14.Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θέλω ν' αρχίζεις να σκοράρεις, Σάκη μου, ΚΑΙ στο πρωτάθλημα.
Δημήτρη μου, σου εύχομαι να πάνε όλα κατ' ευχήν!
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Θα μπει σαν αλλαγή στο τελευταίο δεκάλεπτο για να μας δώσει τη νίκη!
ΥΓ: Πλάκα κάνω!
:shock: :shock: :shock: :shock: Και όμως έπεσες τόσο κοντά... Κέρδισε ένα φάουλ και 2-3 μονομαχίες στο δεκάλεπτο που μπήκε...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΑΠο αποψη δυναμης ειναι ταυρος τωρα που βελτιωθηκε ολη η ομαδα να παιρνει ποιοτικο χρονο....
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από DimisK »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Δημήτρη μου, σου εύχομαι να πάνε όλα κατ' ευχήν!

:shock: :shock: :shock: :shock:

Και τελικά...πήγαν όλα κατ' ευχήν!!! Απίστευτο!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

Ρε συ Αποστόλη,...ντεφορμέ είσαι; :lol: :lol: :lol: :lol:

ΥΓ: Είδα την κλήση σου στο κινητό μου, αλλά εκείνη την ώρα που πήρες...ήμουν στην πλάτη ενός ΠΑΟΚΤΣΗ και...τραγουδάγαμε τον ύμνο από ένα κασετόφωνο που είχαμε πρόχειρο!! ΜΕΣΑ στις σουίτες του Καραϊσκάκη!!!! Έχετε ξανακούσει μεγαλύτερη ξεφτίλα για τους γαύρους; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δημήτρη χαίρομαι για σένα! Μπράβο σου! Δεν είμαι ντεφορμέ, αλλά τα αστεία περί καντεμιάς δεν μπορούν να υλοποιούνται πάντοτε!
Χαίρομαι και για τον Σάκη. Το πίστεψα αυτό το παιδί, από τότε που ήρθε στον ΠΑΟΚ. Και εξακολουθώ να πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα παίζει στην Εθνική, μαζί με Βασίλη και Στυλιανό (το Στέλιος κομμένο).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Τετ 27 Ιαν 2010, 13:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pepermint »

pepermint για κανε μια αναλυση των παιχτων του ΠΑΟΚ συμφωνα με την παραπανω κατηγοριοποιηση με ενδιαφερει η αποψη σου

...κάτσε αδελφέ γιατί αλλάξανε τα κόζα....και γίνονται αλλαγές γενικότερα

στο τέλος της σαιζόν
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Κάποιες φορές να λέμε ευτυχώς που το ποδόσφαιρο είναι ΟΜΑΔΙΚΟ άθλημα.

Αν ο Αθανάσιος έχει ΜΥΑΛΟ για ποδόσφαιρο θα πάει σίγουρα καλά στον ΠΑΟΚ.
Αν το μυαλό δεν βοηθάει τι να τα κάνεις τα άλλα. Στον σύγχρονο ΠΑΟΚ σημασία έχει η γρήγορη σκέψη, όχι τα γρήγορα πόδια.
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Χωρικός »

πιστεύω πως ήταν πολύ σημαντική η παρουσία του στα τελευταία λεπτά που έπαιξε με τον γάβρο. Ίσως να μην πολυφάνηκε αλλά ήταν η τελειωτική πινελιά του Σάντος στο ξεφτίλισμα του γάβρου
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

ABOLEYTOI έγραψε: Αν ο Αθανάσιος έχει ΜΥΑΛΟ για ποδόσφαιρο θα πάει σίγουρα καλά στον ΠΑΟΚ.
Ο Αθανάσιος μπορεί...για τον Παπάζογλου ψιλοαμφιβάλλω :ugeek:
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από LittleJohn »

Μια χαρα παιχτης ειναι το παλικαρι,και μπαλιτσα ξερει και πολυ καλη σωματοδομη εχει.Αν τον στηριξουμε και του δωσουμε χρονο θα ανεβει πολυ.Δειτε τον Κουτσια για παραδειγμα,εναν ολοκληρο γυρο δεν εχασε αγωνα σχεδον και ηταν για να τον κλαιν οι ρεγγες,και στα τελευταια παιχνιδια εχει παρει τα πανω του για τα καλα,ιδιως με την Τριπολιτσα ηταν χαρμα οφθαλμων
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οποιοσδήποτε παίκτης μπορεί να αναδειχθεί σ' αυτόν τον ΠΑΟΚ που διαθέτει έναν Santos και έναν Garcia. Διάθεση χρειάζεται και υπακοή. Και σαν μικρός που είναι τα έχει ΚΑΙ τα δύο.
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Billy4 »

LittleJohn έγραψε:Μια χαρα παιχτης ειναι το παλικαρι,και μπαλιτσα ξερει και πολυ καλη σωματοδομη εχει.Αν τον στηριξουμε και του δωσουμε χρονο θα ανεβει πολυ.Δειτε τον Κουτσια για παραδειγμα,εναν ολοκληρο γυρο δεν εχασε αγωνα σχεδον και ηταν για να τον κλαιν οι ρεγγες,και στα τελευταια παιχνιδια εχει παρει τα πανω του για τα καλα,ιδιως με την Τριπολιτσα ηταν χαρμα οφθαλμων
Σωστός
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αν ψάχνετε για παραδείγματα παικτών που βελτιώθηκαν σημαντικά, θεωρώ ότι ο Στυλιανός είναι το πιο τρανταχτό, μέχρι να τον ξεπεράσει σε 2-3 χρόνια ο Σάκης!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΣΑΚΗ ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ Ο ΝΟ 1 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΗΝ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!
ΕΙΜΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ! ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑΝ, ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΕ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΑΚΗ ΜΟΥ!
ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ, ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ,
ΠΟΥΛΕΝ ΜΟΥ!


Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ ΕΚ ΤΩΝ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ ΜΑΣ.

Η ομάδα διαχείρισης του paokmania.... (με λίγα λόγια, μη βάζετε κεφαλαία)

:opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”