Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από hasio_john »

Αν μπει και ο Τζίμαρος στην Εθνική (και ο Κωστούλας), τότε ποιος μας πιάνει ....
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Billpaok666 έγραψε:
PAOK_Antarctica έγραψε:Δλδ παντού πρέπει να βάλετε την μιζέρια σας ρε πστ μου
Ψαγμένο ως συνήθως σχόλιο

Ευχαριστώ αλλά κι η μαλακια σου καλή ήταν.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Να μας πει ο γιατρός τι θα κάνει ο ΠΑΟΚ σε μια εβδομάδα.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7394
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

renegade έγραψε:Εν τω μεταξύ η εθνική στο πρώτο 45λεπτο δεν ήτανε καθόλου καλή. Κάναμε πάρα πολλά λάθη ενώ χανόμασταν αρκετές φορές τακτικά.
Αλατογαμημένο το ταλέντο για αυτό πλέον πληρώνεται με δεκάδες εκατομμύρια , γιατί σε ένα άθλημα στιγμών αρκεί μία έμπνευση ενός ταλαντούχου παίκτη να αλλάξει τις ισορροπίες...όπως και έγινε σήμερα
Πιστεύω ότι το σημερινό μάτς είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο θα επηρεάσει πάρα πολύ την ομάδα μας
Σωστά με έμφαση στην κατακλείδα
Billpaok666
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Πέμ 19 Δεκ 2024, 18:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Billpaok666 »

PAOK_Antarctica έγραψε:
Billpaok666 έγραψε:
PAOK_Antarctica έγραψε:Δλδ παντού πρέπει να βάλετε την μιζέρια σας ρε πστ μου
Ψαγμένο ως συνήθως σχόλιο

Ευχαριστώ αλλά κι η μαλακια σου καλή ήταν.
Η δική σου εκτός συναγωνισμού όπως πάντα.
Χαρακτηριζεις όσους εκ του αποτελέσματος έχουν δίκιο, σαν μιζερους.
Σε αφήνω στην κρίση των μιζερων....
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από aivas19 »

Γερασίμου έγραψε:Ενδεκάδα Κυριακής:
Τζολάκης, Βαγιανίδης, Γιαννούλης, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Μουζακίτης, Ζαφείρης, Κωνσταντέλιας, Καρέτσας, Παυλίδης και Τζόλης. Αν δεν μας πηγαίνει δοκάρι και έξω από το 1΄-90+΄, σκορ 0-3 και οι ξυλοκόποι τραβάνε στα Highlands, στα κάστρα και στη λίμνη Lochness, μπας και βρούνε τη Νέστι.
Called it
Aed
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: Σάβ 14 Σεπ 2024, 13:28

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Aed »

Η απολογητές της Θλιβερής Πολιτικής Πωλήσεων Ταλέντων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ βρωμίζουν και το τόπικ της Εθνικής Ελλάδας.

Τέλος πάντων.

Μεγάλη χαρά να βλέπεις τα ΠΑΟΚτσάκια να διαπρέπουν με τη Γαλανόλευκη.

Φοβικός αυτός ο Προπονητής? Μα.....

Πως είναι Φοβικός ένας Προπονητής που βάζει Καρέτσα και Μουζακίτη 2 ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ 17 και 18 χρονών αντίστοιχα και άλλους μικρούς, αφήνοντας μακριά κάποιους άλλους? Προφανώς με το υλικό του βάζελου μέχρι εκεί μπορούσε να φθάσει στην Ελληνική Super League, βέβαια ο μπροστινός του Ταγίπ στην Ελλάδα δεν κόβει και πολύ και τον απέλησε.

Μπράβο και στον Προπονητή λοιπόν. Χαίρεσαι να βλέπεις αυτή την Εθνική!!!! Και θα έρθει και ο Τζίμας και o Kωστούλας!!!
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10003
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Мир »

Ευτυχώς που πήρε κάρτα η μισοριξιά ο Σιωπής και δεν έπαιξε και είχαμε σοβαρή ανάπτυξη στα χάφ. Παίκτης για Πανιώνιο που για κάποιο λόγο έφτασε στην Εθνική και κάποιοι ονειρεύονταν στον ΠΑΟΚ. Βοήθησε βεβαια και ότι δεν υπήρχε ο ανύπαρκτος για 8αρι Μάνταλος.
Το θέμα είναι τι θα γίνει όταν επιστρέψει το βαρίδιο Μπακατσετας και αν θα ξανά αναλάβει το 10αρι και θα μας ξαναπιάσει πονοματος.
Aed
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: Σάβ 14 Σεπ 2024, 13:28

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Aed »

Ξέχασα να γράψω για τα χάφ. Πολύ καλοί οι Μουζακίτης και Ζαφείρης απέναντι σε μια παραδοσιακά πολύ σκληρή ομάδα.
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από aivas19 »

Psagmenos4 έγραψε:Σήμερα ξεφτιλιστηκε η νοοτροπία ότι με πιτσιρίκια δεν κάνεις ομάδα. Το σύγχρονο ποδόσφαιρο θέλει τρεξίματα και ταλέντο, με 34ηδες στα χαφ και στα εξτρεμ δεν γίνεται ομάδα. Ελπίζω να βλέπουν το ματσ εκεί στην Μ.Ασιας να καταλαβαίνουν τι μεταγραφες πρέπει να γίνουν.
Τώρα για την εθνική έρχεται ο Τζημας με φορά να γίνει 2ος η ακομα και 1ο ΦΟΡ, έρχεται ο Κωστουλας για αλλαγή του Ντελια στο μόνο σημείο που θέλουμε 1 2 παίχτες ακόμα είναι στα χαφ.
Ποιον να φερουμε τον Καρετσα;
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Amsterdamer
Βλέποντας μόνο το β΄ μέρος της Πέμπτης, την ενδεκάδα με την οποία ξεκίνησε αυτό και τις αλλαγές και την καλή εικόνα του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, μου ήλθε η έμπνευση για την σημερινή ενδεκάδα και στην τύχη είπα το σκορ.

Απόστολε
Στην ερώτησή σου η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια στον Θεό που μόνον Αυτός ξέρει. Αλλά η εικόνα της ομάδας μας στην κανονική περίοδο δεν μου δίνει αισιοδοξία γενικά για τα play off και μακάρι να διαψευστώ όπως πέρσι.

renegade
Πιστεύεις αλήθεια ότι με τον χ ή ψ τρόπο θα επηρεάσει; Πέρσι τέτοια περίπου εποχή μετά τους αγώνες με την Μπρυζ αυτό λέγαμε και είδαμε τις κινήσεις του καλοκαιριού.
echromos
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Πέμ 13 Ιούλ 2023, 16:52

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από echromos »

gika έγραψε:Ομάδα δεν γίνεται με "20χρονα" ούτε με "30χρονα". Ομάδα γίνεται από καλούς παίκτες.

Το πρόβλημα είναι όταν ένας 18χρονος είναι αρκετά καλός για να παίζει σε ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό, στην Εθνική, στο Euro, στις συλλογικές ευρωπαϊκές διοργανώσεις, υπάρχουν πάνω από 100 ομάδες στην Ευρώπη με τσέπες πιο βαθιές από τις δικές μας και έτοιμες να ποντάρουν στο next big thing. Και οι ίδιοι οι παίκτες ονειρεύονται να πάιξουν σε τοπ επίπεδο και να ξεχωρίσουν και πάντα θα επιλέγουν να φύγουν από την Ελλάδα στην πρώτη καλή ευκαιρία.

Τα "20χρονα" που μπορεί να έχει ο ΠΑΟΚ, δεν είναι οι Τζόλης, Κουλιεράκης, Καρέτσας αλλά οι Λυρατζης, Τσαούσης και Τσιγγάρας.

Και επιπλέον αυτό που δεν μπορεί να δει ο οπαδός είναι το κλικ που ξεχωρίζει τον ταλαντούχο αλλά ανέτοιμο 18χρονο με τον έτοιμο παικταρά 19χρονο. Η απόσταση του περσινού Τζίμα, με τον φετινό Τζίμα είναι τεράστια. Το ότι βγάζει μάτια φέτος δεν σημαίνει ότι θα έβγαζε και πέρσι να έπαιζε. Θα μπορούσε κάλλιστα να μείνει, αλλά ο ΠΑΟΚ δεν θα τον έβαζε βασικό αν δεν έδειχνε στο γήπεδο ότι είναι καλύτερος από τους άλλους, ενώ εκεί που πήγε θα έπαιρνε τον χρόνο του.

Ο ΠΑΟΚ θα καρπωθεί ένα τεράστιο ποσό, και ο Τζίμας θα κάνει το επόμενο βήμα προς την κορυφή.

Για ομάδες με το πορτοφόλι του ΠΑΟΚ, είναι πιο εύκολο να κάνει ομάδα με καλούς 30χρονους παρά με καλούς 20χρονους που θα θέλουν να φύγουν στην πρώτη πρόταση. Τα 20χρονα απλά χρηματοδοτούν την απόκτηση αυτών που θα έρθουν να προσφέρουν.

Τώρα αν θα μπορούσε ο Ιβάν να βάζει 5-10 φορές παραπάνω κάθε χρόνο για να φαίνονται τα 20 για κάθε Κουλιεράκη λίγα και αδιάφορα; Ότι μπορεί, κάνει. Δικαίωμα του.
Αυτό δεν ισχύει για τον γαύρο; Αν είναι να μην μπορούμε να κρατήσουμε τα ταλέντα μας 3-4 χρόνια τότε τι τον θέλουμε τον δυνατό, οικονομικά, μεγαλομέτοχο; Να ήμασταν στις πέτρινες εποχές να το καταλάβω αλλά σήμερα όχι,δεν το καταλαβαίνω
renegade
Δημοσιεύσεις: 19462
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

Και επειδή γράφτηκε κάτι για τον γκαγκάτση και για τον ιβάν γιοβάνοβιτς
Ο κακάτσης ήθελε να φέρει τον γιοβάνοβιτς όταν είχε φύγει ο rasvan την πρώτη φορά και όχι τώρα όπως κάποιοι λάθος κατάλαβαν
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6330
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

MVP του αγωνα ο Ντελιας με αξιολογηση 10 στα 10 !!!!!
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από aivas19 »

PAOK_Antarctica έγραψε:Δλδ παντού πρέπει να βάλετε την μιζέρια σας ρε πστ μου
Βλεπουνε εφιαλτες, μην τους παρεξηγεις
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”