Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από adamroxas »

ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΛΕΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙ
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από cristiano4 »

ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ ΣΚΙΣΤΟΥΣ :pano:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Χαλκιάς
Κοντρέρας
Γκαρσία
Ίβιτς
Μούσλι


με έναν κορμό κατά τα 3/5 αλλαγμένο σήμερα μάλλον θα δούμε τον ΠΑΟΚ της επόμενης χρονιάς.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Rizla »

Τρεις παιχτες του Πεθαναικου θελουν προσοχη:
Σισσε
Λετο
Σιλβα

Αν κερδισουμε αυτους στις προσωπικες μονομαχιες ειμαστε πολυ κοντα...

Ρε Χαβο βαλε τον Αριας να παιξει...
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από e8nos »

νικη απεναντι στον ετερο δυναστη του ελληνικου ποδοσφαιρου!παιχτες του ΠΑΟΚ βγαλτε ψυχη και το ματς ειναι δικο μας!
Άβαταρ μέλους
bL@De
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 16:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από bL@De »

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Sera4 »

σπαστε αυτη την ντροπιαστικη παραδοση και παρτε την πρωτια στα πλευ ωχ...σας δινεται τεραστια ευκαιρια μην την χαραμιζετε παιξτε σαν αντρες και κερδιστε...

ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ στον βαζελο :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

πραγματικα επιτρεπεται 10 συνεχομενα χρονια να εχουμε μονο ηττες απο αυτη την κωλομαδα?

Δειξτε αξιοπρεπια και καντε αυτο που πρεπει.Η χρονια θα κλεισει καλα!ΤΕΛΟΣ
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Στην απευκταία περίπτωση της ήττας, θέλουμε και νίκη της άεκ στο Βόλο.
Αν δε παίξουμε τσου-λου, τουλάχιστον να μπούμε στον τελευταίο προκριματικό γύρο του ουέφα.

Όσον αφορά τα αγωνιστικά, θα προτιμούσα Σαλπιγγίδη στην κορυφή και Ελ Ζαρ εξτρέμ. Μπορεί ο Στέφανος να έχει το ένστικτο, αλλά αποδίδει ακόμα καλύτερα όταν μπαίνει σαν αλλαγή. Μεταξύ Αρίας και Τσουκαλά προτιμώ τον πρώτο γιατί ο Τσουκ ώρες-ώρες παίζει σαν χεσμένος και είναι ντε φάκτο ότι σε ένα τέτοιο κρίσιμο ματς που η μπάλα καίει, δε θα ήθελε ούτε καν να περνάει από μπροστά του.
τρελαg4
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Σάβ 26 Φεβ 2011, 00:36

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από τρελαg4 »

PARASANDALOS έγραψε:με ετο δεξια με τσουκαλα στο κεντρο και με τον απειρο αθανασιαδη......

μονο με θαυμα....και κολοφαρδια θα παρουμε αποτελεσμα..


με καβλομενο αριας με σναου δεξια και με ελ ζαρ κ σεντερ φορ σαλπι κατι γινεται.....

Πολύ φοβάμαι ότι ο Χάβος δεν διαβάζει ΠΑΟΚμάνια και θα κάνει πάλι το "θαύμα" του, ξέρει αυτός,στις αλχημίες πρώτος.Ο Θεός να βάλει το χέρι του να μην δούμε πάλι κανά κουλό γιατί είναι η τελευταία μας ευκαιρία να σώσουμε την χρονιά.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΟΚΑΡΑ μας!
ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από xrictoforoc »

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΔΑ
Άβαταρ μέλους
keratsini4
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 00:58
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από keratsini4 »

ΠΑΟΚΑΡΑ σαγαπώ και παντού σακολουθώ γάμησε τον βάζελο και πάρε το διπλό.
ΧΑΛΑΡΑ!!!
ο πιο ζημιάρης ειναι ο τασούλης.Ας ελπίσουμε να είναι κύριος σήμερα.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από sourmenetes »

ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ...!!!!ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ...

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Rizla »

Τι θα γινει μ αυτον?
Τα @@ κουνιουνται και αεριζονται aiorablog πολλα λινκς μπλα μπλα,τα @@ ξανακουνιουνται μπλα μπλα
δεξι @ αριστερο @ και ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ aiorablog το βλεπεις Live... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Όπου @, βάλε "Κάκος".
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”