9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
die8nhs
Δημοσιεύσεις: 253
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 02:03

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από die8nhs »

Πολύ καλός ο κοντός.

Συμφωνώ ότι όλα μπαίνουν και όλα χάνονται.

Απλά κρίμα για την ευκαιρία να περάσουμε στην επόμενη φάση του ΤΣΟΥ ΛΟΥ, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Άβαταρ μέλους
koutsg4
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 02:55
Τοποθεσία: Γιαννενα-Βεροια

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από koutsg4 »

Steenage έγραψε:μεγαλος παιχτης ... φετος 20 γκολακια τα εχει για πλακα ( ειδικα αν μπουμε και ομιλους στο γιουροπα )
και καμια δεκαρια ασσιστ ( ηδη εβγαλε 2 )

ΥΓ και τα μπεναλντι ο σαλπι οπως και δηποτε ...
για να βαρεσεις μπεναλντι σε τετοια ματς πρεπει να εχεις @@..
αλλου κι αλλου ηξερε να παιρνει τη μπαλα απο τον βασικο εκτελεστη και να τα βαραει..
λιγοψυχια στα δυσκολα οπως ΠΑΝΤΑ...
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Ενταξει,παλικαρε?.....Την εβγαλες και συ τη χολη σου?.......Καθησε,λοιπον και συ σε μια γωνια και βλεπε τα οργια που θα κανει με Μουσλι και Βιερινια!
Άβαταρ μέλους
koutsg4
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 02:55
Τοποθεσία: Γιαννενα-Βεροια

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από koutsg4 »

καμια χολη φιλε μου.
αυτο που βλεπω λεω σε αντιθεση καποιους αλλους που την κανουν τουμπεκι.
δεν ειδα κανεναν να κραζει για τα 2 χαμενα τετ α τετ το ενα μαλιστα με κενη εστια :evil:
σε αντιστοιχη περιπτωση στον μουσλι θα ζητουσατε τον απαγχωνισμο του στην πλατεια.
επαγγελματιας ποδοσφαιριστης ειναι και θα αντιμετωπιζεται το ιδιο οπως οι υπολοιποι.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ρε φίλε συγγνώμη, αυτά που γράφεις τα θέλεις και τα γράφεις?
δηλαδή πόσα γκολ ήθελες να βάλει στον άγιαξ? καμιά ντουζίνα?
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Ε,πως δεν βγαζεις χολη,οταν λες λιγοψυχο εναν παικτη που για τρια χρονια κουβαλουσε τον ΠΑΟΚ στις πλατες του και κυνηγουσε τις γιομες του Βοκολου?.........

Τον Μουσλι δεν τον κραζουν για τα γκολ που χανει αλλα για τους τραυματισμους,τις σαμπανιες στα μπουζουκια και τα πολλα λογια.

Οσο για την χθεσινη του αποδοση.....μην μου πεις οτι δεν ηταν καλος?Αλλα δεν μας ηθελε,χθες,η κωλομπαλα,τι να κανουμε.....
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από plato6 »

koutsg4 έγραψε:καμια χολη φιλε μου.
αυτο που βλεπω λεω σε αντιθεση καποιους αλλους που την κανουν τουμπεκι.
δεν ειδα κανεναν να κραζει για τα 2 χαμενα τετ α τετ το ενα μαλιστα με κενη εστια :evil:
σε αντιστοιχη περιπτωση στον μουσλι θα ζητουσατε τον απαγχωνισμο του στην πλατεια.
επαγγελματιας ποδοσφαιριστης ειναι και θα αντιμετωπιζεται το ιδιο οπως οι υπολοιποι.
εγώ λέω να τον κρεμάσουμε και αυτόν πάντως. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
koutsg4
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 02:55
Τοποθεσία: Γιαννενα-Βεροια

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από koutsg4 »

Kolokotronis_4 έγραψε:ρε φίλε συγγνώμη, αυτά που γράφεις τα θέλεις και τα γράφεις?
δηλαδή πόσα γκολ ήθελες να βάλει στον άγιαξ? καμιά ντουζίνα?
οχι δεν ηθελα καμια ντουζινα.
αλλα οταν παιρνεις 800.000 χιλιαρικα και θεωρησε η καλυτερη μεταγραφη της χρονιας θελω απο σενα να βαλεις το τετ α τετ με κενη εστια,αλλιως εισαι πολυ λιγος.
οπως επισης το εγραψα και πιο πανω αμα εχεις @@ περνεις τη μπαλα απο τον βασικο εκτελεστη και βαρας το πεναλτυ.
αλλα ξεχασα αυτα τα εκανε παλια οταν ηταν ακομα πουτανας γιος για ολους σας.τωρα που εγινε δημητρακης δεν τρεχει καστανο.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Α,καλα.....και γω τοση ωρα σου μιλαω σοβαρα...........Καλη σου νυχτα!!
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από plato6 »

φίλε το έχεις καταλάβει ότι σε 2 παιχνίδια έχει ένα goal και 2 ασίστ ?
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

υπάρχουν μερικά αδέρφια, που έχουν χάσει εντελώς την μπάλα από την υπέρμετρη αγάπη τους για τον ΠΑΟΚ. Φτάνουν σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, που δίνουν την εντύπωση πως πρώτα είναι αντι-σαλπιγγίδης και μετά ΠΑΟΚ. Εγώ χθες είδα ένα ολόκληρο γήπεδο να χειροκροτεί τον κοντό, χωρίς ακρότητες και πανηγύρια. Είδα και κάτι λιγοστές φάτσες να ξυνίζουν, αλλά αυτοί μιλάμε ήταν εντελώς μειοψηφία. Πάντως τα αδέρφια που αντιδρούν ακόμα με το σαλπιγγίδη, και προβαίνουν σε συμπεριφορές που ούτε και οι ίδιοι γουστάρουν, χάνουν το δίκιο τους.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sidpanos »

koutsg4 έγραψε:
Kolokotronis_4 έγραψε:ρε φίλε συγγνώμη, αυτά που γράφεις τα θέλεις και τα γράφεις?
δηλαδή πόσα γκολ ήθελες να βάλει στον άγιαξ? καμιά ντουζίνα?
οχι δεν ηθελα καμια ντουζινα.
αλλα οταν παιρνεις 800.000 χιλιαρικα και θεωρησε η καλυτερη μεταγραφη της χρονιας θελω απο σενα να βαλεις το τετ α τετ με κενη εστια,αλλιως εισαι πολυ λιγος.
οπως επισης το εγραψα και πιο πανω αμα εχεις @@ περνεις τη μπαλα απο τον βασικο εκτελεστη και βαρας το πεναλτυ.
αλλα ξεχασα αυτα τα εκανε παλια οταν ηταν ακομα πουτανας γιος για ολους σας.τωρα που εγινε δημητρακης δεν τρεχει καστανο.
πλάκα κάνεις έτσι ε?
ο μούσλι που τραυματίζεται το μισό χρόνο και πληρώνεται....είδες να λέει κανένας τίποτα?
το γκολ που έβαλε χθες ρε γαμωτο,σας έχω ικανούς να μην το πανηγυρίσατε..
Άβαταρ μέλους
koutsg4
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Παρ 30 Μάιος 2008, 02:55
Τοποθεσία: Γιαννενα-Βεροια

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από koutsg4 »

εγω ποτε δεν σας ειπα οτι ειμαι αντι-σαλπιγγιδης.
αλλα σας ειπα οτι ολοι οι επαγγελματιες παικτες θα κρινονται το ιδιο.εσεις μαλλον ειστε φιλο-σαλπιγγιδης
και απαντηστε μου μπεσα ρε μαγκες αν τα εχανε αυτα ο ζλαταν θα κραζατε ναι η οχι?

υγ.μπαφος δεν σε ειρωνευτηκα και το ιδιο να κανεις κι εσυ.
δεν σε ξερω δεν με ξερεις γι αυτο προσεχε λιγο τα λογια σου

yg2. sidpanos o zlatan παντως οταν η μπαλα καιει τα καρφωνει απο κει και περα τι κανει στην προσωπικη του ζωη δε με νοιαζει
makiz
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιούλ 2008, 10:11

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από makiz »

koutsg4 έγραψε:για να βαρεσεις μπεναλντι σε τετοια ματς πρεπει να εχεις @@..
αλλου κι αλλου ηξερε να παιρνει τη μπαλα απο τον βασικο εκτελεστη και να τα βαραει..
λιγοψυχια στα δυσκολα οπως ΠΑΝΤΑ...

δεν νομιζω οτι δεν εχει @@ ο σαλπι για ενα πεναλντι...το οτι τα εχει μαλλον το απεδειξε επιστρεφωντας πισω στην ομαδα που αγαπαει με λιγοτερα λεφτα και ενα γηπεδο που τον ξεφωνιζε μεχρι περυσι (ολοι και εγω μεσα) αποκαλοντας τον ρουφιανο που εφυγε για τα λεφτα..........αρα νομιζω οτι τα εχει και ψιλοπαραπανισια....

και η σταση του να μην εκτελεση αυτος το μπεναλντι τον τιμα παραπανω και του τα κανει και ποιο βαρεια γιατι αν και καλυτερος σουτερ πεναλντι απο τον βλαντο δεν θελησε να χαλασει την πειθαρχια της ομαδας δεν θελησε να δειξει ηγετικες τασεις ....και το μονο που ηθελε ηταν το καλυτερο για την ομαδα την συγκεκριμενη στιγμη....

ασε που αν το βαρουσε και το εχανε η και το εβαζε το τι ειχε να ακουσει για το πως την ειδε και πηγε και πηρε την μπαλα απο τον βλαντο.....
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από pilotos »

Είδαμε με ζλάταν και τους άλλους, πόσες ευκαιρίες κάναμε πέρσυ όλη τη χρονιά, άστο φίλε...
ο κοντός έχει ξεκλιεδώσει όλη την ομάδα μπροστά, ξυπνάτε!!!

Οσες ευκαιρίες έκανες χτες στον Αγιαξ, δεν τις έχει κάνει κανένας στο ολλανδικό πρωτάθλημα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”