα ). Αυτό το ματς θα το πάρω μόνος μου ρε !!!
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Δημοσίευση από Slade »

Η νικη ειναι μονοδρομος.
Καλο θα ειναι μετα απο το στραπατσο στις Σερρες η νικη να συνοδευτει κ απο μια καλη εμφανιση.
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Δημοσίευση από Slade »

erevos187 εδω δεν μιλαμε για προγνωστικα, ΠΑΟΚ εισαι κ παιζεις με τον οφη στην Τουμπα.Δεν υπαρχει αλλο αποτελεσμα εκτος της νικης σε αυτο το παιχνιδι.
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Δημοσίευση από Slade »

α οκ σορυ τοτε :D
Άβαταρ μέλους
thanasisp04
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
Τοποθεσία: Doxato City

Δημοσίευση από thanasisp04 »

νικη και μονο νικη.
Άβαταρ μέλους
gagas
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιαν 2008, 01:16
Τοποθεσία: που?

Δημοσίευση από gagas »

δεν παιζει ο ρουμπακης..
η αμυνα του οφη παιζει πολυ ψηλα το τεχνικο οφ σαιτ..βιερινια κ ζλαταν ειναι απραιτητοι..
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Δημοσίευση από ARMY »

Μέχρι το ματς με τον οφη θα έχουν περάσει δύο βδομάδες. Η ομάδα θα είναι πιο ξεκούραστη, οι παίκτες πιο κεφάτοι, και εμείς πιο ορεξάτοι. ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Δημοσίευση από Falegkos »

Παμε για την νικη και μονο.
μπορουμε..
ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Δημοσίευση από trel@menos »

νικη με 2-0 χωρις πολλα πολλα. ο βιεϊρινια θα παιξει;
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Δημοσίευση από Yiankos »

Καλά Χριστούγεννα σε όλους ..
Ας περάσουμε καλά, να γεμίσουν οι μπαταρίες και 4/1 θα είμαστε και πάλι εκεί που πρέπει!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από free4 »

Πολύ νωρίς....
Καλή χρονιά σε όλους και να φορτίσουν οι μπαταρίες και να επανέλθουν τα μυαλά μας στα κανονικά τους..

Η αντεπίθεση ξεκινάει με νίκη στην Τούμπα!!!
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Δημοσίευση από Steenage »

Σε αυτο το ματς εχω ενα προαισθημα οτι θα τους ριξουμε
ενα ντορτι ...
Μαλλον θα παιξει και ο Βιερινια και μπορει και να εχουμε παρει
και 2 παιχταραδες εως τοτε ...
Μακαρι να παιξει και ο Μουσλι ... !!
Άβαταρ μέλους
enaenaenamail.
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
Τοποθεσία: Θυρα 4

Δημοσίευση από enaenaenamail. »

Οριστε και η παράδοση που έχουμε με τον Οφη .
Εικόνα
Από το 1995 και πριν η παράδοση λέει:
1993-94 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 2-1
1992-93 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 1-2
1991-92 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 1-0
1990-91 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 0-0
1989-90 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 2-0
1988-89 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 0-0
1987-88 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 4-0
1986-87 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 2-0
1985-86 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 0-0
1984-85 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 3-0
1983-84 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 1-0
1982-83 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 4-2
1981-82 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 2-0
1980-81 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 1-0
1979-80 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 3-0
1978-79 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 3-1
1977-78 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 5-0
1976-77 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 1-1
1970-71 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 2-0
1969-70 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 1-0
1968-69 ΠΑΟΚ ΟΦΗ 4-1


ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ :28 νικες-6 ισοπαλιες και 1 ηττα.
Η πρόσφατη παράδοση λέει:11 νικες -2 ισοπαλίες -0 ηττες
Άβαταρ μέλους
sakisPAOK1926sweden
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:51
Τοποθεσία: SOUIDIA ke edo iparxoume vreeeeeeeeeee

Δημοσίευση από sakisPAOK1926sweden »

2-0
28.000 :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”