Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από DamoN »

Νομίζω έχει ξαναγίνει αυτό με Σπαρτάκ τρναβα με λουκας το 2015 που φορέσαμε άλλη φανέλα από τις επίσημες 2015-2016 . Θυμάμαι μια με πολλές ρίγες και κόκκινο το μακρον στο ευρωπαϊκό και μετά στην σεζόν μια με 2 μεγάλες ρίγες (χρονια Μπερμπάτοφ)
Αλλά δεν είμαι 100 % σίγουρος .
Ιβαν από τότε ήθελες να μας παρατήσεις σε έπιασα εγώ
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από delos15 »

επι της ουσιας τα ποσά που αναφέρει ο millhouse ειναι σε είδος .
Άβαταρ μέλους
milhouse777
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από milhouse777 »

delos15 έγραψε:επι της ουσιας τα ποσά που αναφέρει ο millhouse ειναι σε είδος .
Οχι. ειναι σε χρηματα. Δεν ειμαστε ο ποσειδωνας μηχανιωνας. Κανονικα πληρωνει η εταιρια. Διαφημιζεται απο τον ΠΑΟΚ πιο πολυ απο καθε εταιρια, δεν γινεται να την πληρωνει η ομαδα. Σκεφτειτε με λιγη απλη λογικη. Οπως πληρωνει η στοιχημαν, η car , ετσι και η μακρον.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pagotatzis »

milhouse777 έγραψε:
delos15 έγραψε:επι της ουσιας τα ποσά που αναφέρει ο millhouse ειναι σε είδος .
Οχι. ειναι σε χρηματα. Δεν ειμαστε ο ποσειδωνας μηχανιωνας. Κανονικα πληρωνει η εταιρια. Διαφημιζεται απο τον ΠΑΟΚ πιο πολυ απο καθε εταιρια, δεν γινεται να την πληρωνει η ομαδα. Σκεφτειτε με λιγη απλη λογικη. Οπως πληρωνει η στοιχημαν, η car , ετσι και η μακρον.
Φίλε ίσως έχεις λίγο (πολύ λίγο ) δίκαιο
Αλλά ξέρεις αν είναι από την macron και μετά έτσι ;γιατί με Nike και της άλλες 100% πληρώναμε !!
montekristo
Δημοσιεύσεις: 3990
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από montekristo »

Εγω παλι εχω αρχισει και φοβαμαι μηπως
εως κι αυτη η macron εγινε κανενα γραναζι
της μηχανης που κυνηγαει τον ΠΑΟΚ μας
κι ολα αυτα τα κανουνε επιτηδες ωστε να
μας δημιουργησουν ανακατωσουρα πριν
τους σημαντικους ευρωπαικους αγωνες μας!
Άβαταρ μέλους
milhouse777
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από milhouse777 »

pagotatzis έγραψε:
milhouse777 έγραψε:
delos15 έγραψε:επι της ουσιας τα ποσά που αναφέρει ο millhouse ειναι σε είδος .
Οχι. ειναι σε χρηματα. Δεν ειμαστε ο ποσειδωνας μηχανιωνας. Κανονικα πληρωνει η εταιρια. Διαφημιζεται απο τον ΠΑΟΚ πιο πολυ απο καθε εταιρια, δεν γινεται να την πληρωνει η ομαδα. Σκεφτειτε με λιγη απλη λογικη. Οπως πληρωνει η στοιχημαν, η car , ετσι και η μακρον.
Φίλε ίσως έχεις λίγο (πολύ λίγο ) δίκαιο
Αλλά ξέρεις αν είναι από την macron και μετά έτσι ;γιατί με Nike και της άλλες 100% πληρώναμε !!
Απο τα μαυρα χρονια του μπατατουδη,που γνωριζω, παιρνουμε χρηματα. η κατασταση με nike ηταν ιδιαιτερη γιατι ειχε συνφωνησει με τον ΠΑΟΚ να εχει προιοντα σε καθε καταστημα της, κατι που δεν ειχε τηρησει κ ετσι το διαλυσαμε.
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

DamoN έγραψε:Νομίζω έχει ξαναγίνει αυτό με Σπαρτάκ τρναβα με λουκας το 2015 που φορέσαμε άλλη φανέλα από τις επίσημες 2015-2016 . Θυμάμαι μια με πολλές ρίγες και κόκκινο το μακρον στο ευρωπαϊκό και μετά στην σεζόν μια με 2 μεγάλες ρίγες (χρονια Μπερμπάτοφ)
Αλλά δεν είμαι 100 % σίγουρος .
Ιβαν από τότε ήθελες να μας παρατήσεις σε έπιασα εγώ
Ναι αλλά τότε ήταν η πρώτη χρονιά της macron και στα γρήγορα φορέσαμε teamwear καταλόγου.
Η macron σε συνεργασία με τον ΠΑΟΚ που συζητάνε λεπτομέρειες-πινελιές βγάζουν τα σχέδια , τώρα αν καθυστέρησαν όπως ειπώθηκε επειδή η συμφωνία ψιλοάργησε να ανανεωθεί μάλλον ακούγεται πιθανό.
Αν είναι έτοιμες πάντως είναι αστεία δικαιολογία ότι δεν έγινε η παραγγελία.
Ας στέλνανε 50 φανέλες για την ομάδα κι ας μην είχε η μπουτίκ κλάιν.
Φανελάρα πάντως η περσινή μη παραπονιέστε 8-)
Με Μπάτμαν αλλάζαμε στη μέση της χρονιάς :lol:
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3867
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από psykoman »

Στο τοπικ του Σαματα...ενα παλικαρι ανεβασε μια φωτο με τον Σαματα να φοραει μια ασπρη...η περσινη δεν ειναι ....
Προπονησης μπλουζες εχω αγορασει απ την μπουτικ και δεν εχουν τον χορηγο...μηπως ειναι η καινουργια;;

Στην μπουτικ η συγκεκριμενη δεν υπαρχει πουθενα...
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από DamoN »

fossa έγραψε:
DamoN έγραψε:Νομίζω έχει ξαναγίνει αυτό με Σπαρτάκ τρναβα με λουκας το 2015 που φορέσαμε άλλη φανέλα από τις επίσημες 2015-2016 . Θυμάμαι μια με πολλές ρίγες και κόκκινο το μακρον στο ευρωπαϊκό και μετά στην σεζόν μια με 2 μεγάλες ρίγες (χρονια Μπερμπάτοφ)
Αλλά δεν είμαι 100 % σίγουρος .
Ιβαν από τότε ήθελες να μας παρατήσεις σε έπιασα εγώ
Ναι αλλά τότε ήταν η πρώτη χρονιά της macron και στα γρήγορα φορέσαμε teamwear καταλόγου.
Η macron σε συνεργασία με τον ΠΑΟΚ που συζητάνε λεπτομέρειες-πινελιές βγάζουν τα σχέδια , τώρα αν καθυστέρησαν όπως ειπώθηκε επειδή η συμφωνία ψιλοάργησε να ανανεωθεί μάλλον ακούγεται πιθανό.
Αν είναι έτοιμες πάντως είναι αστεία δικαιολογία ότι δεν έγινε η παραγγελία.
Ας στέλνανε 50 φανέλες για την ομάδα κι ας μην είχε η μπουτίκ κλάιν.
Φανελάρα πάντως η περσινή μη παραπονιέστε 8-)
Με Μπάτμαν αλλάζαμε στη μέση της χρονιάς :lol:
Εκεί ήταν το ποιντ μου . Για να μην φορέσουμε καταλόγου μέχρι να γίνουν φοράμε τις ίδιες με περυσι αφού τις έχουμε .
Μπορεί Κάτι τέτοιο να παίχτηκε γιατί άργησες η ανανέωση . Κλάιν δηλαδή και γούρικη ,παπαδες νομίζω κάναμε στα προκριματικά εκείνη την χρονια
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2848
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Dimitrisou »

Οι αρδ δεν έχουν τι να γράψουν πετάνε μια μαλ..α τσιμπάτε κάποιοι σαν τρελοί λες και ήρθε το τέλος του κόσμου και μετά από δυο ώρες ανεβάζουν άρθρο οτι λύθηκε το θέμα ..Πως σας φαίνεται αυτό για σενάριο;
Αν υπάρχει ένας που να θεωρεί οτι όντως υπήρχε θέμα τόσο σοβαρό και δεν λυνόταν τόσο καιρό αλλά μόλις το πε ο βασιλόπουλος σήκωσε η ΠΑΕ το τηλέφωνο και το έλυσε αμέσως ,Ε μάλλον γουστάρει την ίντριγκα πιο πολύ απ την ομάδα..
montekristo
Δημοσιεύσεις: 3990
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από montekristo »

Ενταξει σωθηκαμε.-
Ληξις συναγερμου!
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

psykoman έγραψε:Στο τοπικ του Σαματα...ενα παλικαρι ανεβασε μια φωτο με τον Σαματα να φοραει μια ασπρη...η περσινη δεν ειναι ....
Προπονησης μπλουζες εχω αγορασει απ την μπουτικ και δεν εχουν τον χορηγο...μηπως ειναι η καινουργια;;

Στην μπουτικ η συγκεκριμενη δεν υπαρχει πουθενα...
Στη μπουτίκ της προπόνησης δεν έχουν χορηγό.
Προπονητική είναι τις φοράει απ'τη πρώτη προπόνηση ο ΠΑΟΚ και είναι σχέδιο 2 χρόνων.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Είναι σχέδιο καταλόγου της Macron που μοιάζει με τα προπονητικά που είχαμε πριν κανα δυο σεζόν. Μάλλον ξέμειναν από παλιότερα και τα χρησιμοποιούν μέχρι να έρθουν τα καινούρια - στην Ολλανδία πχ είχαμε τα περσινά.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gergeo4 »

ποιος/οι πρωτοεβγαλαν την ειδηση για τις φανελες;
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Ο Βασιλόπουλος στο City και μετά "επιβεβαίωσε" κι ο κόλκας στην επόμενη εκπομπή.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”