Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από geoavr »

Maximus έγραψε:Κατανοώ ότι δεν γνωρίζω την υπόθεση "οτι να ναι" και την ιστορια της και είπα σε πρώτη φάση να αποφυγω να παρω θέση στο ζήτημα, καθως η γνωμη μου δεν εχει να προσφέρει τίποτα πάνω στο θέμα...

Παρόλα αυτα επειδή μπαίνω και εγω καθημερινα στο ΠΑΟΚμανια και νιώθω μέλος της διαδικτυακης παρέας μας και θέλοντας να μην γίνω απαθης και αδιάφορος, θα προτιμουσα να προσθεσω και εγω κατι πάνω στο θέμα.

Πάντα ημουν υπερ της face to face επικοινωνίας και δεν πιστευα οτι το ιντερνετ θα καταλήξει να αντικαταστησει εν μέρει την καφετερια, το καφενειο ή τελος πάντων την παρεα με τις μπυριτσες και τα ουζακια! Δυστυχως ομως η πραγματικότητα με διεψευσε και πρέπει αυτη τη στιγμή να πω κάτι παίρνοντας ως δεδομένο την παραπανω πραγματικοτητα.

Η οποία πραγματικότητα είναι ότι: Γενικως το ιντερνετ αλλα και ειδικοτερα το ΠΑΟΚμανια αποτελεί πλέον τρόπος ζωής για εμας τα ενεργά μέλη που συζηταμε καθημερινά εδώ! Γεγονος ειναι οτι το κάθε μέλος βιώνει μια πραγματικότητα μεσα στο φορουμ! Είναι οπως οι παππουδες πηγαινουμε στο ΚΑΠΗ καθημερινά, οπως η γυναίκα που παει στην κομμωτρια για να κουτσομπολεψει και ουτω καθ εξης!

Υπάρχει με λιγα λογια συναισθηματικη εξάρτηση με τις ενεργειες και τις συνηθειες τις οποιες εχουμε μαθει να κανουμε καθημερινα... Ασχετα με το αν τοσο καιρο γινοταν κάτι σωστό ή λάθος, και ασχετα με το πως το κάθε μέλος τοποθετουσε τον εαυτο του μέσα σε αυτό το "χωνευτηρι" χιλιάδων μελων, γεγονός ειναι οτι το καθε μέλος βιώνει το ΠΑΟΚμανια με διαφορετικο τροπο!

Για παραδειγμα εγώ δεν εχω μπει ποτέ σε τοπικ του μπάσκετ! Γιατί πολυ απλα ακομα και αν παιζει ο ΠΑΟΚ (συγνωμη palok και olivares :D ) δεν με ενδιαφερει το άθλημα! Άλλο μέλος είναι φαν του πόλο και πηγαινει μονο εκει... Αλλος γουσταρει κατι αλλο...

Για να μπω στην ουσια: Δεν γνωριζω τους λόγους για τους οποιους εγινε αυτη η κίνηση. Εφόσον ομως είτε τωρα ειτε στο μελλον γινονται τετοιες κινησεις, καλό θα ηταν να γνωρίζουμε ολοι μας τις συνέπειες της καθε κινησης. Δηλαδή οτι διαταράσσεται η καθημερινή συνήθεια ενός ατόμου, με ότι αυτο συνεπαγεται! Ακόμα και ενα απλο μπαν είναι ικανό να σε ταραξει ψυχολογικα! Δεν είναι παίξε γέλασε, ουτε "ελα μωρέ τωρα, ενα κολοτοπικ του ιντερνετ ειναι"... Οι άνθρωποι δενόμαστε συναισθηματικα με πραγματα-συνηθειες, οσο ηλιθιο και αν φαινεται αυτό σε καποιον άλλον.

Συγνωμη για το μεγαλο ποστ...
Όπως ΠΑΝΤΑ απόλυτα εύστοχος ο γεροMaximus.Έχω καιρό να γράψω λόγω προβλημάτων αλλά ρίχνω καμμιά κλεφτή ματιά αραιά και που.Αυτή την φάση με το ότι να ναι δεν μπόρεσα να την καταλάβω.
Κρίμα γιατί έγινε η αιτία αποχώρησης κάποιων παιδιών.Κρίμα...
Άβαταρ μέλους
Paokintepo
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 17:12
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΑ!!!!

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Paokintepo »

Sera4 έγραψε:χαχαχα ρε ρεμαλια με κανατε να διαβαζω τοση ωρα...καλα ρε 8 σελιδες απο χθες???που να μην ειχε ληξει το θεμα δλδ για καποιους... :lol: :lol: συνεχιστε πλιζ...γραφω σεναριο για σαπουνοπερα... :D :D εμεινε κανεις ή τους μπαναραμε ολους η χουντα?? :lol: :lol: :twisted: :twisted:


κουκου τζα!!!!!

γερο μαξιμε το ποστ σου ηταν τιτανοτεραστιο!!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Pegasus »

Οι συζητήσεις στο chat μπορούν να αποθηκευτούν (μα γιατί πρέπει να γράφω 3 φορές το ίδιο πράγμα;). Copy + paste. Βέβαια σε ένα νήμα "ό,τι να' ναι" δεν ξέρω ποιος ο λόγος να είναι αποθηκευμένες αλλά whatever, μπορεί κάποιος να έχει προσωπικό αρχείο. Για να ξεσκάτε δεν μπαίνατε εκεί ή κάνω λάθος; Όχι για να γράψετε κάτι συγκλονιστικά αξιομνημόνευτο. Είναι απολύτως λογικό να υπάρχουν νήματα άσχετα με τον ΠΑΟΚ με συγκεκριμένο θέμα αλλά όχι τέτοιο νήμα, χωρίς θέμα, τη στιγμή που υπάρχει chat. Το ξαναλέω, αν δεν υπήρχε chat, κι εγώ θα ήθελα ανοιχτό το "ό,τι να' ναι".

Συντονιστής ήμουν και σε άλλο φόρουμ και είμαι ακόμα. Έχω βαρεθεί να ακούω κατηγορίες περί "φασισμού", "κομμουνισμού" και γενικά " - ισμού". Έχω σιχαθεί να μου λένε ότι έχω "εξουσία". Ναι, τι να σε πω, μπορώ να σβήνω μερικά bits λέξεων και μεγάλωσε η &#%*# μου, με το συμπάθιο...

Internet, serious business, hah?

Λέω το εξής και δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο: πηγαίνετε να βλέπετε τον ΠΑΟΚ σε όποιο άθλημα μπορείτε, μην τρώτε ό,τι στο διάολο κουτόχορτο μάς πασάρουν οι ΑΡΔ και στο paokmania ας μην μπαίνετε ως εγγεγραμμένα μέλη αν δε θέλετε και σας φαίνεται τόσο άσχημο, αυταρχικό, κενό κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Άλλωστε το forum είναι ένα μέσο, όχι αυτοσκοπός... Λυπάμαι πάντως για τις αποχωρήσεις αξιόλογων μελών...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

Paokintepo έγραψε:
Sera4 έγραψε:χαχαχα ρε ρεμαλια με κανατε να διαβαζω τοση ωρα...καλα ρε 8 σελιδες απο χθες???που να μην ειχε ληξει το θεμα δλδ για καποιους... :lol: :lol: συνεχιστε πλιζ...γραφω σεναριο για σαπουνοπερα... :D :D εμεινε κανεις ή τους μπαναραμε ολους η χουντα?? :lol: :lol: :twisted: :twisted:


κουκου τζα!!!!!

γερο μαξιμε το ποστ σου ηταν τιτανοτεραστιο!!
γεια σου ρε ντεπο τελυταια των μοικανων :D
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από moican4 »

Παρτο πισω αμεσως.!!! :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

:lol: :lol: :lol: τελευταια ειπα ρε οχι τελευταιΕ...αυτος εισαι εσυ... :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από kostasff »

Ρε παιδιά, τι έγινε με τον DimisK? Δεν μπορώ να τα διαβάσω όλα τα ποστ αλλά αυτό που ξέρω είναι πως όσο τα λέγαμε με τον DimisK στην μπασκετική ενότητα, ήταν πάντα άψογος και ποτέ μα ποτέ δεν προκάλεσε. Το αντίθετο μάλιστα. Γινόταν πυροσβέστης για να σβήσει τους καβγάδες. Νομίζω πως έχει περάσει με επιτυχία τις εξετάσεις. Τώρα ξαφνικά διαβάζω για αποχώρηση :o .
Κοιτάξτε να τα βρείτε και κανονίστε την επιστροφή του.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

κωστα ο ντιμισκ ειναι μελος του ΠΑΟΚμανια...το αν θα γραφει στο φορουμ ειναι δικη του αποφαση παντως το δικαιωμα να γραψει το εχει... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106638
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

gika έγραψε:ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΕΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ thrix ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.
Καλή συνέχεια παλικάρι! Σε θέλω ντόμπρο με αξίες και ιδανικά, κόντρα στο ρεύμα της εποχής, όπως έδειξες με την μέχρι τώρα πορεία σου!
Λυπάμαι που φεύγεις, αλλά θα τα λέμε μέσω πμ, ή μέσω e-mail.
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11259
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από palok »

DimisK έγραψε:Σαφώς και δεν έχει κανένα νόημα, ενα απλό αναλώσιμο άβαταρ είμαι, αλλά το τελευταίο γεγονός του κλειδώματος του Οτι να Ναι, ξεπέρασε κάθε όριο. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, παρά να αποχωρήσω από το φόρουμ και από το site. Ο κύκλος των 2,5 χρόνων φαίνεται ότι έκλεισε - ή κάποιοι τον έκλεισαν με τον τρόπο τους-.
Δεν μπορώ να συνεχίσω να συμμετέχω σε ένα site που θα "φοβάμαι" να γράφω κάτι, ένα αστείο, ένα καλαμπούρι, όπως αυτά που λέμε στις παρέες μας, διότι "δεν αρμόζει σε ΠΑΟΚΤΣΙΔΙΚΟ site", λες και μιλάμε για το φόρουμ της...κυβέρνησης.
Δυστυχώς, η νέα εποχή που κάποιοι εγκαινίασαν εδώ μέσα δεν με αφορά. Όπως δεν αφορά και άλλα ΣΠΟΥΔΑΙΑ παιδιά που κοσμούσαν τούτο το φόρουμ και αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν. Με αποτέλεσμα το φόρουμ να γίνει πιο φτωχό σε ουσία, σε πλουραλισμό, σε σκέψεις.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα αδέλφια για τις υπέροχες στιγμές που μοιραστήκαμε αυτά τα 2,5 χρόνια εδώ μέσα. Με τους περισσότερους δεν θα χαθούμε γιατί είμαστε φίλοι αδελφικοί.

Το ταξίδι μου στο paokmania ολοκληρώθηκε, δυστυχώς άδοξα.

Καλή συνέχεια σε όλους...

Αντίο καλοί μου φίλοι. Ευτυχώς ο ΠΑΟΚ είμαστε...ΕΜΕΙΣ!

ΕΜΕΙΣ!


:pano:

τραγικό... δημήτρη σου επιστρέφω τον χαρακτηρισμό που μου είχες αποδώσει καποτε και πιστεύω οτι ήσουνα (είσαι) ΚΟΣΜΗΜΑ για το φόρουμ. ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Ποιοι πλέον έχουν χάσει αυτό το δικαίωμα?
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από kostasff »

Sera4 έγραψε:κωστα ο ντιμισκ ειναι μελος του ΠΑΟΚμανια...το αν θα γραφει στο φορουμ ειναι δικη του αποφαση παντως το δικαιωμα να γραψει το εχει... :ugeek:
Το θέμα είναι να έχουν διάθεση τα μέλη να γράψουν-συμμετέχουν στο φόρουμ. Εκεί κρίνεται και η επιτυχία ενός φόρουμ. Το δικαίωμα από μόνο του, προσωπικά τουλάχιστον, δεν μου λέει κάτι.
Δεν παίρνω το μέρος κάποιου μιας και δεν έχω σαφή εικόνα των γεγονότων. Αυτά τα λέω γιατί με ενδιαφέρει η καλή λειτουργία αλλά και η επιτυχία του paokmania μιας και το γουστάρω. Από την άλλη, είχα την τύχη να γνωρίσω πολύ καλά τον DimisK (δυστυχώς μόνο εδώ μέσα) και ξέρω πως είναι πολύ σωστός και πολύ λογικός. Δεν στραβώνει εύκολα και χωρίς λόγο. Αυτό με προβλημάτισε.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

free4 έγραψε:Ποιοι πλέον έχουν χάσει αυτό το δικαίωμα?
ο ντριμ εχει φαει μπαν για 1 μηνα απο οσο θυμαμαι οπως και ο γκικα...και 2 κοπελιες μια ευα και αλλη μια(ντρακουλιον κατι τετοιο) που ζητησαν να διαγραφουν... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

ρε μια βδομαδα ελειψα και τα κανατε @$@%να :lol:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DC »

Δεν έχω ιδέα για τον λόγο που κλειδώθηκε το τόπικ, μιας και εκεί μπήκα μια-δυο φορές, δεν με άγγιξε και δεν ξαναμπήκα.
Υποψιάζομαι (και θέλω να πιστέυω) ότι τα περισσότερα άτομα που έγραφαν εκεί, δεν είχαν κανένα απολύτως ενδιαφέρον (κάτι που εγώ απεχθάνομαι)για τα θέματα του υπόλοιπου φόρουμ. Καθαρή υπόθεση κάνω.
Όμως εκ των υστέρων φαίνεται ότι εκεί σύχναζαν και άτομα με συμμετοχή στο υπόλοιπο φόρουμ και μάλιστα άτομα που δεν έμεναν στους αλαλαγμούς που μένουν πολλοί (και τους οποίους θεωρώ μεγαλύτερη φύρα) αλλά άτομα με άποψη, λόγο και επιχειρήματα σε αυτά που έγραφαν, όπως πχ ο Dimisk.
Έχουμε δηλαδή, την περίπτωση των ξερών και των χλωρών.
Χωρίς καμιά πρόθεση παρέμβασης και με μια 8χρονη εμπειρία σε άλλα φόρουμ, πιστεύω ότι τόπικς σαν το ό,τι να 'ναι λειτουργούν συχνά και σαν βαλβίδες εκτόνωσης στα φόρουμς: από το να παπαρίζονται και να σπαμάρουν ορισμένοι όπου να ΄ναι, το έκαναν στο ό,τι να 'ναι.
Ίσως αν τα βάζατε στην ζυγαριά, αυτή να έγερνε προς το κλειδωμένο τόπικ.
Ειλικρινά, δεν ξέρω τι γράφονταν εκεί μέσα και ούτε σκοπεύω να πάω να διαβάσω.
Εξετάστε όμως το ενδεχόμενο, εσείς τα μπλε nicks, να έχετε κάνει λάθος. Κανείς δεν έχει το αλάθητο. Λάθη δεν κάνουν μόνο οι πεθαμένοι κι εγώ, που είμαι ένας μικρός Θεός.
Υποθέτω (ξανά) ότι τα παιδιά που έγραφαν εκεί, έκαναν αρχικά εγγραφή γιατί έχουν κοινή αγάπη με εμένα και όλους μας και ότι δεν έγραφαν κάτι επιζήμιο για την ομάδα μας.


Σε αυτούς που έφυγαν: πολύ γρήγορα και εύκολα ρίξατε την ασπίδα σας και φύγατε. Το paokmania δεν είναι οι 2-3-5-mods που έκλεισαν το τόπικ. Ούτε καν οι admins. Είναι τα μέλη που το κρατούν ζωντανό με τις συζητήσεις τους. Εγώ, εσείς, αυτοί. Βάλατε Χ σε περισσότερους απ' ό,τι θα έπρεπε.
Εν ολίγοις και να το πω όπως θα σας το έλεγα κατά πρόσωπο: μαλακίζεστε.

Αυτά τα ολίγα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”