Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Νομίζω έχει ξαναγίνει αυτό με Σπαρτάκ τρναβα με λουκας το 2015 που φορέσαμε άλλη φανέλα από τις επίσημες 2015-2016 . Θυμάμαι μια με πολλές ρίγες και κόκκινο το μακρον στο ευρωπαϊκό και μετά στην σεζόν μια με 2 μεγάλες ρίγες (χρονια Μπερμπάτοφ)
Αλλά δεν είμαι 100 % σίγουρος .
Ιβαν από τότε ήθελες να μας παρατήσεις σε έπιασα εγώ
Αλλά δεν είμαι 100 % σίγουρος .
Ιβαν από τότε ήθελες να μας παρατήσεις σε έπιασα εγώ
- milhouse777
- Δημοσιεύσεις: 393
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Οχι. ειναι σε χρηματα. Δεν ειμαστε ο ποσειδωνας μηχανιωνας. Κανονικα πληρωνει η εταιρια. Διαφημιζεται απο τον ΠΑΟΚ πιο πολυ απο καθε εταιρια, δεν γινεται να την πληρωνει η ομαδα. Σκεφτειτε με λιγη απλη λογικη. Οπως πληρωνει η στοιχημαν, η car , ετσι και η μακρον.delos15 έγραψε:επι της ουσιας τα ποσά που αναφέρει ο millhouse ειναι σε είδος .
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Φίλε ίσως έχεις λίγο (πολύ λίγο ) δίκαιοmilhouse777 έγραψε:Οχι. ειναι σε χρηματα. Δεν ειμαστε ο ποσειδωνας μηχανιωνας. Κανονικα πληρωνει η εταιρια. Διαφημιζεται απο τον ΠΑΟΚ πιο πολυ απο καθε εταιρια, δεν γινεται να την πληρωνει η ομαδα. Σκεφτειτε με λιγη απλη λογικη. Οπως πληρωνει η στοιχημαν, η car , ετσι και η μακρον.delos15 έγραψε:επι της ουσιας τα ποσά που αναφέρει ο millhouse ειναι σε είδος .
Αλλά ξέρεις αν είναι από την macron και μετά έτσι ;γιατί με Nike και της άλλες 100% πληρώναμε !!
-
montekristo
- Δημοσιεύσεις: 3990
- Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Εγω παλι εχω αρχισει και φοβαμαι μηπως
εως κι αυτη η macron εγινε κανενα γραναζι
της μηχανης που κυνηγαει τον ΠΑΟΚ μας
κι ολα αυτα τα κανουνε επιτηδες ωστε να
μας δημιουργησουν ανακατωσουρα πριν
τους σημαντικους ευρωπαικους αγωνες μας!
εως κι αυτη η macron εγινε κανενα γραναζι
της μηχανης που κυνηγαει τον ΠΑΟΚ μας
κι ολα αυτα τα κανουνε επιτηδες ωστε να
μας δημιουργησουν ανακατωσουρα πριν
τους σημαντικους ευρωπαικους αγωνες μας!
- milhouse777
- Δημοσιεύσεις: 393
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Απο τα μαυρα χρονια του μπατατουδη,που γνωριζω, παιρνουμε χρηματα. η κατασταση με nike ηταν ιδιαιτερη γιατι ειχε συνφωνησει με τον ΠΑΟΚ να εχει προιοντα σε καθε καταστημα της, κατι που δεν ειχε τηρησει κ ετσι το διαλυσαμε.pagotatzis έγραψε:Φίλε ίσως έχεις λίγο (πολύ λίγο ) δίκαιοmilhouse777 έγραψε:Οχι. ειναι σε χρηματα. Δεν ειμαστε ο ποσειδωνας μηχανιωνας. Κανονικα πληρωνει η εταιρια. Διαφημιζεται απο τον ΠΑΟΚ πιο πολυ απο καθε εταιρια, δεν γινεται να την πληρωνει η ομαδα. Σκεφτειτε με λιγη απλη λογικη. Οπως πληρωνει η στοιχημαν, η car , ετσι και η μακρον.delos15 έγραψε:επι της ουσιας τα ποσά που αναφέρει ο millhouse ειναι σε είδος .
Αλλά ξέρεις αν είναι από την macron και μετά έτσι ;γιατί με Nike και της άλλες 100% πληρώναμε !!
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ναι αλλά τότε ήταν η πρώτη χρονιά της macron και στα γρήγορα φορέσαμε teamwear καταλόγου.DamoN έγραψε:Νομίζω έχει ξαναγίνει αυτό με Σπαρτάκ τρναβα με λουκας το 2015 που φορέσαμε άλλη φανέλα από τις επίσημες 2015-2016 . Θυμάμαι μια με πολλές ρίγες και κόκκινο το μακρον στο ευρωπαϊκό και μετά στην σεζόν μια με 2 μεγάλες ρίγες (χρονια Μπερμπάτοφ)
Αλλά δεν είμαι 100 % σίγουρος .
Ιβαν από τότε ήθελες να μας παρατήσεις σε έπιασα εγώ
Η macron σε συνεργασία με τον ΠΑΟΚ που συζητάνε λεπτομέρειες-πινελιές βγάζουν τα σχέδια , τώρα αν καθυστέρησαν όπως ειπώθηκε επειδή η συμφωνία ψιλοάργησε να ανανεωθεί μάλλον ακούγεται πιθανό.
Αν είναι έτοιμες πάντως είναι αστεία δικαιολογία ότι δεν έγινε η παραγγελία.
Ας στέλνανε 50 φανέλες για την ομάδα κι ας μην είχε η μπουτίκ κλάιν.
Φανελάρα πάντως η περσινή μη παραπονιέστε
Με Μπάτμαν αλλάζαμε στη μέση της χρονιάς
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Στο τοπικ του Σαματα...ενα παλικαρι ανεβασε μια φωτο με τον Σαματα να φοραει μια ασπρη...η περσινη δεν ειναι ....
Προπονησης μπλουζες εχω αγορασει απ την μπουτικ και δεν εχουν τον χορηγο...μηπως ειναι η καινουργια;;
Στην μπουτικ η συγκεκριμενη δεν υπαρχει πουθενα...
Προπονησης μπλουζες εχω αγορασει απ την μπουτικ και δεν εχουν τον χορηγο...μηπως ειναι η καινουργια;;
Στην μπουτικ η συγκεκριμενη δεν υπαρχει πουθενα...
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Εκεί ήταν το ποιντ μου . Για να μην φορέσουμε καταλόγου μέχρι να γίνουν φοράμε τις ίδιες με περυσι αφού τις έχουμε .fossa έγραψε:Ναι αλλά τότε ήταν η πρώτη χρονιά της macron και στα γρήγορα φορέσαμε teamwear καταλόγου.DamoN έγραψε:Νομίζω έχει ξαναγίνει αυτό με Σπαρτάκ τρναβα με λουκας το 2015 που φορέσαμε άλλη φανέλα από τις επίσημες 2015-2016 . Θυμάμαι μια με πολλές ρίγες και κόκκινο το μακρον στο ευρωπαϊκό και μετά στην σεζόν μια με 2 μεγάλες ρίγες (χρονια Μπερμπάτοφ)
Αλλά δεν είμαι 100 % σίγουρος .
Ιβαν από τότε ήθελες να μας παρατήσεις σε έπιασα εγώ
Η macron σε συνεργασία με τον ΠΑΟΚ που συζητάνε λεπτομέρειες-πινελιές βγάζουν τα σχέδια , τώρα αν καθυστέρησαν όπως ειπώθηκε επειδή η συμφωνία ψιλοάργησε να ανανεωθεί μάλλον ακούγεται πιθανό.
Αν είναι έτοιμες πάντως είναι αστεία δικαιολογία ότι δεν έγινε η παραγγελία.
Ας στέλνανε 50 φανέλες για την ομάδα κι ας μην είχε η μπουτίκ κλάιν.
Φανελάρα πάντως η περσινή μη παραπονιέστε![]()
Με Μπάτμαν αλλάζαμε στη μέση της χρονιάς
Μπορεί Κάτι τέτοιο να παίχτηκε γιατί άργησες η ανανέωση . Κλάιν δηλαδή και γούρικη ,παπαδες νομίζω κάναμε στα προκριματικά εκείνη την χρονια
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2848
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Οι αρδ δεν έχουν τι να γράψουν πετάνε μια μαλ..α τσιμπάτε κάποιοι σαν τρελοί λες και ήρθε το τέλος του κόσμου και μετά από δυο ώρες ανεβάζουν άρθρο οτι λύθηκε το θέμα ..Πως σας φαίνεται αυτό για σενάριο;
Αν υπάρχει ένας που να θεωρεί οτι όντως υπήρχε θέμα τόσο σοβαρό και δεν λυνόταν τόσο καιρό αλλά μόλις το πε ο βασιλόπουλος σήκωσε η ΠΑΕ το τηλέφωνο και το έλυσε αμέσως ,Ε μάλλον γουστάρει την ίντριγκα πιο πολύ απ την ομάδα..
Αν υπάρχει ένας που να θεωρεί οτι όντως υπήρχε θέμα τόσο σοβαρό και δεν λυνόταν τόσο καιρό αλλά μόλις το πε ο βασιλόπουλος σήκωσε η ΠΑΕ το τηλέφωνο και το έλυσε αμέσως ,Ε μάλλον γουστάρει την ίντριγκα πιο πολύ απ την ομάδα..
-
montekristo
- Δημοσιεύσεις: 3990
- Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Στη μπουτίκ της προπόνησης δεν έχουν χορηγό.psykoman έγραψε:Στο τοπικ του Σαματα...ενα παλικαρι ανεβασε μια φωτο με τον Σαματα να φοραει μια ασπρη...η περσινη δεν ειναι ....
Προπονησης μπλουζες εχω αγορασει απ την μπουτικ και δεν εχουν τον χορηγο...μηπως ειναι η καινουργια;;
Στην μπουτικ η συγκεκριμενη δεν υπαρχει πουθενα...
Προπονητική είναι τις φοράει απ'τη πρώτη προπόνηση ο ΠΑΟΚ και είναι σχέδιο 2 χρόνων.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Είναι σχέδιο καταλόγου της Macron που μοιάζει με τα προπονητικά που είχαμε πριν κανα δυο σεζόν. Μάλλον ξέμειναν από παλιότερα και τα χρησιμοποιούν μέχρι να έρθουν τα καινούρια - στην Ολλανδία πχ είχαμε τα περσινά.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46