Λάμπρος Χούτος

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από pilotos »

Εννοώ η ΠΑΕ, αλλά το προσωποποίησα λίγο παραπάνω για να βγει καλύτερα η αλυσίδα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Δευ 02 Φεβ 2009, 22:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Yiankos »

Χούτε μας μπέρδεψες .. σήκω φύγε καλύτερα! :)
Άβαταρ μέλους
GiGi
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Πέμ 17 Απρ 2008, 15:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη(Μαρτίου),Χαλκιδικη(Παλιούρι)
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από GiGi »

συμπαθειες δεν κρυβονται
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Πολύ μπερδεμα να πούμε η κατάσταση... Αλλα δεν πειράζει ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ :) :) :)
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από eorptol »

καλως τον ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΓΚΟΛ .....
deathmassious
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26

Δημοσίευση από deathmassious »

Μάγκες απ'οτι άκουσα το πρωί στο metropolis τα 200 χιλιάρικα περιλαμβάνουν και το μισθό του Χούτου και την "αποζημίωση" του Νιώνιου.Πολυ καλή τιμή κατα τη γνώμη μου.Αλλά γιατι μόνο 6 μήνες?Μηπως για το καλοκαίρι "μαγειρεύεται" η επιστροφή του ασώτου?Λέω τώρα εγώ...
Άβαταρ μέλους
_sleeper
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 13:40
Τοποθεσία: fuck

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από _sleeper »

σημασία δεν έχει πόσα δώσαμε εμείς, αλλά πόσα θα δώσει αυτός μέσα στο γήπεδο. κ πιστεύω οτι θα είναι αρκετά.

καλώς ήρθες, λοιπόν, ιδιότροπε παικταρά. ελπίζω (κ πιστεύω) οτι εδώ η τρέλα σου θα συμπλεύσει με την τρέλα των υπόλοιπων παοκτσήδων κ θα κάνουμε όμορφα πράγματα, που θα τα θυμόμαστε για καιρό.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από peris »

παιζει να μην πηρε τιποτα ο νιονιος και απλα να βγηκε ετσι για να μην φανει οτι ενεδωσε στην απαιτηση του χουτου..
το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα μαθουμε την αληθεια ποτε αλλα χου γκιβες α φακ στην τελικη για το πως
το θεμα ειναι οτι πλεον ειναι :? οποτε αν και δεν τον ηθελα απο την στιγμη που ανηκει σε εμας ειναι παιδι μας.

καλως ηρθες χουτονελι
παιξε καλα και δεν θα χασεις
Άβαταρ μέλους
stefk79
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 21 Φεβ 2008, 23:10

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από stefk79 »

μάγκες εγώ πιστεύω πως είναι καλή η μεταγραφή
μακάρι να πάρει παιχνίδια κ να βάζει τα γκολάκια του μαζεί με τον μουσλι
καλό δίδυμο.ο ψηλός κ ο κοντός...
επίσης να πω πως η διοίκηση στις μεταγραφές σκέφτεται σωστά κ προσπαθεί να μην ξοδεύει πολλά...τώρα αν είναι 130 ή 160 ή 200 δε θα σκάσουμε κιόλας..

6μηνο κ βλέπουμε.ας παίξει καλά ο λαμπρος κ βλέπουμε.

ΠΑΟΚ είσαι

χουτο γερά και βάλε το γκολάκι με βαζελουα.... :) :)
Άβαταρ μέλους
Betbond
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2008, 09:49
Τοποθεσία: PAOKistan

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Betbond »

Η ΠΑΕ Πανιώνιος ανακοινώνει την μετεγγραφή του ποδοσφαιριστή Λάμπρου Χούτου στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Το έσοδο της μετεγγραφής για την ΠΑΕ Πανιώνιος ανέρχεται στις 200.000 ευρώ συνυπολογίζοντας το τίμημα που θα καταβάλει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ καθώς επίσης και την αποζημίωση του Λάμπρου Χούτου.

Ευχόμαστε στον Λάμπρο να αποδώσει τα μέγιστα και να αναδείξει το πλούσιο ταλέντο του στο νέο σταθμό της καριέρας του. Ελπίζουμε να ασχοληθεί μόνο με τον ρόλο του ως ποδοσφαιριστής, έχοντας ίσα δικαιώματα με τους συμπαίκτες του, κάτι που τη φετινή αγωνιστική περίοδο (με μεγαλύτερη ευθύνη του Προέδρου και μικρότερη του Λάμπρου) δεν ίσχυσε, με συνέπεια να φτάσουμε σήμερα σε αυτή τη μη αναστρέψιμη κατάσταση.

source: pgss.gr (official site of Panionios PAE)

:?
Άβαταρ μέλους
Betbond
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2008, 09:49
Τοποθεσία: PAOKistan

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Betbond »

Ο Αχιλλέας Μπέος μιλώντας στο Ραδιο Μέτροσπορ - Μετράει στα σπορ της Θεσσαλονίκης, σχολίασε και τη μεταγραφή του Λάμπρου Χούτου στον ΠΑΟΚ: «Στην Ιταλία υπάρχουν πολλά τσίρκα. Ας πάνε ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας να πάρουν ένα θηριοδαμαστή, γιατί ο Χούτος μπορεί να είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής, αλλά ο χαρακτήρας του ίδιου και του πατέρα του, είναι για να τρώνε ξύλο τρεις φορές τη μέρα, πρωί μεσημέρι και βράδυ. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ. Αυτό θα γίνει αν παίξει μπάλα και δεν κοιτάξει άλλα πράγματα, όπως έκανε στις άλλες ομάδες που αγωνίστηκε. Ένας ποδοσφαιριστής δε γίνεται μόνο από το ταλέντο του, αλλά και από το χαρακτήρα του. Όλα ξεκινάνε από τον πατέρα του και καταλήγουν σ΄ αυτόν. Αν οι παράγοντες του ΠΑΟΚ έχουν τον τρόπο να του δώσουν να καταλάβει πως ήρθε να παίξει μπάλα σε μία ομάδα που υπάρχουν 25 ίδιοι ποδοσφαιριστές και δεν είναι ο ίδιος κάτι το ξεχωριστό, τότε θα βοηθήσει».

Πηγή: Ραδιο Μέτροσπορ - Μετράει στα σπορ

:?
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από adam04 »

O Xουτος ειναι παιχταρας.

Θελει να μεινει στον ΠΑΟΚ;Πρεπει να βγαλει ματια.
Θελει να παει εξωτερικο;Πρεπει να βγαλει ματια.
Θελει να αποδειξη κατι;Η Τουμπα ειναι ο καλυτερος χωρος.
Άβαταρ μέλους
simosdr
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 11:23
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΠΛΑΤΑΝΙΑ

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από simosdr »

Ηρθε η ΜΠΛΕ καρτα του Χουτου ?? :) :)
Άβαταρ μέλους
Betbond
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2008, 09:49
Τοποθεσία: PAOKistan

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Betbond »

Πάντως δεν ξέρω αν αυτό σημαινει κάτι ή αν εγώ είμαι απλά ένας ρομαντικός.
Βλέπω ότι το θέμα για τον θάνατο του ανθρώπου που αφιέρωσε τη ζωή του στον ΠΑΟΚ, του Γ Παντελάκη, έχει τα μισά χιτς από το θέμα της μεταγραφής του Χούτου.
Προφανώς η ζωή συνεχίζεται. Προφανώς οι τωρινοί δεν έξησαν την εποχή του Παντελάκη. Αυτά τα πανηγύρια που τώρα κάνουμε, επί εποχής Παντελάκη γίνονταν μόνο αν ο ΠΑΟΚ έπερνε το πρωτάθλημα. Διότι εκείνα τα χρόναι ο ΠΑΟΚτσής πανηγύριζε μόνο αν έπαιρνε το πρωτάθλημα (αν έπαιρνε το κύπελλο, γελούσε κάπως...).
Τέλος πάντων είναι κι αυτό μια από τις απογοητεύσεις της εποχής.
Δεν γράφω άλλο για σήμερα.
Απλώς θα κυτάξω το σήμερα με το βλέμα στο αύριο, χωρίς η αδιαφορία των αδελφών μου να με δεσμεύει να αρνηθώ το χθές.
:?
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από pyrgioths »

ρε καλωστο παιδι!!!
50000 ή 150000 δωσαμε τελικα???????????
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”