18.Γιώργος Φωτάκης

Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από joshua »

Αν ο σημερινος φωτακης σας αρεσε συγνωμη αλλα εχετε μικρηνει πολυ τον ΠΑΟΚ καποιοι.Για μενα προσωπηκα ειναι ντροπη να χρησιμοποιειται ενας παικτης οπως ο φωτακης για δεξι χαφ.Βαλτον ρε φιλε στον αξονα μαζι με γκαρσια και τσουκαλα και βαλε σαλπι δεξια,βαλε κουτσια βαλε καποιον τελοσπαντων που να μπορει να δωσει κατι επιθετικα.
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από sernikos »

joshua έγραψε:Μπορειτε να μου πειτε πως το εννοειτε το διασωθης για την θεση του δεξιου χαφ?Ποσο χειροτερος επιθετικα θα μπορουσε να ειναι ο κουτσια ως δεξι χαφ πχ που δεν αξιζει ουτε τις ευκαιριες του τσουκαλα και του κατσε.Τελικα σε αυτο μας εκανε τεραστιο κακο ο Σαντος,αν δουμε εναν παικτη απλα να τρεχει και να ειναι φιλοτιμος ολα καλα.

και ο κουτσια φιλε μου τρεχει αλλα χωρις φιλοτιμο, ο φωτακης δεν ειναι παικτης γραμμης απλα τα πραγματα, ποσο μαλλον οταν εχει απο πισω το ζουελα που δεν ειναι δεξι μπακ!!!!
για το διασωθεις, πειτε μου εσεις ποιοι ηταν ανω του μετριου σημερα σε ενα ματς που παρολο τις απουσιες επρεπε να το παρεις απο το ημιχρονο, δεν τον εκθειαζω αλλα σε παιχνιδι που δεν ηταν αρνητικος δεν θα τον κραξω με το ζορι..
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από moican4 »

joshua έγραψε:Αν ο σημερινος φωτακης σας αρεσε συγνωμη αλλα εχετε μικρηνει πολυ τον ΠΑΟΚ καποιοι.Για μενα προσωπηκα ειναι ντροπη να χρησιμοποιειται ενας παικτης οπως ο φωτακης για δεξι χαφ.Βαλτον ρε φιλε στον αξονα μαζι με γκαρσια και τσουκαλα και βαλε σαλπι δεξια,βαλε κουτσια βαλε καποιον τελοσπαντων που να μπορει να δωσει κατι επιθετικα.
Ευτυχως εχουμε εσενα να τον μεγαλωνει...
Αφου εισαι ολο υποδειξεις ,γιατι δεν τους το ειπες να το κανει ?
Αυτον σκεφτηκε αυτον εβαλε...
Δηλ σε πειραξε ο Φωτακης και οχι ο Λινο που δεν εκανε ουτε μια μπαλια απο αριστερα?
Στο εχω ξαναπει αλλα δεν με ενοχλει ,εισαι εμπαθης με τον Φωτακη και οχι μονο..

Συνεχισε..
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από gash04 »

Καιρό είχα να δω παίχτη χωρίς μυαλό.
Λοβοτομή έχεις κάνει ρε Γιώργο?

Με τέτοιες εμφανίσεις καλύτερα να πας δανεικός σε κανά χωριό να πελεκάς κορμούς.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Για μένα έκανε ένα από τα καλύτερά του παιχνίδια φέτος. Ουσιαστικά κράτησε όλο το κέντρο στις Σέρρες και ότι καλό έγινε είχε τη δική του συμμετοχή.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από gash04 »

Στα χειρότερα του πως είναι δηλαδή?
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από markos4 »

και εγω απορω πως αυτος ο παιχτης ειναι τοσο χαλια.
ενω στην μπαρτσελονα και στης αλλες ευρωπαικες ομαδες ηταν καλος.
σιγα ρε μαγκες ενας παιχτης της λαρισας ητανε και τον καναμε παιχτη επειδη παιζει στην ομαδα μας.
αν αυτος ο παιχτης επαιζε σε βαζελο η γαβρο θα σπαγαμε πολυ πλακα μαζι του...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από navigator11 »

η αναγκη δυστυχως σε εβγαλε εκθετο για τη σημερινη σου αποδοση.κακή εμφανιση,επιεικως.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από teod1980 »

Την επόμενη φορά καλύτερος, έτσι;
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από eleos »

Για ακόμη μία φορά φάνηκε το πόσο δε κάνει για πλάγια.
Δε ξέρω αν μπορεί να σταθεί στον άξονα αλλά όχι άλλο κάρβουνο..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

σναουτσερ φωτακης δεξια πλευρα ειναι ποντιακο ανεκδοτο (για να μην κραζετε τεμετερον ειμαι)...


τριπλα δεν εχει. εχει ικανοποιητικη ταχυτητα σουτ, παταει περιοχη σαν χαφ, μετρια μτβιβασαη ας παιξει διπλα στον γκαρσια οσο λειπει ο βιτ ή ερθει η μεταγγραφη......ειναι ενα καλο εργαλειο αλλα ουτε ποιοτητα σορλεν ειναι...σημερα δεν ηταν καλος ...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από gash04 »

Περιμένουμε περισσότερα.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από joshua »

Και εγω περιμενω καποια στιγμη εκτος του Αριας να ερθει και ενα ακομα χαφ στον αξονα, για να παρει την θεση που του αξιζει στο ροστερ,του 4-5 χαφ.
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Ειναι ή ντεφορμε ή κουρασμενος...παντως για να ξεκουραζει καποιους καλος ειναι..δεν κανει στα πλαγια
Άβαταρ μέλους
lostre_4
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:47

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από lostre_4 »

gash04 έγραψε:Περιμένουμε περισσότερα.
Το οτι παθιάζεται..είναι πολύ θετικό :D
Σίγουρα μπορεί πολύ περισσότερο.... :twisted:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”