Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Χαλκιάς
Κοντρέρας
Γκαρσία
Ίβιτς
Μούσλι
με έναν κορμό κατά τα 3/5 αλλαγμένο σήμερα μάλλον θα δούμε τον ΠΑΟΚ της επόμενης χρονιάς.
Κοντρέρας
Γκαρσία
Ίβιτς
Μούσλι
με έναν κορμό κατά τα 3/5 αλλαγμένο σήμερα μάλλον θα δούμε τον ΠΑΟΚ της επόμενης χρονιάς.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Τρεις παιχτες του Πεθαναικου θελουν προσοχη:
Σισσε
Λετο
Σιλβα
Αν κερδισουμε αυτους στις προσωπικες μονομαχιες ειμαστε πολυ κοντα...
Ρε Χαβο βαλε τον Αριας να παιξει...
Σισσε
Λετο
Σιλβα
Αν κερδισουμε αυτους στις προσωπικες μονομαχιες ειμαστε πολυ κοντα...
Ρε Χαβο βαλε τον Αριας να παιξει...
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
νικη απεναντι στον ετερο δυναστη του ελληνικου ποδοσφαιρου!παιχτες του ΠΑΟΚ βγαλτε ψυχη και το ματς ειναι δικο μας!
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
σπαστε αυτη την ντροπιαστικη παραδοση και παρτε την πρωτια στα πλευ ωχ...σας δινεται τεραστια ευκαιρια μην την χαραμιζετε παιξτε σαν αντρες και κερδιστε...
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ στον βαζελο
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ στον βαζελο
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
πραγματικα επιτρεπεται 10 συνεχομενα χρονια να εχουμε μονο ηττες απο αυτη την κωλομαδα?
Δειξτε αξιοπρεπια και καντε αυτο που πρεπει.Η χρονια θα κλεισει καλα!ΤΕΛΟΣ
Δειξτε αξιοπρεπια και καντε αυτο που πρεπει.Η χρονια θα κλεισει καλα!ΤΕΛΟΣ
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Στην απευκταία περίπτωση της ήττας, θέλουμε και νίκη της άεκ στο Βόλο.
Αν δε παίξουμε τσου-λου, τουλάχιστον να μπούμε στον τελευταίο προκριματικό γύρο του ουέφα.
Όσον αφορά τα αγωνιστικά, θα προτιμούσα Σαλπιγγίδη στην κορυφή και Ελ Ζαρ εξτρέμ. Μπορεί ο Στέφανος να έχει το ένστικτο, αλλά αποδίδει ακόμα καλύτερα όταν μπαίνει σαν αλλαγή. Μεταξύ Αρίας και Τσουκαλά προτιμώ τον πρώτο γιατί ο Τσουκ ώρες-ώρες παίζει σαν χεσμένος και είναι ντε φάκτο ότι σε ένα τέτοιο κρίσιμο ματς που η μπάλα καίει, δε θα ήθελε ούτε καν να περνάει από μπροστά του.
Αν δε παίξουμε τσου-λου, τουλάχιστον να μπούμε στον τελευταίο προκριματικό γύρο του ουέφα.
Όσον αφορά τα αγωνιστικά, θα προτιμούσα Σαλπιγγίδη στην κορυφή και Ελ Ζαρ εξτρέμ. Μπορεί ο Στέφανος να έχει το ένστικτο, αλλά αποδίδει ακόμα καλύτερα όταν μπαίνει σαν αλλαγή. Μεταξύ Αρίας και Τσουκαλά προτιμώ τον πρώτο γιατί ο Τσουκ ώρες-ώρες παίζει σαν χεσμένος και είναι ντε φάκτο ότι σε ένα τέτοιο κρίσιμο ματς που η μπάλα καίει, δε θα ήθελε ούτε καν να περνάει από μπροστά του.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
PARASANDALOS έγραψε:με ετο δεξια με τσουκαλα στο κεντρο και με τον απειρο αθανασιαδη......
μονο με θαυμα....και κολοφαρδια θα παρουμε αποτελεσμα..
με καβλομενο αριας με σναου δεξια και με ελ ζαρ κ σεντερ φορ σαλπι κατι γινεται.....
Πολύ φοβάμαι ότι ο Χάβος δεν διαβάζει ΠΑΟΚμάνια και θα κάνει πάλι το "θαύμα" του, ξέρει αυτός,στις αλχημίες πρώτος.Ο Θεός να βάλει το χέρι του να μην δούμε πάλι κανά κουλό γιατί είναι η τελευταία μας ευκαιρία να σώσουμε την χρονιά.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΟΚΑΡΑ μας!
ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
- keratsini4
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 00:58
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
ΠΑΟΚΑΡΑ σαγαπώ και παντού σακολουθώ γάμησε τον βάζελο και πάρε το διπλό.
ΧΑΛΑΡΑ!!!
ο πιο ζημιάρης ειναι ο τασούλης.Ας ελπίσουμε να είναι κύριος σήμερα.
ΧΑΛΑΡΑ!!!
ο πιο ζημιάρης ειναι ο τασούλης.Ας ελπίσουμε να είναι κύριος σήμερα.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Τι θα γινει μ αυτον?
Τα @@ κουνιουνται και αεριζονται aiorablog πολλα λινκς μπλα μπλα,τα @@ ξανακουνιουνται μπλα μπλα
δεξι @ αριστερο @ και ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ aiorablog το βλεπεις Live...

Τα @@ κουνιουνται και αεριζονται aiorablog πολλα λινκς μπλα μπλα,τα @@ ξανακουνιουνται μπλα μπλα
δεξι @ αριστερο @ και ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ aiorablog το βλεπεις Live...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna