skalon έγραψε:Ο κόρακας βλέπει επόπτη ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΣΕ ΣΗΜΑΙΑ και δείχνει σέντρα.
Στην πορεία το σκέφτονται και δίνουν οφσάιτ.
Όποιος νομίζει ότι δεν υπάρχει δόλος, είναι από άλλο πλανήτη.
ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον κομίνη, ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!
ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- BlackBlockAttack
- Δημοσιεύσεις: 1422
- Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αυτο!
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
μπραβο απο τη μια στο βιερινια που ηθελε να συνεχισει και να το παλεψει αλλα πεντε λεπτα, αλλα δεν συμφωνω, 90 λεπτα το ματς ηταν οριακο, δεν νοειται να σου κλεβουν το πρωταθλημα και εμεις να το παιζουμε υπερανω να παιξουμε αλλα τεσσερα λεπτα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τρικυμίας έγραψε:Ακριβά τα γραμμάτια του Βάλνερ.
Φυσικά και θα ξεκινούσε η χρήση ριπλέι από τον ΠΑΟΚ για να ακυρωθεί καθαρό γκολ. Οι κίτρινες ουσιαστικά έκαναν αυτό που γίνεται στο βόλλεϋ, ζήτησαν βίντεο. Κατά τ' άλλα, τι κακό το VAR.
Θα μου κάνει μεγάλη έκπληξη αν συνεχιστεί το παιχνίδι, το οποίο σημαίνει τρίτη, μπορεί και τέταρτη θέση. Τσατιστείτε, κι εγώ τσατίζομαι που το γράφω, αλλά για εκεί πάει.
Και τι έγινε αν βγούμε τρίτοι η τεταρτοι η δευτεροι,έχει καμία διαφορα;
Μας έστησαν για άλλη μια φορά,σηκώσαμε κεφάλι και μας το πήραν.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ακιυμπησανε κορυφή και 0-3 ο Ολυμπιακός στα χαρτιά και ακυρωθεν πεντακάθαρο γκολ με ΑΕΚ. Τι να κάνουμε, να αγοράσουμε τη μπαρτσελονα μπας και νικήσουμε κάθε παιχνιδι 5-0 με σουτ από το κέντρο;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εννοείς το "σκέφτεται" ο (Β)λη(μα)μπερόπουλος? Γιατί αυτό έγινε... Ο ορισμός του δόλου...skalon έγραψε:Ο κόρακας βλέπει επόπτη ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΣΕ ΣΗΜΑΙΑ και δείχνει σέντρα.
Στην πορεία το σκέφτονται και δίνουν οφσάιτ.
Όποιος νομίζει ότι δεν υπάρχει δόλος, είναι από άλλο πλανήτη.
ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον κομίνη, ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pirate_salonica την Κυρ 11 Μαρ 2018, 21:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
φάνηκε τελικά ποιος έγινε χαλίφης στην θέση του χαλίφη.Τι να πω,δεν αξίζει τελικά να ασχολείσαι με το ελληνικό ποδοσφαιρο.Τζάμπα χαλάμε την ηρεμία μας
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Άντε γ@μησου ρε κ@ργιολη Λυμπερόπουλε.
Αντε γ@μησου ντεμεκ πολιτισμενη ψευτρα
Αντε γ@μησου ντεμεκ πολιτισμενη ψευτρα
- Notorious4
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Απαράδεκτος για εμένα ο Ιβάν ετσι δεν καταφέρνεις τίποτα
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο Ιβάν βλέπει να τον κλέβουν δεύτερη συνεχόμενη φορά... ε πόσο να αντέξει
-
nikosoitalos
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:52
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
[quote="Notorious4"]Απαράδεκτος για εμένα ο Ιβάν ετσι δεν καταφέρνεις τίποτα[/quote
ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΙΒΑΝ ΗΓΕΤΗ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ....
ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΙΒΑΝ ΗΓΕΤΗ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ....
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Το παιχνίδι πρώτα θα λήξει ένα μηδέν και μετά θα φύγουν από το γήπεδο
-
Phoenixgrg
- Δημοσιεύσεις: 619
- Εγγραφή: Πέμ 07 Ιούλ 2016, 14:52
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ελλάδα πρωτάθλημα για να πάρουμε πρέπει να έχουμε μπάτζετ 150 εκατομμύρια αλλιώς θα έρχεται η Κούλα με τους αμπαλους και τον διαιτητή και το δικηγορικό γραφείο οκαι θα σπάνε τα νεύρα μας
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21288
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Το ότι σε φτύνουν μέσα στη μάπα και σε λένε ΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑ μέσα στη μάπα σε απασχολεί; Μήπως θα είναι πρόκληση αν δε μας τιμωρήσουν εκ νέου;elvetos giatros έγραψε:Ότι να ναιnavigator11 έγραψε:desperando έγραψε:Μεγάλη ήττα αν φύγουν όρθιοι οι κομινης και βοηθος
Έτσι είναι. Πρέπει ρε γαμημένοι να γίνει κάτι χωρίς επιστροφή για να αντιληφθείτε ότι δε γίνεται να ανεχόμαστε άλλο τέτοιες αλητείες;
Και βάρβαρους θα μας πούνε και θα το χάσουμε στα χαρτια
Οφσαιντ ΔΕΝ υπάρχει
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Παιδιά μας έκλεψαν με αισχρό τρόπο, αλλά αυτά που ακολούθησαν από πλευράς μας απλά δεν υπάρχουν. Τουλάχιστον να λέμε αλήθειες μεταξύ μας.