9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
Πολύ καλός ο κοντός.
Συμφωνώ ότι όλα μπαίνουν και όλα χάνονται.
Απλά κρίμα για την ευκαιρία να περάσουμε στην επόμενη φάση του ΤΣΟΥ ΛΟΥ, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Συμφωνώ ότι όλα μπαίνουν και όλα χάνονται.
Απλά κρίμα για την ευκαιρία να περάσουμε στην επόμενη φάση του ΤΣΟΥ ΛΟΥ, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
για να βαρεσεις μπεναλντι σε τετοια ματς πρεπει να εχεις @@..Steenage έγραψε:μεγαλος παιχτης ... φετος 20 γκολακια τα εχει για πλακα ( ειδικα αν μπουμε και ομιλους στο γιουροπα )
και καμια δεκαρια ασσιστ ( ηδη εβγαλε 2 )
ΥΓ και τα μπεναλντι ο σαλπι οπως και δηποτε ...
αλλου κι αλλου ηξερε να παιρνει τη μπαλα απο τον βασικο εκτελεστη και να τα βαραει..
λιγοψυχια στα δυσκολα οπως ΠΑΝΤΑ...
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
Ενταξει,παλικαρε?.....Την εβγαλες και συ τη χολη σου?.......Καθησε,λοιπον και συ σε μια γωνια και βλεπε τα οργια που θα κανει με Μουσλι και Βιερινια!
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
καμια χολη φιλε μου.
αυτο που βλεπω λεω σε αντιθεση καποιους αλλους που την κανουν τουμπεκι.
δεν ειδα κανεναν να κραζει για τα 2 χαμενα τετ α τετ το ενα μαλιστα με κενη εστια
σε αντιστοιχη περιπτωση στον μουσλι θα ζητουσατε τον απαγχωνισμο του στην πλατεια.
επαγγελματιας ποδοσφαιριστης ειναι και θα αντιμετωπιζεται το ιδιο οπως οι υπολοιποι.
αυτο που βλεπω λεω σε αντιθεση καποιους αλλους που την κανουν τουμπεκι.
δεν ειδα κανεναν να κραζει για τα 2 χαμενα τετ α τετ το ενα μαλιστα με κενη εστια
σε αντιστοιχη περιπτωση στον μουσλι θα ζητουσατε τον απαγχωνισμο του στην πλατεια.
επαγγελματιας ποδοσφαιριστης ειναι και θα αντιμετωπιζεται το ιδιο οπως οι υπολοιποι.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
ρε φίλε συγγνώμη, αυτά που γράφεις τα θέλεις και τα γράφεις?
δηλαδή πόσα γκολ ήθελες να βάλει στον άγιαξ? καμιά ντουζίνα?
δηλαδή πόσα γκολ ήθελες να βάλει στον άγιαξ? καμιά ντουζίνα?
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
Ε,πως δεν βγαζεις χολη,οταν λες λιγοψυχο εναν παικτη που για τρια χρονια κουβαλουσε τον ΠΑΟΚ στις πλατες του και κυνηγουσε τις γιομες του Βοκολου?.........
Τον Μουσλι δεν τον κραζουν για τα γκολ που χανει αλλα για τους τραυματισμους,τις σαμπανιες στα μπουζουκια και τα πολλα λογια.
Οσο για την χθεσινη του αποδοση.....μην μου πεις οτι δεν ηταν καλος?Αλλα δεν μας ηθελε,χθες,η κωλομπαλα,τι να κανουμε.....
Τον Μουσλι δεν τον κραζουν για τα γκολ που χανει αλλα για τους τραυματισμους,τις σαμπανιες στα μπουζουκια και τα πολλα λογια.
Οσο για την χθεσινη του αποδοση.....μην μου πεις οτι δεν ηταν καλος?Αλλα δεν μας ηθελε,χθες,η κωλομπαλα,τι να κανουμε.....
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
εγώ λέω να τον κρεμάσουμε και αυτόν πάντως.koutsg4 έγραψε:καμια χολη φιλε μου.
αυτο που βλεπω λεω σε αντιθεση καποιους αλλους που την κανουν τουμπεκι.
δεν ειδα κανεναν να κραζει για τα 2 χαμενα τετ α τετ το ενα μαλιστα με κενη εστια![]()
σε αντιστοιχη περιπτωση στον μουσλι θα ζητουσατε τον απαγχωνισμο του στην πλατεια.
επαγγελματιας ποδοσφαιριστης ειναι και θα αντιμετωπιζεται το ιδιο οπως οι υπολοιποι.
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
οχι δεν ηθελα καμια ντουζινα.Kolokotronis_4 έγραψε:ρε φίλε συγγνώμη, αυτά που γράφεις τα θέλεις και τα γράφεις?
δηλαδή πόσα γκολ ήθελες να βάλει στον άγιαξ? καμιά ντουζίνα?
αλλα οταν παιρνεις 800.000 χιλιαρικα και θεωρησε η καλυτερη μεταγραφη της χρονιας θελω απο σενα να βαλεις το τετ α τετ με κενη εστια,αλλιως εισαι πολυ λιγος.
οπως επισης το εγραψα και πιο πανω αμα εχεις @@ περνεις τη μπαλα απο τον βασικο εκτελεστη και βαρας το πεναλτυ.
αλλα ξεχασα αυτα τα εκανε παλια οταν ηταν ακομα πουτανας γιος για ολους σας.τωρα που εγινε δημητρακης δεν τρεχει καστανο.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
υπάρχουν μερικά αδέρφια, που έχουν χάσει εντελώς την μπάλα από την υπέρμετρη αγάπη τους για τον ΠΑΟΚ. Φτάνουν σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, που δίνουν την εντύπωση πως πρώτα είναι αντι-σαλπιγγίδης και μετά ΠΑΟΚ. Εγώ χθες είδα ένα ολόκληρο γήπεδο να χειροκροτεί τον κοντό, χωρίς ακρότητες και πανηγύρια. Είδα και κάτι λιγοστές φάτσες να ξυνίζουν, αλλά αυτοί μιλάμε ήταν εντελώς μειοψηφία. Πάντως τα αδέρφια που αντιδρούν ακόμα με το σαλπιγγίδη, και προβαίνουν σε συμπεριφορές που ούτε και οι ίδιοι γουστάρουν, χάνουν το δίκιο τους.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
πλάκα κάνεις έτσι ε?koutsg4 έγραψε:οχι δεν ηθελα καμια ντουζινα.Kolokotronis_4 έγραψε:ρε φίλε συγγνώμη, αυτά που γράφεις τα θέλεις και τα γράφεις?
δηλαδή πόσα γκολ ήθελες να βάλει στον άγιαξ? καμιά ντουζίνα?
αλλα οταν παιρνεις 800.000 χιλιαρικα και θεωρησε η καλυτερη μεταγραφη της χρονιας θελω απο σενα να βαλεις το τετ α τετ με κενη εστια,αλλιως εισαι πολυ λιγος.
οπως επισης το εγραψα και πιο πανω αμα εχεις @@ περνεις τη μπαλα απο τον βασικο εκτελεστη και βαρας το πεναλτυ.
αλλα ξεχασα αυτα τα εκανε παλια οταν ηταν ακομα πουτανας γιος για ολους σας.τωρα που εγινε δημητρακης δεν τρεχει καστανο.
ο μούσλι που τραυματίζεται το μισό χρόνο και πληρώνεται....είδες να λέει κανένας τίποτα?
το γκολ που έβαλε χθες ρε γαμωτο,σας έχω ικανούς να μην το πανηγυρίσατε..
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
εγω ποτε δεν σας ειπα οτι ειμαι αντι-σαλπιγγιδης.
αλλα σας ειπα οτι ολοι οι επαγγελματιες παικτες θα κρινονται το ιδιο.εσεις μαλλον ειστε φιλο-σαλπιγγιδης
και απαντηστε μου μπεσα ρε μαγκες αν τα εχανε αυτα ο ζλαταν θα κραζατε ναι η οχι?
υγ.μπαφος δεν σε ειρωνευτηκα και το ιδιο να κανεις κι εσυ.
δεν σε ξερω δεν με ξερεις γι αυτο προσεχε λιγο τα λογια σου
yg2. sidpanos o zlatan παντως οταν η μπαλα καιει τα καρφωνει απο κει και περα τι κανει στην προσωπικη του ζωη δε με νοιαζει
αλλα σας ειπα οτι ολοι οι επαγγελματιες παικτες θα κρινονται το ιδιο.εσεις μαλλον ειστε φιλο-σαλπιγγιδης
και απαντηστε μου μπεσα ρε μαγκες αν τα εχανε αυτα ο ζλαταν θα κραζατε ναι η οχι?
υγ.μπαφος δεν σε ειρωνευτηκα και το ιδιο να κανεις κι εσυ.
δεν σε ξερω δεν με ξερεις γι αυτο προσεχε λιγο τα λογια σου
yg2. sidpanos o zlatan παντως οταν η μπαλα καιει τα καρφωνει απο κει και περα τι κανει στην προσωπικη του ζωη δε με νοιαζει
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
koutsg4 έγραψε:για να βαρεσεις μπεναλντι σε τετοια ματς πρεπει να εχεις @@..
αλλου κι αλλου ηξερε να παιρνει τη μπαλα απο τον βασικο εκτελεστη και να τα βαραει..
λιγοψυχια στα δυσκολα οπως ΠΑΝΤΑ...
δεν νομιζω οτι δεν εχει @@ ο σαλπι για ενα πεναλντι...το οτι τα εχει μαλλον το απεδειξε επιστρεφωντας πισω στην ομαδα που αγαπαει με λιγοτερα λεφτα και ενα γηπεδο που τον ξεφωνιζε μεχρι περυσι (ολοι και εγω μεσα) αποκαλοντας τον ρουφιανο που εφυγε για τα λεφτα..........αρα νομιζω οτι τα εχει και ψιλοπαραπανισια....
και η σταση του να μην εκτελεση αυτος το μπεναλντι τον τιμα παραπανω και του τα κανει και ποιο βαρεια γιατι αν και καλυτερος σουτερ πεναλντι απο τον βλαντο δεν θελησε να χαλασει την πειθαρχια της ομαδας δεν θελησε να δειξει ηγετικες τασεις ....και το μονο που ηθελε ηταν το καλυτερο για την ομαδα την συγκεκριμενη στιγμη....
ασε που αν το βαρουσε και το εχανε η και το εβαζε το τι ειχε να ακουσει για το πως την ειδε και πηγε και πηρε την μπαλα απο τον βλαντο.....
Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης
Είδαμε με ζλάταν και τους άλλους, πόσες ευκαιρίες κάναμε πέρσυ όλη τη χρονιά, άστο φίλε...
ο κοντός έχει ξεκλιεδώσει όλη την ομάδα μπροστά, ξυπνάτε!!!
Οσες ευκαιρίες έκανες χτες στον Αγιαξ, δεν τις έχει κάνει κανένας στο ολλανδικό πρωτάθλημα.
ο κοντός έχει ξεκλιεδώσει όλη την ομάδα μπροστά, ξυπνάτε!!!
Οσες ευκαιρίες έκανες χτες στον Αγιαξ, δεν τις έχει κάνει κανένας στο ολλανδικό πρωτάθλημα.