8. Bruno Cirillo
Re: 8. Bruno Cirillo
Το προστιμο θα πρεπει να ειναι οι επομενες δοσεις του συμβολαιου του και να παρει μπουλο αν δε θελει να προπονειται τζαμπα.Αντε ουστ απο δω.Μας πουλας και παοκτσηδιλικη
Re: 8. Bruno Cirillo
Να να μην ξεχάσει πάρει μαζί του και τον άλλο κύριο Ιταλό που αμοίβεται με 330.000 για να είναι εκτός αποστολής........
Μπορούν οι αγωνιστικές να είναι 13;;;
Μπορούν οι αγωνιστικές να είναι 13;;;
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 8. Bruno Cirillo
Έδεσε υπέροχα με την αποκαρδιωτική και ξεψυχισμένη προσπάθεια της ομάδας να ισοφαρίσει, η εξευτελιστική για τον σύλλογο παράστασή σου στις καθυστερήσεις του αγώνα.
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω από πέρσι.
Δεν με απασχολεί αν θα παίξεις καλά, που ούτως ή άλλως δεν μπορείς, καθότι είσαι ένας μετριότατος αμυντικός.
Η όλη εικόνα, νοοτροπία, συμπεριφορά σου είναι ντροπή για την ομάδα μας.
Το ατελείωτο μπλα μπλα, οι βλαχοτσαμπουκάδες, η μίρλα, τα θεατρινιλίκια, τα κεφαλοκλειδώματα σε όσους σκοράρουν, το γελοίο οπαδιλίκι, όλα αυτά είναι μία σκέτη αηδία.
Ευτυχώς τελειώνει το συμβόλαιό σου και θα οδεύσεις προς β' Εθνική Ελλάδος ή Ιταλίας όπως σου αρμόζει ή θα παίζεις σε τσόντες όπου το όλο τουπέ σου θα ήταν και πιο συμβατό.
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω από πέρσι.
Δεν με απασχολεί αν θα παίξεις καλά, που ούτως ή άλλως δεν μπορείς, καθότι είσαι ένας μετριότατος αμυντικός.
Η όλη εικόνα, νοοτροπία, συμπεριφορά σου είναι ντροπή για την ομάδα μας.
Το ατελείωτο μπλα μπλα, οι βλαχοτσαμπουκάδες, η μίρλα, τα θεατρινιλίκια, τα κεφαλοκλειδώματα σε όσους σκοράρουν, το γελοίο οπαδιλίκι, όλα αυτά είναι μία σκέτη αηδία.
Ευτυχώς τελειώνει το συμβόλαιό σου και θα οδεύσεις προς β' Εθνική Ελλάδος ή Ιταλίας όπως σου αρμόζει ή θα παίζεις σε τσόντες όπου το όλο τουπέ σου θα ήταν και πιο συμβατό.
Re: 8. Bruno Cirillo
Είναι ο μόνος μα ο μόνος παίχτης που αυτή τη στιγμή θέλω να φύγει απ' την ομάδα. Δεν έχω πρόβλημα με κανέναν απ' τους υπολοίπους και πολύ σπάνια κράζω ατομικά κάποιον. Ο Γκαρσία που του είχε βγει και τ' όνομα ποτέ δεν έκανε τέτοιες μ@λ@κίες, και μόνο που το αναφέρω είναι αστείο. Ελπίζω να μην κάτσει στο συμβόλαιό του και τον Ιανουάριο να το δώσουμε.
-
Dimg4
Re: 8. Bruno Cirillo
Ναι ρε φιλε πως το εχει καταφερει αυτο? Κρεμασε την ομαδα πολλες φορες και πρεπει να τελειωνει επιτελους. Ζουελα, Κοντρερας, Μαλεζας και κατ'αναγκη Σαβινι (ο οποιος παρεπιπτοντως δεν εχει δωσει δικαιωμα ποτε)
Re: 8. Bruno Cirillo
RespectAureliano Buendia έγραψε: Ευτυχώς τελειώνει το συμβόλαιό σου και θα οδεύσεις προς β' Εθνική Ελλάδος ή Ιταλίας όπως σου αρμόζει ή θα παίζεις σε τσόντες όπου το όλο τουπέ σου θα ήταν και πιο συμβατό.
Re: 8. Bruno Cirillo
Μετά και το χτεσινό εγώ θα ήλπιζα να μην τον ξαναβλέπαμε γενικά στην ομάδα, όχι απλά βασικό. Μακάρι να μη χρειαστεί ούτε λεπτό να παίξει.Makis4444 έγραψε:Ελπιζω να μην τον ξαναδουμε βασικο......
Re: 8. Bruno Cirillo
Aureliano Buendia έγραψε:Έδεσε υπέροχα με την αποκαρδιωτική και ξεψυχισμένη προσπάθεια της ομάδας να ισοφαρίσει, η εξευτελιστική για τον σύλλογο παράστασή σου στις καθυστερήσεις του αγώνα.
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω από πέρσι.
Δεν με απασχολεί αν θα παίξεις καλά, που ούτως ή άλλως δεν μπορείς, καθότι είσαι ένας μετριότατος αμυντικός.
Η όλη εικόνα, νοοτροπία, συμπεριφορά σου είναι ντροπή για την ομάδα μας.
Το ατελείωτο μπλα μπλα, οι βλαχοτσαμπουκάδες, η μίρλα, τα θεατρινιλίκια, τα κεφαλοκλειδώματα σε όσους σκοράρουν, το γελοίο οπαδιλίκι, όλα αυτά είναι μία σκέτη αηδία.
Ευτυχώς τελειώνει το συμβόλαιό σου και θα οδεύσεις προς β' Εθνική Ελλάδος ή Ιταλίας όπως σου αρμόζει ή θα παίζεις σε τσόντες όπου το όλο τουπέ σου θα ήταν και πιο συμβατό.
και για να κάνω μία μετάφραση στο φίλο μου τον aureliano: είσαι άξιος αγόρι μου για τον Ολυμπιακό Πειραιώς. όχι για μας. πάνε εκεί να παίξεις και αν πάρεις και ελληνική υπηκοότητα μπορείς να γίνεις και βουλευτής (παίρνοντας τη θέση του αβραάμ που θα πάρει τη θέση του ανατολάκη). αν δεν τα καταφέρεις μπορείς να γίνεις στην ιταλία σαν τιν τσιτσιολίνα. τα συνθήματα της πρώην ομάδας σου "bruno tue per noi" στην κάτω ιταλία. όχι στην άνω τούμπα...
Finito.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 8. Bruno Cirillo
Απο το ματς με τον Αγαξ το λέει όλος ο κοσμος πια...
Φ Υ Γ Ε ----- Ε Φ Ι Α Λ Τ Η
μοντς δεν ειναι χαρακτηρισμος ειναι το συναισθημα που με διαπερναει όταν τον βλέπω ακόμα με τη φανέλα...
Φ Υ Γ Ε ----- Ε Φ Ι Α Λ Τ Η
μοντς δεν ειναι χαρακτηρισμος ειναι το συναισθημα που με διαπερναει όταν τον βλέπω ακόμα με τη φανέλα...
Re: 8. Bruno Cirillo
Ελπιζω να μην τον ξαναδουμε ΠΟΤΕ!Makis4444 έγραψε:Ελπιζω να μην τον ξαναδουμε βασικο......
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 8. Bruno Cirillo
Ο Μπρούνο Τσιρίλο ενώθηκε με τα ιερά δεσμά του γάμου, με την Έλενα Ασημακοπούλου, στο Δημαρχείο Αγίου Στεφάνου, το απόγευμα της Δευτέρας (4/10). Ο Ιταλός, ήταν να παντρευτεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, ωστόσο η επίσκεψη του πελαργού έκανε το ζευγάρι να παντρευτεί με πολιτικό γάμο. Ο θρησκευτικός γάμος θα ακολουθήσει μετά την γέννηση της κόρης τους.
Ο γάμος τελέσθηκε σε στενό οικογενειακό και φιλικό κύκλο. Ο κεντρικός αμυντικός του ΠΑΟΚ ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος, το ίδιο και η σύζυγός του, η οποία διανύει τον έβδομο μήνα της εγκυμοσύνης της. Εμείς δεν έχουμε παρά να τους δώσουμε ευχές για βίο ανθόσπαρτο.
www.olapaok.gr
Και κάπως έτσι λύνεται το μυστήριο της ανόητης αποβολής του Σέξι Μπρόυνο. Πως θα κάνει μήνα του μέλιτος έχοντας το εμπόδιο του ΠΑΟΚ μπροστά του? Αστειεύομαι φυσικά αλλά σκεπτόμενος λογικά, μήπως θα έπρεπε να του κάνει ένα δώρο και η διοίκηση?? π.χ. να τον αφήσει να κάνει τρίμηνο του μέλιτος, ή εξάμηνο, ή έστω τέλος πάντων μέχρι το καλοκαίρι.
Μπρούνο σου εύχομαι βίον ανθόσπαρτον και καλούς απογόνους.
Ο γάμος τελέσθηκε σε στενό οικογενειακό και φιλικό κύκλο. Ο κεντρικός αμυντικός του ΠΑΟΚ ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος, το ίδιο και η σύζυγός του, η οποία διανύει τον έβδομο μήνα της εγκυμοσύνης της. Εμείς δεν έχουμε παρά να τους δώσουμε ευχές για βίο ανθόσπαρτο.
www.olapaok.gr
Και κάπως έτσι λύνεται το μυστήριο της ανόητης αποβολής του Σέξι Μπρόυνο. Πως θα κάνει μήνα του μέλιτος έχοντας το εμπόδιο του ΠΑΟΚ μπροστά του? Αστειεύομαι φυσικά αλλά σκεπτόμενος λογικά, μήπως θα έπρεπε να του κάνει ένα δώρο και η διοίκηση?? π.χ. να τον αφήσει να κάνει τρίμηνο του μέλιτος, ή εξάμηνο, ή έστω τέλος πάντων μέχρι το καλοκαίρι.
Μπρούνο σου εύχομαι βίον ανθόσπαρτον και καλούς απογόνους.
Re: 8. Bruno Cirillo
yiannisPAOKitalia έγραψε:Mε μια δημοσίευση και μπινελίκια ρε φίλε?
Χαιρετίσματα και σε σένα Quefor..
Καλώς σας βρήκα.
Υ.Γ: Και για να μην είμαι off-topic ακόμα εδώ είσαι Bruno???