18.Γιώργος Φωτάκης

Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από moican4 »

Το ιδιο αστρο που οδηγουσε τον Σαντος, οδηγει τον Χαβο ,
οδηγει και εσενα και ουσιαστικα επιβεβαιωνεις ολους εμας που απο την αρχη ειπαμε πως εισαι "εργαλειο" με ουσια και οχι παικτης της πλακας...

1 ΑΣΙΣΤ
1 ΓΚΟΛ
2 ΚΛΕΨΙΜΑΤΑ
0 ΛΑΘΗ
0 ΦΑΟΥΛ

Μπραβο ρε Γιωργο..
Σημερα βουλωσες και τα τελευταια στοματα για το ποσο χρησιμος παικτης εισαι...

ΥΓ. Στο εχω πει οταν κουραζεσαι μην βαζεις το κεφαλι "κατω" και τρεχεις .
Κανεις μπαμ πως κουραστηκες.. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Falegkos »

χαχαχα στο γκολ του δειτε τη λεει ο speker ... μπραβο ρε μαγκα να γραψουμε κιολας οτι και τα 2 γκολ τα εβαλε ο σαμαρας σιγα ο φωτακις μονο εσμπροξε την μπαλα μεσα κλαι....
και την πασα που εδωσε σιγα ο αλλος ειναι αλανι.

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ α ρε γελια που εχουμε να κανουμεεεεεεε

μπικε ο γιωργαρος και πειρε το ματς μονος βλακες
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από DC »

Οφείλουμε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστώ στον Σάντος, που χρησιμοποίησε και ανέδειξε τέτοιον παίκτη ......
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από moican4 »

και τον εφερε στην ομαδα ...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Falegkos »

DC έγραψε:Οφείλουμε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστώ στον Σάντος, που χρησιμοποίησε και ανέδειξε τέτοιον παίκτη ......

θα ελεγα τιποτα για τον σαντος τωρα αλλα εχε χάρη 8-)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15055
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Sera4 »

νταξ να μη λαιμαι και ψεματα αν και σαντοσκυλα ο χαβος τον ανεδειξε το γιωργαρο νομιζω... 8-) μπραβο για το γκολ δε με λεει κατι αλλα την κυριακη θα το πανηγυρισω εξαλλα γιωργαρε... :D :D

[youtube]S2laRCitcVY[/youtube]
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από DC »

Μα, πρέπει να βάζω κάθε φορά γαμώτικονς για να καταλάβετε ότι αστειεύομαι;
Anyway, εξαιρετική εμφάνιση του Φωτάκη.
Το παιδί έχει αρχίσει να "ξεκλειδώνει" και το πινάκι του το βρήκε ο Αυτόματος Πιλότος.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από moican4 »

Επαναλαμβανω ,ο Σαντος τον εφερε στον ΠΑΟΚ και οποτε τον εβαλε κα ιγκολ πετυχε και καλη παρουσια ειχε αλλα λογω Σορλεν δεν ειχε πολλες παρουσιες...

Συνεχιζουμε..
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Bono »

Ο Σάντος επανέφερε την ποδοσφαιρική λογική στην Εθνική-αυτή που είχε χαθεί επί Οττο-ανοίγοντας επιτέλους τις πόρτες σε όλους όσους μπορούν να βοηθήσουν.
Οσο και αν δεν καίγομαι ιδιαίτερα για την χαμουτζοΕθνική,μετά από τόσα χρόνια Ρεχάγκελ,οι κλήσεις και οι χρησιμοποιήσεις παικτών απ' τον Σάντος είναι όαση στη λογική.
Από κει και πέρα,μην τρελαθούμε ούτε ο Σάντος τον ανέδειξε,ούτε φυσικά ο Χάβος που τον χρησιμοποίησε αναγκαστικά λόγω τραυματισμού του Ιβιτς και μόνο....αν ο Βλάνταν ήταν υγιής πολύ αμφιβάλλω αν θα έβλεπε λεπτά συμμετοχής ο πολύ χρήσιμος παίκτης που λέγεται Φωτάκης.
San
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιουν 2010, 23:23

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από San »

να δωσουμε ολο (!!!!) το γκολ στον γιωργο σαμαρα..!!!!!..αν αυτο το εβαζε κανενας φετφα..θα λεγαν ..φοβερο τελειωμα απο το μικρο μαγο..ενα τελειωμα δειγμα του ταλεντου του..με ανεση φτασμενου φορ..
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Μπράβο Γιώργο διατηρείσαι σε υψηλό επίπεδο.
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από nyxteridas »

Aς ελπίσουμε ότι αυτήν την φορά, δεν θα είναι γκαντέμικη η κλήση του στην εθνική. Πως σας φάνηκε το 2 στην πλάτη; Του πάει ε; Να τον σκεφτόμαστε και στην θέση που αντιπροσωπεύει ο αριθμός;
Άβαταρ μέλους
don PAOK
Δημοσιεύσεις: 1494
Εγγραφή: Παρ 29 Μάιος 2009, 22:16

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από don PAOK »

τι λεει ο μλκς ο σπικερ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?????????? ελεος
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από niks »

σωστος ο san (περί πρηξίματος με Φετφατζίθρα)

δεν παίζει λογω τραυματισμού Ιβιτς (παιξανε μαζί αρκετά παιχνίδια)
μάλλον λόγω της φυγής Σορλέν βρήκε θέση στην ενδεκάδα

πάντα όμως κάτι συμβαίνει και έρχεται η ευκαιρία-Νόμος-
η ουσία είναι πως πρέπει να δουλεύεις, να βελτιώνεσαι και να είσαι τσιτωμένος ώστε ανά πάσα στιγμή να ανταποκριθείς
και ο Φωτάκης δείχνει να το κάνει

σήμερα είχε μια σέντρα-ασσιστ σαν από Βραζιλιάνικο δεκάρι (φοβερά φαλτσάκια)
μια άψογη εκτέλεση-γκολ
άλλη μια καλή εκτελεση με το αριστερό
μόνο σωστές μεταβιβάσεις (εδώ μάλλον διδάχτηκε από τον Ολιβιέ)

ΥΓ.Γιώργο αν δεν έχεις ρήτρα,καιρός να αποκτήσεις και εσύ μια
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 18. Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

+1
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”