οδηγει και εσενα και ουσιαστικα επιβεβαιωνεις ολους εμας που απο την αρχη ειπαμε πως εισαι "εργαλειο" με ουσια και οχι παικτης της πλακας...
1 ΑΣΙΣΤ
1 ΓΚΟΛ
2 ΚΛΕΨΙΜΑΤΑ
0 ΛΑΘΗ
0 ΦΑΟΥΛ
Μπραβο ρε Γιωργο..
Σημερα βουλωσες και τα τελευταια στοματα για το ποσο χρησιμος παικτης εισαι...
ΥΓ. Στο εχω πει οταν κουραζεσαι μην βαζεις το κεφαλι "κατω" και τρεχεις .
Κανεις μπαμ πως κουραστηκες..