8. Bruno Cirillo

Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από No4h »

Το προστιμο θα πρεπει να ειναι οι επομενες δοσεις του συμβολαιου του και να παρει μπουλο αν δε θελει να προπονειται τζαμπα.Αντε ουστ απο δω.Μας πουλας και παοκτσηδιλικη
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από ioanmits »

Να να μην ξεχάσει πάρει μαζί του και τον άλλο κύριο Ιταλό που αμοίβεται με 330.000 για να είναι εκτός αποστολής........
Μπορούν οι αγωνιστικές να είναι 13;;;
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Έδεσε υπέροχα με την αποκαρδιωτική και ξεψυχισμένη προσπάθεια της ομάδας να ισοφαρίσει, η εξευτελιστική για τον σύλλογο παράστασή σου στις καθυστερήσεις του αγώνα.
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω από πέρσι.
Δεν με απασχολεί αν θα παίξεις καλά, που ούτως ή άλλως δεν μπορείς, καθότι είσαι ένας μετριότατος αμυντικός.
Η όλη εικόνα, νοοτροπία, συμπεριφορά σου είναι ντροπή για την ομάδα μας.
Το ατελείωτο μπλα μπλα, οι βλαχοτσαμπουκάδες, η μίρλα, τα θεατρινιλίκια, τα κεφαλοκλειδώματα σε όσους σκοράρουν, το γελοίο οπαδιλίκι, όλα αυτά είναι μία σκέτη αηδία.

Ευτυχώς τελειώνει το συμβόλαιό σου και θα οδεύσεις προς β' Εθνική Ελλάδος ή Ιταλίας όπως σου αρμόζει ή θα παίζεις σε τσόντες όπου το όλο τουπέ σου θα ήταν και πιο συμβατό.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Makis4444 »

Ελπιζω να μην τον ξαναδουμε βασικο......
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Pegasus »

Είναι ο μόνος μα ο μόνος παίχτης που αυτή τη στιγμή θέλω να φύγει απ' την ομάδα. Δεν έχω πρόβλημα με κανέναν απ' τους υπολοίπους και πολύ σπάνια κράζω ατομικά κάποιον. Ο Γκαρσία που του είχε βγει και τ' όνομα ποτέ δεν έκανε τέτοιες μ@λ@κίες, και μόνο που το αναφέρω είναι αστείο. Ελπίζω να μην κάτσει στο συμβόλαιό του και τον Ιανουάριο να το δώσουμε.
Dimg4

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ναι ρε φιλε πως το εχει καταφερει αυτο? Κρεμασε την ομαδα πολλες φορες και πρεπει να τελειωνει επιτελους. Ζουελα, Κοντρερας, Μαλεζας και κατ'αναγκη Σαβινι (ο οποιος παρεπιπτοντως δεν εχει δωσει δικαιωμα ποτε)
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από No4h »

Aureliano Buendia έγραψε: Ευτυχώς τελειώνει το συμβόλαιό σου και θα οδεύσεις προς β' Εθνική Ελλάδος ή Ιταλίας όπως σου αρμόζει ή θα παίζεις σε τσόντες όπου το όλο τουπέ σου θα ήταν και πιο συμβατό.
Respect :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από apaikto$ »

Makis4444 έγραψε:Ελπιζω να μην τον ξαναδουμε βασικο......
Μετά και το χτεσινό εγώ θα ήλπιζα να μην τον ξαναβλέπαμε γενικά στην ομάδα, όχι απλά βασικό. Μακάρι να μη χρειαστεί ούτε λεπτό να παίξει.
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11251
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από palok »

Aureliano Buendia έγραψε:Έδεσε υπέροχα με την αποκαρδιωτική και ξεψυχισμένη προσπάθεια της ομάδας να ισοφαρίσει, η εξευτελιστική για τον σύλλογο παράστασή σου στις καθυστερήσεις του αγώνα.
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω από πέρσι.
Δεν με απασχολεί αν θα παίξεις καλά, που ούτως ή άλλως δεν μπορείς, καθότι είσαι ένας μετριότατος αμυντικός.
Η όλη εικόνα, νοοτροπία, συμπεριφορά σου είναι ντροπή για την ομάδα μας.
Το ατελείωτο μπλα μπλα, οι βλαχοτσαμπουκάδες, η μίρλα, τα θεατρινιλίκια, τα κεφαλοκλειδώματα σε όσους σκοράρουν, το γελοίο οπαδιλίκι, όλα αυτά είναι μία σκέτη αηδία.

Ευτυχώς τελειώνει το συμβόλαιό σου και θα οδεύσεις προς β' Εθνική Ελλάδος ή Ιταλίας όπως σου αρμόζει ή θα παίζεις σε τσόντες όπου το όλο τουπέ σου θα ήταν και πιο συμβατό.

και για να κάνω μία μετάφραση στο φίλο μου τον aureliano: είσαι άξιος αγόρι μου για τον Ολυμπιακό Πειραιώς. όχι για μας. πάνε εκεί να παίξεις και αν πάρεις και ελληνική υπηκοότητα μπορείς να γίνεις και βουλευτής (παίρνοντας τη θέση του αβραάμ που θα πάρει τη θέση του ανατολάκη). αν δεν τα καταφέρεις μπορείς να γίνεις στην ιταλία σαν τιν τσιτσιολίνα. τα συνθήματα της πρώην ομάδας σου "bruno tue per noi" στην κάτω ιταλία. όχι στην άνω τούμπα...
Finito.
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Federacion »

Απο το ματς με τον Αγαξ το λέει όλος ο κοσμος πια...
Φ Υ Γ Ε ----- Ε Φ Ι Α Λ Τ Η

μοντς δεν ειναι χαρακτηρισμος ειναι το συναισθημα που με διαπερναει όταν τον βλέπω ακόμα με τη φανέλα...
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από mpafos4 »

Makis4444 έγραψε:Ελπιζω να μην τον ξαναδουμε βασικο......
Ελπιζω να μην τον ξαναδουμε ΠΟΤΕ!
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Bono »

Bullo Cirillo.
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Ο Μπρούνο Τσιρίλο ενώθηκε με τα ιερά δεσμά του γάμου, με την Έλενα Ασημακοπούλου, στο Δημαρχείο Αγίου Στεφάνου, το απόγευμα της Δευτέρας (4/10). Ο Ιταλός, ήταν να παντρευτεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, ωστόσο η επίσκεψη του πελαργού έκανε το ζευγάρι να παντρευτεί με πολιτικό γάμο. Ο θρησκευτικός γάμος θα ακολουθήσει μετά την γέννηση της κόρης τους.

Ο γάμος τελέσθηκε σε στενό οικογενειακό και φιλικό κύκλο. Ο κεντρικός αμυντικός του ΠΑΟΚ ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος, το ίδιο και η σύζυγός του, η οποία διανύει τον έβδομο μήνα της εγκυμοσύνης της. Εμείς δεν έχουμε παρά να τους δώσουμε ευχές για βίο ανθόσπαρτο.

www.olapaok.gr

Και κάπως έτσι λύνεται το μυστήριο της ανόητης αποβολής του Σέξι Μπρόυνο. Πως θα κάνει μήνα του μέλιτος έχοντας το εμπόδιο του ΠΑΟΚ μπροστά του? Αστειεύομαι φυσικά αλλά σκεπτόμενος λογικά, μήπως θα έπρεπε να του κάνει ένα δώρο και η διοίκηση?? π.χ. να τον αφήσει να κάνει τρίμηνο του μέλιτος, ή εξάμηνο, ή έστω τέλος πάντων μέχρι το καλοκαίρι.

Μπρούνο σου εύχομαι βίον ανθόσπαρτον και καλούς απογόνους.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Pegasus »

Βίον ανθόσπαρτο και καλή συνέχεια.
Quefor
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 20:02

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Quefor »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Mε μια δημοσίευση και μπινελίκια ρε φίλε?

Χαιρετίσματα και σε σένα Quefor..
:oops: Sorry αλλά δεν άντεξα! :P Παρακολουθώ καιρό αλλά σπάνια γράφω και στο site. Μόλις είχα γυρίσει από το γήπεδο και δεν άντεξα να μην τα γράψω! Του τα κρατούσα από το ματς με τον Ajax. Τα υπόλοιπα του τα είπα (φώναξα) στο γήπεδο! Έστω λοιπόν και με την δεύτερη δημοσιέυση:
Καλώς σας βρήκα. :D

Υ.Γ: Και για να μην είμαι off-topic ακόμα εδώ είσαι Bruno??? :evil:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”