ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
BlackBlockAttack
Δημοσιεύσεις: 1422
Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από BlackBlockAttack »

Αυτο!
skalon έγραψε:Ο κόρακας βλέπει επόπτη ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΣΕ ΣΗΜΑΙΑ και δείχνει σέντρα.

Στην πορεία το σκέφτονται και δίνουν οφσάιτ.

Όποιος νομίζει ότι δεν υπάρχει δόλος, είναι από άλλο πλανήτη.

ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον κομίνη, ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

μπραβο απο τη μια στο βιερινια που ηθελε να συνεχισει και να το παλεψει αλλα πεντε λεπτα, αλλα δεν συμφωνω, 90 λεπτα το ματς ηταν οριακο, δεν νοειται να σου κλεβουν το πρωταθλημα και εμεις να το παιζουμε υπερανω να παιξουμε αλλα τεσσερα λεπτα
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από obanebane »

Τρικυμίας έγραψε:Ακριβά τα γραμμάτια του Βάλνερ.

Φυσικά και θα ξεκινούσε η χρήση ριπλέι από τον ΠΑΟΚ για να ακυρωθεί καθαρό γκολ. Οι κίτρινες ουσιαστικά έκαναν αυτό που γίνεται στο βόλλεϋ, ζήτησαν βίντεο. Κατά τ' άλλα, τι κακό το VAR.

Θα μου κάνει μεγάλη έκπληξη αν συνεχιστεί το παιχνίδι, το οποίο σημαίνει τρίτη, μπορεί και τέταρτη θέση. Τσατιστείτε, κι εγώ τσατίζομαι που το γράφω, αλλά για εκεί πάει.

Και τι έγινε αν βγούμε τρίτοι η τεταρτοι η δευτεροι,έχει καμία διαφορα;
Μας έστησαν για άλλη μια φορά,σηκώσαμε κεφάλι και μας το πήραν.
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pxp920 »

Ακιυμπησανε κορυφή και 0-3 ο Ολυμπιακός στα χαρτιά και ακυρωθεν πεντακάθαρο γκολ με ΑΕΚ. Τι να κάνουμε, να αγοράσουμε τη μπαρτσελονα μπας και νικήσουμε κάθε παιχνιδι 5-0 με σουτ από το κέντρο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pirate_salonica »

skalon έγραψε:Ο κόρακας βλέπει επόπτη ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΣΕ ΣΗΜΑΙΑ και δείχνει σέντρα.

Στην πορεία το σκέφτονται και δίνουν οφσάιτ.

Όποιος νομίζει ότι δεν υπάρχει δόλος, είναι από άλλο πλανήτη.

ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον κομίνη, ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!
Εννοείς το "σκέφτεται" ο (Β)λη(μα)μπερόπουλος? Γιατί αυτό έγινε... Ο ορισμός του δόλου...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pirate_salonica την Κυρ 11 Μαρ 2018, 21:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από xpan »

φάνηκε τελικά ποιος έγινε χαλίφης στην θέση του χαλίφη.Τι να πω,δεν αξίζει τελικά να ασχολείσαι με το ελληνικό ποδοσφαιρο.Τζάμπα χαλάμε την ηρεμία μας
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16688
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Άντε γ@μησου ρε κ@ργιολη Λυμπερόπουλε.

Αντε γ@μησου ντεμεκ πολιτισμενη ψευτρα
Άβαταρ μέλους
Notorious4
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Notorious4 »

Απαράδεκτος για εμένα ο Ιβάν ετσι δεν καταφέρνεις τίποτα
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Pa0ki »

Θα βάλουμε κι άλλο ρε μην αγχώνεστε
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Ο Ιβάν βλέπει να τον κλέβουν δεύτερη συνεχόμενη φορά... ε πόσο να αντέξει
nikosoitalos
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Τρί 01 Μαρ 2016, 21:52

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από nikosoitalos »

[quote="Notorious4"]Απαράδεκτος για εμένα ο Ιβάν ετσι δεν καταφέρνεις τίποτα[/quote

ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΙΒΑΝ ΗΓΕΤΗ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ....
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Το παιχνίδι πρώτα θα λήξει ένα μηδέν και μετά θα φύγουν από το γήπεδο
Phoenixgrg
Δημοσιεύσεις: 619
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιούλ 2016, 14:52

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Phoenixgrg »

Ελλάδα πρωτάθλημα για να πάρουμε πρέπει να έχουμε μπάτζετ 150 εκατομμύρια αλλιώς θα έρχεται η Κούλα με τους αμπαλους και τον διαιτητή και το δικηγορικό γραφείο οκαι θα σπάνε τα νεύρα μας
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21295
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

elvetos giatros έγραψε:
navigator11 έγραψε:
desperando έγραψε:Μεγάλη ήττα αν φύγουν όρθιοι οι κομινης και βοηθος

Έτσι είναι. Πρέπει ρε γαμημένοι να γίνει κάτι χωρίς επιστροφή για να αντιληφθείτε ότι δε γίνεται να ανεχόμαστε άλλο τέτοιες αλητείες;
Ότι να ναι
Και βάρβαρους θα μας πούνε και θα το χάσουμε στα χαρτια
Οφσαιντ ΔΕΝ υπάρχει
Το ότι σε φτύνουν μέσα στη μάπα και σε λένε ΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑ μέσα στη μάπα σε απασχολεί; Μήπως θα είναι πρόκληση αν δε μας τιμωρήσουν εκ νέου;
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Παιδιά μας έκλεψαν με αισχρό τρόπο, αλλά αυτά που ακολούθησαν από πλευράς μας απλά δεν υπάρχουν. Τουλάχιστον να λέμε αλήθειες μεταξύ μας.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”