Σελίδα 1 από 11

Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:51
από Mitsospaoki4
Μετά την επιτυχία του πρώτου, συνεχίζουμε εδώ.

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:52
από Kabamaru11
yeaaaaaaaaaaah,αντε να τα εκατοστησουμε!Τι οχι;

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:55
από Kostas_FI
Mitsospaoki4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:51 Μετά την επιτυχία του πρώτου, συνεχίζουμε εδώ.
:lol: :lol:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:02
από Maxpaok
Έχετε φέρει την καταστροφή.
Η ομάδα θέλει πινελιές.!!
Ο ζιβκο παίρνει όλη την πλευρά.
Ο Γιαννούλης όλη την άλλη πλευρά.
Ο θυμιανης παίζει σέντερ Μπακ και χάφ. Συνεπώς παίρνει τον μισό κεντρικό άξονα.
Σέντερ φορ έχουμε 3.
Κομπλεδουρα.
Περισσεύουν παίκτες.

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:07
από ALLAGH
Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.

Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:17
από Kenny4
sotos26 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:52 Δεν κάνεις κάθε χρονιά πρωταθλητισμό, έχεις χρονιές ανασυγκρότησης: Τα έλεγε και ο για πολλούς αγαπημένος Ραζβαν. Δεν έχει χτίσει ο ΠΑΟΚ τέτοιο μέγεθος ακόμα αλλά έχει κάνει πολλά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση και αν μου το θέτεις προσωπικά ναι το πιστεύω: προτιμώ να χτίσω την καλύτερη ομάδα που μπορώ χωρίς να σκέφτομαι την Ευρώπη και επουδενί να μη κοτσάρω παίχτες με το ζόρι στον προπονητή.
Μεγαλύτερη αρλούμπα δεν έχω ακούσει στη ζωή μου. Υιοθετούμε και αναπαράγουμε τις ασυναρτησίες ενός επαγγελματία που προσπάθησε να αιτιολογήσει την πενταετή του ανυπαρξία.

Πρώτα απ’ όλα ο κυρίως υπεύθυνος για να χτιστεί μια νοοτροπία νικητή εντός τεσσάρων γραμμών είναι ο προπονητής. Πάνω σε αυτό ο Λουτσέσκου όχι μόνο δεν απολογήθηκε γιατί απέτυχε να το περάσει στην ομάδα αλλά έδειξε δαχτυλάκια δεξιά και αριστερά.

Και σε ποιους ακριβώς; Στον ιδιοκτήτη που έχει το μπάτζετ στα ουράνια; Στον κόσμο που τον έχει στηρίξει τόσο όσο κανέναν άλλον; Σε ποιον;

Ακόμη και στους τραυματισμούς όπου έσπασε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο έδειξε τον Θεό παρόλο που το πρόγραμμα εκγύμνασης το έβγαζε αυτός με τους συνεργάτες του.

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:22
από aivas19
Ανταποκριτή έχουμε στο αεροδρόμιο; Ηρθε ο Ελουστόντο μέσω Φρανκφούρτης;

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:23
από Hayate
Ηρθεεεεεεε

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:23
από dalas10
aivas19 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:22 Ανταποκριτή έχουμε στο αεροδρόμιο; Ηρθε ο Ελουστόντο μέσω Φρανκφούρτης;
Όχι ακόμα.οπου ναναι βγαινει.

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:24
από renegade
Δεν λέτε όμως ότι οι αθλητικός διευθυντής και τεχνικός διευθυντής το έριξαν στα μπανάκια και έστειλαν τον νιουφη στο αεροδρόμιο
Γιατί
Γιατί

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:26
από dalas10
σε 24-25 μερες παιζουμε επισημο αγωνα και η ομαδα στερειται πολλων βασικων παιχτων.
ο παναθηναικος στοχευει και παει και τους παιρνει.εγω απορω γιατι καθε φορα πρεπει να παμε τελη αυγουστου για να παρουμε πακτες?
και επισης πρεπει να ερθει ο προπονητης να κρινει το ροστερ?
ο βιερινια και οι λιποι που ξερουν ολους τους παικτες με τα καλα και τα στραβα δεν τους ξερουν ωστε να πουν πχ πωληση ντεσποντοφ και μαντυ και αλλοι?

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:29
από ΚΩΣΤΑΣ2019
Για αυτό ο Παναθηναϊκός προοδεύει.

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:33
από SCIFO
έλα ρε φιλε dalas αστα για πιο μετα αυτά
με το που ανοιξε το δευτερο των μεταγραφων στο μισάωρο εμφανιστηκε παίκτης
κερκίδα υποδοχής έχουμε κάνει εδω μεσα :opaokara:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:34
από dalas10
SCIFO έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:33 έλα ρε φιλε dalas αστα για πιο μετα αυτά
με το που ανοιξε το δευτερο των μεταγραφων στο μισάωρο εμφανιστηκε παίκτης
κερκίδα υποδοχής έχουμε κάνει εδω μεσα :opaokara:
:D :D :D :D :D

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:35
από navigator11
aivas19 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:22 Ανταποκριτή έχουμε στο αεροδρόμιο; Ηρθε ο Ελουστόντο μέσω Φρανκφούρτης;
Έμαθε ότι μπήκε ήδη κορδέλα στον Ντέλια και ψάχνει ωτοστόπ στην αουτομπανκ.