91. Dario Krešić

Dimg4

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Dimg4 »

kos έγραψε:δεν με ενδιαφερει να τον δικαιολογησω. για μπατσες ειναι το νταγλαρι. απλα απο τα μουτρα του κανει μπαμ οτι δεν γουσταρει.

+++++
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από teod1980 »

H αλήθεια είναι ότι πήγε χάλια με το αεκ...
αλλά περπατώντας έφτασε στο πρώτο δοκάρι ο δέλλας..ένας αμυντικός να τον δυσκολέψει κάτι να κάνει δεν υπήρχε...
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από xristos14 »

Και ο Νταριο και ο Χαλκιάς είναι γκαφατζήδες,ποιος είναι χειρότερος δεν έχει σημασία..λογικό να μη γουστάρει πλεον την ομάδα όταν παραγκωνίζεται χωρίς κανέναν απολύτως λόγο,απέναντι σε ομάδα όμως που έχει καλά στημένα όταν έχεις τον Νταριο ενα κορνερ είναι μισο γκολ..Εγω θα δοκίμαζα τον ελπιδοφόρο Γιακουμή,σε 3 μήνες παίρνεις τον Γκσπουρνινγκ στη λήξη συμβολαίου του και άντε γεια και στους δυο γκαφατζήδες
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από brigate4 »

Τι άλλο θα διαβάσουμε Θεέ μου?
Άκου δεν γουστάρει επειδή δεν έπαιζε, οπότε ήταν χάλια με ΑΕΚ. Πώς τα σκέφτεστε αυτά? και ποιός είναι ο Σμάιχελ? ή μήπως ο Χαλκιάς εκανε γκάφες 3 χρόνια?
Μια χαρά τερματοφύλακες είναι και οι δυο.
Μας σπάσατε τα @@
Γιατί δεν παίζει ο Κρέσιτς?
Γιατί δεν παίζει ο Αρίας?
Γιατί μπαμπά?
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Shady20 »

Στη θέση του τερματοφύλακα φαίνεται ΠΙΟ έντονα το λάθος απ'ότι σε οποιαδήποτε άλλη θέση.

Αν και θέλω να παίζει ο Kresic, η ομάδα λειτουργεί πολύ καλύτερα αμυντικά με τον Χαλκιά. Πέρσυ ήταν ο καλύτερος τερματοφύλακας του πρωταθλήματος, που είχε και την καλύτερη άμυνα.

Ο Kresic όσα ματς έχει παίξει πάντα σκέφτομαι πως ένα γκολάκι το έχουμε καβάτζα. Σε πολλά ματς (Ολ. Βόλου, Brugge, με τον Άρη απόκορουση στο κέντρο, με τον Ajax ευθύνη και στα 3 ειδικά στο δεύτερο, ηλίθια πέναλτυ με ΑΕΚ και CSSKA ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ...)

Δυστυχώς ο Kresic φέτος όσα καλά έκανε τα γκρέμισε μόνος του.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από DC »

Η αλήθεια είναι ότι τόσο κακή εμφάνιση τερματοφύλακα είχα πολύ καιρό να δω.
Και πολύ φοβάμαι ότι την ανασφάλεια και την νευρικότητά του τις μεταφέρει και στην υπόλοιπη ομάδα.
Δεν πήρα ποτέ θέση υπέρ του ενός ή του άλλου αλλά αυτήν την στιγμή, πιστεύω ότι ο Χαλκιάς είναι σε καλύτερη φόρμα.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Σωστότατη η επιλογή του Χάβου να τον βάλει μετά το ντόρτι με το χανούμι.
Αν δεν τον έβαζε θα τον κατέστρεφε.
Και τον δικαίωσε παίζοντας πολύ καλά.

Βαρέθηκα αυτήν την ανούσια σύγκριση Χαλκιά και Κρέσιτς.
Και οι 2 ισάξιοι γκολκήπερ είναι παίχτες του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

τα παραλές.κόψε κάτι ...
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από lefis »

αν και εκανε μια καταπληκτικη αποκρουση στο σουτ του μπουντιμιρ έκανε και παλι ενα τραγικο διωξιμο με τα ποδια στην αρχη του αγωνα που κατ'εμε γίνονται οι εξης μ@λ@κιες : ο μαλεζας του γυρναει χωρις λογο την μπαλα η οποία αρχίζει να αναπηδά και λόγω του γηπέδου και ο κρέσιτς αντί να την σταματήσει και να την διώξει (δεν πιεζόταν) την διωχνει με την μια και βγαίναι πλάγιο με αποτελεσμα να παρει ο εργοτελης την μπαλα χωρίς κόπο. αυτό το πράγμα πρέπει να το βελτιώσει αν θέλει να κάνει μεταγραφή.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o


εισαι σοβαρος ρε Νταριο?????????????????????

ελπιζω παπας
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Lord »

?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Photis »

Για τι Τζούλια λέτε???? :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:pano:
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

:oops: :oops: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Lord »

Αυτός είναι ??
Πω μάμησε τα.. :evil:
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από black death »

Τι έγινε ρε παιδιά; :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”