18.Γιώργος Φωτάκης
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Αν ο σημερινος φωτακης σας αρεσε συγνωμη αλλα εχετε μικρηνει πολυ τον ΠΑΟΚ καποιοι.Για μενα προσωπηκα ειναι ντροπη να χρησιμοποιειται ενας παικτης οπως ο φωτακης για δεξι χαφ.Βαλτον ρε φιλε στον αξονα μαζι με γκαρσια και τσουκαλα και βαλε σαλπι δεξια,βαλε κουτσια βαλε καποιον τελοσπαντων που να μπορει να δωσει κατι επιθετικα.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
joshua έγραψε:Μπορειτε να μου πειτε πως το εννοειτε το διασωθης για την θεση του δεξιου χαφ?Ποσο χειροτερος επιθετικα θα μπορουσε να ειναι ο κουτσια ως δεξι χαφ πχ που δεν αξιζει ουτε τις ευκαιριες του τσουκαλα και του κατσε.Τελικα σε αυτο μας εκανε τεραστιο κακο ο Σαντος,αν δουμε εναν παικτη απλα να τρεχει και να ειναι φιλοτιμος ολα καλα.
και ο κουτσια φιλε μου τρεχει αλλα χωρις φιλοτιμο, ο φωτακης δεν ειναι παικτης γραμμης απλα τα πραγματα, ποσο μαλλον οταν εχει απο πισω το ζουελα που δεν ειναι δεξι μπακ!!!!
για το διασωθεις, πειτε μου εσεις ποιοι ηταν ανω του μετριου σημερα σε ενα ματς που παρολο τις απουσιες επρεπε να το παρεις απο το ημιχρονο, δεν τον εκθειαζω αλλα σε παιχνιδι που δεν ηταν αρνητικος δεν θα τον κραξω με το ζορι..
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Ευτυχως εχουμε εσενα να τον μεγαλωνει...joshua έγραψε:Αν ο σημερινος φωτακης σας αρεσε συγνωμη αλλα εχετε μικρηνει πολυ τον ΠΑΟΚ καποιοι.Για μενα προσωπηκα ειναι ντροπη να χρησιμοποιειται ενας παικτης οπως ο φωτακης για δεξι χαφ.Βαλτον ρε φιλε στον αξονα μαζι με γκαρσια και τσουκαλα και βαλε σαλπι δεξια,βαλε κουτσια βαλε καποιον τελοσπαντων που να μπορει να δωσει κατι επιθετικα.
Αφου εισαι ολο υποδειξεις ,γιατι δεν τους το ειπες να το κανει ?
Αυτον σκεφτηκε αυτον εβαλε...
Δηλ σε πειραξε ο Φωτακης και οχι ο Λινο που δεν εκανε ουτε μια μπαλια απο αριστερα?
Στο εχω ξαναπει αλλα δεν με ενοχλει ,εισαι εμπαθης με τον Φωτακη και οχι μονο..
Συνεχισε..
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Καιρό είχα να δω παίχτη χωρίς μυαλό.
Λοβοτομή έχεις κάνει ρε Γιώργο?
Με τέτοιες εμφανίσεις καλύτερα να πας δανεικός σε κανά χωριό να πελεκάς κορμούς.
Λοβοτομή έχεις κάνει ρε Γιώργο?
Με τέτοιες εμφανίσεις καλύτερα να πας δανεικός σε κανά χωριό να πελεκάς κορμούς.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Για μένα έκανε ένα από τα καλύτερά του παιχνίδια φέτος. Ουσιαστικά κράτησε όλο το κέντρο στις Σέρρες και ότι καλό έγινε είχε τη δική του συμμετοχή.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
και εγω απορω πως αυτος ο παιχτης ειναι τοσο χαλια.
ενω στην μπαρτσελονα και στης αλλες ευρωπαικες ομαδες ηταν καλος.
σιγα ρε μαγκες ενας παιχτης της λαρισας ητανε και τον καναμε παιχτη επειδη παιζει στην ομαδα μας.
αν αυτος ο παιχτης επαιζε σε βαζελο η γαβρο θα σπαγαμε πολυ πλακα μαζι του...
ενω στην μπαρτσελονα και στης αλλες ευρωπαικες ομαδες ηταν καλος.
σιγα ρε μαγκες ενας παιχτης της λαρισας ητανε και τον καναμε παιχτη επειδη παιζει στην ομαδα μας.
αν αυτος ο παιχτης επαιζε σε βαζελο η γαβρο θα σπαγαμε πολυ πλακα μαζι του...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
η αναγκη δυστυχως σε εβγαλε εκθετο για τη σημερινη σου αποδοση.κακή εμφανιση,επιεικως.
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Για ακόμη μία φορά φάνηκε το πόσο δε κάνει για πλάγια.
Δε ξέρω αν μπορεί να σταθεί στον άξονα αλλά όχι άλλο κάρβουνο..
Δε ξέρω αν μπορεί να σταθεί στον άξονα αλλά όχι άλλο κάρβουνο..
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
σναουτσερ φωτακης δεξια πλευρα ειναι ποντιακο ανεκδοτο (για να μην κραζετε τεμετερον ειμαι)...
τριπλα δεν εχει. εχει ικανοποιητικη ταχυτητα σουτ, παταει περιοχη σαν χαφ, μετρια μτβιβασαη ας παιξει διπλα στον γκαρσια οσο λειπει ο βιτ ή ερθει η μεταγγραφη......ειναι ενα καλο εργαλειο αλλα ουτε ποιοτητα σορλεν ειναι...σημερα δεν ηταν καλος ...
τριπλα δεν εχει. εχει ικανοποιητικη ταχυτητα σουτ, παταει περιοχη σαν χαφ, μετρια μτβιβασαη ας παιξει διπλα στον γκαρσια οσο λειπει ο βιτ ή ερθει η μεταγγραφη......ειναι ενα καλο εργαλειο αλλα ουτε ποιοτητα σορλεν ειναι...σημερα δεν ηταν καλος ...
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Και εγω περιμενω καποια στιγμη εκτος του Αριας να ερθει και ενα ακομα χαφ στον αξονα, για να παρει την θεση που του αξιζει στο ροστερ,του 4-5 χαφ.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Ειναι ή ντεφορμε ή κουρασμενος...παντως για να ξεκουραζει καποιους καλος ειναι..δεν κανει στα πλαγια
Re: 18. Γιώργος Φωτάκης
Το οτι παθιάζεται..είναι πολύ θετικόgash04 έγραψε:Περιμένουμε περισσότερα.
Σίγουρα μπορεί πολύ περισσότερο....