Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αν μπει και ο Τζίμαρος στην Εθνική (και ο Κωστούλας), τότε ποιος μας πιάνει ....
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Billpaok666 έγραψε:Ψαγμένο ως συνήθως σχόλιοPAOK_Antarctica έγραψε:Δλδ παντού πρέπει να βάλετε την μιζέρια σας ρε πστ μου
Ευχαριστώ αλλά κι η μαλακια σου καλή ήταν.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106598
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Να μας πει ο γιατρός τι θα κάνει ο ΠΑΟΚ σε μια εβδομάδα.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Σωστά με έμφαση στην κατακλείδαrenegade έγραψε:Εν τω μεταξύ η εθνική στο πρώτο 45λεπτο δεν ήτανε καθόλου καλή. Κάναμε πάρα πολλά λάθη ενώ χανόμασταν αρκετές φορές τακτικά.
Αλατογαμημένο το ταλέντο για αυτό πλέον πληρώνεται με δεκάδες εκατομμύρια , γιατί σε ένα άθλημα στιγμών αρκεί μία έμπνευση ενός ταλαντούχου παίκτη να αλλάξει τις ισορροπίες...όπως και έγινε σήμερα
Πιστεύω ότι το σημερινό μάτς είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο θα επηρεάσει πάρα πολύ την ομάδα μας
-
Billpaok666
- Δημοσιεύσεις: 376
- Εγγραφή: Πέμ 19 Δεκ 2024, 18:19
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η δική σου εκτός συναγωνισμού όπως πάντα.PAOK_Antarctica έγραψε:Billpaok666 έγραψε:Ψαγμένο ως συνήθως σχόλιοPAOK_Antarctica έγραψε:Δλδ παντού πρέπει να βάλετε την μιζέρια σας ρε πστ μου
Ευχαριστώ αλλά κι η μαλακια σου καλή ήταν.
Χαρακτηριζεις όσους εκ του αποτελέσματος έχουν δίκιο, σαν μιζερους.
Σε αφήνω στην κρίση των μιζερων....
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Called itΓερασίμου έγραψε:Ενδεκάδα Κυριακής:
Τζολάκης, Βαγιανίδης, Γιαννούλης, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Μουζακίτης, Ζαφείρης, Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Παυλίδης και Τζόλης. Αν δεν μας πηγαίνει δοκάρι και έξω από το 1΄-90+΄, σκορ 0-3 και οι ξυλοκόποι τραβάνε στα Highlands, στα κάστρα και στη λίμνη Lochness, μπας και βρούνε τη Νέστι.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η απολογητές της Θλιβερής Πολιτικής Πωλήσεων Ταλέντων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ βρωμίζουν και το τόπικ της Εθνικής Ελλάδας.
Τέλος πάντων.
Μεγάλη χαρά να βλέπεις τα ΠΑΟΚτσάκια να διαπρέπουν με τη Γαλανόλευκη.
Φοβικός αυτός ο Προπονητής? Μα.....
Πως είναι Φοβικός ένας Προπονητής που βάζει Καρέτσα και Μουζακίτη 2 ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ 17 και 18 χρονών αντίστοιχα και άλλους μικρούς, αφήνοντας μακριά κάποιους άλλους? Προφανώς με το υλικό του βάζελου μέχρι εκεί μπορούσε να φθάσει στην Ελληνική Super League, βέβαια ο μπροστινός του Ταγίπ στην Ελλάδα δεν κόβει και πολύ και τον απέλησε.
Μπράβο και στον Προπονητή λοιπόν. Χαίρεσαι να βλέπεις αυτή την Εθνική!!!! Και θα έρθει και ο Τζίμας και o Kωστούλας!!!
Τέλος πάντων.
Μεγάλη χαρά να βλέπεις τα ΠΑΟΚτσάκια να διαπρέπουν με τη Γαλανόλευκη.
Φοβικός αυτός ο Προπονητής? Μα.....
Πως είναι Φοβικός ένας Προπονητής που βάζει Καρέτσα και Μουζακίτη 2 ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ 17 και 18 χρονών αντίστοιχα και άλλους μικρούς, αφήνοντας μακριά κάποιους άλλους? Προφανώς με το υλικό του βάζελου μέχρι εκεί μπορούσε να φθάσει στην Ελληνική Super League, βέβαια ο μπροστινός του Ταγίπ στην Ελλάδα δεν κόβει και πολύ και τον απέλησε.
Μπράβο και στον Προπονητή λοιπόν. Χαίρεσαι να βλέπεις αυτή την Εθνική!!!! Και θα έρθει και ο Τζίμας και o Kωστούλας!!!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ευτυχώς που πήρε κάρτα η μισοριξιά ο Σιωπής και δεν έπαιξε και είχαμε σοβαρή ανάπτυξη στα χάφ. Παίκτης για Πανιώνιο που για κάποιο λόγο έφτασε στην Εθνική και κάποιοι ονειρεύονταν στον ΠΑΟΚ. Βοήθησε βεβαια και ότι δεν υπήρχε ο ανύπαρκτος για 8αρι Μάνταλος.
Το θέμα είναι τι θα γίνει όταν επιστρέψει το βαρίδιο Μπακατσετας και αν θα ξανά αναλάβει το 10αρι και θα μας ξαναπιάσει πονοματος.
Το θέμα είναι τι θα γίνει όταν επιστρέψει το βαρίδιο Μπακατσετας και αν θα ξανά αναλάβει το 10αρι και θα μας ξαναπιάσει πονοματος.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ξέχασα να γράψω για τα χάφ. Πολύ καλοί οι Μουζακίτης και Ζαφείρης απέναντι σε μια παραδοσιακά πολύ σκληρή ομάδα.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ποιον να φερουμε τον Καρετσα;Psagmenos4 έγραψε:Σήμερα ξεφτιλιστηκε η νοοτροπία ότι με πιτσιρίκια δεν κάνεις ομάδα. Το σύγχρονο ποδόσφαιρο θέλει τρεξίματα και ταλέντο, με 34ηδες στα χαφ και στα εξτρεμ δεν γίνεται ομάδα. Ελπίζω να βλέπουν το ματσ εκεί στην Μ.Ασιας να καταλαβαίνουν τι μεταγραφες πρέπει να γίνουν.
Τώρα για την εθνική έρχεται ο Τζημας με φορά να γίνει 2ος η ακομα και 1ο ΦΟΡ, έρχεται ο Κωστουλας για αλλαγή του Ντελια στο μόνο σημείο που θέλουμε 1 2 παίχτες ακόμα είναι στα χαφ.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Amsterdamer
Βλέποντας μόνο το β΄ μέρος της Πέμπτης, την ενδεκάδα με την οποία ξεκίνησε αυτό και τις αλλαγές και την καλή εικόνα του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, μου ήλθε η έμπνευση για την σημερινή ενδεκάδα και στην τύχη είπα το σκορ.
Απόστολε
Στην ερώτησή σου η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια στον Θεό που μόνον Αυτός ξέρει. Αλλά η εικόνα της ομάδας μας στην κανονική περίοδο δεν μου δίνει αισιοδοξία γενικά για τα play off και μακάρι να διαψευστώ όπως πέρσι.
renegade
Πιστεύεις αλήθεια ότι με τον χ ή ψ τρόπο θα επηρεάσει; Πέρσι τέτοια περίπου εποχή μετά τους αγώνες με την Μπρυζ αυτό λέγαμε και είδαμε τις κινήσεις του καλοκαιριού.
Βλέποντας μόνο το β΄ μέρος της Πέμπτης, την ενδεκάδα με την οποία ξεκίνησε αυτό και τις αλλαγές και την καλή εικόνα του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, μου ήλθε η έμπνευση για την σημερινή ενδεκάδα και στην τύχη είπα το σκορ.
Απόστολε
Στην ερώτησή σου η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια στον Θεό που μόνον Αυτός ξέρει. Αλλά η εικόνα της ομάδας μας στην κανονική περίοδο δεν μου δίνει αισιοδοξία γενικά για τα play off και μακάρι να διαψευστώ όπως πέρσι.
renegade
Πιστεύεις αλήθεια ότι με τον χ ή ψ τρόπο θα επηρεάσει; Πέρσι τέτοια περίπου εποχή μετά τους αγώνες με την Μπρυζ αυτό λέγαμε και είδαμε τις κινήσεις του καλοκαιριού.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αυτό δεν ισχύει για τον γαύρο; Αν είναι να μην μπορούμε να κρατήσουμε τα ταλέντα μας 3-4 χρόνια τότε τι τον θέλουμε τον δυνατό, οικονομικά, μεγαλομέτοχο; Να ήμασταν στις πέτρινες εποχές να το καταλάβω αλλά σήμερα όχι,δεν το καταλαβαίνωgika έγραψε:Ομάδα δεν γίνεται με "20χρονα" ούτε με "30χρονα". Ομάδα γίνεται από καλούς παίκτες.
Το πρόβλημα είναι όταν ένας 18χρονος είναι αρκετά καλός για να παίζει σε ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό, στην Εθνική, στο Euro, στις συλλογικές ευρωπαϊκές διοργανώσεις, υπάρχουν πάνω από 100 ομάδες στην Ευρώπη με τσέπες πιο βαθιές από τις δικές μας και έτοιμες να ποντάρουν στο next big thing. Και οι ίδιοι οι παίκτες ονειρεύονται να πάιξουν σε τοπ επίπεδο και να ξεχωρίσουν και πάντα θα επιλέγουν να φύγουν από την Ελλάδα στην πρώτη καλή ευκαιρία.
Τα "20χρονα" που μπορεί να έχει ο ΠΑΟΚ, δεν είναι οι Τζόλης, Κουλιεράκης, Καρέτσας αλλά οι Λυρατζης, Τσαούσης και Τσιγγάρας.
Και επιπλέον αυτό που δεν μπορεί να δει ο οπαδός είναι το κλικ που ξεχωρίζει τον ταλαντούχο αλλά ανέτοιμο 18χρονο με τον έτοιμο παικταρά 19χρονο. Η απόσταση του περσινού Τζίμα, με τον φετινό Τζίμα είναι τεράστια. Το ότι βγάζει μάτια φέτος δεν σημαίνει ότι θα έβγαζε και πέρσι να έπαιζε. Θα μπορούσε κάλλιστα να μείνει, αλλά ο ΠΑΟΚ δεν θα τον έβαζε βασικό αν δεν έδειχνε στο γήπεδο ότι είναι καλύτερος από τους άλλους, ενώ εκεί που πήγε θα έπαιρνε τον χρόνο του.
Ο ΠΑΟΚ θα καρπωθεί ένα τεράστιο ποσό, και ο Τζίμας θα κάνει το επόμενο βήμα προς την κορυφή.
Για ομάδες με το πορτοφόλι του ΠΑΟΚ, είναι πιο εύκολο να κάνει ομάδα με καλούς 30χρονους παρά με καλούς 20χρονους που θα θέλουν να φύγουν στην πρώτη πρόταση. Τα 20χρονα απλά χρηματοδοτούν την απόκτηση αυτών που θα έρθουν να προσφέρουν.
Τώρα αν θα μπορούσε ο Ιβάν να βάζει 5-10 φορές παραπάνω κάθε χρόνο για να φαίνονται τα 20 για κάθε Κουλιεράκη λίγα και αδιάφορα; Ότι μπορεί, κάνει. Δικαίωμα του.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Και επειδή γράφτηκε κάτι για τον γκαγκάτση και για τον ιβάν γιοβάνοβιτς
Ο κακάτσης ήθελε να φέρει τον γιοβάνοβιτς όταν είχε φύγει ο rasvan την πρώτη φορά και όχι τώρα όπως κάποιοι λάθος κατάλαβαν
Ο κακάτσης ήθελε να φέρει τον γιοβάνοβιτς όταν είχε φύγει ο rasvan την πρώτη φορά και όχι τώρα όπως κάποιοι λάθος κατάλαβαν
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6330
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
MVP του αγωνα ο Ντελιας με αξιολογηση 10 στα 10 !!!!!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Βλεπουνε εφιαλτες, μην τους παρεξηγειςPAOK_Antarctica έγραψε:Δλδ παντού πρέπει να βάλετε την μιζέρια σας ρε πστ μου