Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
H αλήθεια είναι ότι πήγε χάλια με το αεκ...
αλλά περπατώντας έφτασε στο πρώτο δοκάρι ο δέλλας..ένας αμυντικός να τον δυσκολέψει κάτι να κάνει δεν υπήρχε...
Και ο Νταριο και ο Χαλκιάς είναι γκαφατζήδες,ποιος είναι χειρότερος δεν έχει σημασία..λογικό να μη γουστάρει πλεον την ομάδα όταν παραγκωνίζεται χωρίς κανέναν απολύτως λόγο,απέναντι σε ομάδα όμως που έχει καλά στημένα όταν έχεις τον Νταριο ενα κορνερ είναι μισο γκολ..Εγω θα δοκίμαζα τον ελπιδοφόρο Γιακουμή,σε 3 μήνες παίρνεις τον Γκσπουρνινγκ στη λήξη συμβολαίου του και άντε γεια και στους δυο γκαφατζήδες
Τι άλλο θα διαβάσουμε Θεέ μου?
Άκου δεν γουστάρει επειδή δεν έπαιζε, οπότε ήταν χάλια με ΑΕΚ. Πώς τα σκέφτεστε αυτά? και ποιός είναι ο Σμάιχελ? ή μήπως ο Χαλκιάς εκανε γκάφες 3 χρόνια?
Μια χαρά τερματοφύλακες είναι και οι δυο.
Μας σπάσατε τα @@
Γιατί δεν παίζει ο Κρέσιτς?
Γιατί δεν παίζει ο Αρίας?
Γιατί μπαμπά?
Στη θέση του τερματοφύλακα φαίνεται ΠΙΟ έντονα το λάθος απ'ότι σε οποιαδήποτε άλλη θέση.
Αν και θέλω να παίζει ο Kresic, η ομάδα λειτουργεί πολύ καλύτερα αμυντικά με τον Χαλκιά. Πέρσυ ήταν ο καλύτερος τερματοφύλακας του πρωταθλήματος, που είχε και την καλύτερη άμυνα.
Ο Kresic όσα ματς έχει παίξει πάντα σκέφτομαι πως ένα γκολάκι το έχουμε καβάτζα. Σε πολλά ματς (Ολ. Βόλου, Brugge, με τον Άρη απόκορουση στο κέντρο, με τον Ajax ευθύνη και στα 3 ειδικά στο δεύτερο, ηλίθια πέναλτυ με ΑΕΚ και CSSKA ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ...)
Δυστυχώς ο Kresic φέτος όσα καλά έκανε τα γκρέμισε μόνος του.
Η αλήθεια είναι ότι τόσο κακή εμφάνιση τερματοφύλακα είχα πολύ καιρό να δω.
Και πολύ φοβάμαι ότι την ανασφάλεια και την νευρικότητά του τις μεταφέρει και στην υπόλοιπη ομάδα.
Δεν πήρα ποτέ θέση υπέρ του ενός ή του άλλου αλλά αυτήν την στιγμή, πιστεύω ότι ο Χαλκιάς είναι σε καλύτερη φόρμα.
αν και εκανε μια καταπληκτικη αποκρουση στο σουτ του μπουντιμιρ έκανε και παλι ενα τραγικο διωξιμο με τα ποδια στην αρχη του αγωνα που κατ'εμε γίνονται οι εξης μ@λ@κιες : ο μαλεζας του γυρναει χωρις λογο την μπαλα η οποία αρχίζει να αναπηδά και λόγω του γηπέδου και ο κρέσιτς αντί να την σταματήσει και να την διώξει (δεν πιεζόταν) την διωχνει με την μια και βγαίναι πλάγιο με αποτελεσμα να παρει ο εργοτελης την μπαλα χωρίς κόπο. αυτό το πράγμα πρέπει να το βελτιώσει αν θέλει να κάνει μεταγραφή.