14.Αθανάσιος Παπάζογλου
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Θέλω ν' αρχίζεις να σκοράρεις, Σάκη μου, ΚΑΙ στο πρωτάθλημα.
Δημήτρη μου, σου εύχομαι να πάνε όλα κατ' ευχήν!
Δημήτρη μου, σου εύχομαι να πάνε όλα κατ' ευχήν!
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ΑποστόληςΑ έγραψε:Θα μπει σαν αλλαγή στο τελευταίο δεκάλεπτο για να μας δώσει τη νίκη!
ΥΓ: Πλάκα κάνω!
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ΑΠο αποψη δυναμης ειναι ταυρος τωρα που βελτιωθηκε ολη η ομαδα να παιρνει ποιοτικο χρονο....
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ΑποστόληςΑ έγραψε:Δημήτρη μου, σου εύχομαι να πάνε όλα κατ' ευχήν!
Και τελικά...πήγαν όλα κατ' ευχήν!!! Απίστευτο!!!
Ρε συ Αποστόλη,...ντεφορμέ είσαι;
ΥΓ: Είδα την κλήση σου στο κινητό μου, αλλά εκείνη την ώρα που πήρες...ήμουν στην πλάτη ενός ΠΑΟΚΤΣΗ και...τραγουδάγαμε τον ύμνο από ένα κασετόφωνο που είχαμε πρόχειρο!! ΜΕΣΑ στις σουίτες του Καραϊσκάκη!!!! Έχετε ξανακούσει μεγαλύτερη ξεφτίλα για τους γαύρους;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Δημήτρη χαίρομαι για σένα! Μπράβο σου! Δεν είμαι ντεφορμέ, αλλά τα αστεία περί καντεμιάς δεν μπορούν να υλοποιούνται πάντοτε!
Χαίρομαι και για τον Σάκη. Το πίστεψα αυτό το παιδί, από τότε που ήρθε στον ΠΑΟΚ. Και εξακολουθώ να πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα παίζει στην Εθνική, μαζί με Βασίλη και Στυλιανό (το Στέλιος κομμένο).
Χαίρομαι και για τον Σάκη. Το πίστεψα αυτό το παιδί, από τότε που ήρθε στον ΠΑΟΚ. Και εξακολουθώ να πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα παίζει στην Εθνική, μαζί με Βασίλη και Στυλιανό (το Στέλιος κομμένο).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Τετ 27 Ιαν 2010, 13:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
pepermint για κανε μια αναλυση των παιχτων του ΠΑΟΚ συμφωνα με την παραπανω κατηγοριοποιηση με ενδιαφερει η αποψη σου
...κάτσε αδελφέ γιατί αλλάξανε τα κόζα....και γίνονται αλλαγές γενικότερα
στο τέλος της σαιζόν
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Κάποιες φορές να λέμε ευτυχώς που το ποδόσφαιρο είναι ΟΜΑΔΙΚΟ άθλημα.
Αν ο Αθανάσιος έχει ΜΥΑΛΟ για ποδόσφαιρο θα πάει σίγουρα καλά στον ΠΑΟΚ.
Αν το μυαλό δεν βοηθάει τι να τα κάνεις τα άλλα. Στον σύγχρονο ΠΑΟΚ σημασία έχει η γρήγορη σκέψη, όχι τα γρήγορα πόδια.
Αν ο Αθανάσιος έχει ΜΥΑΛΟ για ποδόσφαιρο θα πάει σίγουρα καλά στον ΠΑΟΚ.
Αν το μυαλό δεν βοηθάει τι να τα κάνεις τα άλλα. Στον σύγχρονο ΠΑΟΚ σημασία έχει η γρήγορη σκέψη, όχι τα γρήγορα πόδια.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
πιστεύω πως ήταν πολύ σημαντική η παρουσία του στα τελευταία λεπτά που έπαιξε με τον γάβρο. Ίσως να μην πολυφάνηκε αλλά ήταν η τελειωτική πινελιά του Σάντος στο ξεφτίλισμα του γάβρου
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ο Αθανάσιος μπορεί...για τον Παπάζογλου ψιλοαμφιβάλλω :ugeek:ABOLEYTOI έγραψε: Αν ο Αθανάσιος έχει ΜΥΑΛΟ για ποδόσφαιρο θα πάει σίγουρα καλά στον ΠΑΟΚ.
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Μια χαρα παιχτης ειναι το παλικαρι,και μπαλιτσα ξερει και πολυ καλη σωματοδομη εχει.Αν τον στηριξουμε και του δωσουμε χρονο θα ανεβει πολυ.Δειτε τον Κουτσια για παραδειγμα,εναν ολοκληρο γυρο δεν εχασε αγωνα σχεδον και ηταν για να τον κλαιν οι ρεγγες,και στα τελευταια παιχνιδια εχει παρει τα πανω του για τα καλα,ιδιως με την Τριπολιτσα ηταν χαρμα οφθαλμων
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Οποιοσδήποτε παίκτης μπορεί να αναδειχθεί σ' αυτόν τον ΠΑΟΚ που διαθέτει έναν Santos και έναν Garcia. Διάθεση χρειάζεται και υπακοή. Και σαν μικρός που είναι τα έχει ΚΑΙ τα δύο.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ΣωστόςLittleJohn έγραψε:Μια χαρα παιχτης ειναι το παλικαρι,και μπαλιτσα ξερει και πολυ καλη σωματοδομη εχει.Αν τον στηριξουμε και του δωσουμε χρονο θα ανεβει πολυ.Δειτε τον Κουτσια για παραδειγμα,εναν ολοκληρο γυρο δεν εχασε αγωνα σχεδον και ηταν για να τον κλαιν οι ρεγγες,και στα τελευταια παιχνιδια εχει παρει τα πανω του για τα καλα,ιδιως με την Τριπολιτσα ηταν χαρμα οφθαλμων
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Αν ψάχνετε για παραδείγματα παικτών που βελτιώθηκαν σημαντικά, θεωρώ ότι ο Στυλιανός είναι το πιο τρανταχτό, μέχρι να τον ξεπεράσει σε 2-3 χρόνια ο Σάκης!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ΣΑΚΗ ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ Ο ΝΟ 1 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΗΝ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!
ΕΙΜΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ! ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑΝ, ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΕ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΑΚΗ ΜΟΥ!
ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ, ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ,
ΠΟΥΛΕΝ ΜΟΥ!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
ΕΙΜΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ! ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑΝ, ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΕ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΑΚΗ ΜΟΥ!
ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ, ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ,
ΠΟΥΛΕΝ ΜΟΥ!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ ΕΚ ΤΩΝ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ ΜΑΣ.
Η ομάδα διαχείρισης του paokmania.... (με λίγα λόγια, μη βάζετε κεφαλαία)

Η ομάδα διαχείρισης του paokmania.... (με λίγα λόγια, μη βάζετε κεφαλαία)