Πανιώνιος - Π.Α.Ο.Κ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Σωστό το βίντεο του Τσακίρη.
Πραγματικά έχει αδικηθεί ο Πανιώνιος απο αυτά τουλάχιστον που είδα παρά τις αμφιβολίες μου για το μεταξύ μας παιχνίδι.
Όσο για το 20-80 μάλλον ειρωνικό το θεωρώ αν και πράγματι έτσι ήταν το β μέρος.
Δεν θα σταθώ στο μεταξύ μας παιχνίδι αλλά πραγματικά έχει αδικηθεί σε πολλά παιχνίδια όπως και εμείς φυσικά.
Εύχομαι να υπάρξει το 50-50 και να μην είναι η αιτία για άλλα να ασχολούμαστε αυτός ο αγώνας με τον εν λόγο διαιτητή.
Πλάκα έχει η ΠΑΕ γάβρος που πάλι με δηλώσεις της προκαλεί για το θέμα διαιτησίας εν όψει στο παιχνίδι της με ΠΑΕ Βαζελιακό.
Η ΠΑΕ Πανιώνιος εφ όσον βλέπει τι συμβένει καλά θα κάνει να βγαίνει και στο μέλλον να τα λέει όλα αυτά πριν τα παιχνίδια με ΟΣΦΠ ΠΑΟ ΑΕΚ που φέτος πέρνουν απανωτά σφυρίγματα-σμπρωξίματα μην τυχόν χάσουν τα Play off και βρεθεί κανείς κατά λάθος απο πάνω τους στην τελική βαθμολογία και μερικές εκατοντάδες μύρια κάνουν φτερά στον κάδο απορριμάτων για τις αποτυχημένες μεταγραφές τους και όχι ανακοινώσεις μόνο όταν είναι να παίξουμε στα μεταξύ μας παιχνίδια.
Πραγματικά έχει αδικηθεί ο Πανιώνιος απο αυτά τουλάχιστον που είδα παρά τις αμφιβολίες μου για το μεταξύ μας παιχνίδι.
Όσο για το 20-80 μάλλον ειρωνικό το θεωρώ αν και πράγματι έτσι ήταν το β μέρος.
Δεν θα σταθώ στο μεταξύ μας παιχνίδι αλλά πραγματικά έχει αδικηθεί σε πολλά παιχνίδια όπως και εμείς φυσικά.
Εύχομαι να υπάρξει το 50-50 και να μην είναι η αιτία για άλλα να ασχολούμαστε αυτός ο αγώνας με τον εν λόγο διαιτητή.
Πλάκα έχει η ΠΑΕ γάβρος που πάλι με δηλώσεις της προκαλεί για το θέμα διαιτησίας εν όψει στο παιχνίδι της με ΠΑΕ Βαζελιακό.
Η ΠΑΕ Πανιώνιος εφ όσον βλέπει τι συμβένει καλά θα κάνει να βγαίνει και στο μέλλον να τα λέει όλα αυτά πριν τα παιχνίδια με ΟΣΦΠ ΠΑΟ ΑΕΚ που φέτος πέρνουν απανωτά σφυρίγματα-σμπρωξίματα μην τυχόν χάσουν τα Play off και βρεθεί κανείς κατά λάθος απο πάνω τους στην τελική βαθμολογία και μερικές εκατοντάδες μύρια κάνουν φτερά στον κάδο απορριμάτων για τις αποτυχημένες μεταγραφές τους και όχι ανακοινώσεις μόνο όταν είναι να παίξουμε στα μεταξύ μας παιχνίδια.
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Αν είαμστε μάγκες, ας κατεβούμε σοβαροί να παίξουμε όπως με τη λειβαδιά πχ να πετάξουμε 2 γκολάκια και να φύγουμε.Petm έγραψε:όταν βλέπω τους ορισμούς του διαιτητή και παρατηρητή με πιάνουν τα γέλια. που μπορώ να βρω να ποντάρω ότι θα φάμε κόκκινη? ο καρσιώτης τις σούστες τις έβγαλε από τα πόδια?SHREK έγραψε:Πανιώνιος-ΠΑΟΚ
Διαιτητής: Παπασταμάτης Κ. ΣΔΠ Αθηνών
Βοηθός: Δάλλας Κ. ΣΔΠ Ηπείρου
Βοηθός: Καρσιώτης Μ. ΣΔΠ Κορίνθου
4ος Διαιτητής: Δασκαλόπουλος Γ. ΣΔΠ Κορίνθου
Παρατηρητής: Τσαχειλίδης Ι. ΣΔΠ Πειραιά
ox ox ox
Υπάρχει καμία διαιτησία που όταν παίζουμε σαν ΠΑΟΚΑΡΑ μπορεί να μας πάρει το παιχνίδι?
Όπως είπε και ο αρχηγός, απο εμάς εξαρτάται, ας μη πέφτουμε και εμείς στο επίπεδο ΑΝΥΠΑΡΚΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.
Ο πρόεδρος δεν έχει βγάλει ούτε μια ανακοίνωση για διαιτησία, μη τους κάνουμε και εμείς τη χάρη να ασχοληθούμε!
- body
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Δευ 25 Φεβ 2008, 02:08
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗÎΗ - ΘΕΣΣΑΛΟÎΙΚΗ
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ξερει κανεις αν θα μπορεσουμε να βρουμε εισιτηρια απο τα εκδοτηρια πριν τον αγωνα; Γιατι εχουμε σκοπο να κατεβουμε, αλλα δεν εχουμε βρει τιποτα... Κ αν ναι ποιας θυρας να προτημισουμε;
Απ' οτι ξερω τα 500 εισητιρια που πηρε η ΠΑΕ ειναι στην θηρα 8.
Απ' οτι ξερω τα 500 εισητιρια που πηρε η ΠΑΕ ειναι στην θηρα 8.
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
αδερφε περσι πουλουσαν στα εκδοτηρια γιατι οχι και φετος?
κοιταξα στους πανιωνιους και οι τιμες κυμαινονται απο 10-25 € και η 8 προοριζεται για εμας.
ισως θα εχει και ο Ποικιλιδης για τους μεμονωμενους...θυμαμαι περσι τα εδινε μαζι με ενα δικο του εξω απο την 8 (οσα ειχαν μεινει...).
κοιταξα στους πανιωνιους και οι τιμες κυμαινονται απο 10-25 € και η 8 προοριζεται για εμας.
ισως θα εχει και ο Ποικιλιδης για τους μεμονωμενους...θυμαμαι περσι τα εδινε μαζι με ενα δικο του εξω απο την 8 (οσα ειχαν μεινει...).
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
για μένα το σκεπτικό σου είναι τόσο λάθος όσο λάθος είναι και το σκεπτικό αυτόν που έχουν τι διαιτησία σα άλλοθι. δε πρέπει να πηγαίνουμε ούτε από τι μια ούτε από την άλλη πλευρά.Αν είαμστε μάγκες, ας κατεβούμε σοβαροί να παίξουμε όπως με τη λειβαδιά πχ να πετάξουμε 2 γκολάκια και να φύγουμε.
Υπάρχει καμία διαιτησία που όταν παίζουμε σαν ΠΑΟΚΑΡΑ μπορεί να μας πάρει το παιχνίδι?
Ο πρόεδρος δεν έχει βγάλει ούτε μια ανακοίνωση για διαιτησία, μη τους κάνουμε και εμείς τη χάρη να ασχοληθούμε!
αν ο διαιτητής θέλει να σε σταματήσει θα σε σταματήσει ότι και να κανεις. αν θέλει να σε δημιουργήσει πρόβλημα στο επόμενο παιχνίδι θα το κάνει επίσης. δε πρέπει να παρασυρόμαστε και να νομίζουμε ότι είμαστε ποδοσφαιρικοί θεοί που μπορούμε να ξεπεράσουμε όλα τα προβλήματα που τυχόν προκύψουν.
προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να κερδίσω ΚΑΙ τι διαιτησία. θέλω να κερδίσω τον πανιώνιο και μονο αυτόν. και δε θέλω να μου αποβληθεί παίκτης γιατί μετά δε θα παίζει στο πιο σημαντικό mats τις χρονιας, πιο σημαντικό μέχρι το επόμενο...
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Προπόνηση: Τετάρτη 25.Φεβ.2009
Ασκήσεις τακτικής περιελάμβανε η σημερινή προπόνηση της ομάδας. Contreras και Lino ακολούθησαν πρόγραμμα θεραπείας προληπτικά και αύριο θα ενσωματωθούν και πάλι με την ομάδα. O Λάμπρος Χούτος έκανε ζέσταμα με την ομάδα και στη συνέχεια υποβλήθηκε σε ασκήσεις ενδυνάμωσης με μηχάνημα Cybex.
Sznaucner και Marcos Antonio ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα προπόνησης. Η αυριανή προπόνηση θα διεξαχθεί στις 10:30 στη Σουρωτή.
http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 5144033312
Ασκήσεις τακτικής περιελάμβανε η σημερινή προπόνηση της ομάδας. Contreras και Lino ακολούθησαν πρόγραμμα θεραπείας προληπτικά και αύριο θα ενσωματωθούν και πάλι με την ομάδα. O Λάμπρος Χούτος έκανε ζέσταμα με την ομάδα και στη συνέχεια υποβλήθηκε σε ασκήσεις ενδυνάμωσης με μηχάνημα Cybex.
Sznaucner και Marcos Antonio ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα προπόνησης. Η αυριανή προπόνηση θα διεξαχθεί στις 10:30 στη Σουρωτή.
http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 5144033312
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Γκάζια από Σάντος
Οι συνεχείς διακυμάνσεις της απόδοσης των παικτών του ΠΑΟΚ έχει πεισμώσει τον Φερνάντο Σάντος, ο οποίος στην προπόνηση της Τρίτης (24/02) έδωσε εντολή για σπριντ με υψηλή ένταση. Γκάζια από τον Πορτογάλο, ο οποίος βλέπει τον Πάμπλο Γκαρσία να είναι σαν θηρίο στο κλουβί για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. «Θέλω να παίξω» έλεγε ο Ουρουγουανός.
Εχει τρελαθεί ο Σάντος με το σκαμπανέβασμα στην απόδοση των ποδοσφαιριστών του. Στη προπόνηση της Τρίτης (24/02) και ενώ φαινόταν πως το πρόγραμμα τελείωνε, άλλαξε ύφος και έδωσε εντολή στους παίκτες του για σπριντ σε υψηλές εντάσεις, δείγμα ότι πλέον το έχει πάρει πολύ στα σοβαρά και μοναδικός του στόχος είναι να καταλάβουν πως πρέπει να συμπεριφέρονται όπως αρμόζει σε μια μεγάλη και ομάδα.
Ο Σάντος είναι προφανές πως θεωρεί ότι οι μεταπτώσεις στη συνολική απόδοση του Δικεφάλου είναι θέμα διάθεσης των παικτών. Αποδείχτηκε σε μεγάλο βαθμό στους δύο τελευταίους αγώνες. Σε αυτόν εναντίον του Λεβαδειακού, που η ομάδα προερχόταν από τη βαριά ήττα του ΟΑΚΑ, οι παίκτες του μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο δυνατά και πήραν αυτό που ήθελαν με συνοπτικές διαδικασίες. Στον αγώνα με τον Ηρακλή, η ομάδα προερχόμενη από εντυπωσιακή εκτός έδρας νίκη, μπήκε στο γήπεδο χωρίς διάθεση και έπρεπε να πιεστεί πολύ στο τελευταίο εικοσάλεπτο για να πάρει αυτό που έπρεπε.
Ο Πορτογάλος καταλαβαίνει πως αν οι ποδοσφαιριστές του δεν αποβάλουν τη συγκεκριμένη νοοτροπία, δεν θα καταφέρει απολύτως τίποτα στο μέλλον. Η απόδοσή τους πρέπει να σταθεροποιηθεί σε υψηλά επίπεδα, γιατί μόνο έτσι θα μπορεί να απαιτήσει υψηλούς στόχους. Το δυσάρεστο είναι πως το πρόβλημα δεν προκαλείται από συγκεκριμένους παίκτες. Σε κάθε αγώνα εμφανίζεται κάποιος καινούργιος που μπαίνει χαλαρά. Αυτό σημαίνει πως λύση θα δοθεί μόνο εφόσον καταλάβουν όλοι ποιο είναι το συμφέρον του συνόλου.
Γκαρσία: «Οσο τίποτα άλλο...»
Ο Πάμπλο Γκαρσία είναι το κεντρικό πρόσωπο των τελευταίων ημερών, αφού ο τραυματισμός του στον έσω πλάγιο τον καθιστά αμφίβολο για τη μεγάλη ρεβάνς Κυπέλλου εναντίον του Ολυμπιακού την ερχόμενη Τετάρτη (04/01). Ο Ουρουγουανός αμυντικός μέσος δεν θέλει να χάσει τον αγώνα Κυπέλλου, όμως γνωρίζει πως είναι κάτι που δεν εξαρτάται μόνο από τον ίδιο.
Λίγο πριν το ξεκίνημα της χθεσινής προπόνησης, πολλοί ήταν αυτοί που ρώτησαν τον Γκαρσία αν αισθάνεται καλύτερα. «Δεν γνωρίζω, θα φανεί μέσα στις επόμενες μέρες. Εγώ θέλω να παίξω όσο τίποτα άλλο» έλεγε ο 31χρονος μέσος, ο οποίος αναμένεται να εξεταστεί την Τετάρτη (25/02) από το ιατρικό τιμ του ΠΑΟΚ για να φανεί ο βαθμός βελτίωσης του τραύματός του.
Ο Γκαρσία, πάντως, σίγουρα δεν υπολογίζεται για τον αγώνα της Κυριακής (01/03) εναντίον του Πανιωνίου στη Νέα Σμύρνη.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 6&catid=24
Οι συνεχείς διακυμάνσεις της απόδοσης των παικτών του ΠΑΟΚ έχει πεισμώσει τον Φερνάντο Σάντος, ο οποίος στην προπόνηση της Τρίτης (24/02) έδωσε εντολή για σπριντ με υψηλή ένταση. Γκάζια από τον Πορτογάλο, ο οποίος βλέπει τον Πάμπλο Γκαρσία να είναι σαν θηρίο στο κλουβί για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. «Θέλω να παίξω» έλεγε ο Ουρουγουανός.
Εχει τρελαθεί ο Σάντος με το σκαμπανέβασμα στην απόδοση των ποδοσφαιριστών του. Στη προπόνηση της Τρίτης (24/02) και ενώ φαινόταν πως το πρόγραμμα τελείωνε, άλλαξε ύφος και έδωσε εντολή στους παίκτες του για σπριντ σε υψηλές εντάσεις, δείγμα ότι πλέον το έχει πάρει πολύ στα σοβαρά και μοναδικός του στόχος είναι να καταλάβουν πως πρέπει να συμπεριφέρονται όπως αρμόζει σε μια μεγάλη και ομάδα.
Ο Σάντος είναι προφανές πως θεωρεί ότι οι μεταπτώσεις στη συνολική απόδοση του Δικεφάλου είναι θέμα διάθεσης των παικτών. Αποδείχτηκε σε μεγάλο βαθμό στους δύο τελευταίους αγώνες. Σε αυτόν εναντίον του Λεβαδειακού, που η ομάδα προερχόταν από τη βαριά ήττα του ΟΑΚΑ, οι παίκτες του μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο δυνατά και πήραν αυτό που ήθελαν με συνοπτικές διαδικασίες. Στον αγώνα με τον Ηρακλή, η ομάδα προερχόμενη από εντυπωσιακή εκτός έδρας νίκη, μπήκε στο γήπεδο χωρίς διάθεση και έπρεπε να πιεστεί πολύ στο τελευταίο εικοσάλεπτο για να πάρει αυτό που έπρεπε.
Ο Πορτογάλος καταλαβαίνει πως αν οι ποδοσφαιριστές του δεν αποβάλουν τη συγκεκριμένη νοοτροπία, δεν θα καταφέρει απολύτως τίποτα στο μέλλον. Η απόδοσή τους πρέπει να σταθεροποιηθεί σε υψηλά επίπεδα, γιατί μόνο έτσι θα μπορεί να απαιτήσει υψηλούς στόχους. Το δυσάρεστο είναι πως το πρόβλημα δεν προκαλείται από συγκεκριμένους παίκτες. Σε κάθε αγώνα εμφανίζεται κάποιος καινούργιος που μπαίνει χαλαρά. Αυτό σημαίνει πως λύση θα δοθεί μόνο εφόσον καταλάβουν όλοι ποιο είναι το συμφέρον του συνόλου.
Γκαρσία: «Οσο τίποτα άλλο...»
Ο Πάμπλο Γκαρσία είναι το κεντρικό πρόσωπο των τελευταίων ημερών, αφού ο τραυματισμός του στον έσω πλάγιο τον καθιστά αμφίβολο για τη μεγάλη ρεβάνς Κυπέλλου εναντίον του Ολυμπιακού την ερχόμενη Τετάρτη (04/01). Ο Ουρουγουανός αμυντικός μέσος δεν θέλει να χάσει τον αγώνα Κυπέλλου, όμως γνωρίζει πως είναι κάτι που δεν εξαρτάται μόνο από τον ίδιο.
Λίγο πριν το ξεκίνημα της χθεσινής προπόνησης, πολλοί ήταν αυτοί που ρώτησαν τον Γκαρσία αν αισθάνεται καλύτερα. «Δεν γνωρίζω, θα φανεί μέσα στις επόμενες μέρες. Εγώ θέλω να παίξω όσο τίποτα άλλο» έλεγε ο 31χρονος μέσος, ο οποίος αναμένεται να εξεταστεί την Τετάρτη (25/02) από το ιατρικό τιμ του ΠΑΟΚ για να φανεί ο βαθμός βελτίωσης του τραύματός του.
Ο Γκαρσία, πάντως, σίγουρα δεν υπολογίζεται για τον αγώνα της Κυριακής (01/03) εναντίον του Πανιωνίου στη Νέα Σμύρνη.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 6&catid=24
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Δυσκολο ματσακι παιδια αλλα φετος ο ΠΑΟΚ μας ειναι για τα δυσκολα
Ελπιζω σε 4-4-2 αλλα μαλλον για 4-5-1 το κοβω με
Χαλκια
--μιρο--κοντρερας---μαλεζα---δαρλα
--σερτζιο---μπαλαφα---βερον---βιερινια
------------σοελεν------------
---------μουσλι----------
Αν παμε σε 4-4-2 τοτε εχουμε χουτο σε θεση του μπαλαφα και λινο στου βιερινια
Ελπιζω σε 4-4-2 αλλα μαλλον για 4-5-1 το κοβω με
Χαλκια
--μιρο--κοντρερας---μαλεζα---δαρλα
--σερτζιο---μπαλαφα---βερον---βιερινια
------------σοελεν------------
---------μουσλι----------
Αν παμε σε 4-4-2 τοτε εχουμε χουτο σε θεση του μπαλαφα και λινο στου βιερινια
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
ο πανιωνιος επαιξε χθες φιλικο με τον εθνικο αστερα ,νικησε 4-1.
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Και εγώ πιστεύω θα παίξουμε με 4-5-1 ντάρλα πίσω και lino μπροστά του λόγο estoyanof κύριος και οι υπόλοιποι είναι λίγο πολύ γνωστοί.Μονο εάν στραβώσει το mats βλέπω να μπαίνει χούτος.
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Θελω στην επιθεση Βιερινια, Λινο, Χουτο, Μουσλιμοβιτς και κορυφη Κοντρερας!
Τα μυαλα μου πονανε!
Τα μυαλα μου πονανε!
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ξεκιναει απο Χ το ματς αλλα το φοβαμαι πολυ, κυριως εμας γιατι ειμαστε πολυ ασταθεις ....... ο Παπασταματης πολυ επικινδυνος ... Και κατι αλλο.. τι λοκοφαρδη ομαδα αυτη η Αεκ...η οποια σε 2 αγωνιστικες λογω προγραμματος (και τοσο μα τοσο σπρωξιμο) μπορει να μας φτασει.....και θα ναι κριμα και αδικο.. 
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Φιλε karabil έσκισες, είσαι ο "πατέρας" του συστήματος 2-3- 4-1.
Θα βάλεις τα γυαλιά σε Μουρίνιο και Φέργιουσον.

Θα βάλεις τα γυαλιά σε Μουρίνιο και Φέργιουσον.
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
ε ναι ρεKostas85 έγραψε:Φιλε karabil έσκισες, είσαι ο "πατέρας" του συστήματος 2-3- 4-1.
Θα βάλεις τα γυαλιά σε Μουρίνιο και Φέργιουσον.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()