Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Ο Αμανατίδης απο ότι γνωρίζω έχει πρόβλημα και μετα δύο του γόνατα. Στο παρελθόν είχε σοβαρούς τραυματισμούς και στα δύο του γόνατα. Και τώρα έχει συχνούς τραυματισμούς που τον αφήνουν ένα με δύο παιχνίδια εκτός. Όπως ο Muslimovic, ένα έπαιζε δύο εκτός. Ξέχωρα ότι είναι και ακριβώς για τα δικά μας δεδομένα. Κοντά στο διπλάσιο του Σαλπιγγίδη είναι το κασέ του κι εδώ εμείς δυσκολεύομαστε ήδη με του Σαλπιγγίδη. Αν και τον γουστάρω τρελά σαν παίκτη τον Αμανατίδη! Δύσκολα να κινούνται για την απόκτηση του. Ο μυταράς ποιός είναι; Ο Μήτρογλου; Αν είναι αυτός, τότε δύσκολα για να έρθει στον ΠΑΟΚ. Είναι δηλωμένος Ολυμπιακός και θέλει πολύ να γυρίσει και να παίξει στον Ολυμπιακό, γι'αυτό άλλωστε και έφυγε σαν δανεικός. Αρέσει και πολύ στον Μαρινάκη και δεν θέλει να τον αφήσει άσχετα αν δεν τον υπολογίζει ο Βαλβέρδε.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
ο Δ παπαδοπουλος ειναι ο μυτογκας 
για εξτρεμ ελπιζω για κτ απο πορτ οοο μερια...να δουμε
για εξτρεμ ελπιζω για κτ απο πορτ οοο μερια...να δουμε
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Ε και οι δύο είναι μυταράδες. Ο Παπαδόπουλος όμως έχει να παίξει γύρω στα δύο χρόνια αν δεν κάνω λάθος. Ένα παίζει και για δέκα συνεχόμενα παιχνίδια είναι μεταξύ κερκίδας και πάγκου. Οπότε απο φυσική κατάσταση ίσως, λέω ίσως(αν και δεν το νομίζω), να είναι σε ένα καλό αλλά όχι επιθυμητό επίπεδο και θα χρειαστεί κανα μήνα μέχρι να μπεί σε φούλ ρυθμούς και μετά κανα μήνα ακόμη για να διεκδικήσει θέση στην ενδεκάδα. Το κασέ κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με το τωρινό του Σαλπιγγίδη οπότε λίγο δύσκολη περίπτωση με πολύ ρίσκο. Ο Blanco αλήθεια πού βρίσκεται; Ξέρει κανένας; Τρελή καψούρα τον έχω αυτόν τον παίχτη. Και μπορεί να καλύψει όλες τισ θέσεις στην επίθεση.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Τραγωδια!MANIAKOS έγραψε:
το γραφω και εδω ο Γεστε πως θα σας φαινοτανε?
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
ε οχι και ολες... περσι στο 2-1 δεν τον έβαλε δεξια στην επιθεση και γελουσε ολη η τουμπα, τον εξαφανισε ο σακελλαριουfuzer23 έγραψε: Ο Blanco αλήθεια πού βρίσκεται; Ξέρει κανένας; Τρελή καψούρα τον έχω αυτόν τον παίχτη. Και μπορεί να καλύψει όλες τισ θέσεις στην επίθεση.
ειναι μονο για κορφη τύπου Αθανασιαδη... οποτε τι να τον κανεις προτιμω Στεφανο... ασε που αρκετα που εβαζε ηταν οφσαιντ στην αεκ
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Είχε ξεκινήσει αριστερά και όταν τον πέρασε στην δεξιά μεριά ήταν σαν μπακ αν θυμάσαι. Είχανε ή κόκκινη ή τραυματισμό δεν θυμάμαι ακριβώς. Αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι έπαιζε σαν μπακ γιατί το έβλεπα το παιχνίδι με έναν φίλο που είναι ΑΕΚτσής και του έλεγα ότι τον γουστάρω τρελά τον Blanco γιατί παίζει με ψυχή όπου και να τον βάλουνε. Δείχνει πάθος αυτός ο παίκτης. Τέλοσπαντων. Αν μείωσε το κασέ του και δεν βρίσκεται σε αγωνιστική απραξία νομίζω θα είναι μια καλή λύση. Είναι και γνώστης της σούπερ λίγδας μας και ξέρει σε ποιά ομάδα έρχεται. Πιστεύω πως θα βοηθούσε αρκετά.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Έβλεπα τις μεταγραφές που έκανε ο Μάγκατ στην Βόλφσμπουργκ οι οποίες είναι οι εξής
1) Petr Jiracek (Viktoria Plzen), 25 χρ.,Τσέχος,Αμυντ. Χαφ € 4 εκατ.
2) Giovanni Sio (FC Sion), 22 χρ., Γαλλοιβοριανός ,Αριστερό Εξτρέμ € 5 εκατ.
3) Vieirinha (PAOK Salonika), 25 χρ., Πορτογάλος, € 4.5 εκατ.
4) Slobodan Medojevic (Novi Sad), 21 χρ., Σέρβος,Αμυντικό Χαφ € 2.5 εκατ.
5) Ferhan Hasani (Tetovo / Macedonia), 21 χρ. Σκοπιανός ,Μεσοεπιθετικός-Επιθετικός 700,000 €
6) Felipe Lopes (Nacional), 24,Βραζιλιάνος, Σέντερ Μπακ, € 2.5 εκατ.
7) Ibrahim Sissoko (Academica de Coimbra), 20 χρ, Ιβοριανός, Δεξί Εξτρέμ, € 12 εκατ !!!!!
Τα ποσά αφορούν αυτά που θα εισπράξουν οι ομάδες καθαρά.
Οι μεταγραφές είναι από 20-25 χρ.και διάφορες εθνικότητες.Τα ποσά είναι ανάμεσα στα 2 -5 εκατ. με εξαίρεση τον Σκοπιανό 700 χιλ και τον Σισσόκο 12 εκατ.!!!
Του Σκοπιανού δικαιολογείται λόγω πολύ χαμηλού πρωταθλήματος αλλά τα 12 εκατ.του Σισσόκο της Πορτογαλικής Ακαντέμικα ?
Λοιπόν αυτή την στιγμή παγκοσμίως αυτό που πληρώνεται αδρά είναι το ταλέντο αλλά και η ελπίδα.Ένας παίκτης που είναι πάνω από 22-23 χρονών θεωρείται ''κλειστός'' σαν παίκτης.Ότι ήταν να μάθει το έμαθε,δεν χωρούν μεγάλες βελτιώσεις στο παιγνίδι του.Πληρώνεις ότι βλέπεις ότι μπορεί να σου παίξει ο παίκτης και τίποτα παράπανω.
Αντίθετα σε παίκτες από 16-20 χρονών αγοράζεις το ταλέντο αλλά παράλληλα και την ελπίδα ότι με την σωστή καθοδήγηση, την περαιτέρω βελτίωση όλων των ελλείψεων μπορείς να βγάλεις σε 1-2 χρόνια ένα αστέρι.
Αυτό που είπε ο Μπόλονι για το δεξί πόδι του Σταφυλίδη είναι το μειονέκτημα του.Δύο σέντρες έβγαλε με το δεξί , η μία καλούτσικη αλλά ψηλή αλλά η άλλη πήγε στα περιστέρια.Σε ένα το πολύ δύο χρόνια πρέπει αν φυσικά θέλει να κάνει καριέρα να το τελειοποιήσει και να γίνει ένας ολοκληρωμένος full back.
Γιάυτό και η Βόλφσμπουργκ πλήρωσε τόσα λεφτά για αυτόν το Σισσόκο.Γιατί είναι παίκτης που τον παρακολουθούσαν και άλλες ομάδες από Αγγλία και Γαλλία και έχει αυτό που λένε οι Αμερικάνοι potentional.
Την ικανότητα και την δυνατότητα να εξελιχθεί σε ένα παίκτη παγκοσμίου κλάσης.Αν ήταν 3-4 χρόνια μεγαλύτερος η τιμή του θα ήταν σαν του Βιερίνια.
Σ΄αυτούς εγώ θα μπορούσα να προσθέσω 2-3 ακόμα αλλά αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης και αν μπορώ να συλλάβω τα μηνύματα που δέχομαι οι διοικούντες κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση.
Αυτά εδώ τα 7 παικτάκια αξίζουν στην πραγματική ποδοσφαιρική χρηματιστηριακή αγορά 2 φορές περισσότερο από ότι αξίζει όλη η τωρινή 25αδα των μεγάλων.
Και μην απορήσετε αν αρχίσουν να έρχονται προσφορές για τα πιτσιρίκια που δεν τα έχουμε δει καν να παίζουν,ενώ κάποιοι θα περίμεναν πχ για τον κοντό ή για τον Κλάους η για κάποιον άλλο.
Υ.Γ. Τον Πόποβιτς μετά τις εμφανίσεις στην Ιταλία έτρεξαν από το αεροπλάνο οι δικοί μας να τον βάλουν να υπογράψει επαγγελματικό συμβόλαιο.
Υ.Γ. Μανιακέ σε έχω για καλή μπαλαδόφατσα.Ποιος Γιέστε ? Έλεος....

1) Petr Jiracek (Viktoria Plzen), 25 χρ.,Τσέχος,Αμυντ. Χαφ € 4 εκατ.
2) Giovanni Sio (FC Sion), 22 χρ., Γαλλοιβοριανός ,Αριστερό Εξτρέμ € 5 εκατ.
3) Vieirinha (PAOK Salonika), 25 χρ., Πορτογάλος, € 4.5 εκατ.
4) Slobodan Medojevic (Novi Sad), 21 χρ., Σέρβος,Αμυντικό Χαφ € 2.5 εκατ.
5) Ferhan Hasani (Tetovo / Macedonia), 21 χρ. Σκοπιανός ,Μεσοεπιθετικός-Επιθετικός 700,000 €
6) Felipe Lopes (Nacional), 24,Βραζιλιάνος, Σέντερ Μπακ, € 2.5 εκατ.
7) Ibrahim Sissoko (Academica de Coimbra), 20 χρ, Ιβοριανός, Δεξί Εξτρέμ, € 12 εκατ !!!!!
Τα ποσά αφορούν αυτά που θα εισπράξουν οι ομάδες καθαρά.
Οι μεταγραφές είναι από 20-25 χρ.και διάφορες εθνικότητες.Τα ποσά είναι ανάμεσα στα 2 -5 εκατ. με εξαίρεση τον Σκοπιανό 700 χιλ και τον Σισσόκο 12 εκατ.!!!
Του Σκοπιανού δικαιολογείται λόγω πολύ χαμηλού πρωταθλήματος αλλά τα 12 εκατ.του Σισσόκο της Πορτογαλικής Ακαντέμικα ?
Λοιπόν αυτή την στιγμή παγκοσμίως αυτό που πληρώνεται αδρά είναι το ταλέντο αλλά και η ελπίδα.Ένας παίκτης που είναι πάνω από 22-23 χρονών θεωρείται ''κλειστός'' σαν παίκτης.Ότι ήταν να μάθει το έμαθε,δεν χωρούν μεγάλες βελτιώσεις στο παιγνίδι του.Πληρώνεις ότι βλέπεις ότι μπορεί να σου παίξει ο παίκτης και τίποτα παράπανω.
Αντίθετα σε παίκτες από 16-20 χρονών αγοράζεις το ταλέντο αλλά παράλληλα και την ελπίδα ότι με την σωστή καθοδήγηση, την περαιτέρω βελτίωση όλων των ελλείψεων μπορείς να βγάλεις σε 1-2 χρόνια ένα αστέρι.
Αυτό που είπε ο Μπόλονι για το δεξί πόδι του Σταφυλίδη είναι το μειονέκτημα του.Δύο σέντρες έβγαλε με το δεξί , η μία καλούτσικη αλλά ψηλή αλλά η άλλη πήγε στα περιστέρια.Σε ένα το πολύ δύο χρόνια πρέπει αν φυσικά θέλει να κάνει καριέρα να το τελειοποιήσει και να γίνει ένας ολοκληρωμένος full back.
Γιάυτό και η Βόλφσμπουργκ πλήρωσε τόσα λεφτά για αυτόν το Σισσόκο.Γιατί είναι παίκτης που τον παρακολουθούσαν και άλλες ομάδες από Αγγλία και Γαλλία και έχει αυτό που λένε οι Αμερικάνοι potentional.
Την ικανότητα και την δυνατότητα να εξελιχθεί σε ένα παίκτη παγκοσμίου κλάσης.Αν ήταν 3-4 χρόνια μεγαλύτερος η τιμή του θα ήταν σαν του Βιερίνια.
Αυτό είναι το post του μήνα , του χρόνου , της δεκαετίας.DigitalFan έγραψε:6 ουσιαστικές μεταγραφές με 0 ευρώ σπατάλη:
1. Δημήτρης Πέλκας (επιθετικός μέσος)
2. Δημήτρης Πόποβιτς (αριστερός μέσος)
3. Κώστας Παναγιωτούδης (κεντρικός μέσος)
4. Κώστας Δερμιτζόγλου (α/δ εξτρέμ)
5. Χρήστος Ιντζίδης (κεντρικός αμυντικός)
6. Βασίλης Παπαδόπουλος (κεντρικός επιθετικός)
(+ Κώστας Σταφυλίδης μας κάνουν 7!!!)
Σ΄αυτούς εγώ θα μπορούσα να προσθέσω 2-3 ακόμα αλλά αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης και αν μπορώ να συλλάβω τα μηνύματα που δέχομαι οι διοικούντες κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση.
Αυτά εδώ τα 7 παικτάκια αξίζουν στην πραγματική ποδοσφαιρική χρηματιστηριακή αγορά 2 φορές περισσότερο από ότι αξίζει όλη η τωρινή 25αδα των μεγάλων.
Και μην απορήσετε αν αρχίσουν να έρχονται προσφορές για τα πιτσιρίκια που δεν τα έχουμε δει καν να παίζουν,ενώ κάποιοι θα περίμεναν πχ για τον κοντό ή για τον Κλάους η για κάποιον άλλο.
Υ.Γ. Τον Πόποβιτς μετά τις εμφανίσεις στην Ιταλία έτρεξαν από το αεροπλάνο οι δικοί μας να τον βάλουν να υπογράψει επαγγελματικό συμβόλαιο.
Υ.Γ. Μανιακέ σε έχω για καλή μπαλαδόφατσα.Ποιος Γιέστε ? Έλεος....
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Δεν έρχεται στον ΠΑΟΚ.Άμα υπήρχε μαρούλι θα ήταν αλλιώς τα δεδομένα...Blanco decided not to renew his contract with AEK and not to accept the proposal of AEK that was € 650.000 per year plus bonus and he was released to a free agent. Blanco promised that if ever returned back in Greece that would be only to wear AEK Athens' colours.
Έχει συμβόλαιο και παίζει Λιμπερταδόρες... 11 συμμετοχές 2 γκολ...On 18 August 2011 Ismael Blanco was signed by Mexican club San Luis.
Πολύ μέτρια...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Σ'ένα σύστημα 4-4-2 με Γεωργιάδη αριστερά, Σαλπιγγίδη δεξιά και μπροστά τέρμα φουνταριστό τον Αθανασιάδη και τον Blanco δίπλα του αλλά σε έναν πιο ελεύθερο ρόλο, δηλαδή να γυρνάει να μαζέψει μπάλα απο το κέντρο να πατάει περιοχή σαν πιο κρυφός δεν θα με χαλούσε. Και όταν θα του ζητείτε να παίξει απο αριστερά δεν θα χάνεται όπως ο Σαλπιγγίδης, καλό το φιλότιμο και η ΠΑΟΚτσίδικη ψυχή του Σαλπιγγίδη δεν λέω αλλά χαραμίστηκε κι έγινε προβλέψιμος προχθές στην Ξάνθη. Άλλωστε ο Μπόλονι δεν ψάχνει καθαρό αριστερό χαφ αλλά κάποιον που θα μπορεί να αντεπεξέλθει και στις τρείς θέσεις όταν και όποτε θα του ζητείτε.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Οπότε το όνειρο μου να δώ τον Blanco με τα ασπρόμαυρα μάλλον δεν θα πραγματοποιηθεί... Πάμε για άλλον.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
http://www.transfermarkt.de/en/nabil-di ... 42267.html O εν λόγω κύριος που τον γνώρισα μέσω του Football Manager μου έκανε παπάδες είτε τον έβαζα δεξιά είτε αριστερά είτε πίσω απο τον επιθετικό σαν δεκάρι. Τις είχε όλες τις θέσεις και χρησημοποιούσε και τα δύο πόδια. Τον είχα πάρει για αντικαταστάτη του Nabil El Zhar επειδή δεν ήθελε να μείνει και γυρνούσε πίσω Liverpool η οποία και τον άφηνε ελεύθερο όπως κι έκανε. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι άφηνε εκτός ενδεκάδας τον Vieirinha. Απο ότι βλέπω όμως η τιμή του έχει εκτοξευτεί. Ίσως να αρχίσουν να ψάχνουν πρός Βέλγιο μεριά. Αρχίζουν και βγάζουν σιγά-σιγά πολύ καλούς παίκτες.
http://www.transfermarkt.de/en/kelvin-e ... 45792.html Επίσης πολύ καλός, νεαρός και εξελίξιμος.
http://www.transfermarkt.de/en/kelvin-e ... 45792.html Επίσης πολύ καλός, νεαρός και εξελίξιμος.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
αδικεί σε αδερφέ, πάνε κάνε το βιογραφικό σου στην άρσεναλ!που τον γνώρισα μέσω του Football Manager
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
καποιοι εχετε μπερδεψει την εικονικη πραγματικοτητα με την υπαρκτη πραγματικοτητα
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
o Ντιραρ παικταρας επαιξε και αντιπαλος με μας περσι στο ευροπα στη μπριζ...ειχαν και αλλους καλους αυτοι οπως ο Περισιτς της ντορτμουντ πλεον βαργκας και αλλους...αλλα ειναι πανακριβοι αυτοι...
ΥΓ Το παιρνω πισω για Γεστε αφου δεν σας αρεσε
Τωρα που ειμαστε με αναστολη απο ουεφα θα οργιασουμε στις μεταγγραφες>??

ΥΓ Το παιρνω πισω για Γεστε αφου δεν σας αρεσε
Τωρα που ειμαστε με αναστολη απο ουεφα θα οργιασουμε στις μεταγγραφες>??