Λάμπρος Χούτος
Re: Λάμπρος Χούτος
Εννοώ η ΠΑΕ, αλλά το προσωποποίησα λίγο παραπάνω για να βγει καλύτερα η αλυσίδα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Δευ 02 Φεβ 2009, 22:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
-
deathmassious
- Δημοσιεύσεις: 1047
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26
Re: Λάμπρος Χούτος
σημασία δεν έχει πόσα δώσαμε εμείς, αλλά πόσα θα δώσει αυτός μέσα στο γήπεδο. κ πιστεύω οτι θα είναι αρκετά.
καλώς ήρθες, λοιπόν, ιδιότροπε παικταρά. ελπίζω (κ πιστεύω) οτι εδώ η τρέλα σου θα συμπλεύσει με την τρέλα των υπόλοιπων παοκτσήδων κ θα κάνουμε όμορφα πράγματα, που θα τα θυμόμαστε για καιρό.
καλώς ήρθες, λοιπόν, ιδιότροπε παικταρά. ελπίζω (κ πιστεύω) οτι εδώ η τρέλα σου θα συμπλεύσει με την τρέλα των υπόλοιπων παοκτσήδων κ θα κάνουμε όμορφα πράγματα, που θα τα θυμόμαστε για καιρό.
Re: Λάμπρος Χούτος
παιζει να μην πηρε τιποτα ο νιονιος και απλα να βγηκε ετσι για να μην φανει οτι ενεδωσε στην απαιτηση του χουτου..
το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα μαθουμε την αληθεια ποτε αλλα χου γκιβες α φακ στην τελικη για το πως
το θεμα ειναι οτι πλεον ειναι
οποτε αν και δεν τον ηθελα απο την στιγμη που ανηκει σε εμας ειναι παιδι μας.
καλως ηρθες χουτονελι
παιξε καλα και δεν θα χασεις
το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα μαθουμε την αληθεια ποτε αλλα χου γκιβες α φακ στην τελικη για το πως
το θεμα ειναι οτι πλεον ειναι
καλως ηρθες χουτονελι
παιξε καλα και δεν θα χασεις
Re: Λάμπρος Χούτος
μάγκες εγώ πιστεύω πως είναι καλή η μεταγραφή
μακάρι να πάρει παιχνίδια κ να βάζει τα γκολάκια του μαζεί με τον μουσλι
καλό δίδυμο.ο ψηλός κ ο κοντός...
επίσης να πω πως η διοίκηση στις μεταγραφές σκέφτεται σωστά κ προσπαθεί να μην ξοδεύει πολλά...τώρα αν είναι 130 ή 160 ή 200 δε θα σκάσουμε κιόλας..
6μηνο κ βλέπουμε.ας παίξει καλά ο λαμπρος κ βλέπουμε.
ΠΑΟΚ είσαι
χουτο γερά και βάλε το γκολάκι με βαζελουα....

μακάρι να πάρει παιχνίδια κ να βάζει τα γκολάκια του μαζεί με τον μουσλι
καλό δίδυμο.ο ψηλός κ ο κοντός...
επίσης να πω πως η διοίκηση στις μεταγραφές σκέφτεται σωστά κ προσπαθεί να μην ξοδεύει πολλά...τώρα αν είναι 130 ή 160 ή 200 δε θα σκάσουμε κιόλας..
6μηνο κ βλέπουμε.ας παίξει καλά ο λαμπρος κ βλέπουμε.
ΠΑΟΚ είσαι
χουτο γερά και βάλε το γκολάκι με βαζελουα....
Re: Λάμπρος Χούτος
Η ΠΑΕ Πανιώνιος ανακοινώνει την μετεγγραφή του ποδοσφαιριστή Λάμπρου Χούτου στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Το έσοδο της μετεγγραφής για την ΠΑΕ Πανιώνιος ανέρχεται στις 200.000 ευρώ συνυπολογίζοντας το τίμημα που θα καταβάλει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ καθώς επίσης και την αποζημίωση του Λάμπρου Χούτου.
Ευχόμαστε στον Λάμπρο να αποδώσει τα μέγιστα και να αναδείξει το πλούσιο ταλέντο του στο νέο σταθμό της καριέρας του. Ελπίζουμε να ασχοληθεί μόνο με τον ρόλο του ως ποδοσφαιριστής, έχοντας ίσα δικαιώματα με τους συμπαίκτες του, κάτι που τη φετινή αγωνιστική περίοδο (με μεγαλύτερη ευθύνη του Προέδρου και μικρότερη του Λάμπρου) δεν ίσχυσε, με συνέπεια να φτάσουμε σήμερα σε αυτή τη μη αναστρέψιμη κατάσταση.
source: pgss.gr (official site of Panionios PAE)

Ευχόμαστε στον Λάμπρο να αποδώσει τα μέγιστα και να αναδείξει το πλούσιο ταλέντο του στο νέο σταθμό της καριέρας του. Ελπίζουμε να ασχοληθεί μόνο με τον ρόλο του ως ποδοσφαιριστής, έχοντας ίσα δικαιώματα με τους συμπαίκτες του, κάτι που τη φετινή αγωνιστική περίοδο (με μεγαλύτερη ευθύνη του Προέδρου και μικρότερη του Λάμπρου) δεν ίσχυσε, με συνέπεια να φτάσουμε σήμερα σε αυτή τη μη αναστρέψιμη κατάσταση.
source: pgss.gr (official site of Panionios PAE)
Re: Λάμπρος Χούτος
Ο Αχιλλέας Μπέος μιλώντας στο Ραδιο Μέτροσπορ - Μετράει στα σπορ της Θεσσαλονίκης, σχολίασε και τη μεταγραφή του Λάμπρου Χούτου στον ΠΑΟΚ: «Στην Ιταλία υπάρχουν πολλά τσίρκα. Ας πάνε ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας να πάρουν ένα θηριοδαμαστή, γιατί ο Χούτος μπορεί να είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής, αλλά ο χαρακτήρας του ίδιου και του πατέρα του, είναι για να τρώνε ξύλο τρεις φορές τη μέρα, πρωί μεσημέρι και βράδυ. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ. Αυτό θα γίνει αν παίξει μπάλα και δεν κοιτάξει άλλα πράγματα, όπως έκανε στις άλλες ομάδες που αγωνίστηκε. Ένας ποδοσφαιριστής δε γίνεται μόνο από το ταλέντο του, αλλά και από το χαρακτήρα του. Όλα ξεκινάνε από τον πατέρα του και καταλήγουν σ΄ αυτόν. Αν οι παράγοντες του ΠΑΟΚ έχουν τον τρόπο να του δώσουν να καταλάβει πως ήρθε να παίξει μπάλα σε μία ομάδα που υπάρχουν 25 ίδιοι ποδοσφαιριστές και δεν είναι ο ίδιος κάτι το ξεχωριστό, τότε θα βοηθήσει».
Πηγή: Ραδιο Μέτροσπορ - Μετράει στα σπορ

Πηγή: Ραδιο Μέτροσπορ - Μετράει στα σπορ
Re: Λάμπρος Χούτος
O Xουτος ειναι παιχταρας.
Θελει να μεινει στον ΠΑΟΚ;Πρεπει να βγαλει ματια.
Θελει να παει εξωτερικο;Πρεπει να βγαλει ματια.
Θελει να αποδειξη κατι;Η Τουμπα ειναι ο καλυτερος χωρος.
Θελει να μεινει στον ΠΑΟΚ;Πρεπει να βγαλει ματια.
Θελει να παει εξωτερικο;Πρεπει να βγαλει ματια.
Θελει να αποδειξη κατι;Η Τουμπα ειναι ο καλυτερος χωρος.
Re: Λάμπρος Χούτος
Πάντως δεν ξέρω αν αυτό σημαινει κάτι ή αν εγώ είμαι απλά ένας ρομαντικός.
Βλέπω ότι το θέμα για τον θάνατο του ανθρώπου που αφιέρωσε τη ζωή του στον ΠΑΟΚ, του Γ Παντελάκη, έχει τα μισά χιτς από το θέμα της μεταγραφής του Χούτου.
Προφανώς η ζωή συνεχίζεται. Προφανώς οι τωρινοί δεν έξησαν την εποχή του Παντελάκη. Αυτά τα πανηγύρια που τώρα κάνουμε, επί εποχής Παντελάκη γίνονταν μόνο αν ο ΠΑΟΚ έπερνε το πρωτάθλημα. Διότι εκείνα τα χρόναι ο ΠΑΟΚτσής πανηγύριζε μόνο αν έπαιρνε το πρωτάθλημα (αν έπαιρνε το κύπελλο, γελούσε κάπως...).
Τέλος πάντων είναι κι αυτό μια από τις απογοητεύσεις της εποχής.
Δεν γράφω άλλο για σήμερα.
Απλώς θα κυτάξω το σήμερα με το βλέμα στο αύριο, χωρίς η αδιαφορία των αδελφών μου να με δεσμεύει να αρνηθώ το χθές.

Βλέπω ότι το θέμα για τον θάνατο του ανθρώπου που αφιέρωσε τη ζωή του στον ΠΑΟΚ, του Γ Παντελάκη, έχει τα μισά χιτς από το θέμα της μεταγραφής του Χούτου.
Προφανώς η ζωή συνεχίζεται. Προφανώς οι τωρινοί δεν έξησαν την εποχή του Παντελάκη. Αυτά τα πανηγύρια που τώρα κάνουμε, επί εποχής Παντελάκη γίνονταν μόνο αν ο ΠΑΟΚ έπερνε το πρωτάθλημα. Διότι εκείνα τα χρόναι ο ΠΑΟΚτσής πανηγύριζε μόνο αν έπαιρνε το πρωτάθλημα (αν έπαιρνε το κύπελλο, γελούσε κάπως...).
Τέλος πάντων είναι κι αυτό μια από τις απογοητεύσεις της εποχής.
Δεν γράφω άλλο για σήμερα.
Απλώς θα κυτάξω το σήμερα με το βλέμα στο αύριο, χωρίς η αδιαφορία των αδελφών μου να με δεσμεύει να αρνηθώ το χθές.